Ik meende dat Medic vroegah bij de Assault classic zat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:58 schreef Drankster het volgende:
BF6 is wel verslavend zeg. 8 Uur op de teller nu al terwijl er maar 3 maps zijn.Vanavond vooral als medic gespeeld en met een volgeladen defi achter m’n squad aangerend en iedereen direct healen.
Die is tofquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik moet nog ff bijkomen van cyberpunk
Ik denk dat ik RDR1 hierna ga doen
Was via backwards dinges op de Series X in 60fps te spelen, en als ik mij niet vergis ook in 4k.quote:Op zondag 10 augustus 2025 22:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was ooit op de xdoos heel ver gekomen. Alleen toen voor wat voor reden het nooit afgemaakt
Yup heb de Ps4 versiequote:Op zondag 10 augustus 2025 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was via backwards dinges op de Series X in 60fps te spelen, en als ik mij niet vergis ook in 4k.
Maar vorig jaar is er die PS4 versie uitgebracht, die (ook) in 4k en 60fps is.
Jan does not approvequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Weer niks aan The Alters gedaan
De PS5 niet aangeraakt dan? Tuurlijk wel, elke dag Marvel Rivals
Blade is nu toegevoegd. Met oneliners van wesley snipes
Welke van de 6 die ik heb?quote:
Staat op de wishlist van Xboxquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:15 schreef Drankster het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
Heb je Ninja Gaiden: Ragebound al
Allemaal.quote:
25 uur verder en ik vind het niet echt boeiend genoeg om door te spelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:39 schreef Drankster het volgende:
Vandaag Cyberpunk opgestart. Goed vermaak en tot nu toe toffe shit. Wel overweldigend met de hoeveelheid Cyberware en mods maar langzaam begint alles op z’n plek te vallen.
Nu een beetje jack of all trades qua attributes en perks om van alles te proberen en m’n playstyle te kiezen. Ik neig naar body/intel/tech. Hacken is echt awesome en gebruik ik by far het meeste.
Op elke straathoek een dildo winkel en overal piemels is wel een beetje simpel en cringe af en toe. :’) NPCs komen soms rechtstreeks uit de randonmizer van een Bethesda character creator. Allemaal heel edgy maar niet overtuigend ofzo, soms lachwekkend zelfs. De stad en de personages om en rond het verhaal en side quests zijn dan wel weer heel goed en uniek.
Game draait 90fps op de Pro en heb wel RT uitgezet want niemand geeft een fuck om RT.
Ik zit in Nioh 1 net in de 5e region. Gaat lekker, 6 Sloth Talismansquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
25 uur verder en ik vind het niet echt boeiend genoeg om door te spelen.
Begonnen aan Nioh 2.
Dokter Jan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Allemaal.
Én die van de pannenkoeken
[ afbeelding ]
Mooi, dan kan je wachten op NG4 Razor’s Edge in 2026 of 2027quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 08:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.thegamer.com/(...)apons-biggest-issue/
NG3 all over again
Een jaar na release op de PS5 de complete edition van Xbox spellen kopen is the way to go.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 12:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je wachten op NG4 Razor’s Edge in 2026 of 2027
Team Ninja blijft een B-studio. Ze hebben ons DOA ook afgenomen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |