abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2026 @ 14:39:31 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221802440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:38 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Niets zeggen is ook een ding he
Nogmaals tis een discussie forum over games.

Dat Wolverine in de media afgemaakt is wel groot nieuws. Dat is iets bijzonders voor een Sony titel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221802448
:D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:43:49 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221802459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nogmaals tis een discussie forum over games.

Dat Wolverine in de media afgemaakt is wel groot nieuws. Dat is iets bijzonders voor een Sony titel
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 september 2026 @ 15:14:24 #254
447051 crew  Peejtur
pi_221802619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.
  woensdag 16 september 2026 @ 15:28:41 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221802702
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.

Ik vind trouwens de review van Simon Zijlemans wel leuk (goede reviewer trouwens)

Review Marvel’s Wolverine: technisch knap, maar als actiegame te simpel | ID.nl https://id.nl/huis-en-ent(...)en-fantastische-game

(Ng2 is bijna 20 jaar oud en biedt wel interessante claw gameplay ;) :P )Bekijk deze YouTube-video

Ik hou me er gewoon mee bezig wat er speelt in de industrie. En soms is dat iets heel tofs en soms iets minder tofs.

Blood of the Dawnwalker lijkt me ook tof maar ben daar nog niet aan begonnen.

Je mag in het GTA VI topic komen, louter positiviteit van mijn kant daar.

En First Light 007! Dat vond ik een toffe game!

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 16-09-2026 15:41:46 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 16 september 2026 @ 16:33:39 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221803037
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:14 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaan :N

Ik zeg vaak genoeg niets maar prima toch. Zal mijn tvptje weg halen :')

Beetje klaar met mmarsu gameplay, elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde verhaaltje. Iedereen die iets leuk vind onderuithalen maar o wee als dat gebeurt bij iets dat hij leuk vind dan is er nog meer gezeik.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 september 2026 @ 16:41:50 #257
447051 crew  Peejtur
pi_221803095
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaan :N

Ik zeg vaak genoeg niets maar prima toch. Zal mijn tvptje weg halen :')

Beetje klaar met mmarsu gameplay, elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde verhaaltje. Iedereen die iets leuk vind onderuithalen maar o wee als dat gebeurt bij iets dat hij leuk vind dan is er nog meer gezeik.
Maar dit valt ook elke keer in de herhaling toch?
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 september 2026 @ 17:01:23 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221803202
Ik wil een nieuwe Ninja Gaiden zoals deel 2 was ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 september 2026 @ 22:06:31 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221805032
Op xbox Infernax alle achievements behaald. Erg leuke game. Zeker de moeite waard :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221805085
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.

Ik vind trouwens de review van Simon Zijlemans wel leuk (goede reviewer trouwens)

Review Marvel’s Wolverine: technisch knap, maar als actiegame te simpel | ID.nl https://id.nl/huis-en-ent(...)en-fantastische-game

(Ng2 is bijna 20 jaar oud en biedt wel interessante claw gameplay ;) :P )Bekijk deze YouTube-video

Ik hou me er gewoon mee bezig wat er speelt in de industrie. En soms is dat iets heel tofs en soms iets minder tofs.

Blood of the Dawnwalker lijkt me ook tof maar ben daar nog niet aan begonnen.

Je mag in het GTA VI topic komen, louter positiviteit van mijn kant daar.

En First Light 007! Dat vond ik een toffe game!
Zag vanmiddag op YouTube ook Koos van Game Kings (toffe gozer ook) voorbijkomen in een strak waarin hij Wolverine speelde.

En in een comment gaf hij de reactie dat alle negatieve kritiek volledig terecht waren, en dat de game ontzettend simpel is en zo.

Máár, hij zij ook dat het desondanks ook vermakelijk was.

En dat is uiteindelijk het aller belangrijkste van elke game: is ie leuk en vermaak ik mij er mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')