SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wacht. Cyclops heeft geen damage dus daarom switch je naar een dps met 1 van de laagste damage output van allemaal?quote:Op maandag 15 juni 2026 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij hij heeft maar 2 van de 5 sterren moeilijkheidsgraad geloof ik. Ipv een Black Cat die echt mega veel opties heeft.
Ik heb alleen nog niet echt t idee dat hij super veel schade doet, dus switch meestal terug naar Scarlet Witch
RE4 remake heeft dan ook veruit de beste combat van alle Resident Evil-games (inclusief RE9). RE4 (remake) is ook ontwikkeld met combat/gameplay op de eerste plaats en het "horror-element" op de tweede plaats.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:40 schreef AToontje87 het volgende:
Momenteel bezig met Resident Evil 4 Remake... wat een topspel.
RE decennia links laten liggen omdat ik dacht dat het horrorgenre niets voor mij was. Maar horror valt reuze mee, en man wat speelt dit lekker.
En toch krijg ik met Wanda het meest vaak MVPquote:Op maandag 15 juni 2026 13:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wacht. Cyclops heeft geen damage dus daarom switch je naar een dps met 1 van de laagste damage output van allemaal?
Neuh.quote:Scheelt dat je geen ranked speelt geloof ik? Dan maakt het allemaal niet zo veel uit.
Ja dat zegt alleen niet zoveel over de hero. Ik haal ook veel mvps en svp met widowquote:Op maandag 15 juni 2026 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toch krijg ik met Wanda het meest vaak MVP
Ik vind de werking van haar main power gewoon handig (beetje zoals Cloak: in de buurt staan en altijd raak.... ik krijg met haar de meeste kills voor elkaar) en haar ultimate is ook behoorlijk sterk (als ze niet krijsend uit de lucgt gehaald wordt, maar da's een kwestie van timen en blijven bewegen).
[..]
Neuh.
Het meeste (op volgorde):quote:Op maandag 15 juni 2026 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zegt alleen niet zoveel over de hero. Ik haal ook veel mvps en svp met widow
Maar belangrijkste is: waar heb je het meeste lol mee
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?quote:
Mijn favoriete DMC na 4, vond die game echt heerlijk. Toen 'ie net uit was gingen de meeste klachten trouwens over Dante's nieuwe kapselquote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?
Niet zijn kapsel. Die idioot van de directeur van Ninja Theory had zichzelf als model gezet voor Dante. Het was zijn hele verschijning, het klopte gewoon van geen kant, en ze waren nog super arrogant dat ze zo'n beloved character hadden verpest ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn favoriete DMC na 4, vond die game echt heerlijk. Toen 'ie net uit was gingen de meeste klachten trouwens over Dante's nieuwe kapsel
quote:
Wat mensen denk ik niet weten wat dat het design van die DMC door Capcom gevraagd werd.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kortquote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet zijn kapsel. Die idioot van de directeur van Ninja Theory had zichzelf als model gezet voor Dante. Het was zijn hele verschijning, het klopte gewoon van geen kant, en ze waren nog super arrogant dat ze zo'n beloved character hadden verpest ook.
Het is de enige DMC die ik ooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Haha dat is een flink lijstjequote:Op maandag 15 juni 2026 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het meeste (op volgorde):
Gambit![]()
![]()
Scarlet Witch![]()
Invisible woman
Psylocke
Devil Dinosaur
Emma Frost
Rogue
Jean Grey
Deadpool
White Fox
Luna Snow (eerst heel vaak, nu zelden nog)
Af en toe:
Angela (ligt aan de map, want niet overal is vliegen handig)
Storm (wil ik graag leuk vinden, maar doet niet zoveel)
Adam Warlock
Captain America
Cloak & Dagger
Daredevil
Dr Strange
Elsa Bloodstone
Hawkeye
Hela
Human Torch
Magneto
Mantis
Nooit tot zelden:
Black Panther
Black Widow
Blade
Bruce Banner
Groot
Iron Fist
Iron man
Jeff (irritant jolig beest)
Loki
Magik
Mr Fantastic
Moon Knight (al moet ik die echt eens gaan leren, want als tegenstander vind ik m bloedirritant)
Spiderman
Squirrel Girl (in de comics al een hekel aan dit jolie mens, net als Jef)
Punisher
Thing
Thor (tenzij met Draculadan altijd hem)
Ultron
Venom
Winter Soldier
Wolverine
Gaat dit over DmC: Devil May Cry uit 2013?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Gaat dit over DmC: Devil May Cry uit 2013?
Gameplay was goed, was beter in de Definitive edition. Had het geen DmC geheten dan was het een degelijke actiegame.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
Die Dante was ook best lame maar de game was goudquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
True, was wel een beetje choir boy lookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die Dante was ook best lame maar de game was goud
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha dat is een flink lijstjeAardig gevarieerd ook qua speelstijlen.
Ik ook niet. Mij te combo style score een S achtig qua vecht stijl. Redelijk onoverzichtelijk ook. En focus op skills en ik niet zo zo skilledquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Heb daar nooit iets mee gehad, de DMC games
Ja houd het ook wel leuk! Alleen tank is echt zo niet mijn ding. Behalve captain america, maar die speelt dan ook weer heel anders dan alle andere tanks dat het amper meer een tank te noemen isquote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).
Is niet noodzakelijk hetzelfde. Grootste voorbeeld is Storm. Qua comics en cartoon etc groot fan van, maar vind haar in Rivals niet echt heel fijn spelen. Toch soms ff zin om MISTRESSSS OF THE ELEMENTTTTTSSSSS te spelen
Ik heb wel vaak echt minder met de stoere schietende dudes als een Punisher, Starlord, Winter Soldier, Iron Man etc, dus daarom staan die in het onderste rijtje. Omdat de speelstijl EN het personage me gewoon wat minder ligt.
Wat is jouw main?
Ieder zijn smaak. Ik vond het een matig net aan 6je. Het enige echt toffe was die anchor man bossfight.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |