abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:33 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221140297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
Arcen!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:52:46 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140309
Wel jammer dat de kans dat zondag ook echt warm wordt is toegenomen
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:24 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221140377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij de ventilator zitten :)
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:39 #129
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140383
Pluim Oost Nederland is best acceptabel. 24 graden ongeveer. Daar valt wel in te werken.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:05 #130
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140410
Oe, kiek is

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:50 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221140523
RIP Flevoland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221140577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
Plaknacht nummer 1 staat te popelen om te beginnen ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:38 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140592
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

pi_221140733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Oe, kiek is

[ x ]
Hagelstenen zo groot als skippyballen :o
pi_221140822
M'n slaapkamer is echt op het randje van onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221140862
Ik kwam op mijn slaapkamer en deed het raam open om te luchten. Buitenlucht voelt koel aan (maar is 28 graden). Ik wil niet eens weten hoe warm het op m’n kamer is. Ellende in elk geval.
pi_221141069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Arcen!
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
pi_221141096
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel wat overdreven.

Toch?
pi_221141115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Airco met voldoende vermogen voor in ieder geval de slaapkamer?

32 graden is echt zwaar kut ;(
pi_221141255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Herkenbaar. Het lukt me nu met 2 ventilatoren en open raam ook nog totaal niet om de slaapkamer wat af te koelen. En de lucht van de ventilator is ook niet echt aangenaam meer.

Het leukste is dan nog; als deze hittegolf voorbij is dan duurt het nog best wat dagen voordat het kwik binnen niet meer automatisch hoog oploopt, je moet 24/7 actief blijven koelen. En tegen die tijd is de volgende hittegolf er waarschijnlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:07:14 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221141293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op naar Frankrijk dan maar!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:10:56 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141298
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Op naar Frankrijk dan maar!
Je zou het haast doen :+ Het is hier nu 28 binnen en buiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:39 #144
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221141300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
Horst, durp vur de beatere rowwen...

Ik ga zo slapen...29 op de slaapkamer, waaiertje lekker aan, lekker snurken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:22:22 #145
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141343
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141402
Het is nog gewoon 28 graden :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:46:30 #147
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_221141465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:22 schreef Kriegel het volgende:
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:53 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221141475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Wij hebben vloerkoeling hier en dat beest ligt de hele dag languit op de vloer als een noodle sliert.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221141476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.

Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:50:08 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221141479
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Bij mij 'slechts' 27/28 :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')