Het enige wat jij doet hier is zeurenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zeur helemaal niet. Ik geef gewoon aan dat je een dramaqueen bent als er iets niet gaat zoals jij graag ziet.
Exact.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet hier is zeurenEn dan met name over MIJN mening!
Sony heeft al jaren geen boeiend spel uitgebracht maat.
Als je daar dan een post over schrijft ben je gelijk een drama queen.
Je bent echt een mongool
Je snapt het concept van een forum niet en je snapt ook niet dat mensen passie hebben voor een hobby.
Wanneer heb JIJ uberhaupt iets inhoudelijks gepost wat over een game ging in deze topicreeks? Volgens mij namelijk al heel lang niet. Fucking aap
Ja exact idd, je bent echt een waardeloze toevoeging aan dit forum. Je post nooit iets inhoudelijks.quote:
Bro hij begint toch weer? Ik was er allang klaar mee. En ik reageer LETTERLIJK inhoudelijk in de eerste instantie.quote:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Waarom denk je de soulsborne en elden ring games zo polulair zijn. Ze waren toen letterlijk IEDERE dev dacht dat je ons moest vertellen dat b springen en is en de stick bewegen lopen met een fucking tutorial die niet te skippen was de enigen die zeiden: Hier heb je een wereld en een main character, zoek de rest zelf maar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |