SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef Friday12 het volgende:
Tomb Raider altijd wel grappig maar niet meer voor full price
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
??? Dit ziet er toch beter uit dan die geautomatiseerde Wolverine combat??
Ok ok ja ik keek wel altijd Xmen Animated series was bossinquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah. Wolverine enzo is meer iets dat ik echt goed onthouden heb van mijn jeugd
Van de Ori makers als ik het goed hoorde?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is volgens mij een goed spel (No rest for the wicked)
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:32 schreef Friday12 het volgende:
Demo's worden weer een ding. Werd eens tijd man.
1 wasmachine voor jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
Was die al aangekondigd of had ik em gewoon goed
Nooit een gespeeld ziet er wel vet uitquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
Fucks yeah!! Die Stuntman games waren leuk!
Maar hoezo cancellen dan? Je kan het toch nog gewoon spelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Destiny cancellen om dit te ondersteunen terwijl destiny meer spelers heeft dan deze abomination
Ja ze hebben destiny opgegeven om aan dit dood paard te trekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar hoezo cancellen dan?
Destiny 2 is al jaren een aflopende zaak dus ik snap dat ze daar geen extra content meer voor gaan maken
Maar Destiny 3 had allang in ontwikkeling moeten zijn, en Marathon had een extra PVP moeten zijn.
Maar Bungie is in mijn ogen al sinds Destiny 1 een groot kutbedrijf
2 seats pleasequote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:48 schreef MMaRsu het volgende:
Ze doen wel echt aan body positivity daar bij Sony of nie
Dat hebben ze niet gezegdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:52 schreef MMaRsu het volgende:
20 minuten van wat? Ik was niet aan het luisteren
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is het die chick van Daredevil man
Dit kan toch niemand serieus nemen
Kan erger. Het kan dat irritante mens uit naughty dogs game zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze was ook vampier in True Blood
[ afbeelding ]
Echt dit voelt voor mij net alsof je met Tom Cruise gaat spelen, dat haalt je toch volledig uit de ervaring
Daar gaat het mij toch niet omquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
Deze man weetquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
Is het zonder Kratos god of warquote:Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef StateOfMind het volgende:
Maar toch, het ziet er tof uit en kwalitatief zal het ook dik in orde zijn.
Wat je er ook van vindt, dat een vrouw de main character is.
3 R2 prompts gemist?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar is die gameplay waar ze het over hadden bro's
In de kern was die game best tof, als ze het een korte verhalende lineaire game hadden gemaakt, van een uur of 15.quote:
Ja meer spinoff dan main gamequote:Op woensdag 3 juni 2026 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ze waren toch ook bezig met een GoW game in het Oude Egypte of zo?
Dit voelt als een project van het B team.
Annapurna was toch van Stray?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:16 schreef Drankster het volgende:
Hoogtepunt van de avond:
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |