abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:24 #201
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:39:15 #202
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220958692
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 14:40:00 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958698
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Creative freedom.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:58:24 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220958814
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:48:49 #206
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220959146
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:

[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:32:01 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959411
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:04 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959415
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef Cupfighter het volgende:
Horizon is leuk zeg
's Neerlands trots! *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 16:33:23 #209
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959417
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.

Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:38:16 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220959435
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:

[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:

Bekijk deze YouTube-video

Ze is echt een enooooorme DND fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Games donderdag 4 juni 2026 @ 17:02:11 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220959562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):



Ook Neerlandsch trotsch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220959760
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:08:43 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220960150
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 19:33:59 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220960355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:21:47 #215
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961339
Zojuist weer verder gegaan met 007.

Als je voor het eerst de Q afdeling op gaat, heeft dat meteen de typische Bond sfeer _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:22:43 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen :D

Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag O+
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:25:02 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220961349
Voor het eerst Plague Tale Innocence opgestart.
Erg sfeervol. Begrijp dat het geen lang spel is, met voldoende gelegenheid tot save points. Dus zal het wel gaan doen de komende weken.

Maar wel gelijk een sneu begin, met het hondje. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 juni 2026 @ 23:38:52 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220961972
Dat stukje in die nachtclub is wel heel tof _O_

Qua lichteffecten en geluid, maar ook de graphics, maar vooral de mensenmassa en hoe ze bewegen, net echt _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220964396
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:46:19 #220
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220967405
Helaas, zoals verwacht, draait de zojuist gereleasde (gereleaste?) Gothic Remake bedroevend slecht op de consoles, zélfs op de PS5 Pro.
Want zelfs op die console schijnt ie maar 30fps max te draaien (max, want framedrops).

Zonde, want ik keek er wel naar uit.
Hopelijk volgt er tzt nog een 60fps patch, en koop ik hem dan wel.

Nu verder met 007.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220967697
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Ziet er erg tof uit inderdaad
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:27:14 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220968054
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 5 juni 2026 @ 21:36:03 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968113
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
Toffe games idd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:22:48 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968486
PS5 review gevonden van Gothic Remake.

25 tot 30fps, zelfs op de Pro :')

Dat is wel heel slecht, zelfs voor UE5 begrippen _O-

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door StateOfMind op 05-06-2026 22:35:19 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:45:59 #225
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220968660
007 is echt heel tof _O_

Zit nog in Chapter 3, dus nog steeds in training en geen wapen, maar zo tof.

Geheime gang gevonden *O*

Zo afsluiten voor Summer Game Fest.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')