SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef Friday12 het volgende:
Tomb Raider altijd wel grappig maar niet meer voor full price
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??
Ok ok ja ik keek wel altijd Xmen Animated series was bossinquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugd
Van de Ori makers als ik het goed hoorde?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is volgens mij een goed spel (No rest for the wicked)
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:32 schreef Friday12 het volgende:
Demo's worden weer een ding. Werd eens tijd man.
1 wasmachine voor jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Was die al aangekondigd of had ik em gewoon goed
Nooit een gespeeld ziet er wel vet uitquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Fucks yeah!! Die Stuntman games waren leuk!
Maar hoezo cancellen dan? Je kan het toch nog gewoon spelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Destiny cancellen om dit te ondersteunen terwijl destiny meer spelers heeft dan deze abomination
Ja ze hebben destiny opgegeven om aan dit dood paard te trekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar hoezo cancellen dan?
Destiny 2 is al jaren een aflopende zaak dus ik snap dat ze daar geen extra content meer voor gaan maken
Maar Destiny 3 had allang in ontwikkeling moeten zijn, en Marathon had een extra PVP moeten zijn.
Maar Bungie is in mijn ogen al sinds Destiny 1 een groot kutbedrijf
2 seats pleasequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ze doen wel echt aan body positivity daar bij Sony of nie
Dat hebben ze niet gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
20 minuten van wat? Ik was niet aan het luisteren
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man
Dit kan toch niemand serieus nemen
Kan erger. Het kan dat irritante mens uit naughty dogs game zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was ook vampier in True Blood
[ afbeelding ]
Echt dit voelt voor mij net alsof je met Tom Cruise gaat spelen, dat haalt je toch volledig uit de ervaring
Daar gaat het mij toch niet omquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Deze man weetquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
Is het zonder Kratos god of warquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
3 R2 prompts gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is die gameplay waar ze het over hadden bro's
In de kern was die game best tof, als ze het een korte verhalende lineaire game hadden gemaakt, van een uur of 15.quote:
Ja meer spinoff dan main gamequote:Op woensdag 3 juni 2026 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ze waren toch ook bezig met een GoW game in het Oude Egypte of zo?
Dit voelt als een project van het B team.
Annapurna was toch van Stray?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:16 schreef Drankster het volgende:
Hoogtepunt van de avond:
Bekijk deze YouTube-video
Haha precies wat ik zei.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Combat zag er wel tof uit. Maar waarom die drang om overal een companion bij te stoppenquote:
ziet er best tof uitquote:
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scenequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man
Dit kan toch niemand serieus nemen
wolverine is kut (gewoon spiderman in het geel)quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Maarreuh, wat zijn jullie hard gegaan zeg!
Moet ik ergens een filmpje kijken?Samenvatting? TL;DR?
ILL staat op de Steam wishlist. Onimusha ga ik thuis eens proberen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
Straks die Onisushi demo maar eens downloaden.
ILL heb ik al heel lang op de radar staan.
Vind haar fantastisch in Daredevil.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scene
En ze zat al in de game toch?
Het haalt me wel vaak uit de sfeer als een personage "te veel lijkt op".
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof.quote:
Tuurlijk joh, als het je niks lijkt ben je een incel!quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof.
Al die incels die bang zijn om als sterke vrouw te moeten spelen.
Ja joh reageren is ook verboten!quote:
Ik wou dat Wolverine wat meer Ninja Gaiden was dan wat ze nu hebben laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Doe maar niet, dan blijft ie doorgaanquote:
Jij hebt een aversie voor lange posts en/of lezen?quote:
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Zeg je nou serieus dat je niet moet reageren op elkaar op een forumquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Peejtur het volgende:
Jongens, reageer nu niet elke keer zo op elkaar. Wordt er niet leuker van in dit topic.
Classicquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2
Kon je weer terugquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat ik bij de portal voor het floating fortress miste ik een key item
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
En een wolverine game zonder ledematen af kunnen hakken
De activision Xmen game Wolverine Origins had meer gore en is bijna 20 jaar oud
En die combat zag er ook leuker uit
Vijanden reageren praktisch niet op dat ze door adamantium klauwen worden gehit
Hey, we don't judgequote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
@Ang3l grijp je kansquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Nu je het zegtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
How dare shequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook!
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.
Sold!
Wat een absolute onzin broer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Oh oke sorryquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:08 schreef Ludachrist het volgende:
Jongons dit is niet waar. Mmarsu vindt het prima als er vrouwen in een game voorkomen, zolang het maar een beetje lekkere wijven in een bijrolletje zijn.
Laraquote:
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Drankster het volgende:
Ik ga slechter op die kubus, zal vast een reden voor zijn dat het een kubus is maar meh. Met dit soort sidekicks weet je dat je die domme cliché Marvel Disney humor van de films kan verwachten. Verder zag de game er wel tof uit, goden van Egypte en Mongolië waren al te zien. Dat de hoofdpersonage een vrouw is boeit me niet zo veel al was Freya misschien toffer geweest maar dan zit je vast aan de Noorse mythologie. Ze kunnen nu alle kanten op.
Ook is Wolverine gewoon Spider-Man met een iets andere skillset. Jammer want je kan zo veel kanten op met Wolverine en dan maak je een Spider-Man 2 kloon.
De creativiteit is op bij Insomniac.
Oh was dat Jean Grey?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.
Sold!
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook!
Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ga echt lekker op mensen die hun computerspelletjes zo serieus nemen.
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
Het was eigenlijk maar een grapje maar door deze overtrokken reactie heb ik het gevoel dat ik een zenuw raakte
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?
Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken
Oh, 100%.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.
Straks moet je naar Xbox gaan kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh, 100%.
Zoals ik al zei boeit het spelen als een vrouw mij niet zo als de game verder goed in elkaar zit. Het is en blijft Santa Monica dus het wordt sowieso weer een game van hoge kwaliteit, dat zag je in de trailer.
Wat mij wel op viel, en wat jij ook al benoemde, is dat het wéér dezelfde God of War game is die we al sinds 2018 spelen maar dan met een andere personage. Heel eerlijk; Ragnarok was met Kratos en ook niet super boeiend, vooral meer van hetzelfde. Echt been there done fucking that. Door dunne gangetjes lopen, tegen jezelf praten, de puzzel al uitleggen voordat je er bent. We spelen al bijna 10 jaar dezelfde game.
Dit zie je bij alle grote franchises btw. Horizon Forbidden West idem, meer van hetzelfde en gewoon niet zo boeiend. Spider-Man, Miles Morales, Spider-Man 2 en nu Wolverine zijn allemaal dezelfde game.
De laatste Uncharted is meer dan 10 jaar geleden.
En dan heb ik het sluiten van Japan Studio en Bluepoint nog niet genoemd.![]()
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken
Helaas repeat dat uurtje zich 24 keer per dagquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?
Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken
Ach ik maakte er ook maar beetje een grapje van. Weet je wat het is. Het is niet eens zozeer je mening. Maar hoe je je mening brengt. En ook dat is al 100x gezegd en wilt maar niet door dringenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.
Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?
Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Ik had ook al sorry gezegd hequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.
Ok ok sorry geaccepteerd danquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook al sorry gezegd he
Soms is het tijd elkaar de hand te schudden en verder te gaan met het leven
Fable kan tof worden. Maar Playground is geen Lionhead. En daar staat geen visionair als Peter Moleyneux aan het hoofd, die ondanks zijn grote beloftes toch wel echt probeerde iets unieks neer te zetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken
Demo gespeeld. Is inderdaad dezelfde demo als die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Wel veel vernieuwingen: grafisch mooier, meer verschillende vijaden, Japans VA (was geen fan van de Engelse) en een extra mini boss.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.
Onimusha is de demo die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Ben benieuwd of ze veel verbeteringen hebben doorgevoerd al was het al solide.
Okay ik overdrijf. 1,5 misschien. Indiana Jones nog wel gespeeld.quote:
Een discussiequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?
Bro 3 minuten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een discussie. Dit is meer 'ik heb drie minuten gezien en kijk hoe stom dit is waarom is dit spel niet exact wat ik wil dat het is hoezo vinden mensen dit leuk lol n00bs casuals kijk wat een stom spel'.
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Dat zeg ik niet, he.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is prima als het jou wel aanspreekt
Oke nou dan wtf zeur je dan broerquote:
Ik zeur helemaal niet. Ik geef gewoon aan dat je een dramaqueen bent als er iets niet gaat zoals jij graag ziet.quote:
Bro hij begint toch weer? Ik was er allang klaar mee. En ik reageer LETTERLIJK inhoudelijk in de eerste instantie.quote:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Waarom denk je de soulsborne en elden ring games zo polulair zijn. Ze waren toen letterlijk IEDERE dev dacht dat je ons moest vertellen dat b springen en is en de stick bewegen lopen met een fucking tutorial die niet te skippen was de enigen die zeiden: Hier heb je een wereld en een main character, zoek de rest zelf maar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Wacht ff. Dit moet ik nog een paar keer lezen hoor. Ik ben niet verder gekomen dan de eerste zin.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.
Ligt eraan wat je smaak is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
Last van keuzestress , wat zijn er veel games op de ps plus zeg, geweldig gewoon,
Wat vinden jullie nu echt aanraders?
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je smaak is.
Nioh serie is echt goed maar soms verdomd uitdagend.
God of War 3 Remastered is ook tof.
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Dank je wel, ga zo eens kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.
Lies of P heb ik op Xbox alle achievements gehaald. Eerste soulsgame waar me dat gelukt is.quote:
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tipsquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.
Als je nooit een PS4 hebt gehad dan barst de PlayStation Plus catalogus met goede titels.
Wil je een grote en mooie wereld ontdekken dan is Horizon Zero Dawn Remastered een hele goede om te starten. Ben je meer een Marvel fan dan kan ik Marvel's Spider-Man Remastered ook zeker aan te raden. Ben je Harry Potter fan dan heb je weer Hogwarts Legacy. En zit je graag op een paard met een je cowboyhoed dan heb je beide Red Dead Redemptions erop staan.
Wil je een verhalende actiegame dan heb je God of War (2018) en het directe vervolg God of War Ragnarok maar ook Final Fantasy VII Remake en The Last of Us.
Wil je wat meer uitdaging dan heb je de Demon's Souls remake uit 2020, het begin van de populaire Souls genre.
Het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent.Wat vind je leuk om te spelen?
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meerquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tips
Ik vind heel veel dingen leuk om te spelen, het moet niet te ingewikkelf zijn gezien ik al een tijd niet gespeeld heb
Ik vind dragons dogma 2 tamelijk ingewikkeld. Nu komt dat misschien ook omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb en nu een paar keer maar ff een half uurtje heb kunnen pelen, dus ik kom er nog niet echt lekker in. Ga steeds dood, zit nog heel in het begin, maar kom vijanden tegen die mij echt binnen no time af hebben en onmogelijk zijn om te verslaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meer
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)
Ik heb geen afgechopte ledematen gezien.
Dus het is wack.
Het had NG2 achtig moeten zijn. Snel, dodelijk, met pittige combat.
Niet weer dezelfde Sony shit zoals altijd, alle enemies staan voor je klaar om afgemaakt te worden en doen niks.
Ze reageren nauwelijks op dat ze met adamantium klauwen aan stukken worden gereten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh was dat Jean Grey?
Ik dacht dat het een vent was joh
Ew. Ik ben t eensquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.
Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?
Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Hou nou eens op met schelden. Niet cool.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijk
Echt wat een stront irritante users zijn jullie drie.
quote:
Ja maar Fortnitequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt een geweldige aankoop die PS5 , spellen zien er zo mooi uit
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
Creative freedom.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
's Neerlands trots!quote:
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagdquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag
Ziet er erg tof uit inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.
Toffe games iddquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Dawnwalker komt over 3 maanden alquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation
Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.
The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.
Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
7 uur toch vanavond?quote:Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.
Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken?
Snap ik niks van.
Die game is zo goedquote:Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.quote:
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007
Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zatquote:Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Werkloos?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
Ja 't bedrijf gaat stoppen.quote:
24 uur per dag gamen!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Zacht handdrukje danquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Slap polsje hequote:
Rustigaan gaan zoeken.quote:
Ik wacht wel op een trilogy packquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.
Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).
De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.
9.1/10
Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
1666: Amsterdam, Game in Nederland
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlandsquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn
Vooralsnog alleen op pcquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Wel benieuwd naar deze btw.quote:
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam wasquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Hoop het, ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landjequote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slap polsje he
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.
Dit, duizend procent.quote:
O, da's een goed maandje!quote:
Ja I know, daarom was ik ff in de warquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.quote:
Dat is in elke game zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Yikes man.quote:
Dan speel je verkeerde spellenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
T geeft me een beetje Hogwarts Legacy vibes.quote:
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
Ik zou ook eens indiegames proberen. Blasphemous is erg goed, en DREDGE is geweldig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
En Crimson Desertquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3
[ afbeelding ]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scalequote:Op maandag 15 juni 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd
Ik speel hem op Series X.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale
Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?
Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro
Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.
Straks toch maar eens aanschaffen.
Het is nog steeds euroyankquote:Op maandag 15 juni 2026 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
Jij hij heeft maar 2 van de 5 sterren moeilijkheidsgraad geloof ik. Ipv een Black Cat die echt mega veel opties heeft.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |