Nogmaals tis een discussie forum over games.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niets zeggen is ook een ding he
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nogmaals tis een discussie forum over games.
Dat Wolverine in de media afgemaakt is wel groot nieuws. Dat is iets bijzonders voor een Sony titel
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.quote:Op woensdag 16 september 2026 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja en moet elke dag dezelfde ouwe drol weer opgegraven worden? Je heb je mening meermaals gegeven en het hoeft morgen niet weer. Zeker niet met zon idiot zijn filmpje die niet eens kan fatsoenlijk de juiste woorden kan gebruiken.
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaanquote:Op woensdag 16 september 2026 15:14 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ja maar dat jij hier elke keer op in gaat begint ook vermoeiend te worden. Ook jij kunt niets zeggen of negeren.
Maar dit valt ook elke keer in de herhaling toch?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gaat erom dat het altijd maar door kan gaan![]()
Ik zeg vaak genoeg niets maar prima toch. Zal mijn tvptje weg halen
Beetje klaar met mmarsu gameplay, elke keer hetzelfde riedeltje en hetzelfde verhaaltje. Iedereen die iets leuk vind onderuithalen maar o wee als dat gebeurt bij iets dat hij leuk vind dan is er nog meer gezeik.
Zag vanmiddag op YouTube ook Koos van Game Kings (toffe gozer ook) voorbijkomen in een strak waarin hij Wolverine speelde.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik geef wel vaker mijn mening over games, goed of slecht. Dat jij alleen maar positiviteit wil zien is niet mijn probleem vriend. Er is genoeg te zeiken in de games industrie, en dat mag besproken worden en mensen mogen daar hun meningen over (en blijven) geven.
Ik vind trouwens de review van Simon Zijlemans wel leuk (goede reviewer trouwens)
Review Marvel’s Wolverine: technisch knap, maar als actiegame te simpel | ID.nl https://id.nl/huis-en-ent(...)en-fantastische-game
(Ng2 is bijna 20 jaar oud en biedt wel interessante claw gameplay![]()
)Bekijk deze YouTube-video
Ik hou me er gewoon mee bezig wat er speelt in de industrie. En soms is dat iets heel tofs en soms iets minder tofs.
Blood of the Dawnwalker lijkt me ook tof maar ben daar nog niet aan begonnen.
Je mag in het GTA VI topic komen, louter positiviteit van mijn kant daar.
En First Light 007! Dat vond ik een toffe game!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |