Dat hebben ze niet gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
20 minuten van wat? Ik was niet aan het luisteren
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man
Dit kan toch niemand serieus nemen
Kan erger. Het kan dat irritante mens uit naughty dogs game zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was ook vampier in True Blood
[ afbeelding ]
Echt dit voelt voor mij net alsof je met Tom Cruise gaat spelen, dat haalt je toch volledig uit de ervaring
Daar gaat het mij toch niet omquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Deze man weetquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
Is het zonder Kratos god of warquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
3 R2 prompts gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is die gameplay waar ze het over hadden bro's
In de kern was die game best tof, als ze het een korte verhalende lineaire game hadden gemaakt, van een uur of 15.quote:
Ja meer spinoff dan main gamequote:Op woensdag 3 juni 2026 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ze waren toch ook bezig met een GoW game in het Oude Egypte of zo?
Dit voelt als een project van het B team.
Annapurna was toch van Stray?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:16 schreef Drankster het volgende:
Hoogtepunt van de avond:
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |