Misschien unlock je die nog? Zit een big ass skill tree bij. Ik vind Ninja stance iig wel een stuk makkelijker omdat je veel wendbaarder bent. Met zo'n dikke hamer of bijl om je heen maaien is leuk maar de wat grotere enemies die niet staggeren, onderbreken steeds m'n combo's en omdat je locked in de animatie zit kun je niet dodgen of deflecten, i.t.t. ninjaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de kusa is minder tof dan de vorige delenmis echt de long distant attack en pull
oh ja dat kan ook nog wel, zo ver ben ik nog niet,quote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Misschien unlock je die nog? Zit een big ass skill tree bij. Ik vind Ninja stance iig wel een stuk makkelijker omdat je veel wendbaarder bent. Met zo'n dikke hamer of bijl om je heen maaien is leuk maar de wat grotere enemies die niet staggeren, onderbreken steeds m'n combo's en omdat je locked in de animatie zit kun je niet dodgen of deflecten, i.t.t. ninja
Demo is huge idd, die eerste boss is voor mij 5 uur geleden ofzo, daarna enorme map om te verkennenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook nog wel, zo ver ben ik nog niet,
Merk vooral dat dual blade in samurai stance hier mij vooral het makkelijkste af gaat. Morgen maar eens die demo uitspelen, nu voorbij de eerste normale boss, dus er is nog genoeg te doen
Hmm ja Sekiro parry mechanics vond ik ook kut met die gare letters in beeld, maar zodra je in Nioh 3 deflect unlockt kun je gewoon Souls-stijl alles parryen behalve die burst attacks (rode gloed). Begin dat nu een beetje onder de knie te krijgen. Hopelijk na het weekend alsnog een review copy... Zal je zien dat ik de demo progress niet mee kan nemenquote:Wel het idee dat deze game meer om dodge/evade/counters gaat draaien dan de eerste 2, dat valt me wel tegen. Vond dat aan sekiro ook het kutste ondanks dat ik de game zelf geweldig vond
ze zeggen dat je progress overdraagt.....quote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Demo is huge idd, die eerste boss is voor mij 5 uur geleden ofzo, daarna enorme map om te verkennen
[..]
Hmm ja Sekiro parry mechanics vond ik ook kut met die gare letters in beeld, maar zodra je in Nioh 3 deflect unlockt kun je gewoon Souls-stijl alles parryen behalve die burst attacks (rode gloed). Begin dat nu een beetje onder de knie te krijgen. Hopelijk na het weekend alsnog een review copy... Zal je zien dat ik de demo progress niet mee kan nemen
Ja van demo naar releaseversie maar die reviewversies zijn vaak andere builds. Fingers crossedquote:Op zaterdag 31 januari 2026 00:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze zeggen dat je progress overdraagt.....
Zal vast wel goed gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2026 01:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja van demo naar releaseversie maar die reviewversies zijn vaak andere builds. Fingers crossed
Goeie game is goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik had zin in een RPG, clair was in de aanbieding en dacht zal het toch eens proberen (het leek me vooral een overhypte game).
Maar het lijkt wel alsof al die awards gerechtvaardigd zijn.
Yup vind hem ook goed. Dat gezeik over AIquote:Op zaterdag 31 januari 2026 06:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik had zin in een RPG, clair was in de aanbieding en dacht zal het toch eens proberen (het leek me vooral een overhypte game).
Maar het lijkt wel alsof al die awards gerechtvaardigd zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |