Ik werk tot 13 uur buitenquote:Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker..
Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag
Ok deze is echt bizar en zo te zien een van de zwaarste plekken recht boven mijn hoofd. Als het dan ook flink gaat afkoelen neem ik het nog voor lief aan overigens.quote:
En grijs. Pff, ben ff blij dat ik daar woon. Vannacht ook 16 minimaal en redelijk snel afgekoeld vroeg op de avond.quote:
Bikkelquote:
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:53 schreef Eightyone het volgende:
Slapen in 34-38 graden:
https://www.rijnmond.nl/n(...)roccoli-tegen-me-aan
Ja, graag. Eerst de Staatsloterij maar eens winnen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Wat een domme muts.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:53 schreef Eightyone het volgende:
Slapen in 34-38 graden:
Vind deze nog dommer:quote:
Gewoon een boom voor je huis hebben op zuid (ideaal situatie..) en wat airco's ophangen. Met 4-5k ben je klaar voor het grootste deel wel klaar in een koophuis.quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
quote:Op donderdag 25 juni 2026 08:53 schreef Eightyone het volgende:
Slapen in 34-38 graden:
Oftewel, het kan gewoon 20 graden zijn.quote:“Mijn mobiele airco draait op volle toeren, ik heb een ventilator recht op mijn gezicht en ik maak een lapje nat en leg dat op me. Dat lapje noem ik ‘Patrick de Zeester’. Uiteindelijk kreeg ik het de afgelopen nacht naar 20 graden.”
Ja, maar ook echt:quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:
[..]
Vind deze nog dommer:
Bekijk deze YouTube-video
Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
We vertrekken allemaal naar het immer koele Frankrijk en Spanje!quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
Nou dat was nog geen kwartier..quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden
Inderdaad...ik heb gisteren de parasol van mijn ouders voor de achterdeur gezet en een simpel laken voor het andere raam aan die kant gehangen, helpt in elk geval iets zo lang ik de zuignapscreens nog niet heb....quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:
[..]
Vind deze nog dommer:
Bekijk deze YouTube-video
Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Je kunt niet ergens anders zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |