abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:11:33 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220993921
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
24 uur per dag gamen! *O*
*O* RSI *O*

:D

:'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 13:20:57 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220993962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
*O* RSI *O*

:D

:'(
Zacht handdrukje dan :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 13:22:30 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220993972
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja 't bedrijf gaat stoppen.
Dus handdrukje en zo.
:o

En nu?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:03:45 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220994521
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
[..]
Zacht handdrukje dan :P
Slap polsje he ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o

En nu?
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220995041
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 juni 2026 @ 17:16:21 #256
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220995347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 16:26 schreef Drankster het volgende:
Final Fantasy VII Rebirth uitgespeeld in 87 uur.

Qua verhaal levert het wel in tov Remake maar het heeft zo veel meer content. Een beetje filler en een hoop mini-games maar stiekem ga ik daar wel lekker op zolang je maar het verhaal kan oppakken als jij dat wil. Beetje vergeleken met de Yakuza games: een hoop content die je ook links kan laten liggen maar stiekem wel leuk om te doen, brengt ook wat variatie. Ik ging heel goed op bepaalde dingen (kaartspel) en andere wat minder (soort kikker spring spel).

De cast en combat zijn wederom steengoed als je ervan houdt. Visueel en muziek fantastisch. Haarscherp op de Pro.

9.1/10

Nog geen platinum want ik doe de hard mode wel net voor de release van Revelations zoals ik die van Remake laatste heb gehaald net voor ik met Rebirth was begonnen.
Ik wacht wel op een trilogy pack :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:37:29 #258
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220999592
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
  FOK!Fotograaf woensdag 10 juni 2026 @ 10:41:30 #259
364681 over_hedge
pi_220999616
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:45:51 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999642
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Waar ze geen Nederlands praten en vlaggen gebruiken die een jaar of 300 te vroeg zijn :P
Zelfs in een Call of Duty praatten ze Nederlands :D

Bekijk deze YouTube-video

Portie bitterballen :Y)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 10:47:12 #261
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220999648
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Vooralsnog alleen op pc :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000118
quote:
Wel benieuwd naar deze btw.

Dragon's Dogma II was extreem vergeetbaar. Vorig jaar nog gespeeld en zou niet meer weten waar het over gaat. Zat er sowieso aan te denken om deze nog een keer op te starten, nu met de toch wel soort 2.0 release met Dark Arisen is die keuze nog makkelijker gemaakt.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:48:45 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221000167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

1666: Amsterdam, Game in Nederland
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 10 juni 2026 @ 11:49:32 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221000176
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vooralsnog alleen op pc :'(
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:06:10 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Komt later wel op andere platforms, nouja als het een beetje een success is waarschijnlijk.
Hoop het, ziet er interessant uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:19:47 #266
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Het is wel van de maker van Assassins Creed.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:21:34 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000422
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:23:31 #268
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000443
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:24:28 #269
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000450
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dat het een AC Amsterdam was :D
Maar nee, los spel.
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:28:28 #270
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221000475
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zou ook wel een toffe setting zijn voor AC, een game in de Gouden Eeuw van ons landje _O_
Volgens mij was dat precies wat Patrice Desilets wilde, maar Ubisoft niet

En toen hebben ze hem op een fucked up manier ontslagen en is hij zn eigen studio gestart

Hier is footage van de Xbox 360/PS3 versie van 1666 Amsterdam

Bekijk deze YouTube-video
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221000607
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Amsterdam 1666, de proloog daarvan is te spelen via Stoom en Episch :P
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Twiddel
pi_221000616
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Slap polsje he ;)
[..]
Rustigaan gaan zoeken.
Heb nog tot eind Okt salaris en vervolgens 3 jaar WW ;)
Oeh lekker. Gamen in de ww is de beste vorm van gamen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:49:20 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221000625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ben echt zo benieuwd naar deze game. Deze game, de nieuwe God of war en assasins Creed Hexe lijken mij zo gaaf. :D
Hexe ook erg ben naar, heerlijk duistere sfeer.

020 1666 is vooralsnog, helaas, alleen nog pc only.

Hopelijk komt ie later alsnog naar de consoles.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221000831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:21 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Dit, duizend procent.

Vooral Fable heeft hier last van imo. Recent nog de eerste gespeeld op de Steam Deck. Qua omgeving en sfeer doet het enigszins denken aan de originele trilogie van Lionhead maar vooral de vormgeving van personages en de gezichten lijken out of place. Realisme en Fable horen niet in één zin.

Moest van de week nog gniffelen om deze comment onder een Fable video op Youtube.

pi_221002989
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')