abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:35:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138297
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138311
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
pi_221138314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:01 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
pi_221138394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
Laat die mensen maar zeuren zou ik denken. En je baas kan de tyfus krijgen. Gewoon zo vroeg mogelijk beginnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:50:03 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
Bungalow?
Helaas niet.

Dat is de buitentemperatuur he, niet binnen.

Binnen een aangename 24.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138410
Knallende koppijn na drie kwartier buiten te zijn geweest, met nauwelijks inspanning. Trekt wel weer weg ... maar daarom wel echt enorm veel respect voor mensen die buiten moeten werken.

19u 35 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:53:46 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221138431
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
pi_221138453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Goed gedaan.
Maar het zal voor veel mensen ook een financieel oogpunt zijn en/of wonen in een woning waar niet alles kan wat goed is tegen hitte.

Daarnaast denk ik dat deze week ook wel echt uniek is. Maar over een paar jaar niet meer.
pi_221138465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Klopt.

28 graden nu.
Zonder wrijving geen glans
pi_221138479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Grootste reden: financieel. Een airco is voor een gemiddeld huishouden een vrij forse investering en de energierekening is zonder airco ook al (te) hoog voor veel mensen. Dan kan je 5 euro per dag (of zoiets) niet zomaar ophoesten.

Daarnaast moet je het ook maar kunnen met je huis. Bij koop is meer mogelijk, maar huur is wat dat betreft vaak dramatisch. Ik zou graag een airco willen, maar verhuurder zegt nee. Ik zou ook wel het platte dak vergroend zien worden, of wit geverfd, dat scheelt zo een paar graden. Maar ook daar gaan ze niet in investeren want het is alleen maar voor de bovenste woningen.
pi_221138483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:58 schreef Haags het volgende:

[..]
Klopt.

28 graden nu.
Lekker maat _O_
Texel 23 nu zelfs.
blablablabla
pi_221138496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:10:20 #38
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221138532
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:13 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221138538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.


quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Ik heb het zo koud
• Klimaatverandering blijkt toch onzin
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:19 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
Dat :Y

Bij een huurwoning mag er vaak niets aan de gevel gemonteerd worden.
Bij mijn woning ook niet.
En dan houdt het op.
En ik woon recht op het zuiden en met deze temperaturen zou het nu dan 30 graden zijn geweest in de woonkamer..

Recent een mobiele airco gekocht en het nu de hele dag al een aangename 24 binnen, waar het buiten 36 was vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
'Grijze treurnis ohne ende' mogen we niet vergeten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:13:04 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138552
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:22:39 #43
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221138641
-O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 19:26:37 #44
284411 crew  heywoodu
pi_221138675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• geniet0n
• godenweer
pi_221138688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Goed om te lezen. Ben dit plakweer al weer meer dan zat.
pi_221138691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirk
pi_221138703
Al was de storm van vorige week vrijdag wel weer een mooi iets om te hebben meegemaakt. Dat de bomen hier in de tuin het hebben overleeft is een wonder.
pi_221138754
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:41:28 #49
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
Ik ben vorige week al uitgenodigd voor een barbecue met oud-collega's komende vrijdag. EN ik zal jou zeg, ik heb er echt zin in :Y Warm? Ja, vast wel. We vinden er wel wat op :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138802
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')