Ik ben ook weer gezwicht, na van de week Stellar Blade te hebben gekocht, die ik overigens na Death Stranding 2 en KCD2 ga spelen.quote:Op donderdag 27 november 2025 22:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja zeker, maar al die geweldige games zijn nu in de aanbieding voor rond de 25-40 euro
Als in waar wil je het gebruiken. Echt op een playstation? Als je zelf er iets van bakt met zon emulator kan je elke gitaar pakken en de wii is volgens mij super goedkoopquote:
Lekker baas beetje solo of wat doe jequote:Op zaterdag 29 november 2025 00:51 schreef Drankster het volgende:
10 potjes Arc Raiders gespeeld en ineens klikt het
Vooral solo. Heb wel maten met het spel maar nog niet samen gespeeld.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lekker baas beetje solo of wat doe je
Snake Eater is geweldig idd. Er zitten zoveel goede boss fights en bijzondere characters in. Hopelijk geeft Konami de komende jaren alle Metal Gears een dergelijke opfrisbeurt. Behalve MGS5 dan want die heeft geen remaster nodig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:50 schreef StateOfMind het volgende:
Tering, Kojima houdt wel van hele lange cutscenes![]()
Heb weinig ervaring met zijn games (MGS5 paar uurtjes gespeeld, Death Stranding 1 kon ik niet in komen, alleen Death Stranding 2 vond ik ontzettend tof).
Nu met Metal Gear Solid Delta Snake Eater bezig, en na Sokolov in het begin, wat een proloog blijkt te zijn, gevolgd door een titelsong die niet misstaan zou hebben in een James Bond film, volgde een lange cutscene van een uur of zo.
Erg tof ook met die SR-71 Blackbird![]()
![]()
Had eigenlijk, omdat ik op een paar uurtjes MGS5 na geen ervaring met Metal Gear games heb, meer een soort Splinter Cell achtige game verwacht, maar in die lange cutscene, na Sokolov, bleek dat er ook bovennatuurlijke elementen in zitten![]()
Je zag op een gegeven moment ook een oude knakker in een rolstoel, waarvan de ogen telkens bijna eruit ploptenquote:Op zaterdag 29 november 2025 16:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Snake Eater is geweldig idd. Er zitten zoveel goede boss fights en bijzondere characters in. Hopelijk geeft Konami de komende jaren alle Metal Gears een dergelijke opfrisbeurt. Behalve MGS5 dan want die heeft geen remaster nodig.
The End. Wacht maar tot zijn boss fight, met de nadruk op wacht.quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zag op een gegeven moment ook een oude knakker in een rolstoel, waarvan de ogen telkens bijna eruit plopten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |