Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.quote:Op zondag 21 september 2025 23:32 schreef DrMarten het volgende:
Nou AC Mirage uitgespeeld. De stealth gameplat is vermakelijk al zijn de npc's wel compleet achterlijk. De stealth is eigenlijk gewoon te makkelijk. Het verhaal is wel erg matig allemaal. Het einde was een typisch AC einde. Gevalletje schiet nou maar op, ik ben er wel klaar mee.
En heb meer dan bij welk spel dan ook youtube moeten raadplegen hoe ik dingen moest vinden. Dat je precies in een bepaald hoekje moet gaan zitten vanaf waar je precies met een mes een slot van een deur kapot kan gooien. Dat soort ongein. Of dat je om iets te kunnen pakken eerst zowat het spel uitgespeeld moet hebben.
Al met al qua gameplay vermakelijk. Voor het overige frustrerend. 6-je
Ik steek altijd veel tijd in de AC games en alle side content, om er vervolgens echt he-le-mala klaar mee te zijn omdat het te lang duurt / te groot is. En daarnafocus ik dan alleen nog maar op de main quest, speel ik t uit en klaarquote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.
Ik heb de meeste gespeeld tot aan Shadows. Sinds Valhalla vind ik het moeilijk om er in te komen eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een paar uurtjes Shadows gespeeld maar daar ook wel klaar mee. Nog nooit een AC game uitgespeeld volgens mij en ik heb ze echt allemaal gespeeld.
Haha, ik scrolde van onder naar boven. Zag Angela en WIST dat het van jou was.quote:Op maandag 22 september 2025 08:58 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend weer ff speeltijd gehad.
• Cosmic Wheel Sisterhood uitgespeeld (al gooit mijn einde me in een loop, ik vind dat t uitgespeeld is)
• Stuk verder met Life is Strange Double exposure (leuk!)
• En het nieuwe seizoen van Marvel Rivals is begonnen, met Angela
[ afbeelding ]
Ik wil wel terug naar shadows gaan binnekort. Maar ik heb nu mijn oogpatch op en ben Dying Light the Beast aan het spelenquote:Op maandag 22 september 2025 09:15 schreef StateOfMind het volgende:
Shadows moet ik nog uitspelen, maar alle overige heb ik wel uitgespeeld.
De oude stijl ieder 40-60 uur.
De 3 grote rpg's 150+ uur (inclusief de Platinum).
En, is ie net zo tof als ie eruit ziet?quote:Op maandag 22 september 2025 10:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil wel terug naar shadows gaan binnekort. Maar ik heb nu mijn oogpatch op en ben Dying Light the Beast aan het spelen
Tot nu to zeker. Ben net een uurtje bezig ( ziek thuis )quote:Op maandag 22 september 2025 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En, is ie net zo tof als ie eruit ziet?
quote:Op maandag 22 september 2025 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, ik scrolde van onder naar boven. Zag Angela en WIST dat het van jou was.
Ik heb 1, 2, Brotherhood en Revelations meerdere keren uitgespeeld.quote:Op maandag 22 september 2025 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, heel gedoe met Neil Gaiman en Todd McFarlane was erg petty was. Lekker jaren 90 vibe.quote:Op maandag 22 september 2025 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ang3la!
Ik ken haar slechts een beetje van de comics. Maar eey, een engel? I'M IN!
En ff dacht ik: wie is die dragqueen? Jezus wat een spieren!
Maar ergens ook wel kicken dat een vanguard een hele stoere vrouw is(Nu Emma Frost met de mega heupen en Angela met de mega abs)
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..quote:Op maandag 22 september 2025 15:08 schreef Friday12 het volgende:
Een van de eerste missies is weer een night missie in Dying Light
Het geluid zeker in de nacht is wel echt billenknijpenquote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..
Gelukkig is AC Shadows totaal geen lange game om te spelen
quote:Op maandag 22 september 2025 21:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, dat had ik destijds ook toen ik terugkwam bij Dying Light 1. Toen weer een tijd weggelegd en een paar quests gedaan. Nu weer binnenkort…..
Gelukkig is AC Shadows totaal geen lange game om te spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |