Haha precies wat ik zei.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Combat zag er wel tof uit. Maar waarom die drang om overal een companion bij te stoppenquote:
ziet er best tof uitquote:
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scenequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man
Dit kan toch niemand serieus nemen
wolverine is kut (gewoon spiderman in het geel)quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef Ang3l het volgende:
Maarreuh, wat zijn jullie hard gegaan zeg!
Moet ik ergens een filmpje kijken?Samenvatting? TL;DR?
ILL staat op de Steam wishlist. Onimusha ga ik thuis eens proberen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
Straks die Onisushi demo maar eens downloaden.
ILL heb ik al heel lang op de radar staan.
Vind haar fantastisch in Daredevil.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. Zij is een enorme gamer en D&D nerd en erg populair in die scene
En ze zat al in de game toch?
Het haalt me wel vaak uit de sfeer als een personage "te veel lijkt op".
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof.quote:
Tuurlijk joh, als het je niks lijkt ben je een incel!quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Wordt heel tof, Deborah Ann Woll is ook supertof.
Al die incels die bang zijn om als sterke vrouw te moeten spelen.
Ja joh reageren is ook verboten!quote:
Ik wou dat Wolverine wat meer Ninja Gaiden was dan wat ze nu hebben laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
God of War zonder Kratos is geen God of War. Net zoals DMC zonder Dante geen DMC is en Ninja Gaiden zonder Ryu Hayabusa geen Ninja Gaiden is.
Doe maar niet, dan blijft ie doorgaanquote:
Jij hebt een aversie voor lange posts en/of lezen?quote:
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat tegenwoordig heel wat meer hand-holding is dan vroeger in de meeste games. Gelukkig lijkt dat ook wat minder te worden.
Zeg je nou serieus dat je niet moet reageren op elkaar op een forumquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Peejtur het volgende:
Jongens, reageer nu niet elke keer zo op elkaar. Wordt er niet leuker van in dit topic.
Classicquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat pas ff1 te spelen. Ik heb wel een keer vast gezeten.. of 2
Kon je weer terugquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zat ik bij de portal voor het floating fortress miste ik een key item
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
En een wolverine game zonder ledematen af kunnen hakken
De activision Xmen game Wolverine Origins had meer gore en is bijna 20 jaar oud
En die combat zag er ook leuker uit
Vijanden reageren praktisch niet op dat ze door adamantium klauwen worden gehit
Hey, we don't judgequote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
@Ang3l grijp je kansquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Het valt me wel op dat MMaRsu elke game waar een vrouw in voorkomt niet leuk vindt
Nu je het zegtquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
How dare shequote:Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook!
Bloed is niet gore. Bloed zijn textures en die verdwijnen ook de hele tijd (bloed verdwijnt van zn pakkie)quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.
Sold!
Wat een absolute onzin broer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:46 schreef GGMM het volgende:
Oh oke sorryquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:08 schreef Ludachrist het volgende:
Jongons dit is niet waar. Mmarsu vindt het prima als er vrouwen in een game voorkomen, zolang het maar een beetje lekkere wijven in een bijrolletje zijn.
Laraquote:
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:25 schreef Drankster het volgende:
Ik ga slechter op die kubus, zal vast een reden voor zijn dat het een kubus is maar meh. Met dit soort sidekicks weet je dat je die domme cliché Marvel Disney humor van de films kan verwachten. Verder zag de game er wel tof uit, goden van Egypte en Mongolië waren al te zien. Dat de hoofdpersonage een vrouw is boeit me niet zo veel al was Freya misschien toffer geweest maar dan zit je vast aan de Noorse mythologie. Ze kunnen nu alle kanten op.
Ook is Wolverine gewoon Spider-Man met een iets andere skillset. Jammer want je kan zo veel kanten op met Wolverine en dan maak je een Spider-Man 2 kloon.
De creativiteit is op bij Insomniac.
Oh was dat Jean Grey?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag genoeg bloed. En jean Grey. En leech.
Sold!
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:19 schreef over_hedge het volgende:
Ja gvd. Weer een vrouw in de hoofdrol. Blijkt ze nog een actrice te zijn ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |