quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik bedoelde Horizon, speel de story mode om er in tr komen
Foutje
Fortnite is niet mijn ding
Creative freedom.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat model van God of War lijkt voor geen centimeter op het karakter dat ze in de game hebben.
Wat hebben die designers gerookt? Of hebben ze geen ogen?
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet want ze zit ook in God of War Ragnarok zowel qua gezicht als stem.
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
's Neerlands trots!quote:
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagdquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog nooit een GoW gespeeld. Heb er nog 1 ergens in het plastic.
Zag alleen een foto van de vrouw die model stond, en het karakter in het spel.
Sja, bespaar jezelf dan wat geld en trek een random vrouw van de straat. Temu versie.
Ff wat Deborah Ann Woll appreciation:quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Deborah Ann Woll idd, je ziet wel wat gelijkenissen maar het is moeilijk voor te stellen dat zij als face model heeft gestaan. Snap overigens wel dat ze een wat minder jonge vrouw wilden gebruiken als main character, ik vind het ingame model van Faye/Laufey iig wel zeer geslaagd
Ja dat deed bijv. Capcom wel beter met Ella Freya (Resident Evil 4 Remake):quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Wellicht wist ie dat niet eens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Donderkonijn het volgende:
Bij die trailer van Laufey had ik wel zoiets als die ene ongetwijfeld eerste eindbaas een grote bek op zet van "bruh, dás de vrouw van Kratos, weet je wel met wie je ruzie zoekt?"
Het is wel een mooie vrouw. Misschien dat ik die serie moet kijken met de gordijnen dicht!quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had haar wel al gezien in het vorige spel, en ze kwam me bekend voor, maar het is niet een directe gelijkenis idd. Laat haar dan helemaal niet of helemaal wel lijken, zou ik zeggen
Ik ben true Blood opnieuw aan t kijken, dus ik zie deze dame nu bijna elke dag
Ziet er erg tof uit inderdaadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:03 schreef -CRASH- het volgende:
Als ik het zo zie. Wordt het een dure tijd vanaf nu.
Weer een game op de verlanglijst voor day one aankoop.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Toffe games iddquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inmiddels in Chapter 4 van Plague Tale.
Best een traumatiserend verhaal zo. Was daar niet op voorbereid. Ik speel het maar in kleine doses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |