abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221142568
26.1 graden al hier :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:40:37 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142570
Vanavond gaat het dauwpunt naar beneden O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:07 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
26.1 graden al hier :')
22 :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:29 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221142574
25.1 in de woonkamer toen ik naar bed ging, afgekoeld naar 24.8 _O_
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:49:42 #180
862 Arcee
Look closer
pi_221142598
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:50:13 #181
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142602
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:51:07 #182
862 Arcee
Look closer
pi_221142606
Wel een bijzondere definititie.

quote:
Definitie van een tropennacht
Om van een tropennacht te kunnen spreken moet de minimumtemperatuur over een heel etmaal van 0:00 tot 0 UTC, ofwel van 2 tot 2 uur lokale tijd, boven 20 graden blijven.
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221142630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:49 schreef Arcee het volgende:
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Oud nieuws.

22.8 deze nacht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:01:34 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221142644
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
Toen ik vanmorgen buitenstapte voelde het fris :') Ookal was het 19 graden _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:02:52 #185
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221142649
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:08:05 #186
284411 crew  heywoodu
pi_221142663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Ik ben toch zo jaloers op mensen die hier oprecht van kunnen genieten :D

Maar ik wens je een fijne dag uiteraard :Y
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:10:11 #187
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142669
Straks mooi vol gas aan het bier (water ;( ) op de TT camping _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:20:43 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
:(

Altijd records daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:57 #189
284411 crew  heywoodu
pi_221142706
16 graden in het noorden, jaloers :o
pi_221142717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
Hier ruim 11 meer :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:27:44 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Zwitsers leven gevoel. Genieten :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:28:48 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221142745
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
Grijze treurnis ohne ende!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:35:42 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
*O*

Lekker alle ramen open om af te koelen binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:11 #195
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142796
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142803
Sow, verschil met de knmi stations loopt ineens hard op hier. Zie ik normaal niet..

28.2 nu hier...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:07 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142805
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende!
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:08 #198
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Hoe zat het het record van een paar jaar terug?
Was toen geen 40 graden op de kaart?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:40:50 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Arcee het volgende:
Wel een bijzondere definititie.
[..]
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Consistentie. Geen gedoe met tijdzones en winter/zomertijd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')