O, da's een goed maandje!quote:
Ja I know, daarom was ik ff in de warquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.quote:
Dat is in elke game zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Yikes man.quote:
Dan speel je verkeerde spellenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
T geeft me een beetje Hogwarts Legacy vibes.quote:
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
Ik zou ook eens indiegames proberen. Blasphemous is erg goed, en DREDGE is geweldig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
En Crimson Desertquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3
[ afbeelding ]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scalequote:Op maandag 15 juni 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd
Ik speel hem op Series X.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale
Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?
Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro
Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.
Straks toch maar eens aanschaffen.
Het is nog steeds euroyankquote:Op maandag 15 juni 2026 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |