Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ga echt lekker op mensen die hun computerspelletjes zo serieus nemen.
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
Het was eigenlijk maar een grapje maar door deze overtrokken reactie heb ik het gevoel dat ik een zenuw raakte
Lezen is echt moeilijk voor jullie mongooltjes, dat is wel duidelijkquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?
Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken
Oh, 100%.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De creativiteit is op bij Sony bedoel je.
Straks moet je naar Xbox gaan kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh, 100%.
Zoals ik al zei boeit het spelen als een vrouw mij niet zo als de game verder goed in elkaar zit. Het is en blijft Santa Monica dus het wordt sowieso weer een game van hoge kwaliteit, dat zag je in de trailer.
Wat mij wel op viel, en wat jij ook al benoemde, is dat het wéér dezelfde God of War game is die we al sinds 2018 spelen maar dan met een andere personage. Heel eerlijk; Ragnarok was met Kratos en ook niet super boeiend, vooral meer van hetzelfde. Echt been there done fucking that. Door dunne gangetjes lopen, tegen jezelf praten, de puzzel al uitleggen voordat je er bent. We spelen al bijna 10 jaar dezelfde game.
Dit zie je bij alle grote franchises btw. Horizon Forbidden West idem, meer van hetzelfde en gewoon niet zo boeiend. Spider-Man, Miles Morales, Spider-Man 2 en nu Wolverine zijn allemaal dezelfde game.
De laatste Uncharted is meer dan 10 jaar geleden.
En dan heb ik het sluiten van Japan Studio en Bluepoint nog niet genoemd.![]()
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken
Helaas repeat dat uurtje zich 24 keer per dagquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef Jimbo het volgende:
ah heeft mmarsu weer zn incel uurtje gehad?
Zelfs al zou ik het kunnen weghalen ga ik mij hier niet eens druk om maken
Ach ik maakte er ook maar beetje een grapje van. Weet je wat het is. Het is niet eens zozeer je mening. Maar hoe je je mening brengt. En ook dat is al 100x gezegd en wilt maar niet door dringenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen er gewoon acteurs werden ingehuurd als stem acteurs, en je niet continue uit de ervaring werd gehaald omdat je steeds dezelfde koppen terugziet maar dan in een videogame.
Is dit echt zo'n vreemde controversiele mening voor jou?
Ik zie liever een fictief personage dan iemand die in het echt bestaat, terug in games. Of ze dan ingesproken zijn door een echte acteur dat hoor je nog niet eens altijd (mits goed geacteerd).
Ik had ook al sorry gezegd hequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik hou er absoluut niet van om beschuldigd te worden van iets wat gewoon pertinent onwaar is, ik kan daar idd slecht tegen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb een Series X en die staat al 3 jaar uit.
Ok ok sorry geaccepteerd danquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook al sorry gezegd he
Soms is het tijd elkaar de hand te schudden en verder te gaan met het leven
Fable kan tof worden. Maar Playground is geen Lionhead. En daar staat geen visionair als Peter Moleyneux aan het hoofd, die ondanks zijn grote beloftes toch wel echt probeerde iets unieks neer te zetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks moet je naar Xbox gaan kijken
Demo gespeeld. Is inderdaad dezelfde demo als die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Wel veel vernieuwingen: grafisch mooier, meer verschillende vijaden, Japans VA (was geen fan van de Engelse) en een extra mini boss.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Capcom heeft altijd demo’s. Behalve Resident Evil Requiem.
Onimusha is de demo die ik vorig jaar op Gamescom heb gespeeld. Ben benieuwd of ze veel verbeteringen hebben doorgevoerd al was het al solide.
Okay ik overdrijf. 1,5 misschien. Indiana Jones nog wel gespeeld.quote:
Een discussiequote:Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van serieus nemen dude? Dat er op een discussieforum wordt gepraat over spelletjes en dat mensen dan andere mening hebben, en dat daar dan een discussie uit ontstaat, dat vind jij 'serieus nemen' ?
Bro 3 minuten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een discussie. Dit is meer 'ik heb drie minuten gezien en kijk hoe stom dit is waarom is dit spel niet exact wat ik wil dat het is hoezo vinden mensen dit leuk lol n00bs casuals kijk wat een stom spel'.
Misschien is het ook tijd om te accepteren dat jij niet meer de doelgroep van Sony bent, en je schouders ophalen als ze hetzelfde spel voor de 3e keer uitgeven. Dan koop je het lekker niet en ga je wat leuks doen met je tijd in plaats van posts tikken over hoe stom je denkt dat dit spelletje gaat worden.
Dat zeg ik niet, he.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is prima als het jou wel aanspreekt
Oke nou dan wtf zeur je dan broerquote:
Ik zeur helemaal niet. Ik geef gewoon aan dat je een dramaqueen bent als er iets niet gaat zoals jij graag ziet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |