Dat zou wel een verrassing zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
Prince of Persia Remake shadow drop morgen?
Wat obscuur.quote:Op donderdag 15 januari 2026 19:49 schreef Friday12 het volgende:
Mijn Clair obscur zou er uiterlijk gister zijn. Het is er nog steeds niet!!!
Las het ook op het AD ja. Zonde.quote:
Maltees gokbedrijf 😱🤔quote:
Laat Nederland nu net zo'n beetje het enige land zijn waar lootboxen verboden zijn. In elk geval in games waarbij kinderen een doelgroep zijn. En in games zonder die doelgroep werken die lootboxen niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maltees gokbedrijf 😱🤔
Dan weet ik wat de nieuwe naam wordt: Lootbox Unlimited
Weet ik, was ook maar een garpjequote:Op vrijdag 16 januari 2026 14:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat Nederland nu net zo'n beetje het enige land zijn waar lootboxen verboden zijn. In elk geval in games waarbij kinderen een doelgroep zijn. En in games zonder die doelgroep werken die lootboxen niet.
Dat zouden ze nooit doen bij Amazon of Coolbluequote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:42 schreef Friday12 het volgende:
Zeiken bij bol en heb het verschil in bedrag als cadeaukaart gekregen
Onzin, Amazon is altijd super gul in dat soort dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen bij Amazon of Coolblue
Ik heb niets dan negatieve ervaringen bij Amazon wanneer er iets verkeerd ging.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Onzin, Amazon is altijd super gul in dat soort dingen
Dubbele shit hoef je ook niet terug te sturen
Amazon wel hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nooit doen bij Amazon of Coolblue
Ik heb een keer daar een controller gekocht en moest 2 weken wachten op het product dat uiteindelijk geannuleerd werd zonder verklaring of excuses. Al die tijd was diezelfde controller nog altijd direct leverbaar.quote:
Beter leren zeikenquote:Op vrijdag 16 januari 2026 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer daar een controller gekocht en moest 2 weken wachten op het product dat uiteindelijk geannuleerd werd zonder verklaring of excuses. Al die tijd was diezelfde controller nog altijd direct leverbaar.
Verder heb ik een keer een bestelling gekregen die beschadigd was. De verpakking van een consumptie product was gescheurd bij opening. Ik heb dat gemeld en kreeg 3 dagen later een standaard excuus zonder compensatie.
Voortaan koop ik bij een andere webshop zelfs als Amazon iets goedkoper is. Punt is alleen dat Amazon vooral unieke producten heeft die elders in NL niet te krijgen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |