quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Zacht handdrukje danquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
Slap polsje hequote:
Rustigaan gaan zoeken.quote:
Ik wacht wel op een trilogy packquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.
Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).
De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.
9.1/10
Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
1666: Amsterdam, Game in Nederland
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlandsquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn
Vooralsnog alleen op pcquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Wel benieuwd naar deze btw.quote:
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam wasquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Hoop het, ziet er interessant uit.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.quote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landjequote:Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was
Maar nee, los spel.
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft nietquote:Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slap polsje he
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf.
Dit, duizend procent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |