Dawnwalker komt over 3 maanden alquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation
Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.
The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.
Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
7 uur toch vanavond?quote:Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.
Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken?
Snap ik niks van.
Die game is zo goedquote:Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.quote:
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007
Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zatquote:Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Werkloos?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
Ja 't bedrijf gaat stoppen.quote:
24 uur per dag gamen!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |