abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:17 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220954964
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik zeur helemaal niet. Ik geef gewoon aan dat je een dramaqueen bent als er iets niet gaat zoals jij graag ziet.
Het enige wat jij doet hier is zeuren :') En dan met name over MIJN mening!

Sony heeft al jaren geen boeiend spel uitgebracht maat.

Als je daar dan een post over schrijft ben je gelijk een drama queen.

Je bent echt een mongool

Je snapt het concept van een forum niet en je snapt ook niet dat mensen passie hebben voor een hobby.

Wanneer heb JIJ uberhaupt iets inhoudelijks gepost wat over een game ging in deze topicreeks? Volgens mij namelijk al heel lang niet. Fucking aap

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 03-06-2026 22:46:31 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220955087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het enige wat jij doet hier is zeuren :') En dan met name over MIJN mening!

Sony heeft al jaren geen boeiend spel uitgebracht maat.

Als je daar dan een post over schrijft ben je gelijk een drama queen.

Je bent echt een mongool

Je snapt het concept van een forum niet en je snapt ook niet dat mensen passie hebben voor een hobby.

Wanneer heb JIJ uberhaupt iets inhoudelijks gepost wat over een game ging in deze topicreeks? Volgens mij namelijk al heel lang niet. Fucking aap

Exact.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:37 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955113
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Exact.
Ja exact idd, je bent echt een waardeloze toevoeging aan dit forum. Je post nooit iets inhoudelijks.

Het zijn elke keer ad hominems naar mij en enkel naar mij. Lekker trollen en dan weer verdwijnen. Wat is nou je toevoeging aan dit topic? Mij lekker weer proberen te irriteren _O- . Och wat een volwassen kerel ben je joh. Wat zullen je papa en mama trots zijn op je.

Zullen we een medaille voor je kopen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:50:58 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220955133
Ik quote nogmaals.

Vermoeiend
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:51:26 #180
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955139
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef Friday12 het volgende:
Ik quote nogmaals.

Vermoeiend
Bro hij begint toch weer? Ik was er allang klaar mee. En ik reageer LETTERLIJK inhoudelijk in de eerste instantie.

En meneer gaat weer op de persoonlijke aanval.

Fuck hem man
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:52:50 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:

Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:48 #182
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220955162
Volgens mij is het stiekem een plot van Danny om te zorgen dat ik Fok Gold koop en Ludachrist op mn ignore lijst gooi
pi_220955513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Waarom denk je de soulsborne en elden ring games zo polulair zijn. Ze waren toen letterlijk IEDERE dev dacht dat je ons moest vertellen dat b springen en is en de stick bewegen lopen met een fucking tutorial die niet te skippen was de enigen die zeiden: Hier heb je een wereld en een main character, zoek de rest zelf maar uit.

Ze waren toen letterlijk de enigen die gamers als intelligent genoeg beschouwden om zelf dingen uit te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')