Bro hij begint toch weer? Ik was er allang klaar mee. En ik reageer LETTERLIJK inhoudelijk in de eerste instantie.quote:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Waarom denk je de soulsborne en elden ring games zo polulair zijn. Ze waren toen letterlijk IEDERE dev dacht dat je ons moest vertellen dat b springen en is en de stick bewegen lopen met een fucking tutorial die niet te skippen was de enigen die zeiden: Hier heb je een wereld en een main character, zoek de rest zelf maar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Wacht ff. Dit moet ik nog een paar keer lezen hoor. Ik ben niet verder gekomen dan de eerste zin.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat mensen er anders instaan, en je schouders ophalen als ze in dezelfde stijl blijven posten. Dan lees je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je vind dat iemand post.
Ligt eraan wat je smaak is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef Cupfighter het volgende:
Last van keuzestress , wat zijn er veel games op de ps plus zeg, geweldig gewoon,
Wat vinden jullie nu echt aanraders?
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je smaak is.
Nioh serie is echt goed maar soms verdomd uitdagend.
God of War 3 Remastered is ook tof.
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Dank je wel, ga zo eens kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nioh is leuk als je van soulsgames houdt. Lies of P is ook een hele goede. En Bloodborne ook.
Lies of P heb ik op Xbox alle achievements gehaald. Eerste soulsgame waar me dat gelukt is.quote:
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind erg veel dingen leuk, vandaar de keuzestress ook, ben nu nog gegaan voor de games die ik nog uit het verleden ken zoals GTA en EA Sports 26 maar probeer graag wat nieuws ook
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tipsquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is de PS5 je eerste console sinds een lange tijd? Aangezien je zegt games te spelen die je kent uit het verleden.
Als je nooit een PS4 hebt gehad dan barst de PlayStation Plus catalogus met goede titels.
Wil je een grote en mooie wereld ontdekken dan is Horizon Zero Dawn Remastered een hele goede om te starten. Ben je meer een Marvel fan dan kan ik Marvel's Spider-Man Remastered ook zeker aan te raden. Ben je Harry Potter fan dan heb je weer Hogwarts Legacy. En zit je graag op een paard met een je cowboyhoed dan heb je beide Red Dead Redemptions erop staan.
Wil je een verhalende actiegame dan heb je God of War (2018) en het directe vervolg God of War Ragnarok maar ook Final Fantasy VII Remake en The Last of Us.
Wil je wat meer uitdaging dan heb je de Demon's Souls remake uit 2020, het begin van de populaire Souls genre.
Het ligt er een beetje aan waar je naar op zoek bent.Wat vind je leuk om te spelen?
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meerquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb een PS4 gehad maar dat is best lang geleden, het is nu alsof ik een kind ben in een snoepwinkel, dank je wel voor de tips
Ik vind heel veel dingen leuk om te spelen, het moet niet te ingewikkelf zijn gezien ik al een tijd niet gespeeld heb
Ik vind dragons dogma 2 tamelijk ingewikkeld. Nu komt dat misschien ook omdat ik deel 1 nooit gespeeld heb en nu een paar keer maar ff een half uurtje heb kunnen pelen, dus ik kom er nog niet echt lekker in. Ga steeds dood, zit nog heel in het begin, maar kom vijanden tegen die mij echt binnen no time af hebben en onmogelijk zijn om te verslaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn games niet al te ingewikkeld meer
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)
Ik heb geen afgechopte ledematen gezien.
Dus het is wack.
Het had NG2 achtig moeten zijn. Snel, dodelijk, met pittige combat.
Niet weer dezelfde Sony shit zoals altijd, alle enemies staan voor je klaar om afgemaakt te worden en doen niks.
Ze reageren nauwelijks op dat ze met adamantium klauwen aan stukken worden gereten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh was dat Jean Grey?
Ik dacht dat het een vent was joh
Ew. Ik ben t eensquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.
Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?
Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Hou nou eens op met schelden. Niet cool.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijk
Echt wat een stront irritante users zijn jullie drie.
quote:
Ja maar Fortnitequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt een geweldige aankoop die PS5 , spellen zien er zo mooi uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |