abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:31 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221143060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
Nou ja, ik stoor me er niet aan, het is hun probleem :P

Het verbaasde me gisteren ook dat bij de buren hier alle screens en gordijnen en alles omhoog waren, maar ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:22 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143066
Hele volgende week weer normaal doen, zo te zien. 24/25 graden hier en doorlucht nachten met 12-14 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:36 #228
284411 crew  heywoodu
pi_221143070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
pi_221143097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:26:47 #230
284411 crew  heywoodu
pi_221143132
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
pi_221143151
quote:
80s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
Zij komt toch uit de warmere oorden. Je laat nu al over je heen lopen :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:31:45 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143181
Nu al 29
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:33:40 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143196
Deze is van gisteren.


.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:34:53 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
32 binnen -O- -O- -O-
pi_221143215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:43 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143232
quote:
Plak dan gewoon ruitfolie
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:39:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143237
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:42:00 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221143250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Plak dan gewoon ruitfolie
Let wel op eventuele raambreuk.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:44:30 #239
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347
[..]
Let wel op eventuele raambreuk.
Als een keer 250¤ er niet af kan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:46 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
Jaloers op die luchtvochtigheid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143288
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:54:52 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143353
Jaloers op het noorden

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:57:55 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221143378
Het noorden: opbokken met die kou! -O-
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221143382
31.3 :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:18 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143384
quote:
Verschillende partners gaan donderdagmiddag om tafel om te bespreken of het uitroepen van code rood nodig is. Daarover beslist het 'weerimpactteam' van het KNMI, waarin ook partners zitten zoals Nationaal Crisiscentrum, Verkeerscentrum Nederland, politie, brandweer en ProRail. Om 13.30 uur wordt bekeken of het weeralarm nodig is.

Het zou de eerste keer zijn dat het weeralarm wordt uitgegeven voor extreme hitte. Code rood wordt uitgegeven uit als de veiligheidsrisico’s zo groot zijn, dat de impact van gevaarlijk weer maatschappij-ontwrichtend kan zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:34 #246
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221143386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Dutch_view het volgende:
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
Zon komt bijna door nu ja, het waren een paar geweldige uren ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:01:05 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Jaloers op het noorden

[ afbeelding ]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
pi_221143415
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.
LV staat nu binnen op 78% :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 10:03:30 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143421
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143466
23,5 inmiddels. Zon komt door dus zo alles dicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')