abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:22:09 #1
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946724

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus games van deze maand:


De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
2025:
Hollow Knight: Silksong
Dying Light: The Beast
Borderlands 4
EA Sports FC 26
Ghost of Yoteï
Battlefield 6
Ninja Gaiden 4
Call of Duty: Black Ops 7

2026:
Marathon
Resident Evil: Requiem
Crimson Desert
Grand Theft Auto 6
Onimusha: Way of the Sword
Pragmata
Saros
007 First Light

?:
Wolverine
Intergalactic: The Heretic Prophet
Tomb Raider
Light No Fire
Judas
The Witcher IV

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220946727
Gaming is dood.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:05 #3
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946728
Tomb Raider altijd wel grappig maar niet meer voor full price.

En weer die kut early access
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:09 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946730
IK KWAM IN MIJN BROEKJE
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:30 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef Friday12 het volgende:
Tomb Raider altijd wel grappig maar niet meer voor full price
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:23:31 #6
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946733
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
IK KWAM IN MIJN BROEKJE
*geeft tissues
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:24:10 #7
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugd
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:24:38 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugd
Ok ok ja ik keek wel altijd Xmen Animated series was bossin
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:25:49 #9
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946746
Phantom Blade Zero?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:25:58 #10
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946748
Yes
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:26:33 #11
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946750
Dit was een mmo toch? Dune.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:26:43 #12
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946751
Oh leuk een PC MMO die naar de PS5 komt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:27:59 #13
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946754
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Oh leuk een PC MMO die naar de PS5 komt
Maar nu met SP :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:28:12 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946755
Dynasty Warriors

BRUH
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:28:54 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946757
Dit is volgens mij een goed spel (No rest for the wicked)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:29:07 #16
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946758
Dit ziet er interessant uit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:29:47 #17
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946763
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is volgens mij een goed spel (No rest for the wicked)
Van de Ori makers als ik het goed hoorde?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:30:10 #18
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946764
Ziet er supervet uit. Ik kan alleen niet meer zulke games spelen ik heb er gewoon geen geduld meer voor.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:32:15 #19
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946768
Demo's worden weer een ding. Werd eens tijd man.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:32:27 #20
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946770
Soulslike of meer hack and slash?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:32:54 #21
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946772
Ill?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:33:05 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946773
Nog meer Silent Hill?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:33:46 #23
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946776
Nope, niet Ill
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220946777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:32 schreef Friday12 het volgende:
Demo's worden weer een ding. Werd eens tijd man.
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.

Onimusha is de demo die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Ben benieuwd of ze veel verbeteringen hebben doorgevoerd al was het al solide.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:34:38 #25
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946779
Was die al aangekondigd of had ik em gewoon goed :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:35:08 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946780
Ace Combat 98? _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:35:19 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946781
Eerst resident evil's spelen en dan silent hills
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:35:43 #28
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Was die al aangekondigd of had ik em gewoon goed :D
1 wasmachine voor jou :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:39:21 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946791
Nicht rijder _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:40:02 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946795
Fucks yeah!! Die Stuntman games waren leuk!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:40:09 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:39 schreef Friday12 het volgende:
Nicht rijder _O-
Back to the Future :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:40:42 #32
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946801
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Fucks yeah!! Die Stuntman games waren leuk!
Nooit een gespeeld ziet er wel vet uit
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:41:11 #33
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946802
Ill _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:42:10 #34
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946803
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ill _O_
Damn
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:42:11 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946804
Dat zag er wel ziek uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:43:24 #36
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946810
Control game?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:43:52 #37
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946813
Moet control zelf nog spelen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:44:15 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946815
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:43 schreef Friday12 het volgende:
Moet control zelf nog spelen
Zeer tof.

Erg vaag wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:44:46 #39
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946820
Rot toch op met je bagger bungie :r
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:45:26 #40
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946824
Destiny cancellen om dit te ondersteunen terwijl destiny meer spelers heeft dan deze abomination
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:46:39 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Destiny cancellen om dit te ondersteunen terwijl destiny meer spelers heeft dan deze abomination
Maar hoezo cancellen dan? Je kan het toch nog gewoon spelen?

Je kan alleen de content niet spelen waar je voor hebt betaald met dat gevault van ze :')

Destiny 2 is al jaren een aflopende zaak dus ik snap dat ze daar geen extra content meer voor gaan maken

Maar Destiny 3 had allang in ontwikkeling moeten zijn, en Marathon had een extra PVP moeten zijn.

Maar Bungie is in mijn ogen al sinds Destiny 1 een groot kutbedrijf
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:27 #42
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Maar hoezo cancellen dan?

Destiny 2 is al jaren een aflopende zaak dus ik snap dat ze daar geen extra content meer voor gaan maken

Maar Destiny 3 had allang in ontwikkeling moeten zijn, en Marathon had een extra PVP moeten zijn.

Maar Bungie is in mijn ogen al sinds Destiny 1 een groot kutbedrijf
Ja ze hebben destiny opgegeven om aan dit dood paard te trekken.

Met huidige tech zouden ze echt zieke destiny kunnen maken
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:48:11 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946834
Ze doen wel echt aan body positivity daar bij Sony of nie :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:48:54 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946837
Hee bende gij ook een vadsige walvis? Kom bij ons presenteren!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:49:34 #45
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946840
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ze doen wel echt aan body positivity daar bij Sony of nie :')
2 seats please :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:49:47 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946843
What in Leonardo Dicaprio's The Beach is dit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:50:49 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946846
OK OK
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:50:52 #48
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946847
Ik had al until dawn vibes
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:51:01 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946848
Oeh
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:51:27 #50
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946850
Die dude op die cliff
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:51:47 #51
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:51 schreef Friday12 het volgende:
Die dude op die cliff
En later op een rots :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:00 #52
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946854
20 minuten van wat? Ik was niet aan het luisteren :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:15 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946857
20 minuten gameplay
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:26 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946858
Oh die vrouwelijke GoW zeker

LAME
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:40 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946859
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
20 minuten van wat? Ik was niet aan het luisteren :')
Dat hebben ze niet gezegd
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:44 #56
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946861
1/20 min gevuld met een zwart scherm
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:54 #57
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
Oh die vrouwelijke GoW zeker

LAME
Zo te horen wel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:52:54 #58
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946864
Girls of War
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:53:11 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946866
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef Friday12 het volgende:
1/20 min gevuld met een zwart scherm
1 minuut stilte
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:53:13 #60
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946867
God of war, santa monica studios
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:53:20 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946868
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
Girls of War
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:53:38 #62
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946869
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:53 schreef Friday12 het volgende:
Godess of war, santa monica studios
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:54:59 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946872
Waarom is het die chick van Daredevil man :')

Dit kan toch niemand serieus nemen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:55:09 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946874
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man :')

Dit kan toch niemand serieus nemen
Wie?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:55:37 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946875
HAHAHAHAHAHA DIT WIL TOCH NIEMAND SPELEN BROEDERS
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:10 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946876
Ik moet 1 nog uitspelen en dan Ragnarok
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:20 #67
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946877
Krata, Godess of Groceries :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:25 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946878
Ik heb nog zoveel te spelen eigenlijk _O-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:56:54 #69
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946879
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Wie?


Ze was ook vampier in True Blood



Echt dit voelt voor mij net alsof je met Tom Cruise gaat spelen, dat haalt je toch volledig uit de ervaring
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:58:42 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946884
Het is geen Sony game als je niet constant tegen jezelf praat
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 23:59:23 #71
35723 crew  GGMM
pi_220946885
Echt 0 leuke games
Geen playstation voor mij dit jaar
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 2 juni 2026 @ 23:59:47 #72
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Ze was ook vampier in True Blood

[ afbeelding ]

Echt dit voelt voor mij net alsof je met Tom Cruise gaat spelen, dat haalt je toch volledig uit de ervaring
Kan erger. Het kan dat irritante mens uit naughty dogs game zijn
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:00:09 #73
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946888
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:00:10 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946889
Wel fijn dat we ff een paar minuten lopen te zien krijgen 8-)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220946890
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:00:45 #76
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946892
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Daar gaat het mij toch niet om

Het is gewoon weer een super ongeinspireerde gewaffel, met qua gameplay ook weer typische Sony trekjes

Forspoken met een GoW skin dit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:01:14 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
Deze man weet
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:02:16 #78
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Is het zonder Kratos god of war
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:02:59 #79
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Is het zonder Kratos god of war
Godess of Groceries :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:04:06 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946903
20 minuten gameplay!

en 15 minuten filmpjes
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:06:17 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946910
Oh nee het is letterlijk Forspoken _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:07:19 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946912
Waar is die gameplay waar ze het over hadden bro's
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:07:50 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946914
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee het is letterlijk Forspoken _O-
Niet gespeeld geen idee
pi_220946918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is die gameplay waar ze het over hadden bro's
3 R2 prompts gemist?
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:10:25 #85
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:06 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee het is letterlijk Forspoken _O-
In de kern was die game best tof, als ze het een korte verhalende lineaire game hadden gemaakt, van een uur of 15.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:10:49 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946921
Lijkt wel wat meer hack en slash zoals vroegere God of wars?
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:10:55 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946922
Combat voor babies :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:11:46 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946924
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:10 schreef MMaRsu het volgende:
Combat voor babies :')
Autreus: hold my milk
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:12:21 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946927
Die cube snap ik niet
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:12:44 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946929
Fuck man. Waar blijft GTA 6 want ik kan dit soort kut games gewoon niet meer aan

Zwaar eentonige schijt man en het is allemaal hetzelfde van Sony, elke fucking keer weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 03-06-2026 07:23:36 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 00:13:15 #91
35723 crew  GGMM
pi_220946930
Dat vierkantje ziet er echt stupide uit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:13:22 #92
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946932
Ze waren toch ook bezig met een GoW game in het Oude Egypte of zo?

Dit voelt als een project van het B team.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:14:29 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220946935
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ze waren toch ook bezig met een GoW game in het Oude Egypte of zo?

Dit voelt als een project van het B team.
Ja meer spinoff dan main game
pi_220946942
Hoogtepunt van de avond:

Bekijk deze YouTube-video

Oh en Dave the Diver prequel. *O*
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:17:29 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220946945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:16 schreef Drankster het volgende:
Hoogtepunt van de avond:
Bekijk deze YouTube-video
Annapurna was toch van Stray?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:22:10 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946958


welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:34:54 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220946990
En de schrijvers:

Bekijk deze YouTube-video

Now it all makes sense
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 00:51:20 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220947018
Kga weer verder met First Light, wat wel gewoon een leuk origineel-ish spel is

Die training montage hoe dat gedaan is, echt heel erg vet. Nee niet een normaal filmpje maar interactief!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:01:39 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220947036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja meer spinoff dan main game
Geen spinoff

twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:25:10 #100
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947388
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947492
Ik ben blij dat mmarsu weer een mening kan hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:01:30 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220947499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Haha precies wat ik zei.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:02:47 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Haha precies wat ik zei.
Combat zag er wel tof uit. Maar waarom die drang om overal een companion bij te stoppen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:30 #104
364681 over_hedge
pi_220947852
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 01:01 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Geen spinoff

[ x ]
ziet er best tof uit *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:05:07 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220947964
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:39 schreef Friday12 het volgende:
Nicht rijder _O-
Ja?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:06:36 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220947995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man :')

Dit kan toch niemand serieus nemen
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scene :D
En ze zat al in de game toch?

Het haalt me wel vaak uit de sfeer als een personage "te veel lijkt op".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:10:32 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220948021
Maarreuh, wat zijn jullie hard gegaan zeg!
Moet ik ergens een filmpje kijken? :P Samenvatting? TL;DR?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:56:33 #108
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220948684
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Maarreuh, wat zijn jullie hard gegaan zeg!
Moet ik ergens een filmpje kijken? :P Samenvatting? TL;DR?
wolverine is kut (gewoon spiderman in het geel)
until dawn 2 is tof
god of war gaat vrouw worden en ziet er uit als meer van het zelfde maar dan in de tussenwereld tussen hell/hemel/aarde


opgelost, doei
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:30:41 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948889
Wolverine zag er wel tof uit.

ILL ook wel.

Onimusha komt er sowieso wel.

God of War heeft een springknop.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:36 #110
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220948933
Straks die Onisushi demo maar eens downloaden.

ILL heb ik al heel lang op de radar staan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:41 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
Straks die Onisushi demo maar eens downloaden.

ILL heb ik al heel lang op de radar staan.
ILL staat op de Steam wishlist. Onimusha ga ik thuis eens proberen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:40:51 #112
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220948960
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ice Cube doet ook mee :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:22 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220949187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja?
?
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:22:27 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scene :D
En ze zat al in de game toch?

Het haalt me wel vaak uit de sfeer als een personage "te veel lijkt op".

Vind haar fantastisch in Daredevil.

Ik wil niet met haar spelen als main character tho

Niet dat ik deze drek ga spelen

Hou je stick naar voren ingedrukt terwijl de protag tegen zichzelf praat, met een irritante pratende kubus ingesproken door Jack Quaid (The Boys, Lower Decks). En een pratende roze lint. Voor de combat paar x op vierkantje rammen en dan r2

Dit is echt voor de mega casuals

Dit is toch geen God of War :')

Dit is disney drek
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:24:37 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_220949620
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:22 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof. *O*

Al die incels die bang zijn om als sterke vrouw te moeten spelen. :')
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:25:17 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949625
En een wolverine game zonder ledematen af kunnen hakken _O-

De activision Xmen game Wolverine Origins had meer gore en is bijna 20 jaar oud

En die combat zag er ook leuker uit

Vijanden reageren praktisch niet op dat ze door adamantium klauwen worden gehit :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:26:43 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949632
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:24 schreef Q. het volgende:

[..]
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof. *O*

Al die incels die bang zijn om als sterke vrouw te moeten spelen. :')
Tuurlijk joh, als het je niks lijkt ben je een incel! _O- Het meest retarded argument dat alleen kan komen van iemand die geen enkel idee waar die het over heeft.

Ik heb niks tegen het spelen met een vrouw.

Maar dit is toch niet tof man? Dit is een Marvel esque simpele zielengame waar je zelf niks hoeft te doen want alles wordt je voorgekauwd door je pratende kubus sidekick

Laat staan dat letterlijk elke Sony franchise van man naar vrouw is gegaan?

Ratchet > Rivet
Joel > Ellie
Uncharted > Chloe en black chick
Ghost of.. Jin > dunno hoe ze heet
En nu God of War..zonder God of War

In plaats dat ze nieuwe toffe franchises maken, nee dat doen ze niet, want dat durven ze niet.

Gravity Rush is een van mijn allerfavorietste Sony games van de afgelopen 10 jaar, dat is nog eens een leuk spel en een leuke main character.

Maar sure bro ik ben een incel omdat ik deze saaie Marvel esque millennial geschreven schijt totaal niet interessant vindt.

Met automatische combat, automatische loop stukjes, puzzels die je binnen 1 min worden uitgelegd, je hebt een Stitch achtig beest bij je, en een grappige pratende kubus die Frank heet!

Maar wat origineel!

[ Bericht 13% gewijzigd door MMaRsu op 03-06-2026 12:33:23 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:36:25 #118
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220949697
:|W
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:40:40 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949714
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:36 schreef Scrummie het volgende:
:|W
Ja joh reageren is ook verboten!

Fijn dat er mensen hyped zijn voor wederom een dertien in een dozijn Sony story game tho.

Met kleine wandelgangetjes waar je door mag lopen terwijl je sidekicks tegen je praten, of de main character tegen zichzelf praat

En die prachtige kleine combat arena's

Nee dit is wel vernieuwing van de bovenste plank natuurlijk, sorry mensen jullie hebben gelijk

_O-

Maar vind je het niks ben je DUIDELIJK een incel :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:42:57 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949728
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Ik wou dat Wolverine wat meer Ninja Gaiden was dan wat ze nu hebben laten zien.

Ook weer zo'n simpel zielenspel waar je echt geen ene flikker zelf hoeft te doen leek het weer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:43:59 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220949734
:D

Gooi er een kwartje in...
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:46:49 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220949747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:43 schreef Scrummie het volgende:
:D

Gooi er een kwartje in...
Doe maar niet, dan blijft ie doorgaan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:49:21 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220949758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:43 schreef Scrummie het volgende:
:D

Gooi er een kwartje in...
Jij hebt een aversie voor lange posts en/of lezen?

Echt :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:08 #124
447051 crew  Peejtur
pi_220949964
Jongens, reageer nu niet elke keer zo op elkaar. Wordt er niet leuker van in dit topic.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:12 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949983
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:40:09 #126
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220950196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:40:36 #127
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220950200
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Peejtur het volgende:
Jongens, reageer nu niet elke keer zo op elkaar. Wordt er niet leuker van in dit topic.
Zeg je nou serieus dat je niet moet reageren op elkaar op een forum

??????????????????????????????
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:42:00 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2
Classic :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:15:56 #129
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220950444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Classic :P
Zat ik bij de portal voor het floating fortress miste ik een key item :(
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:20:12 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220950460
Missable key items is gelukkig iets wat niet meer zoveel voorkomt :P ook een beetje slecht game design misschien :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 14:22:54 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Zat ik bij de portal voor het floating fortress miste ik een key item :(
Kon je weer terug ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:32:33 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220951745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
En een wolverine game zonder ledematen af kunnen hakken _O-

De activision Xmen game Wolverine Origins had meer gore en is bijna 20 jaar oud

En die combat zag er ook leuker uit

Vijanden reageren praktisch niet op dat ze door adamantium klauwen worden gehit :')
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.

Sold!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 17:46:25 #133
35723 crew  GGMM
pi_220951832
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:48:09 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Hey, we don't judge :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:54:28 #135
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220951876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
@Ang3l grijp je kans :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:55:08 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220951882
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Nu je het zegt :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220951948
Jongons dit is niet waar. Mmarsu vindt het prima als er vrouwen in een game voorkomen, zolang het maar een beetje lekkere wijven in een bijrolletje zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2026 @ 18:19:54 #138
364681 over_hedge
pi_220952003
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook! :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:20:50 #139
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220952012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook! :(
How dare she :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220952035
Ik ga slechter op die kubus, zal vast een reden voor zijn dat het een kubus is maar meh. Met dit soort sidekicks weet je dat je die domme cliché Marvel Disney humor van de films kan verwachten. Verder zag de game er wel tof uit, goden van Egypte en Mongolië waren al te zien. Dat de hoofdpersonage een vrouw is boeit me niet zo veel al was Freya misschien toffer geweest maar dan zit je vast aan de Noorse mythologie. Ze kunnen nu alle kanten op.

Ook is Wolverine gewoon Spider-Man met een iets andere skillset. Jammer want je kan zo veel kanten op met Wolverine en dan maak je een Spider-Man 2 kloon.

De creativiteit is op bij Insomniac.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:57:11 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.

Sold!
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)

Ik heb geen afgechopte ledematen gezien.

Dus het is wack.

Het had NG2 achtig moeten zijn. Snel, dodelijk, met pittige combat.

Niet weer dezelfde Sony shit zoals altijd, alle enemies staan voor je klaar om afgemaakt te worden en doen niks.

Ze reageren nauwelijks op dat ze met adamantium klauwen aan stukken worden gereten :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:57:37 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Wat een absolute onzin broer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 18:58:04 #143
35723 crew  GGMM
pi_220952225
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wat een absolute onzin broer.
Oh oke sorry
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:58:17 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:08 schreef Ludachrist het volgende:
Jongons dit is niet waar. Mmarsu vindt het prima als er vrouwen in een game voorkomen, zolang het maar een beetje lekkere wijven in een bijrolletje zijn.
_O-

waar halen jullie deze fucking onzin vandaan joh

Ik heb letterlijk nog nooit zoiets geoppert.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:01:48 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh oke sorry
Lara
Kat (Gravity Rush)
2B
Cyberpunk met V gespeeld
Bayonetta
De RE dames (Claire etc)
AC Odyssey speel ik met Kassandra
Horizon Zero Dawn 1 vond ik Aloy prima te pruimen
Portal 2 (je speelt met een vrouw)
Control (Jesse is cool)
Samus
Jade uit BG&E
Demon Turf (toffe platformer)
Heavy Metal FAKK 2

Ik kan nog wel ff doorgaan maar ik heb echt niks tegen 'vrouwelijke characters' .

Wat ik wel stront irritant vind is de hedendaagse milennial writing ala Dragon Age Veilguard, Disney etc.
De Jack Quaid kubus in Laufey die ongetwijfeld stront irritant gaat zijn.

Maar hee, laten we lekker reductief blijven joh, daar komen toch de beste discussies uit voort :').

Vooral niet inhoudelijk op de kritieken ingaan, maar in bad faith met onzin komen :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:02:55 #146
35723 crew  GGMM
pi_220952266
vergeet Samus niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:03:48 #147
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952275
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Drankster het volgende:
Ik ga slechter op die kubus, zal vast een reden voor zijn dat het een kubus is maar meh. Met dit soort sidekicks weet je dat je die domme cliché Marvel Disney humor van de films kan verwachten. Verder zag de game er wel tof uit, goden van Egypte en Mongolië waren al te zien. Dat de hoofdpersonage een vrouw is boeit me niet zo veel al was Freya misschien toffer geweest maar dan zit je vast aan de Noorse mythologie. Ze kunnen nu alle kanten op.

Ook is Wolverine gewoon Spider-Man met een iets andere skillset. Jammer want je kan zo veel kanten op met Wolverine en dan maak je een Spider-Man 2 kloon.

De creativiteit is op bij Insomniac.
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.

Maar hee kritiek wordt niet geduld anders ben je een incel bro

Een Valkryie was ook een tof personage geweest om mee te spelen in een GoW spinoff.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:05:09 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.

Sold!
Oh was dat Jean Grey?

Ik dacht dat het een vent was joh

Hadden ze maar de Marvel Rivals designs gebruikt. Maar ach dat durven ze niet bij Sony.

Gelukkig zit Debra Wilson er ook weer in, die hebben we ook nodig in elke videogame tegenwoordig _O_

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220952312
Ik ga echt lekker op mensen die hun computerspelletjes zo serieus nemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:15 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook! :(
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.

Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?

Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:09:03 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ga echt lekker op mensen die hun computerspelletjes zo serieus nemen.
Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?

Echt ik snap letterlijk niet wat sommigen van jullie hier doen, als er 0,0 interesse is om dingen te bespreken. Maar wel lekker trollen he :+. Dat is toch wel het mooiste wat er is.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:22:03 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952403
En dan blijft het natuurlijk stil. Zodra de domme trolletjes inhoudelijk ook maar iets moeten zeggen. Och wat sneu zijn jullie joh (niet jou over_hedge)

@GGMM verwijder gewoon even die domme posts van jou die over mij gaan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:25:20 #153
35723 crew  GGMM
pi_220952416
Het was eigenlijk maar een grapje maar door deze overtrokken reactie heb ik het gevoel dat ik een zenuw raakte
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:31:51 #154
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952467
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
Het was eigenlijk maar een grapje maar door deze overtrokken reactie heb ik het gevoel dat ik een zenuw raakte
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:33:32 #155
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220952483
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?

Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:37:43 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220952526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?

Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken :')
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijk

Echt wat een stront irritante users zijn jullie drie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220952589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef GGMM het volgende:
vergeet Samus niet
Samus Aran de absolute bazin van het Nintendo universum!
pi_220952659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.
Oh, 100%.

Zoals ik al zei boeit het spelen als een vrouw mij niet zo als de game verder goed in elkaar zit. Het is en blijft Santa Monica dus het wordt sowieso weer een game van hoge kwaliteit, dat zag je in de trailer.

Wat mij wel op viel, en wat jij ook al benoemde, is dat het wéér dezelfde God of War game is die we al sinds 2018 spelen maar dan met een andere personage. Heel eerlijk; Ragnarok was met Kratos en ook niet super boeiend, vooral meer van hetzelfde. Echt been there done fucking that. Door dunne gangetjes lopen, tegen jezelf praten, de puzzel al uitleggen voordat je er bent. We spelen al bijna 10 jaar dezelfde game. :D

Dit zie je bij alle grote franchises btw. Horizon Forbidden West idem, meer van hetzelfde en gewoon niet zo boeiend. Spider-Man, Miles Morales, Spider-Man 2 en nu Wolverine zijn allemaal dezelfde game.

De laatste Uncharted is meer dan 10 jaar geleden. :'(

En dan heb ik het sluiten van Japan Studio en Bluepoint nog niet genoemd. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 19:57:05 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952703
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Drankster het volgende:

[..]
Oh, 100%.

Zoals ik al zei boeit het spelen als een vrouw mij niet zo als de game verder goed in elkaar zit. Het is en blijft Santa Monica dus het wordt sowieso weer een game van hoge kwaliteit, dat zag je in de trailer.

Wat mij wel op viel, en wat jij ook al benoemde, is dat het wéér dezelfde God of War game is die we al sinds 2018 spelen maar dan met een andere personage. Heel eerlijk; Ragnarok was met Kratos en ook niet super boeiend, vooral meer van hetzelfde. Echt been there done fucking that. Door dunne gangetjes lopen, tegen jezelf praten, de puzzel al uitleggen voordat je er bent. We spelen al bijna 10 jaar dezelfde game. :D

Dit zie je bij alle grote franchises btw. Horizon Forbidden West idem, meer van hetzelfde en gewoon niet zo boeiend. Spider-Man, Miles Morales, Spider-Man 2 en nu Wolverine zijn allemaal dezelfde game.

De laatste Uncharted is meer dan 10 jaar geleden. :'(

En dan heb ik het sluiten van Japan Studio en Bluepoint nog niet genoemd. :')
Straks moet je naar Xbox gaan kijken :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220952714
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken :+
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:10 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220952747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?

Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken :')
Helaas repeat dat uurtje zich 24 keer per dag :')
  FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:55 #162
364681 over_hedge
pi_220952767
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.

Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?

Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Ach ik maakte er ook maar beetje een grapje van. Weet je wat het is. Het is niet eens zozeer je mening. Maar hoe je je mening brengt. En ook dat is al 100x gezegd en wilt maar niet door dringen :P En ja dan krijg je wel eens dat mensen beetje gaan trollen omdat je altijd zo lekker hapt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 20:30:07 #163
35723 crew  GGMM
pi_220953014
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.
Ik had ook al sorry gezegd he

Soms is het tijd elkaar de hand te schudden en verder te gaan met het leven :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 20:33:52 #164
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220953042
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Drankster het volgende:

[..]
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:02:30 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220953419
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik had ook al sorry gezegd he

Soms is het tijd elkaar de hand te schudden en verder te gaan met het leven :)
Ok ok sorry geaccepteerd dan :*
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:04:53 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220953468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken :+
Fable kan tof worden. Maar Playground is geen Lionhead. En daar staat geen visionair als Peter Moleyneux aan het hoofd, die ondanks zijn grote beloftes toch wel echt probeerde iets unieks neer te zetten.

Gears E-Day boeit mij persoonlijk niks, nooit iets echt gehad met de Gears serie.

Wat hebben ze nou nog meer? Een nieuwe Wolfenstein zal vet zijn dat wel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:27:44 #167
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220953819
fable gaat zo kut worden, check dat manwijf waar je mee speelt :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_220953835
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 23:33 schreef Drankster het volgende:

[..]
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.

Onimusha is de demo die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Ben benieuwd of ze veel verbeteringen hebben doorgevoerd al was het al solide.
Demo gespeeld. Is inderdaad dezelfde demo als die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Wel veel vernieuwingen: grafisch mooier, meer verschillende vijaden, Japans VA (was geen fan van de Engelse) en een extra mini boss.

Swordplay nog steeds erg goed, vooral een succesvolle parry geeft een tof effect. Sfeer was wel wat minder, het is nu overdag terwijl de demo vorig jaar ‘s nachts was, gaf toch een meer eerie sfeer.

Uitstekende game weer van Capcom. Na Resident Evil Requiem en Pragmata wederom een succes denk ik.
pi_220954326
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
;(
Okay ik overdrijf. 1,5 misschien. Indiana Jones nog wel gespeeld.

Mooi apparaat hoor, zeker quick resume mis ik echt wel op de PS5. Gewoon 5 games tegelijk draaien en vlekkeloos switchen zonder dat je daar perfomance voor inlevert is een knap staaltje techniek.

Ik gebruikte het vooral voor GamePass en dat is simpelweg te duur voor de manier waarop ik mijn spellen speel. Dag één releases zijn goed, ook van third party studios zoals Expedition 33 en Stalker 2 maar ik koop/speel zelden spellen op release omdat ik eigenlijk altijd wel wat anders te spelen heb en liever wacht op verbeteringen en patches. Daarom is GamePass niks voor mij want de games gaan er meestal binnen het jaar weer af.

Plus dat games op de PS5 Pro aanzienlijk mooier zijn door PSSR.
pi_220954380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?
Een discussie :') . Dit is meer 'ik heb drie minuten gezien en kijk hoe stom dit is waarom is dit spel niet exact wat ik wil dat het is hoezo vinden mensen dit leuk lol n00bs casuals kijk wat een stom spel'.

Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:22:31 #171
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220954527
Maarre Marathon is een week gratis

Speelt iemand dat nog hier of :+
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:24:36 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220954558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een discussie :') . Dit is meer 'ik heb drie minuten gezien en kijk hoe stom dit is waarom is dit spel niet exact wat ik wil dat het is hoezo vinden mensen dit leuk lol n00bs casuals kijk wat een stom spel'.

Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Bro 3 minuten?

Het was de intro van het spel, 20 minuten "gameplay" noemen ze het, terwijl je 15 minuten naar filmpjes aan het kijken bent, of dat je langzaam door een dunne gang moet lopen. Met Stitch als beest en Jack Quaid als companion cube die je ongetwijfeld continue herinnert om op te letten tijdens combat, en de puzzels voor je oplost als je even 30 seconden je controller neerlegt.

De combat ziet eruit alsof het meer van hetzelfde is, spam vierkantje en R2 voor de finisher.

Het is prima als het jou wel aanspreekt, maar je moet begrijpen dat dit een DISCUSSIE FORUM is waar mensen hun meningen mogen posten, en of jij dat nou wel of niet oke vind, kan je dan echt niet begrijpen dat deze saaie 'cinematische' drek ook gewoon kut gevonden mag worden?

De State of Play had ook wel wat leuke dingen, maar niks van bij Sony vandaan kwam.

Misschien moet jij gewoon accepteren dat niet iedereen alles leuk hoeft te vinden, jankbal.

Echt om elke keer te gaan zeiken over dat mensen op een forum wat over deze hobby gaat, hun mening posten over iets in diezelfde hobby.

Nee maar het moet allemaal een circlejerk zijn volgens jou, ik begrijp het. Louter positiviteit wordt geduld door heer Ludachrist.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220954588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is prima als het jou wel aanspreekt
Dat zeg ik niet, he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:27:39 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220954611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet, he.
Oke nou dan wtf zeur je dan broer :') Laat mij posten in het discussieforum wat over de hobby videogames gaat maat.

Als het je allemaal maar irritant vind kan je Fok Gold kopen ofzo en mij blocken maar volgens mij geniet je er veels teveel van om mijn posts te lezen en te bekritiseren van tijd tot tijd
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220954655
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Oke nou dan wtf zeur je dan broer :')
Ik zeur helemaal niet. Ik geef gewoon aan dat je een dramaqueen bent als er iets niet gaat zoals jij graag ziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:58 #176
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220955133
Ik quote nogmaals.

Vermoeiend
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:51:26 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955139
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef Friday12 het volgende:
Ik quote nogmaals.

Vermoeiend
Bro hij begint toch weer? Ik was er allang klaar mee. En ik reageer LETTERLIJK inhoudelijk in de eerste instantie.

En meneer gaat weer op de persoonlijke aanval.

Fuck hem man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:52:50 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:

Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:48 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955162
Volgens mij is het stiekem een plot van Danny om te zorgen dat ik Fok Gold koop en Ludachrist op mn ignore lijst gooi
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220955513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Waarom denk je de soulsborne en elden ring games zo polulair zijn. Ze waren toen letterlijk IEDERE dev dacht dat je ons moest vertellen dat b springen en is en de stick bewegen lopen met een fucking tutorial die niet te skippen was de enigen die zeiden: Hier heb je een wereld en een main character, zoek de rest zelf maar uit.

Ze waren toen letterlijk de enigen die gamers als intelligent genoeg beschouwden om zelf dingen uit te vinden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:26:27 #181
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220955851
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.
Wacht ff. Dit moet ik nog een paar keer lezen hoor. Ik ben niet verder gekomen dan de eerste zin.
pi_220956057
Last van keuzestress , wat zijn er veel games op de ps plus zeg, geweldig gewoon,
Wat vinden jullie nu echt aanraders?
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:38:07 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
Last van keuzestress , wat zijn er veel games op de ps plus zeg, geweldig gewoon,
Wat vinden jullie nu echt aanraders?
Ligt eraan wat je smaak is.

Nioh serie is echt goed maar soms verdomd uitdagend.

God of War 3 Remastered is ook tof.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ligt eraan wat je smaak is.

Nioh serie is echt goed maar soms verdomd uitdagend.

God of War 3 Remastered is ook tof.
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:44:26 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.
Dank je wel, ga zo eens kijken
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:58:25 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel, ga zo eens kijken
Lies of P heb ik op Xbox alle achievements gehaald. Eerste soulsgame waar me dat gelukt is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.

Als je nooit een PS4 hebt gehad dan barst de PlayStation Plus catalogus met goede titels.

Wil je een grote en mooie wereld ontdekken dan is Horizon Zero Dawn Remastered een hele goede om te starten. Ben je meer een Marvel fan dan kan ik Marvel's Spider-Man Remastered ook zeker aan te raden. Ben je Harry Potter fan dan heb je weer Hogwarts Legacy. En zit je graag op een paard met een je cowboyhoed dan heb je beide Red Dead Redemptions erop staan.

Wil je een verhalende actiegame dan heb je God of War (2018) en het directe vervolg God of War Ragnarok maar ook Final Fantasy VII Remake en The Last of Us.

Wil je wat meer uitdaging dan heb je de Demon's Souls remake uit 2020, het begin van de populaire Souls genre.

Het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent. :P Wat vind je leuk om te spelen?
pi_220956631
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:43 schreef Drankster het volgende:

[..]
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.

Als je nooit een PS4 hebt gehad dan barst de PlayStation Plus catalogus met goede titels.

Wil je een grote en mooie wereld ontdekken dan is Horizon Zero Dawn Remastered een hele goede om te starten. Ben je meer een Marvel fan dan kan ik Marvel's Spider-Man Remastered ook zeker aan te raden. Ben je Harry Potter fan dan heb je weer Hogwarts Legacy. En zit je graag op een paard met een je cowboyhoed dan heb je beide Red Dead Redemptions erop staan.

Wil je een verhalende actiegame dan heb je God of War (2018) en het directe vervolg God of War Ragnarok maar ook Final Fantasy VII Remake en The Last of Us.

Wil je wat meer uitdaging dan heb je de Demon's Souls remake uit 2020, het begin van de populaire Souls genre.

Het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent. :P Wat vind je leuk om te spelen?
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tips
Ik vind heel veel dingen leuk om te spelen, het moet niet te ingewikkelf zijn gezien ik al een tijd niet gespeeld heb
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:51:24 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:50 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tips
Ik vind heel veel dingen leuk om te spelen, het moet niet te ingewikkelf zijn gezien ik al een tijd niet gespeeld heb
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meer :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956759
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meer :+
Ik vind dragons dogma 2 tamelijk ingewikkeld. Nu komt dat misschien ook omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb en nu een paar keer maar ff een half uurtje heb kunnen pelen, dus ik kom er nog niet echt lekker in. Ga steeds dood, zit nog heel in het begin, maar kom vijanden tegen die mij echt binnen no time af hebben en onmogelijk zijn om te verslaan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:33:04 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220957509
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)

Ik heb geen afgechopte ledematen gezien.

Dus het is wack.

Het had NG2 achtig moeten zijn. Snel, dodelijk, met pittige combat.

Niet weer dezelfde Sony shit zoals altijd, alle enemies staan voor je klaar om afgemaakt te worden en doen niks.

Ze reageren nauwelijks op dat ze met adamantium klauwen aan stukken worden gereten :')
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.

Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken? :?

Snap ik niks van.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:35:51 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220957540
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Oh was dat Jean Grey?

Ik dacht dat het een vent was joh



Vind t nou niet bepaald een man hoor :D
Leek wel heel erg op zij van CONTROL, dus had er ook niet direct Jean Grey uitgehaald, op de powers na.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:37:03 #194
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220957555
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.

Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?

Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Ew. Ik ben t eens ;)

Voor mij hoeven ze ook echt niet op hun stemacteurs te kijken. Snap die noodzaak niet.
Op Until Dawn na, want dat voelt meer als een film en dus kan ik t daar beter hebben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:37:43 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220957561
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijk

Echt wat een stront irritante users zijn jullie drie.
Hou nou eens op met schelden. Niet cool.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220957857
Horizon is leuk zeg

[ Bericht 25% gewijzigd door Cupfighter op 04-06-2026 12:39:12 ]
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:30:02 #197
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
Fortnite is leuk zeg
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957864
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
-O-
Echt een geweldige aankoop die PS5 , spellen zien er zo mooi uit
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:34:40 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Echt een geweldige aankoop die PS5 , spellen zien er zo mooi uit
Ja maar Fortnite ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957903
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja maar Fortnite ;(
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:24 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:39:15 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220958692
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 14:40:00 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958698
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Creative freedom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:58:24 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220958814
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:48:49 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220959146
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:

[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:32:01 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:04 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
Horizon is leuk zeg
's Neerlands trots! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:23 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:38:16 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959435
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:

Bekijk deze YouTube-video

Ze is echt een enooooorme DND fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 17:02:11 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):



Ook Neerlandsch trotsch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220959760
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:08:43 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220960150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 19:33:59 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220960355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:21:47 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961339
Zojuist weer verder gegaan met 007.

Als je voor het eerst de Q afdeling op gaat, heeft dat meteen de typische Bond sfeer _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:22:43 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:25:02 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961349
Voor het eerst Plague Tale Innocence opgestart.
Erg sfeervol. Begrijp dat het geen lang spel is, met voldoende gelegenheid tot save points. Dus zal het wel gaan doen de komende weken.

Maar wel gelijk een sneu begin, met het hondje. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 23:38:52 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961972
Dat stukje in die nachtclub is wel heel tof _O_

Qua lichteffecten en geluid, maar ook de graphics, maar vooral de mensenmassa en hoe ze bewegen, net echt _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220964396
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:46:19 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220967405
Helaas, zoals verwacht, draait de zojuist gereleasde (gereleaste?) Gothic Remake bedroevend slecht op de consoles, zélfs op de PS5 Pro.
Want zelfs op die console schijnt ie maar 30fps max te draaien (max, want framedrops).

Zonde, want ik keek er wel naar uit.
Hopelijk volgt er tzt nog een 60fps patch, en koop ik hem dan wel.

Nu verder met 007.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220967697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ziet er erg tof uit inderdaad
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:27:14 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220968054
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:36:03 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Toffe games idd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:22:48 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968486
PS5 review gevonden van Gothic Remake.

25 tot 30fps, zelfs op de Pro :')

Dat is wel heel slecht, zelfs voor UE5 begrippen _O-

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door StateOfMind op 05-06-2026 22:35:19 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:45:59 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968660
007 is echt heel tof _O_

Zit nog in Chapter 3, dus nog steeds in training en geen wapen, maar zo tof.

Geheime gang gevonden *O*

Zo afsluiten voor Summer Game Fest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:14:51 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220969095
Dawn of the Bloodwalker (ex The Witcher 3 devs) komt 3 september uit *O* *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:08:03 #227
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220970112
Oef, chapter 4 is wel ineens een stuk lastiger. Veel trial and error.
Gelukkig laat de game dit allemaal toe. Stealth is niet mijn beste aspect.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:15:50 #228
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970735
Voor degenen die net als ik een half jaar geleden uitkeken naar Where Winds Meet, maar teleurgesteld waren toen bleek dat die game vanwege anti-gatcha wetgeving in Nederland verboden was (gek genoeg was ie via Steam wel gewoon verkrijgbaar, maar op consoles was ie hier niet te downloaden):

Ik hoorde gisteren van @Drankster dat ie tegenwoordig wel te downloaden is in de Store.

Hij is gratis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:19:35 #229
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220970764
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
SOONY
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:26:51 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970793
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Dawnwalker komt over 3 maanden al _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:28:01 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970800
Dawnwalker 3 september, Wolverine 15 september.

Dan kan Wolverine lekker even wachten, want Dawnwalker ga ik dag 1 kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220977585
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:38:10 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220977624
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220978227
Darktide is best leuk overigens.
Wel fokkin moeilijk.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:40:23 #235
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220980006
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
7 uur toch vanavond?
  zondag 7 juni 2026 @ 16:47:10 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220980108
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
7 uur toch vanavond?
Yep, 19.00u :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:46:31 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982108
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:58:34 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220982154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.

Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken? :?

Snap ik niks van.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.

Zelfs de Activision game uit 2009 heeft meer afgehakte armpjes en beetjes.

En ja dat is leuk, dat was al leuk in Soldier of Fortune en dat is nog steeds leuk.

Anders is de hele power fantasy toch niet compleet.
Alleen schijnt het dat ze voor de YT video de gore hebben uitgezet? Nouja we gaan het zien

Maar FUCK CRAZY TAXI BOYS _O_ _O_ _O_ ALL I WAAAAAAANT ALL I WAAAANT YAYAYAYAYAYA
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 7 juni 2026 @ 21:05:49 #239
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982176
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @Ang3l
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 7 juni 2026 @ 21:08:17 #240
364681 over_hedge
pi_220982185
Wel leuk die xbox state of play. op 2 games na alles op de ps5 te verkrijgen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:12:09 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982195
Zaten wel wat leuke games tussen, maar ik vond het persoonlijk de minste show.

Ziet er naar uit dat mijn Series X, die nu al heel wat maanden niet gebruikt is, straks wat meer aandacht krijgt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:36:03 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220982315
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Die game is zo goed ^O^
SOONY
  zondag 7 juni 2026 @ 21:38:38 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982363
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef DKUp het volgende:

[..]
Die game is zo goed ^O^
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220982422
Na alle hype toch eens Marathon (tijdelijk free to play) geprobeerd.

Maar ik snap er daadwerkelijk helemaal niks van.

De eerste game was een map met 2 robots.

De games daarna kwam je soms een tegenstander tegen maar je had maar 15 kogels oid dus meteen out of ammo.

Alle loot bestaat uit random "sell items" of "depleted" medkits, ik heb geen enkele ammo kunnen vinden.
  maandag 8 juni 2026 @ 16:05:01 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220986558
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:25:08 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220987636
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
SOONY
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:26:38 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220992402
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:

[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 10:32:28 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220992433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
Werkloos? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:08:40 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Werkloos? :o
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:10:16 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_220993915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
24 uur per dag gamen! *O*
For great justice!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:11:33 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993921
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
24 uur per dag gamen! *O*
*O* RSI *O*

:D

:'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:20:57 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220993962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
*O* RSI *O*

:D

:'(
Zacht handdrukje dan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 13:22:30 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220993972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
:o

En nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:03:45 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220994521
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[..]
Zacht handdrukje dan :P
Slap polsje he ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o

En nu?
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220995041
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 17:16:21 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220995347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Ik wacht wel op een trilogy pack :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:37:29 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220999592
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 10:41:30 #259
364681 over_hedge
pi_220999616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:45:51 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlands :D

Bekijk deze YouTube-video

Portie bitterballen :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:47:12 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Vooralsnog alleen op pc :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000118
quote:
Wel benieuwd naar deze btw.

Dragon's Dogma II was extreem vergeetbaar. Vorig jaar nog gespeeld en zou niet meer weten waar het over gaat. Zat er sowieso aan te denken om deze nog een keer op te starten, nu met de toch wel soort 2.0 release met Dark Arisen is die keuze nog makkelijker gemaakt.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:48:45 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221000167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:32 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vooralsnog alleen op pc :'(
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:06:10 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Hoop het, ziet er interessant uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:47 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:21:34 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000422
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:23:31 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000443
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:24:28 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:28:28 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000475
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft niet

En toen hebben ze hem op een fucked up manier ontslagen en is hij zn eigen studio gestart

Hier is footage van de Xbox 360/PS3 versie van 1666 Amsterdam

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221000607
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Twiddel
pi_221000616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Slap polsje he ;)
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:49:20 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.

020 1666 is vooralsnog, helaas, alleen nog pc only.

Hopelijk komt ie later alsnog naar de consoles.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Dit, duizend procent.

Vooral Fable heeft hier last van imo. Recent nog de eerste gespeeld op de Steam Deck. Qua omgeving en sfeer doet het enigszins denken aan de originele trilogie van Lionhead maar vooral de vormgeving van personages en de gezichten lijken out of place. Realisme en Fable horen niet in één zin.

Moest van de week nog gniffelen om deze comment onder een Fable video op Youtube.

pi_221002989
twitter
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:29:09 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221004930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Oh leuk, life is strange :)
Twiddel
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:40:41 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221007089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
O, da's een goed maandje!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:41:38 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221007092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
Ja I know, daarom was ik ff in de war :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 10:43:09 #280
364681 over_hedge
pi_221007101
quote:
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 10:44:07 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221007107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:11:11 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221007256
quote:
Yikes man.

Deze devs hebben echt geen kut begrepen wat Fable Fable maakt.

Niemand is een leuke karikatuur, mensen praten als Gen Z'ers (randos? Bruh), ai is non existent, geen fysieke verandering voor je alignment (good/evil),

Oh en het is niet grappig.
Ze hadden Moleyneux nodig en platte fart humor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 11:12:09 #283
364681 over_hedge
pi_221007264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
Dan speel je verkeerde spellen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221007438
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:18:35 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221008182
quote:
T geeft me een beetje Hogwarts Legacy vibes.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:57:35 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221009382
Ubisoft gaat helemaal naar de klote. Echt zo jammer want ze hebben zoveel potentie in de franchises zitten.
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:20:00 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221009863
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:29:54 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221021031
Lords of the Fallen 2 gameplay trailert @2dope

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221021489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2 _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juni 2026 @ 20:19:40 #290
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221021540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
Ik zou ook eens indiegames proberen. Blasphemous is erg goed, en DREDGE is geweldig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 juni 2026 @ 20:23:01 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221021562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2 _O_
En Crimson Desert _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:24:22 #292
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221026719
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro *O*

Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.

Straks toch maar eens aanschaffen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 14 juni 2026 @ 23:53:12 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221047494
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 15 juni 2026 @ 09:11:19 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221048615
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm :D
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 09:13:25 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221048623
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3

[ afbeelding ]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 15 juni 2026 @ 11:40:55 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221049200
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale _O_

Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?

Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 11:42:49 #297
364681 over_hedge
pi_221049221
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm :D
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd O+
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 11:44:33 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221049237
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale _O_

Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?

Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
Ik speel hem op Series X.

NEVER. STOP. MOVING.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221049698
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro *O*

Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.

Straks toch maar eens aanschaffen.
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:01:02 #300
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221050173
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
Het is nog steeds euroyank :P

Een brute onvergevingsgezinde rpg die je niet aan het handje houd, geen map als het goed is en geen questmarkers en zo.

In het begin ben je zeer zwak en alles en iedereen kan jou doden, en je mag zelf uitzoeken hoe en wat.

Oldschool dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:32:50 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221050596
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.
Jij hij heeft maar 2 van de 5 sterren moeilijkheidsgraad geloof ik. Ipv een Black Cat die echt mega veel opties heeft.
Ik heb alleen nog niet echt t idee dat hij super veel schade doet, dus switch meestal terug naar Scarlet Witch :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')