Woon je in een bungalow?quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34
De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.
En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2026 13:01 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer![]()
![]()
Laat die mensen maar zeuren zou ik denken. En je baas kan de tyfus krijgen. Gewoon zo vroeg mogelijk beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
Bungalow?quote:
Goed gedaan.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Grootste reden: financieel. Een airco is voor een gemiddeld huishouden een vrij forse investering en de energierekening is zonder airco ook al (te) hoog voor veel mensen. Dan kan je 5 euro per dag (of zoiets) niet zomaar ophoesten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
• Ik heb het zo koudquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen.
Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Datquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
'Grijze treurnis ohne ende' mogen we niet vergeten.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen.
Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• geniet0nquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen.
Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Goed om te lezen. Ben dit plakweer al weer meer dan zat.quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirkquote:Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen.
Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Ik ben vorige week al uitgenodigd voor een barbecue met oud-collega's komende vrijdag. EN ik zal jou zeg, ik heb er echt zin inquote:Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |