Arcen!quote:Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens?
Plaknacht nummer 1 staat te popelen om te beginnenquote:Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
Dat lijkt me wel wat overdreven.quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag
[ afbeelding ]
Airco met voldoende vermogen voor in ieder geval de slaapkamer?quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Herkenbaar. Het lukt me nu met 2 ventilatoren en open raam ook nog totaal niet om de slaapkamer wat af te koelen. En de lucht van de ventilator is ook niet echt aangenaam meer.quote:Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.
Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg.
Op naar Frankrijk dan maar!quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaagMaar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen
Je zou het haast doenquote:
Horst, durp vur de beatere rowwen...quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:22 schreef Kriegel het volgende:
Gadverdamme wat is het benauwd nu
Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.
Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen.Toch maar opsluiten dan?
Wij hebben vloerkoeling hier en dat beest ligt de hele dag languit op de vloer als een noodle sliert.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Bij mij 'slechts' 27/28quote:Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |