abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:24 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:39:15 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220958692
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 14:40:00 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958698
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Creative freedom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:58:24 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220958814
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:48:49 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220959146
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:

[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:32:01 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:04 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
Horizon is leuk zeg
's Neerlands trots! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:23 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:38:16 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959435
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:

Bekijk deze YouTube-video

Ze is echt een enooooorme DND fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 17:02:11 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):



Ook Neerlandsch trotsch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220959760
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:08:43 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220960150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 19:33:59 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220960355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:21:47 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961339
Zojuist weer verder gegaan met 007.

Als je voor het eerst de Q afdeling op gaat, heeft dat meteen de typische Bond sfeer _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:22:43 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:25:02 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961349
Voor het eerst Plague Tale Innocence opgestart.
Erg sfeervol. Begrijp dat het geen lang spel is, met voldoende gelegenheid tot save points. Dus zal het wel gaan doen de komende weken.

Maar wel gelijk een sneu begin, met het hondje. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 23:38:52 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961972
Dat stukje in die nachtclub is wel heel tof _O_

Qua lichteffecten en geluid, maar ook de graphics, maar vooral de mensenmassa en hoe ze bewegen, net echt _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220964396
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:46:19 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220967405
Helaas, zoals verwacht, draait de zojuist gereleasde (gereleaste?) Gothic Remake bedroevend slecht op de consoles, zélfs op de PS5 Pro.
Want zelfs op die console schijnt ie maar 30fps max te draaien (max, want framedrops).

Zonde, want ik keek er wel naar uit.
Hopelijk volgt er tzt nog een 60fps patch, en koop ik hem dan wel.

Nu verder met 007.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220967697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ziet er erg tof uit inderdaad
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:27:14 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220968054
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:36:03 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Toffe games idd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:22:48 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968486
PS5 review gevonden van Gothic Remake.

25 tot 30fps, zelfs op de Pro :')

Dat is wel heel slecht, zelfs voor UE5 begrippen _O-

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door StateOfMind op 05-06-2026 22:35:19 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:45:59 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968660
007 is echt heel tof _O_

Zit nog in Chapter 3, dus nog steeds in training en geen wapen, maar zo tof.

Geheime gang gevonden *O*

Zo afsluiten voor Summer Game Fest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:14:51 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220969095
Dawn of the Bloodwalker (ex The Witcher 3 devs) komt 3 september uit *O* *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:08:03 #227
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220970112
Oef, chapter 4 is wel ineens een stuk lastiger. Veel trial and error.
Gelukkig laat de game dit allemaal toe. Stealth is niet mijn beste aspect.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:15:50 #228
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970735
Voor degenen die net als ik een half jaar geleden uitkeken naar Where Winds Meet, maar teleurgesteld waren toen bleek dat die game vanwege anti-gatcha wetgeving in Nederland verboden was (gek genoeg was ie via Steam wel gewoon verkrijgbaar, maar op consoles was ie hier niet te downloaden):

Ik hoorde gisteren van @Drankster dat ie tegenwoordig wel te downloaden is in de Store.

Hij is gratis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:19:35 #229
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220970764
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
SOONY
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:26:51 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970793
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Dawnwalker komt over 3 maanden al _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:28:01 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970800
Dawnwalker 3 september, Wolverine 15 september.

Dan kan Wolverine lekker even wachten, want Dawnwalker ga ik dag 1 kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220977585
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:38:10 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220977624
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220978227
Darktide is best leuk overigens.
Wel fokkin moeilijk.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:40:23 #235
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220980006
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
7 uur toch vanavond?
  zondag 7 juni 2026 @ 16:47:10 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220980108
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
7 uur toch vanavond?
Yep, 19.00u :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:46:31 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982108
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:58:34 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220982154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.

Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken? :?

Snap ik niks van.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.

Zelfs de Activision game uit 2009 heeft meer afgehakte armpjes en beetjes.

En ja dat is leuk, dat was al leuk in Soldier of Fortune en dat is nog steeds leuk.

Anders is de hele power fantasy toch niet compleet.
Alleen schijnt het dat ze voor de YT video de gore hebben uitgezet? Nouja we gaan het zien

Maar FUCK CRAZY TAXI BOYS _O_ _O_ _O_ ALL I WAAAAAAANT ALL I WAAAANT YAYAYAYAYAYA
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 7 juni 2026 @ 21:05:49 #239
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982176
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @Ang3l
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 7 juni 2026 @ 21:08:17 #240
364681 over_hedge
pi_220982185
Wel leuk die xbox state of play. op 2 games na alles op de ps5 te verkrijgen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:12:09 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982195
Zaten wel wat leuke games tussen, maar ik vond het persoonlijk de minste show.

Ziet er naar uit dat mijn Series X, die nu al heel wat maanden niet gebruikt is, straks wat meer aandacht krijgt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:36:03 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220982315
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Die game is zo goed ^O^
SOONY
  zondag 7 juni 2026 @ 21:38:38 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982363
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef DKUp het volgende:

[..]
Die game is zo goed ^O^
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220982422
Na alle hype toch eens Marathon (tijdelijk free to play) geprobeerd.

Maar ik snap er daadwerkelijk helemaal niks van.

De eerste game was een map met 2 robots.

De games daarna kwam je soms een tegenstander tegen maar je had maar 15 kogels oid dus meteen out of ammo.

Alle loot bestaat uit random "sell items" of "depleted" medkits, ik heb geen enkele ammo kunnen vinden.
  maandag 8 juni 2026 @ 16:05:01 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220986558
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:25:08 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220987636
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
SOONY
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:26:38 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220992402
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:

[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 10:32:28 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220992433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
Werkloos? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:08:40 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Werkloos? :o
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:10:16 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_220993915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
24 uur per dag gamen! *O*
For great justice!
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:11:33 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993921
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
24 uur per dag gamen! *O*
*O* RSI *O*

:D

:'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:20:57 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220993962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
*O* RSI *O*

:D

:'(
Zacht handdrukje dan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 13:22:30 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220993972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
:o

En nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:03:45 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220994521
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[..]
Zacht handdrukje dan :P
Slap polsje he ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o

En nu?
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220995041
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 17:16:21 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220995347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Ik wacht wel op een trilogy pack :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:37:29 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220999592
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 10:41:30 #259
364681 over_hedge
pi_220999616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:45:51 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlands :D

Bekijk deze YouTube-video

Portie bitterballen :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:47:12 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Vooralsnog alleen op pc :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000118
quote:
Wel benieuwd naar deze btw.

Dragon's Dogma II was extreem vergeetbaar. Vorig jaar nog gespeeld en zou niet meer weten waar het over gaat. Zat er sowieso aan te denken om deze nog een keer op te starten, nu met de toch wel soort 2.0 release met Dark Arisen is die keuze nog makkelijker gemaakt.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:48:45 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221000167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:32 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vooralsnog alleen op pc :'(
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:06:10 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Hoop het, ziet er interessant uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:47 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:21:34 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000422
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:23:31 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000443
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:24:28 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:28:28 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000475
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft niet

En toen hebben ze hem op een fucked up manier ontslagen en is hij zn eigen studio gestart

Hier is footage van de Xbox 360/PS3 versie van 1666 Amsterdam

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221000607
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Twiddel
pi_221000616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Slap polsje he ;)
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:49:20 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.

020 1666 is vooralsnog, helaas, alleen nog pc only.

Hopelijk komt ie later alsnog naar de consoles.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Dit, duizend procent.

Vooral Fable heeft hier last van imo. Recent nog de eerste gespeeld op de Steam Deck. Qua omgeving en sfeer doet het enigszins denken aan de originele trilogie van Lionhead maar vooral de vormgeving van personages en de gezichten lijken out of place. Realisme en Fable horen niet in één zin.

Moest van de week nog gniffelen om deze comment onder een Fable video op Youtube.

pi_221002989
twitter
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:29:09 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221004930
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Oh leuk, life is strange :)
Twiddel
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:40:41 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221007089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
O, da's een goed maandje!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:41:38 #279
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221007092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
Ja I know, daarom was ik ff in de war :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 10:43:09 #280
364681 over_hedge
pi_221007101
quote:
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP donderdag 11 juni 2026 @ 10:44:07 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221007107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik mag hopen dat die combat zo kut gemaakt is voor de demo.
En in het echte spel op een normale moeilijkheidsgraad niet 6 guards beetje niks staan te doen voordat 1 iemand eindelijk besluit je aan te vallen. Terwijl de rest toekijkt.
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:11:11 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221007256
quote:
Yikes man.

Deze devs hebben echt geen kut begrepen wat Fable Fable maakt.

Niemand is een leuke karikatuur, mensen praten als Gen Z'ers (randos? Bruh), ai is non existent, geen fysieke verandering voor je alignment (good/evil),

Oh en het is niet grappig.
Ze hadden Moleyneux nodig en platte fart humor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2026 @ 11:12:09 #283
364681 over_hedge
pi_221007264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is in elke game zo tegenwoordig.
Dan speel je verkeerde spellen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221007438
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
  donderdag 11 juni 2026 @ 13:18:35 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221008182
quote:
T geeft me een beetje Hogwarts Legacy vibes.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 11 juni 2026 @ 15:57:35 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221009382
Ubisoft gaat helemaal naar de klote. Echt zo jammer want ze hebben zoveel potentie in de franchises zitten.
  donderdag 11 juni 2026 @ 17:20:00 #287
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221009863
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:29:54 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221021031
Lords of the Fallen 2 gameplay trailert @2dope

Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221021489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2 _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juni 2026 @ 20:19:40 #290
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221021540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:49 schreef Cupfighter het volgende:
De PS5 bevalt me prima, speel Horizon veel, Alan Wake 2, GTA en EU 26
Het was van de week plots 2 uur in de nacht toen ik aan het spelen was
Ik zou ook eens indiegames proberen. Blasphemous is erg goed, en DREDGE is geweldig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 juni 2026 @ 20:23:01 #291
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221021562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
En dan moet je nog beginnen aan Kingdom Come Deliverance 2 _O_
En Crimson Desert _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 11:24:22 #292
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221026719
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro *O*

Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.

Straks toch maar eens aanschaffen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 14 juni 2026 @ 23:53:12 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221047494
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 15 juni 2026 @ 09:11:19 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221048615
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm :D
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 09:13:25 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221048623
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
Was Wolverine maar zo sick als NG2 <3

[ afbeelding ]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 15 juni 2026 @ 11:40:55 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221049200
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Was NG4 maar zo goed als dit. NG2 met de polish van NGB zou de perfecte NG-game zijn.
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale _O_

Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?

Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 11:42:49 #297
364681 over_hedge
pi_221049221
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom echt nergens aan toe in AC Shadows, met Marvel Rivals op m'n scherm :D
Nu hebben ze Cyclops toegevoegd O+
Ja hebben ze goed gedaan. Werd weer eens tijd voor een hero waar je niet eerst een halve studie moet doen om te snappen hoe die werkt. En nog leuk om te spelen ook.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2026 @ 11:44:33 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221049237
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 11:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik speel Ng2 nu op een Xenia Edge emulator met 3x resolution scale _O_

Wat me wel opvalt is dat Way of the Warrior erg makkelijk is?

Totdat je in lvl 2 komt en exploding shuriken honden je in je kont rapen
Ik speel hem op Series X.

NEVER. STOP. MOVING.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221049698
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
De Gothic Remake heeft eindelijk een performance patch gehad voor de PS5 Pro *O*

Want zelfs op de Pro draaide die 25-30fps.

Straks toch maar eens aanschaffen.
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
  maandag 15 juni 2026 @ 13:01:02 #300
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221050173
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 12:32 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Wat is het überhaupt voor een game, enige van Gothic wat ik kan herinneren wat dat een soort yanky rpg was vroeger.
Het is nog steeds euroyank :P

Een brute onvergevingsgezinde rpg die je niet aan het handje houd, geen map als het goed is en geen questmarkers en zo.

In het begin ben je zeer zwak en alles en iedereen kan jou doden, en je mag zelf uitzoeken hoe en wat.

Oldschool dus.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')