abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:44 #1
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137926


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:52 #2
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221137936
Tegenvaller. Gewoon een regulier zomerdagje anno 2026.

Wel benieuwd naar vrijdag
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:54 #3
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het is buiten echt niet te harden nee, je wordt levend gestoofd ;(
Stoofpotje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137943
Een luchtige 29 graden hier aan de kust.

Iets meer breeze had wel lekker geweest. 8/10 :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221137948
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
pi_221137953
37.2 gemeten hier :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:44:45 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137977
twitter
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:54:36 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138023
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GGMM op 24-06-2026 19:47:57 (Totaal onnodig) ]
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221138025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
Ik steek de open haard vast aan. Ons vatten ze niet *O*
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:57:40 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221138035
Mals buitje gehad, nu het zwembad in. Niet jaloers op hittekoepels.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221138059
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
Harmonie berekend voor Gelderland 40 graden, om 15:00 al. Dus die kans is vrij reëel.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:31 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221138079
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221138089
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @Haags de koelkast open laten staan?
blablablabla
pi_221138100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Hier is het morgen gelukkig minder warm dan vandaag. En bovendien volgens verwachten rond 23u 's avonds ook al 21 graden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138108
En ondertussen blijft de temperatuur in huis rustig stijgen, inmiddels 30,2 in de woonkamer en 29,2 in de slaapkamer.
Maar laten we het positief bekijken: de ramen kunnen relatief vroeg open want het is buiten rond 21 uur dan al niet meer warmer :+
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 18:10:37 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138119
Hier kunnen rond een uurtje of 23.00 de ramen toch wel wagenwijd op *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138123
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:22 #19
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een onaardige post.
Het is bovendien veel te warm om je zo druk te maken.
Okay, mee eens. Excuses.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:28 #20
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221138125
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
pi_221138138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef kibo het volgende:
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
Ik zal er voor bidden. Lijken wel signalen te zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138174
Inmiddels nog maar 32 hier buiten. Koelte vanuit zee lijkt het wel
pi_221138193
Ik kan pas rond 24u de ramen open doen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138199
Siesta's en laat eten zijn niet eens zo'n slecht idee.
pi_221138230
Net zelfgemaakte burritos op met kipfilet en paprika
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:35:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138297
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138311
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
pi_221138314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:01 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
pi_221138394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
Laat die mensen maar zeuren zou ik denken. En je baas kan de tyfus krijgen. Gewoon zo vroeg mogelijk beginnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:50:03 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
Bungalow?
Helaas niet.

Dat is de buitentemperatuur he, niet binnen.

Binnen een aangename 24.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138410
Knallende koppijn na drie kwartier buiten te zijn geweest, met nauwelijks inspanning. Trekt wel weer weg ... maar daarom wel echt enorm veel respect voor mensen die buiten moeten werken.

19u 35 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:53:46 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221138431
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
pi_221138453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Goed gedaan.
Maar het zal voor veel mensen ook een financieel oogpunt zijn en/of wonen in een woning waar niet alles kan wat goed is tegen hitte.

Daarnaast denk ik dat deze week ook wel echt uniek is. Maar over een paar jaar niet meer.
pi_221138465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Klopt.

28 graden nu.
Zonder wrijving geen glans
pi_221138479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Grootste reden: financieel. Een airco is voor een gemiddeld huishouden een vrij forse investering en de energierekening is zonder airco ook al (te) hoog voor veel mensen. Dan kan je 5 euro per dag (of zoiets) niet zomaar ophoesten.

Daarnaast moet je het ook maar kunnen met je huis. Bij koop is meer mogelijk, maar huur is wat dat betreft vaak dramatisch. Ik zou graag een airco willen, maar verhuurder zegt nee. Ik zou ook wel het platte dak vergroend zien worden, of wit geverfd, dat scheelt zo een paar graden. Maar ook daar gaan ze niet in investeren want het is alleen maar voor de bovenste woningen.
pi_221138483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:58 schreef Haags het volgende:

[..]
Klopt.

28 graden nu.
Lekker maat _O_
Texel 23 nu zelfs.
blablablabla
pi_221138496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:10:20 #38
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221138532
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:13 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221138538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.


quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Ik heb het zo koud
• Klimaatverandering blijkt toch onzin
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:19 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
Dat :Y

Bij een huurwoning mag er vaak niets aan de gevel gemonteerd worden.
Bij mijn woning ook niet.
En dan houdt het op.
En ik woon recht op het zuiden en met deze temperaturen zou het nu dan 30 graden zijn geweest in de woonkamer..

Recent een mobiele airco gekocht en het nu de hele dag al een aangename 24 binnen, waar het buiten 36 was vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
'Grijze treurnis ohne ende' mogen we niet vergeten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:13:04 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138552
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:22:39 #43
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221138641
-O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 19:26:37 #44
284411 crew  heywoodu
pi_221138675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• geniet0n
• godenweer
pi_221138688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Goed om te lezen. Ben dit plakweer al weer meer dan zat.
pi_221138691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirk
pi_221138703
Al was de storm van vorige week vrijdag wel weer een mooi iets om te hebben meegemaakt. Dat de bomen hier in de tuin het hebben overleeft is een wonder.
pi_221138754
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:41:28 #49
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
Ik ben vorige week al uitgenodigd voor een barbecue met oud-collega's komende vrijdag. EN ik zal jou zeg, ik heb er echt zin in :Y Warm? Ja, vast wel. We vinden er wel wat op :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138802
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:07 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Waar? Den Helder?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:47:40 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Opbokken met die kou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Heerenveen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Den Helder zelfs 24 zie ik. Wat een genot.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:49:09 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heerenveen.
Dan heb je relatief weinig te zeuren dus ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138893
Waarom koelt het midden van het land niet af? Is zelfs weer gestegen.
Koel en donker bewaren
pi_221138894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Gewoon een paar warme dagen dus deze week. Niks bijzonders. :P
pi_221138898
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 19:51:42 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138902
Er begint hier wel opeens een redelijk windje op te steken :o niet dat het iets afkoelt, maar het idee is leuk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef kilon het volgende:
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
Zal me niet verbazen maar echt boeiend is het niet.

Toen was het echt wel een dingetje heel speciaal na zoveel jaar.
blablablabla
pi_221138920
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:54:25 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Maver24 het volgende:
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
Ja, en overmorgen komt er nog een turbozestienklepper afterburner overheen. Zondag aanmerkelijk koeler (als je 29 graden zo kunt noemen). Daarna is het gewoon lekker zomerweer :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138942
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
pi_221138945
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:57:14 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138955
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef havanagila het volgende:
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
Naar 26 graden ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:45 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138974
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138985
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
pi_221138991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Aflandige wind :)

Om 12 uur is het op vrijdag op veel plekken al 35 graden :+
v
pi_221138997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
v
pi_221139007
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
Geloof er niks van
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:03:42 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Geloof er niks van
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
Buuuuuurn!
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:04:26 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139026
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Max 36
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:10:49 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139071
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
pi_221139075
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Maandagavond.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:28 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221139129
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Kunnen nu al open, of het verstandig is is een tweede :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221139131
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
pi_221139138
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
Opbokken met de kou :P.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:24:16 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139168
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:28:06 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
ik op een 41 plekje :'(
pi_221139231
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Die staan hier al open 8-)
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:31:28 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
daar zijn er niet zo veel van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:06 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221139246
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Die staan hier al open 8-)
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:25 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
-O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:36:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y


Een situatieschets. @RamboDirk
pi_221139293
Krijgen we een Elfstedentocht ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221139297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
Wat de helly
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:39 schreef TLC het volgende:
Krijgen we een Elfstedentocht ?
In 2030 tijdens de Olympische Spelen in Heerenveen zodat niemand daar komt kijken, inclusief de schaatsers zelf.
pi_221139324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
Hier aan zee koelt het al af.
v
pi_221139331
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139332
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Hier aan zee koelt het al af.
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
v
pi_221139356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
blablablabla
pi_221139361
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ah, ja. Deze avond dus vanuit het westen en morgen vanuit het noorden. Ik moet nog even wachten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
Ook al hoef ik niks te doen, het is gewoon zo niet mijn ding dit weer. Blij dat de dagen ook weer korter worden overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139377
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')