abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221141531
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
0900 uur, dit is niet lokale tijd dus je moet er 2 uur bij optellen.
pi_221141540
Meetpunt Maastricht 23:10u 27,4 graden

een half uur later 27,8 graden. Tot zover de afkoeling daar :7
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:39:27 #153
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.
No shit, in de schaduw liggen doet ie nu ook al. Hij doet niks liever zodra het warm is. Ligt vrolijk te pitten in z'n bosje terwijl er een paar meter verderop van alles aan fietsers, voetgangers en beesten passeert. :')

Maar huiskatten zijn evolutionair gebouwd voor droge woestijnhitte, niet deze regenwoud shit. Ze kunnen schijnbaar snel oververhitten als ze hun warmte niet aan de lucht kwijt kunnen, dus bovenin de dertig en klam vind ik link voelen.

quote:
Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
Honten :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 25-06-2026 00:48:55 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141845
Woonkamer 2 graden gezakt 🥳🥳🥳

Heb echt veel wind uit het noorden wat mijn keuken in vliegt
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:54:46 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221141930
Nu nog 28, gekkenwerk
pi_221141937
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast

[ Bericht 18% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:18:47 ]
pi_221142019
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:47:43 ]
pi_221142081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:39 schreef Dutch_view het volgende:
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P
Ik ben nog wakker
  donderdag 25 juni 2026 @ 04:07:49 #159
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142160
De slaapkamer is vannacht (met 1 raam wagenwijd open) gekoeld van 29,1 naar 28,7 graden.

Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen.
pi_221142264
Hier is het binnen uiteindelijk gedaald van 30,5 naar 28,1. Ik heb zo geen zin in de komende dagen en nachten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:56:43 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142276
Het is raar mistig buiten nu
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:03:28 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221142288
Max. 28 vandaag hiero door noordelijke wind. Beetsterzwaag/Drachten.
Waarschijnlijk een natte wind, maar lijkt beter dan gisteren. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:24:24 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142319
quote:
De hittegolf in België houdt aan en bereikt vrijdag een absoluut hoogtepunt. Op veel plekken stijgt het kwik tot boven de 35 graden. Voor de provincies Luik en Belgisch Limburg is vanaf morgen zelfs code rood afgekondigd.

,,Het KMI kondigt code rood af morgen omdat meerdere weercomputers nu 40 graden geven in delen van Limburg en Luik”, aldus de Belgische weerman David Dehenauw.
Gaat KNMI volgen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:27:02 #164
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221142327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Die hitte icm allemaal druks achter je kiezen is een grandioos recept voor een hoop ellende.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:32:34 #165
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142336
*luchtbed besteld*

Zo'n dikke met een automatische pomp.

Het is best mogelijk dat er momenten gaan komen dat binnen slapen niet meer te verantwoorden is.

(Als het niet nu is, dan later wel.)
pi_221142360
Warm buiten ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 06:46:49 #167
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142372
Mistig buiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:03:35 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142424
Waardeloze nacht wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:04:21 #169
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Defqon.1 laat vrijdag en zaterdag minder mensen toe door hitte
Hardstylefestival Defqon.1 verlaagt de komende dagen de capaciteit vanwege de verwachte hitte. Vrijdag en zaterdag mogen alleen bezoekers met een weekendticket het terrein op. Het grootste hardstylefestival ter wereld, dat van donderdag tot zondag duurt, trekt per dag zo'n 75.000 bezoekers.

Dit betekent ongeveer 15.000 bezoekers minder per dag. De maatregel is genomen met het oog op de veiligheid, gezondheid en het welzijn van bezoekers en medewerkers.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142476
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
pi_221142503
Mijn huid ziet er nu al vies bezweet uit
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:17 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:17 schreef kilon het volgende:
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
Ik begin er juist een beetje aan te wennen :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:33:36 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142531
Smog
pi_221142561
Hier helemaal grijs en koel buiten. :o Keuken is gezakt van 25 naar 24,5 omdat ik het raam ben vergeten open te zetten. Woonkamer wel echt stuk koeler.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142564
Morgen de apotheose.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')