Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?quote:Definitie van een tropennacht
Om van een tropennacht te kunnen spreken moet de minimumtemperatuur over een heel etmaal van 0:00 tot 0 UTC, ofwel van 2 tot 2 uur lokale tijd, boven 20 graden blijven.
Oud nieuws.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:49 schreef Arcee het volgende:
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Toen ik vanmorgen buitenstapte voelde het frisquote:Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgenDat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
Ik ben toch zo jaloers op mensen die hier oprecht van kunnen genietenquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.
Prima dag voor de boeg zo!
quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
Zwitsers leven gevoel. Genietenquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.
Prima dag voor de boeg zo!
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in novemberquote:
Grijze treurnis ohne ende!quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november
quote:
Mooie zin, hè.quote:
Hoe zat het het record van een paar jaar terug?quote:
Consistentie. Geen gedoe met tijdzones en winter/zomertijd.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Arcee het volgende:
Wel een bijzondere definititie.
[..]
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Zeker..quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mooie zin, hè.
Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand
Nu is het zweten en zuchten ohne ende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |