abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:43 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
Ik werk tot 13 uur buiten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:53 #202
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142850
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142857
Alweer flink opgewarmd binnen. Het wordt elke dag erger en erger, en dan moeten de twee heetste dagen nog komen. Maar ook het afkoelen vanaf maandag gaat op deze manier erg lang duren, als het in een nacht met 20 graden al nauwelijks lukt, dan lukt het overdag met 20-25 graden en zon ook niet.

Jammer dat ik geen altijd vrij reizen kaart heb, anders zou ik de hele dag in de trein met airco kunnen rondreizen. Hoewel, het spoor zal met extreme hitte ook wel problemen krijgen.
pi_221142863
Respect voor de mensen die met deze warmte nog in de bejaardenzorg binnen in potdichte, hete gebouwen werken. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221142872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ok deze is echt bizar en zo te zien een van de zwaarste plekken recht boven mijn hoofd. Als het dan ook flink gaat afkoelen neem ik het nog voor lief aan overigens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:53:20 #206
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En grijs. Pff, ben ff blij dat ik daar woon. Vannacht ook 16 minimaal en redelijk snel afgekoeld vroeg op de avond.

Maar morgen wel weer in hetzelfde schuitje met 36 hier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:58:11 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Bikkel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142909
quote:
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Lang genoeg..
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:01:27 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Ja, graag. Eerst de Staatsloterij maar eens winnen.
pi_221142922
quote:
Wat een domme muts.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:03:10 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221142931
Het is hier ook in huis niet echt meer afgekoeld vannacht, niet zo heel gek, met als minimum temperatuur 23.8°C :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221142932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat een domme muts.
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
pi_221142933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Gewoon een boom voor je huis hebben op zuid (ideaal situatie..) en wat airco's ophangen. Met 4-5k ben je klaar voor het grootste deel wel klaar in een koophuis.
pi_221142934
quote:
quote:
“Mijn mobiele airco draait op volle toeren, ik heb een ventilator recht op mijn gezicht en ik maak een lapje nat en leg dat op me. Dat lapje noem ik ‘Patrick de Zeester’. Uiteindelijk kreeg ik het de afgelopen nacht naar 20 graden.”
Oftewel, het kan gewoon 20 graden zijn.
pi_221142950
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Ja, maar ook echt:
- doe wat aan simpele zonwering, alles helpt.
- waarom slaap je op de zolder? Pleur je matras één of twee etages lager neer.
- Waarom moet het dan 20 graden zijn. Koel dan terug naar 24 ofzo, scheelt al een pak op je kosten ook.
- denken dat je met 14 euro per dag aan stroomkosten dan in een hotel (bijna) goedkoper uit bent. :')
pi_221142966
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
pi_221142999


Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
pi_221143006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]

Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
We vertrekken allemaal naar het immer koele Frankrijk en Spanje!
pi_221143027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
Nou dat was nog geen kwartier..
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:19:11 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221143042
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:20:37 #224
284411 crew  heywoodu
pi_221143054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Inderdaad...ik heb gisteren de parasol van mijn ouders voor de achterdeur gezet en een simpel laken voor het andere raam aan die kant gehangen, helpt in elk geval iets zo lang ik de zuignapscreens nog niet heb....
pi_221143056
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:31 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221143060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
Nou ja, ik stoor me er niet aan, het is hun probleem :P

Het verbaasde me gisteren ook dat bij de buren hier alle screens en gordijnen en alles omhoog waren, maar ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:22 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143066
Hele volgende week weer normaal doen, zo te zien. 24/25 graden hier en doorlucht nachten met 12-14 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:36 #228
284411 crew  heywoodu
pi_221143070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
pi_221143097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:26:47 #230
284411 crew  heywoodu
pi_221143132
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
pi_221143151
quote:
80s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
Zij komt toch uit de warmere oorden. Je laat nu al over je heen lopen :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:31:45 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143181
Nu al 29
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:33:40 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143196
Deze is van gisteren.


.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:34:53 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
32 binnen -O- -O- -O-
pi_221143215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:43 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143232
quote:
Plak dan gewoon ruitfolie
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:39:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143237
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:42:00 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221143250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Plak dan gewoon ruitfolie
Let wel op eventuele raambreuk.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:44:30 #239
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347
[..]
Let wel op eventuele raambreuk.
Als een keer 250¤ er niet af kan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:46 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
Jaloers op die luchtvochtigheid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143288
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:54:52 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143353
Jaloers op het noorden

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:57:55 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221143378
Het noorden: opbokken met die kou! -O-
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221143382
31.3 :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:18 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143384
quote:
Verschillende partners gaan donderdagmiddag om tafel om te bespreken of het uitroepen van code rood nodig is. Daarover beslist het 'weerimpactteam' van het KNMI, waarin ook partners zitten zoals Nationaal Crisiscentrum, Verkeerscentrum Nederland, politie, brandweer en ProRail. Om 13.30 uur wordt bekeken of het weeralarm nodig is.

Het zou de eerste keer zijn dat het weeralarm wordt uitgegeven voor extreme hitte. Code rood wordt uitgegeven uit als de veiligheidsrisico’s zo groot zijn, dat de impact van gevaarlijk weer maatschappij-ontwrichtend kan zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:34 #246
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221143386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Dutch_view het volgende:
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
Zon komt bijna door nu ja, het waren een paar geweldige uren ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:01:05 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Jaloers op het noorden

[ afbeelding ]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
pi_221143415
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.
LV staat nu binnen op 78% :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 10:03:30 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143421
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143466
23,5 inmiddels. Zon komt door dus zo alles dicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:08:56 #251
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.3 :')
Ja dus, je zit binnen toch? :D dus eigenlijk moet je posten:

20.5 :s)
pi_221143489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Zo ook op tv willen _O-
pi_221143500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
blablablabla
pi_221143514
Alles in m'n agenda is wel grotendeels afgelast. Lockdown vibes.
pi_221143516
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja dus, je zit binnen toch? :D dus eigenlijk moet je posten:

20.5 :s)
Ja vooruit dan

20.5, heerlijk!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:17:32 #256
284411 crew  heywoodu
pi_221143523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Jaloers op het noorden

[ afbeelding ]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:19:03 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221143528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
Ongeveer drie keer zoveel departementen tegelijk met code rood als het record vóór deze hittegolf, maar dat terzijde. In Frankrijk waarschuwen ze inderdaad niet, is goed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:21:19 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:02 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.
LV staat nu binnen op 78% :')
Paddenstoelen kweken :T
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:08 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143546
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Oef nee nie echt idd ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:20 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
Dat heb ik vanochtend gedaan. Het is nu 24 graad binnen. Het was gisteravond 25,5 graden binnen,
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:39 #261
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143549
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
pi_221143571
Er waait nu wel een aardig briesje hier. Alleen jammer dat je er niks aan hebt omdat alles dicht moet zitten met ramen op het oosten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:28:06 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221143572
Superlekker fris windje nu. Ideaal in de schaduw in de tuin met een boek en koffie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 25-06-2026 10:34:04 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:29:19 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143577
30 graden in Limburg -O- -O- -O-
pi_221143587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:29 schreef Starhopper het volgende:
30 graden in Limburg -O- -O- -O-
32.6 ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:33:08 #266
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143588
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Overigens. We staan precies gelijk!



Alleen niet qua luchtvochtigheid :P

(en ja ik heb een airco achter me hangen en nee die staat nog niet aan want heb het nog niet té warm ;) )
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:00 #267
284411 crew  heywoodu
pi_221143592
Nu nog het nationale embleem erop en Nederland is de vlag van Ethiopië.

  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:02 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143593
Zonnetje komt door in Leeuwarden, dus zal gauw warmer worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:29 #269
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143594
Afkoelen in Noord-Europa! Tijdens de afgelopen nacht lokaal rond het vriespunt.

Voor mensen die de hitte meer dan beu zijn biedt een groot deel van Noord-Europa dezer dagen soelaas. In de Finse stad Ylivieska in de provincie Oulu werd tijdens de afgelopen nacht een minimumtemperatuur van 0,1, in het Zweedse Kvikkjokk 0,2° geregistreerd. Op het weerstation Sodankylä Tähtelä in Fins Lapland werden voornamelijk tijdens de eerste decade van de maand maximumtemperaturen boven 20 graden gemeten: op 5 en 7 juni werd het respectievelijk 26,3 en 26,5°. De laatste dagen blijven de maxima veelal rond 15 graden steken en wat al de gehele maand opvalt is het onbestendige karakter van het weer. In totaal is er in Sodankylä inmiddels 75 mm gevallen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:42:01 #270
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221143622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonnetje komt door in Leeuwarden, dus zal gauw warmer worden.
Hier in Dokkum nog bewolkt, heel veel warmer dan 25 graden wordt het vandaag niet gelukkig :)
Morgen afzien :{
pi_221143626
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:43:38 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
Nadeel is dat het daar altijd net niet is.
Net niet genoeg zomer
Net niet genoeg winter
Zelfde geldt voor de waddeneilanden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:45:14 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143637
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:42 schreef DrMarten het volgende:
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
Woon je dan ook in het gebied met de leidingbreuk?

Zo ja, overleef je het wel zonder water.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:46:59 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nadeel is dat het daar altijd net niet is.
Net niet genoeg zomer
Net niet genoeg winter
Zelfde geldt voor de waddeneilanden.
We hebben begin tot mid februari sneeuw gehad, terwijl bij andere delen van Nederland de dooi was ingezet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221143647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
In Frankrijk komen de postbodes elke dag bij de mensen thuis, de krant en/of de post brengen. De Postbode maakt deel uit van het signaleringsteam, hij/zij maakt een praatje en geeft eventueel door of er problemen zijn. Daarnaast komen bij oudere mensen verzorgenden, indien nodig dagelijks. ze kijken in de kasten en helpen met steunkousen en dergelijke. Verder zijn er sinds 2003 in elke gemeente opvangplekken waar het koel is. Die zijn elke dag, ook op zondag open. (Dat vraag ik me van de Nederlandse bibliotheken af). Mensen worden daar indien nodig met taxi's naar toe gebracht. Ik kan alleen spreken voor de Allier, voor de Montagne Bourbonnaise, maar daar is beslist al bijna een kwart eeuw een heel hitteplan dat direct uitgerold wordt bij te hoge temperaturen. Als je alle vergaderingen meer dan 22 jaar geleden hebt gehouden, hoef je dat "overdreven gebbetje" inderdaad nu niet meer te herhalen. https://www.laposte.fr/services-seniors/visites-du-facteur

en "gebbetje is met dubbel b, het is geen gebedje
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:47:12 #276
284411 crew  heywoodu
pi_221143648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:42 schreef DrMarten het volgende:
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
Dit zou ik op zich ook wel willen, alleen heb ik geen auto, dus moet ik met de trein. En dat lijkt me geen al te goed idee _O-
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:51:02 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit zou ik op zich ook wel willen, alleen heb ik geen auto, dus moet ik met de trein. En dat lijkt me geen al te goed idee _O-
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
pi_221143669
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel maar die willen nog weleens uitvallen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:55:13 #279
284411 crew  heywoodu
pi_221143692
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Of er een werkende airco is, is altijd maar een beetje een gok. In de winter doet de verwarming het vaak wel volle bak, dus dan is het buiten tyfuskoud, sta je uiteraard met je warme winterkleren, en dan stap je de trein van 22 graden in _O-

Ze snappen het allemaal niet zo goed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:00:23 #280
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221143722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat kunnen ze toch ook overdrijven zeg...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:00:58 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143725
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Vorig jaar in een trein gezeten waar de airco waar in het ene coupe de airco niet deed en in de andere coupe de airco op standje maximaal stond. Het waren wel die koplopers treinen, die gaan sowieso binnen nu en een paar jaar eruit bij de ns.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:01:08 #282
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Dan is het geen Fok!ker meer. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:03:27 #283
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vorig jaar in een trein gezeten waar de airco waar in het ene coupe de airco niet deed en in de andere coupe de airco op standje maximaal stond. Het waren wel die koplopers treinen, die gaan sowieso binnen nu en een paar jaar eruit bij de ns.
Nog 4 jaar ja, prachige treinen, rank, slank, ik zal ze missen. :'(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:04:26 #284
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nog 4 jaar ja, prachige treinen, rank, slank, ik zal ze missen. :'(
Einde van een tijdperk.

Ze konden ook lekker heen en weer gaan als een station inreden om te stoppen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:58 #285
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Einde van een tijdperk.

Ze konden ook lekker heen en weer gaan als een station inreden om te stoppen.
Ik heb daar dankzij de OV-studentenkaart met vrienden het hele land doorkruist ipv braaf in de collegebanken te gaan zitten, mooie tijden. O+

Maar offtopic excuss, nu weer over het zonnetje. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221143933
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ongeveer drie keer zoveel departementen tegelijk met code rood als het record vóór deze hittegolf, maar dat terzijde. In Frankrijk waarschuwen ze inderdaad niet, is goed.
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
blablablabla
pi_221143956
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel allemaal. Alleen soms is het verrot.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:11:49 #288
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143989
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel, je kan zelfs douchen.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100155389_9ff9c2d6
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:16:00 #289
284411 crew  heywoodu
pi_221144080
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
Is goed hoor.
pi_221144110
33.9

Gelukkig hier een heerlijke 20.5 :7 @dick_laurent
pi_221144123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Woon je dan ook in het gebied met de leidingbreuk?

Zo ja, overleef je het wel zonder water.
Nope, woon zelf in Enschede.
We konden nog net 1 kop koffie uitbhet apparaat krijgen en daarna vlot naar huis.
Toen ik thuis was zag ik het bericht dat iedereen naar huis is gestuurd.
Maar heb wel collega's die lieven op kantoor gebleven waren omdat ze thuis ook geen water hebben.
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:27:20 #292
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
33.9

Gelukkig hier een heerlijke 20.5 :7 @:dick_laurent
Heel goed mien jong. Hier een 28.2 binnen :7

Buiten weet ik niet. Boven de 30 sws want ja....dat is gewoon een gegeven vanaf nu tot minimaal begin september, hoef ik niet eens de apps/sites voor te checken :Y)
pi_221144132
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
doorgaand wel, al vallen ze nog wel eens uit. En dan moet je nog naar het station, wachten op een heet perron etc...

Ik heb sowieso een bloedhekel aan het ov, maar als het zo warm is mijd ik het helemaal als de pest.
A mind with a heart of it's own
pi_221144137
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Dat lijkt mij 7:00 UTC, dus 9:00 lokale tijd? Nog steeds erg warm natuurlijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:31:44 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221144143
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Nope, woon zelf in Enschede.
We konden nog net 1 kop koffie uitbhet apparaat krijgen en daarna vlot naar huis.
Toen ik thuis was zag ik het bericht dat iedereen naar huis is gestuurd.
Maar heb wel collega's die lieven op kantoor gebleven waren omdat ze thuis ook geen water hebben.
Gaan die toiletten daar niet op den duur stinken als niet doorgetrokken kunnen worden?
Is dan genoeg BHV aanwezig als iemand een hitteberoerte ofzo krijgt?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:32:15 #296
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221144147
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
Nederland en klimaat is al sinds jaar en dag gedoe. Imho komt dat ook gewoon omdat wij totaal niet zijn ingesteld o extremen. Alles is gematigd hier.
Als er een dik pak sneeuw valt is iedereen in rep en roer en moeten er ineens allerlei protocollen komen waarover niet goed nagedacht wordt. Als er een hittegolf is raakt half Nederland in paniek en worden er allerlei beslissingen op basis van die paniek genomen.
Daarbij komt dat Nederlanders ook nog eens overal over willen klagen en ook nog eens de neiging hebben genomen maatregelen of adviezen in twijfel te trekken onder het mom van "dat maak ik zelf wel uit!"

Oh ja, en het mag ook vooral geen geld kosten :P

In Frankrijk rijden de treinen gewoon bij hitte en in Zwitserland als er een dik pak sneeuw ligt.
Moet NL dat dan ook? Jazeker, wat de warmte betreft dan. Sneeuw gaan we steeds minder zien maar hitte des te meer.
Wat ik mis is visie op die toekomst. Dan hoeft er ook niet zo'n paniek te zijn altijd.
Hetzelfde geld voor watermanagement, hetzelfde geld voor andere infrastructuur en hetzelfde geld voor de mindset van de Nederlanders zelf.

Ik lig momenteel heerlijk in de waterhangmat te typen trouwens...is ook mindset :P
pi_221144158
Er zijn op de lange termijn trouwens wel meer runs die weer hoog gaan zitten. Laten we hopen dat het gemiddelde rond die 25 max blijft, want tegen die tijd is het gebouw überhaupt nog niet afgekoeld en zit ik op dag 1 van een nieuwe (potentiële) hittegolf alweer met een veel te hoge binnentemperatuur.

  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:35:56 #298
284411 crew  heywoodu
pi_221144163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:34 schreef kilon het volgende:
Er zijn op de lange termijn trouwens wel meer runs die weer hoog gaan zitten. Laten we hopen dat het gemiddelde rond die 25 max blijft, want tegen die tijd is het gebouw überhaupt nog niet afgekoeld en zit ik op dag 1 van een nieuwe (potentiële) hittegolf alweer met een veel te hoge binnentemperatuur.

[ afbeelding ]
11/12 juli een weekeinde weg, dus laat het inderdaad nog maar even rustig voortkabbelen ipv weer zoiets als deze week :X
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:36:33 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Nederland en klimaat is al sinds jaar en dag gedoe. Imho komt dat ook gewoon omdat wij totaal niet zijn ingesteld o extremen. Alles is gematigd hier.
Als er een dik pak sneeuw valt is iedereen in rep en roer en moeten er ineens allerlei protocollen komen waarover niet goed nagedacht wordt. Als er een hittegolf is raakt half Nederland in paniek en worden er allerlei beslissingen op basis van die paniek genomen.
Daarbij komt dat Nederlanders ook nog eens overal over willen klagen en ook nog eens de neiging hebben genomen maatregelen of adviezen in twijfel te trekken onder het mom van "dat maak ik zelf wel uit!"

Oh ja, en het mag ook vooral geen geld kosten :P

In Frankrijk rijden de treinen gewoon bij hitte en in Zwitserland als er een dik pak sneeuw ligt.
Moet NL dat dan ook? Jazeker, wat de warmte betreft dan. Sneeuw gaan we steeds minder zien maar hitte des te meer.
Wat ik mis is visie op die toekomst. Dan hoeft er ook niet zo'n paniek te zijn altijd.
Hetzelfde geld voor watermanagement, hetzelfde geld voor andere infrastructuur en hetzelfde geld voor de mindset van de Nederlanders zelf.


Ik lig momenteel heerlijk in de waterhangmat te typen trouwens...is ook mindset :P
Zeer scherpe en accurate post in mijn mening. ^O^


even met als toevoeging: Hier in Spanje doen ze ook aan hitte waarschuwingen he, en weercodes. Het is niet omdat het hier 'normaal' is om veel meer hete dagen te hebben dat ze maar zoiets hebben van oh boeie....
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:41:08 #300
284411 crew  heywoodu
pi_221144184
Het is ook wel erg typisch Nederlands om te denken dat waarschuwen, laat reageren, etc typisch Nederlands is. Net zoals men bijna overal op aarde vooral klaagt, want mensen klagen nou eenmaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')