quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
Creative freedom.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
's Neerlands trots!quote:
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagdquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag
Ziet er erg tof uit inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.
Bekijk deze YouTube-video
Toffe games iddquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Dawnwalker komt over 3 maanden alquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation
Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.
The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.
Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
7 uur toch vanavond?quote:Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.
Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken?
Snap ik niks van.
Die game is zo goedquote:Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.quote:
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007
Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zatquote:Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Werkloos?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
Ja 't bedrijf gaat stoppen.quote:
24 uur per dag gamen!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Zacht handdrukje danquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Slap polsje hequote:
Rustigaan gaan zoeken.quote:
Ik wacht wel op een trilogy packquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.
Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).
De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.
9.1/10
Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
1666: Amsterdam, Game in Nederland
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlandsquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn
Vooralsnog alleen op pcquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Wel benieuwd naar deze btw.quote:
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam wasquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Hoop het, ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landjequote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slap polsje he
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.
Dit, duizend procent.quote:
O, da's een goed maandje!quote:
Ja I know, daarom was ik ff in de warquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.quote:
Dat is in elke game zo tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Yikes man.quote:
Dan speel je verkeerde spellenquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
T geeft me een beetje Hogwarts Legacy vibes.quote:
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
Ik zou ook eens indiegames proberen. Blasphemous is erg goed, en DREDGE is geweldig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
En Crimson Desertquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3
[ afbeelding ]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scalequote:Op maandag 15 juni 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.quote:Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd
Ik speel hem op Series X.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale
Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?
Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro
Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.
Straks toch maar eens aanschaffen.
Het is nog steeds euroyankquote:Op maandag 15 juni 2026 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |