Dat weet je niet, wellicht is het een enorm kut dagboekquote:
Ook niet iets van een YT video ofzo van hem eventueel die je nog weet?quote:Op zondag 23 november 2025 21:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ikzelf kan je niet helpen, maar er staat me iets bij van een user hier die veel met racegames bezig was, oa op de PlayStation, maar ik kan niet op de naam komen.
Heeft of had destijds ook een YouTube kanaal met een, als ik het mij goed herinner, Nederlande naam.
Ik kan er alleen niet meer op komen.
Is hier ook al heel lang niet meer geweest.
Is in ieder niemand uit de lijst users in de OP, want hoewel ik niet op de naam kan komen, herken ik het wel als ik zie
Die heb ik al heel lang op mijn lijst staan, maar die is eigenlijk zeer zelden in de aanbieding geweest, en dan niet onder de 50.quote:
Nee helaas, ik heb echt mijn brein erover zitten breken, want ik vond het zelf ook irritant dat ik er niet op kon komen.quote:Op maandag 24 november 2025 18:43 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Ook niet iets van een YT video ofzo van hem eventueel die je nog weet?
Ziek baas nu nog die plat letsgooquote:Op maandag 24 november 2025 17:14 schreef Evangelion het volgende:
150/150
[ afbeelding ]
Nog 2 trophies voor plat![]()
- Thin deck to 20 or fewer cards
- Complete 20 challenges (19/20 - Jokerless Challenge nog)
Edit:
Nog 1 trophy voor plat![]()
- Complete 20 challenges (19/20 - Jokerless Challenge nog)
Gezwicht voor de strakke pakjes, dikke memmen en kinderkopjes!quote:Op maandag 24 november 2025 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
I know i know
En gisteravond ook nog Stellar Blade gekocht
Ik geef de schuld daarvan aan het ijlen door hoge koorts
Jammer van deze reputatie ja want, deze game shinet juist op combat, exploration en muziek, de muziek is zó goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezwicht voor de strakke pakjes, dikke memmen en kinderkopjes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |