abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:49:37 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
:D _O-

*noteert tip
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139391
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:45 #103
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221139410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
We krijgen sowieso nog 3 of 4 van deze weken. Het is pas 24 juni.
pi_221139432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
v
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:05 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221139440
28gr op de slaapkamer :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:58:44 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139483
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:01:22 #107
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221139517
De temperatuur daalt nu wel, maar de dauwpunten zijn naar 22°C gestegen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:04:21 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221139553
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
pi_221139747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Gekmakend. Natte handdoek in nek? Koud voetenbadje? Sterkte ermee iig
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:16:35 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221139757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Lekker van genieten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:17:32 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221139773
Aan de kust nu een verkoelend zeewindje zo te zien. Temps onder de 25 graden. Maar wel een RV die omhoog schiet :') Op vlieland nu 20 graden met RV van 91%. Dan is warmer en droger toch fijner denk :T
pi_221139775
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139787
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:19:33 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221139808
Fantastische avond om met een koud biertje buiten te zitten. Dit soort warme avonden zijn om te genieten.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:03 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139838
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
Ja -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:58 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
Asjeblieft niet zeg, de horror :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Bij de ventilator zitten :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:36 #118
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221139901
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:43 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221139989
Voelt als een vakantie avond in Spanje, Cyprus of een Grieks eiland
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221139990
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

pi_221140018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef kilon het volgende:
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

[ afbeelding ]
Fijne pluim vanaf volgende week ..... maar ook daar nog veel onzekerheid. Zondag ook inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:07 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221140177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
Vanmiddag 19, nu 20.

Mag het verdomme hopen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221140255
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:24 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221140274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
One down, three to go.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:10 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140290
ECMWF run vanochtend

Vanavond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')