abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:44 #1
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137926


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:52 #2
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221137936
Tegenvaller. Gewoon een regulier zomerdagje anno 2026.

Wel benieuwd naar vrijdag
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:54 #3
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het is buiten echt niet te harden nee, je wordt levend gestoofd ;(
Stoofpotje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137943
Een luchtige 29 graden hier aan de kust.

Iets meer breeze had wel lekker geweest. 8/10 :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221137948
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
pi_221137953
37.2 gemeten hier :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:44:45 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137977
twitter
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:54:36 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138023
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GGMM op 24-06-2026 19:47:57 (Totaal onnodig) ]
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221138025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
Ik steek de open haard vast aan. Ons vatten ze niet *O*
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:57:40 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221138035
Mals buitje gehad, nu het zwembad in. Niet jaloers op hittekoepels.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221138059
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
Harmonie berekend voor Gelderland 40 graden, om 15:00 al. Dus die kans is vrij reëel.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:31 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221138079
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221138089
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @Haags de koelkast open laten staan?
blablablabla
pi_221138100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Hier is het morgen gelukkig minder warm dan vandaag. En bovendien volgens verwachten rond 23u 's avonds ook al 21 graden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138108
En ondertussen blijft de temperatuur in huis rustig stijgen, inmiddels 30,2 in de woonkamer en 29,2 in de slaapkamer.
Maar laten we het positief bekijken: de ramen kunnen relatief vroeg open want het is buiten rond 21 uur dan al niet meer warmer :+
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 18:10:37 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138119
Hier kunnen rond een uurtje of 23.00 de ramen toch wel wagenwijd op *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138123
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:22 #19
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een onaardige post.
Het is bovendien veel te warm om je zo druk te maken.
Okay, mee eens. Excuses.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:28 #20
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221138125
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
pi_221138138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef kibo het volgende:
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
Ik zal er voor bidden. Lijken wel signalen te zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138174
Inmiddels nog maar 32 hier buiten. Koelte vanuit zee lijkt het wel
pi_221138193
Ik kan pas rond 24u de ramen open doen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138199
Siesta's en laat eten zijn niet eens zo'n slecht idee.
pi_221138230
Net zelfgemaakte burritos op met kipfilet en paprika
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:35:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138297
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138311
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
pi_221138314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:01 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
pi_221138394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
Laat die mensen maar zeuren zou ik denken. En je baas kan de tyfus krijgen. Gewoon zo vroeg mogelijk beginnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:50:03 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
Bungalow?
Helaas niet.

Dat is de buitentemperatuur he, niet binnen.

Binnen een aangename 24.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138410
Knallende koppijn na drie kwartier buiten te zijn geweest, met nauwelijks inspanning. Trekt wel weer weg ... maar daarom wel echt enorm veel respect voor mensen die buiten moeten werken.

19u 35 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:53:46 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221138431
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
pi_221138453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Goed gedaan.
Maar het zal voor veel mensen ook een financieel oogpunt zijn en/of wonen in een woning waar niet alles kan wat goed is tegen hitte.

Daarnaast denk ik dat deze week ook wel echt uniek is. Maar over een paar jaar niet meer.
pi_221138465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Klopt.

28 graden nu.
Zonder wrijving geen glans
pi_221138479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Grootste reden: financieel. Een airco is voor een gemiddeld huishouden een vrij forse investering en de energierekening is zonder airco ook al (te) hoog voor veel mensen. Dan kan je 5 euro per dag (of zoiets) niet zomaar ophoesten.

Daarnaast moet je het ook maar kunnen met je huis. Bij koop is meer mogelijk, maar huur is wat dat betreft vaak dramatisch. Ik zou graag een airco willen, maar verhuurder zegt nee. Ik zou ook wel het platte dak vergroend zien worden, of wit geverfd, dat scheelt zo een paar graden. Maar ook daar gaan ze niet in investeren want het is alleen maar voor de bovenste woningen.
pi_221138483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:58 schreef Haags het volgende:

[..]
Klopt.

28 graden nu.
Lekker maat _O_
Texel 23 nu zelfs.
blablablabla
pi_221138496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:10:20 #38
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221138532
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:13 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221138538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.


quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Ik heb het zo koud
• Klimaatverandering blijkt toch onzin
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:19 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
Dat :Y

Bij een huurwoning mag er vaak niets aan de gevel gemonteerd worden.
Bij mijn woning ook niet.
En dan houdt het op.
En ik woon recht op het zuiden en met deze temperaturen zou het nu dan 30 graden zijn geweest in de woonkamer..

Recent een mobiele airco gekocht en het nu de hele dag al een aangename 24 binnen, waar het buiten 36 was vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')