abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:43 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
Ik werk tot 13 uur buiten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:53 #202
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142850
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142857
Alweer flink opgewarmd binnen. Het wordt elke dag erger en erger, en dan moeten de twee heetste dagen nog komen. Maar ook het afkoelen vanaf maandag gaat op deze manier erg lang duren, als het in een nacht met 20 graden al nauwelijks lukt, dan lukt het overdag met 20-25 graden en zon ook niet.

Jammer dat ik geen altijd vrij reizen kaart heb, anders zou ik de hele dag in de trein met airco kunnen rondreizen. Hoewel, het spoor zal met extreme hitte ook wel problemen krijgen.
pi_221142863
Respect voor de mensen die met deze warmte nog in de bejaardenzorg binnen in potdichte, hete gebouwen werken. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221142872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ok deze is echt bizar en zo te zien een van de zwaarste plekken recht boven mijn hoofd. Als het dan ook flink gaat afkoelen neem ik het nog voor lief aan overigens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:53:20 #206
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En grijs. Pff, ben ff blij dat ik daar woon. Vannacht ook 16 minimaal en redelijk snel afgekoeld vroeg op de avond.

Maar morgen wel weer in hetzelfde schuitje met 36 hier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:58:11 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Bikkel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142909
quote:
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Lang genoeg..
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:01:27 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Ja, graag. Eerst de Staatsloterij maar eens winnen.
pi_221142922
quote:
Wat een domme muts.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:03:10 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221142931
Het is hier ook in huis niet echt meer afgekoeld vannacht, niet zo heel gek, met als minimum temperatuur 23.8°C :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221142932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat een domme muts.
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
pi_221142933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Gewoon een boom voor je huis hebben op zuid (ideaal situatie..) en wat airco's ophangen. Met 4-5k ben je klaar voor het grootste deel wel klaar in een koophuis.
pi_221142934
quote:
quote:
“Mijn mobiele airco draait op volle toeren, ik heb een ventilator recht op mijn gezicht en ik maak een lapje nat en leg dat op me. Dat lapje noem ik ‘Patrick de Zeester’. Uiteindelijk kreeg ik het de afgelopen nacht naar 20 graden.”
Oftewel, het kan gewoon 20 graden zijn.
pi_221142950
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Ja, maar ook echt:
- doe wat aan simpele zonwering, alles helpt.
- waarom slaap je op de zolder? Pleur je matras één of twee etages lager neer.
- Waarom moet het dan 20 graden zijn. Koel dan terug naar 24 ofzo, scheelt al een pak op je kosten ook.
- denken dat je met 14 euro per dag aan stroomkosten dan in een hotel (bijna) goedkoper uit bent. :')
pi_221142966
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
pi_221142999


Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
pi_221143006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]

Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
We vertrekken allemaal naar het immer koele Frankrijk en Spanje!
pi_221143027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
Nou dat was nog geen kwartier..
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:19:11 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221143042
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:20:37 #224
284411 crew  heywoodu
pi_221143054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Inderdaad...ik heb gisteren de parasol van mijn ouders voor de achterdeur gezet en een simpel laken voor het andere raam aan die kant gehangen, helpt in elk geval iets zo lang ik de zuignapscreens nog niet heb....
pi_221143056
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:31 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221143060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
Nou ja, ik stoor me er niet aan, het is hun probleem :P

Het verbaasde me gisteren ook dat bij de buren hier alle screens en gordijnen en alles omhoog waren, maar ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:22 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143066
Hele volgende week weer normaal doen, zo te zien. 24/25 graden hier en doorlucht nachten met 12-14 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:36 #228
284411 crew  heywoodu
pi_221143070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
pi_221143097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:26:47 #230
284411 crew  heywoodu
pi_221143132
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
pi_221143151
quote:
80s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
Zij komt toch uit de warmere oorden. Je laat nu al over je heen lopen :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:31:45 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143181
Nu al 29
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:33:40 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143196
Deze is van gisteren.


.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:34:53 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
32 binnen -O- -O- -O-
pi_221143215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:43 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143232
quote:
Plak dan gewoon ruitfolie
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:39:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143237
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:42:00 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221143250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Plak dan gewoon ruitfolie
Let wel op eventuele raambreuk.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:44:30 #239
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347
[..]
Let wel op eventuele raambreuk.
Als een keer 250¤ er niet af kan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:46 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
Jaloers op die luchtvochtigheid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')