Nou ja, ik stoor me er niet aan, het is hun probleemquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je kunt niet ergens anders zitten?
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolderquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten?
OT: nobel wel
Zij komt toch uit de warmere oorden. Je laat nu al over je heen lopenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:
[..]
Vind deze nog dommer:
Bekijk deze YouTube-video
Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Plak dan gewoon ruitfoliequote:Op donderdag 25 juni 2026 08:53 schreef Eightyone het volgende:
Slapen in 34-38 graden:
https://www.rijnmond.nl/n(...)roccoli-tegen-me-aan
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo
Let wel op eventuele raambreuk.quote:
Als een keer 250¤ er niet af kan...quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".
https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347
[..]
Let wel op eventuele raambreuk.
Jaloers op die luchtvochtigheidquote:
quote:Verschillende partners gaan donderdagmiddag om tafel om te bespreken of het uitroepen van code rood nodig is. Daarover beslist het 'weerimpactteam' van het KNMI, waarin ook partners zitten zoals Nationaal Crisiscentrum, Verkeerscentrum Nederland, politie, brandweer en ProRail. Om 13.30 uur wordt bekeken of het weeralarm nodig is.
Het zou de eerste keer zijn dat het weeralarm wordt uitgegeven voor extreme hitte. Code rood wordt uitgegeven uit als de veiligheidsrisico’s zo groot zijn, dat de impact van gevaarlijk weer maatschappij-ontwrichtend kan zijn.
Zon komt bijna door nu ja, het waren een paar geweldige urenquote:Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Dutch_view het volgende:
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.quote:Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderendquote:Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |