abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 00:14:51 #226
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220969095
Dawn of the Bloodwalker (ex The Witcher 3 devs) komt 3 september uit *O* *O* *O* *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 10:08:03 #227
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220970112
Oef, chapter 4 is wel ineens een stuk lastiger. Veel trial and error.
Gelukkig laat de game dit allemaal toe. Stealth is niet mijn beste aspect.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:15:50 #228
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970735
Voor degenen die net als ik een half jaar geleden uitkeken naar Where Winds Meet, maar teleurgesteld waren toen bleek dat die game vanwege anti-gatcha wetgeving in Nederland verboden was (gek genoeg was ie via Steam wel gewoon verkrijgbaar, maar op consoles was ie hier niet te downloaden):

Ik hoorde gisteren van @Drankster dat ie tegenwoordig wel te downloaden is in de Store.

Hij is gratis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:19:35 #229
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220970764
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
SOONY
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:26:51 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970793
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 11:19 schreef DKUp het volgende:
Marvel’s Wolverine
Grand Theft Auto VI
God of War Laufaye
Until Dawn 2
Resident Evil Veronica
Final Fantasy VII Revelation

Wat een vreselijke tijd gaan we krijgen het aankomende jaar.

The Blood of Dawnwalker en ILL ga ik wel in de gaten houden.
Dawnwalker komt over 3 maanden al _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 11:28:01 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220970800
Dawnwalker 3 september, Wolverine 15 september.

Dan kan Wolverine lekker even wachten, want Dawnwalker ga ik dag 1 kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220977585
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
  zondag 7 juni 2026 @ 12:38:10 #233
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220977624
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Jullie vergeten de nieuwe Stellar Blade. De eerste heeft maandenlang bovenaan in de charts gestaan, want het was gewoon een verassend goede game (met een lekker wijf als main). Dat gaat nu weer gebeuren, het internet is losing their shit over het character design, maar dat gaat de sales juist pushen.

Wel moeilijk, Steller Blade heeft zich vorig jaar tot 1 van mijn favoriete games gebombardeerd, maar nu word het kiezen met Code Veronica, Stellar Blade, God of War Laufey en ILL.
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220978227
Darktide is best leuk overigens.
Wel fokkin moeilijk.
  zondag 7 juni 2026 @ 16:40:23 #235
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220980006
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Stellar Blade was absoluut ontzettend tof, maar van alle toffe games die voorbij gekomen zijn bij de State of Play en de Summer Game Fest (en dan vanavond de Xbox show nog), staat de nieuwe Stellar Blade ergens onderaan de lijst bij mij.
7 uur toch vanavond?
  zondag 7 juni 2026 @ 16:47:10 #236
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220980108
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2026 16:40 schreef Friday12 het volgende:

[..]
7 uur toch vanavond?
Yep, 19.00u :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:46:31 #237
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982108
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 20:58:34 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220982154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen afgehakte ledematen nodig om een spel grof of goor te vinden.

Waarom is dat nodig? Ik zie zn klauwen in een schedel gaan, mensen op heftrucks impaled worden, vanalles met liters bloed (ja dat verdwijnt van z'n pakje, wat een beetje gek is.... maar anders speelde je binnen 2 minuten met een soort rode outfit van deadpool ipv wolverine de hele tijd) ....... maar hele specifiek moet er van jou een armpje af? om het leuk te maken? :?

Snap ik niks van.
Ok ja prima als dat je mening is maar ik vind dat als je Ninja Gaiden 2 hebt gespeeld met de klauwen, dan weet je hoe een Wolverine game zou moeten zijn.

Zelfs de Activision game uit 2009 heeft meer afgehakte armpjes en beetjes.

En ja dat is leuk, dat was al leuk in Soldier of Fortune en dat is nog steeds leuk.

Anders is de hele power fantasy toch niet compleet.
Alleen schijnt het dat ze voor de YT video de gore hebben uitgezet? Nouja we gaan het zien

Maar FUCK CRAZY TAXI BOYS _O_ _O_ _O_ ALL I WAAAAAAANT ALL I WAAAANT YAYAYAYAYAYA
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 7 juni 2026 @ 21:05:49 #239
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982176
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @Ang3l
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf zondag 7 juni 2026 @ 21:08:17 #240
364681 over_hedge
pi_220982185
Wel leuk die xbox state of play. op 2 games na alles op de ps5 te verkrijgen :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:12:09 #241
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982195
Zaten wel wat leuke games tussen, maar ik vond het persoonlijk de minste show.

Ziet er naar uit dat mijn Series X, die nu al heel wat maanden niet gebruikt is, straks wat meer aandacht krijgt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:36:03 #242
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220982315
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Resident Evil 4 nu een tientje in de sale in de Store.
Die game is zo goed ^O^
SOONY
  zondag 7 juni 2026 @ 21:38:38 #243
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220982363
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:36 schreef DKUp het volgende:

[..]
Die game is zo goed ^O^
Klopt, heb het zelf al gespeeld, maar ik vond het het vermelden waard voor wie hem nog niet gespeeld heeft.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220982422
Na alle hype toch eens Marathon (tijdelijk free to play) geprobeerd.

Maar ik snap er daadwerkelijk helemaal niks van.

De eerste game was een map met 2 robots.

De games daarna kwam je soms een tegenstander tegen maar je had maar 15 kogels oid dus meteen out of ammo.

Alle loot bestaat uit random "sell items" of "depleted" medkits, ik heb geen enkele ammo kunnen vinden.
  maandag 8 juni 2026 @ 16:05:01 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220986558
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:05 schreef StateOfMind het volgende:
Nu weer verder met 007

Heb jij hem al gekocht? @:Ang3l
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 8 juni 2026 @ 19:25:08 #246
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220987636
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nee joh, moet eerst AC Shadows nog afronden.
Hele weekend niet gespeeld..
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
SOONY
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:26:38 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220992402
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 19:25 schreef DKUp het volgende:

[..]
Succes daar heb ik rond de 60 uur over gedaan met het hoofdverhaal en een groot deel van de zijcontent.
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 10:32:28 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220992433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
Werkloos? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:08:40 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Werkloos? :o
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:10:16 #250
141482 Q.
JurassiQ
pi_220993915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nu in heb zitten. Soms kn ik er een hele avond aan zitten en dan echt weer een hle week niet. Maar straks werkeloos, dus dat heb ik tijd zat :P
24 uur per dag gamen! *O*
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')