quote:Op zondag 5 september 2021 20:02 schreef Harveo het volgende:
Ik heb voor de verzamelaar de volgende PS3 games liggen.
GTA 5
Gran Turismo 5
Guitar Hero 3
Battlefield 3
T.e.a.b.
quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sid Meier's Civilization 6 voor de ps4 voor 12,50.
Iemand interesse?
En dat voor iemand die zo van apartheid houdtquote:
Dat kunnen we dan weer niet betalenquote:
Als het té verouderd is laat ik het zitten, maar kwam het hier even checkenquote:Op vrijdag 26 november 2021 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Tweedehands ook niet?
Toch loont het hoe dan ook de moeite om dan even door te sparen.
PS3 is écht verouderd.
Bedankt, ik ga weer zoekenquote:Op vrijdag 26 november 2021 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
Geloof me dat dat die extra 100 euro waard is.
Wereld van verschil.
Je zoontje zal je dankbaar zijn.
Ik heb eventueel nog een PS4, 1 controller + 3 spellen in de aanbieding. GTAV, Need for Speed en Days Gone.quote:
Ik heb na navraag begrepen dat we wel een Slim moeten hebben, omdat de eerste generaties 4 niet al te best meer werken en snel warm worden/lawaai maken. Welke heb jij?quote:Op maandag 29 november 2021 10:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog een PS4, 1 controller + 3 spellen in de aanbieding. GTAV, Need for Speed en Days Gone.
Een witte eerste gen. Wordt inderdaad wat warm en maakt ook meer geluid dan de slim versie, maar tijdens het gamen zelf is dat niet hinderlijk. Ik ben geen fanatieke gamer, dus heel veel is hij niet gebruikt.quote:Op maandag 29 november 2021 10:12 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb na navraag begrepen dat we wel een Slim moeten hebben, omdat de eerste generaties 4 niet al te best meer werken en snel warm worden/lawaai maken. Welke heb jij?
Bedankt voor je aanbod, zeker een hele nette prijsquote:Op maandag 29 november 2021 10:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een witte eerste gen. Wordt inderdaad wat warm en maakt ook meer geluid dan de slim versie, maar tijdens het gamen zelf is dat niet hinderlijk. Ik ben geen fanatieke gamer, dus heel veel is hij niet gebruikt.
150 euro mag hij weg, dus wel flink goedkoper dan een slim versie.
Een witte first serie is wl heel erg mooi.quote:Op maandag 29 november 2021 10:23 schreef dimmak het volgende:
[..]
Een witte eerste gen. Wordt inderdaad wat warm en maakt ook meer geluid dan de slim versie, maar tijdens het gamen zelf is dat niet hinderlijk. Ik ben geen fanatieke gamer, dus heel veel is hij niet gebruikt.
150 euro mag hij weg, dus wel flink goedkoper dan een slim versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |