abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:10:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061238
007 Uitgespeeld.

Leuke game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:33:30 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221061371
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:

[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Die Dante was ook best lame maar de game was goud
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 16 juni 2026 @ 15:38:30 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221061393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Die Dante was ook best lame maar de game was goud
True, was wel een beetje choir boy look
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:44:13 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061426
Vanavond Gothic Remake aan de beurt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:19:02 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221061639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Haha dat is een flink lijstje :D Aardig gevarieerd ook qua speelstijlen.
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).

Is niet noodzakelijk hetzelfde. Grootste voorbeeld is Storm. Qua comics en cartoon etc groot fan van, maar vind haar in Rivals niet echt heel fijn spelen. Toch soms ff zin om MISTRESSSS OF THE ELEMENTTTTTSSSSS te spelen :')

Ik heb wel vaak echt minder met de stoere schietende dudes als een Punisher, Starlord, Winter Soldier, Iron Man etc, dus daarom staan die in het onderste rijtje. Omdat de speelstijl EN het personage me gewoon wat minder ligt.

Wat is jouw main?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:22:02 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221061652
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Heb daar nooit iets mee gehad, de DMC games :D
Ik ook niet. Mij te combo style score een S achtig qua vecht stijl. Redelijk onoverzichtelijk ook. En focus op skills en ik niet zo zo skilled ;) En met de lore heb ik niet heel veel omdat ik er niet vanaf t begin bij was. Maar die hippe donkerjarige Dante versie gespeeld, en nog eentje daarna. Wel aardig. Geen groot fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 16:26:02 #32
364681 over_hedge
pi_221061673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).

Is niet noodzakelijk hetzelfde. Grootste voorbeeld is Storm. Qua comics en cartoon etc groot fan van, maar vind haar in Rivals niet echt heel fijn spelen. Toch soms ff zin om MISTRESSSS OF THE ELEMENTTTTTSSSSS te spelen :')

Ik heb wel vaak echt minder met de stoere schietende dudes als een Punisher, Starlord, Winter Soldier, Iron Man etc, dus daarom staan die in het onderste rijtje. Omdat de speelstijl EN het personage me gewoon wat minder ligt.

Wat is jouw main?
Ja houd het ook wel leuk! Alleen tank is echt zo niet mijn ding. Behalve captain america, maar die speelt dan ook weer heel anders dan alle andere tanks dat het amper meer een tank te noemen is :P

Storm valt tegen idd. Is 1 seizoen redelijk sterk geweest en dat was het. Nu vrijwel altijd onder aan de tierlijsten. te makkelijk uit de lucht te schieten zonder goede mobility om weg te komen.

Als ik ranked op main account speel, speel ik voornamelijk Namor en Moonknight en nu Cyclops er bij.

Op 2e account die ik heb om met een vriend te kunnen spelen veel widow. Maar speel op dat account bijna alle dps. Juist omdat ik geen zin heb om try hard te spelen op dat account en andere heros wil leren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221062051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
Ieder zijn smaak. Ik vond het een matig net aan 6je. Het enige echt toffe was die anchor man bossfight.
pi_221062501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ook niet. Mij te combo style score een S achtig qua vecht stijl. Redelijk onoverzichtelijk ook. En focus op skills en ik niet zo zo skilled ;) En met de lore heb ik niet heel veel omdat ik er niet vanaf t begin bij was. Maar die hippe donkerjarige Dante versie gespeeld, en nog eentje daarna. Wel aardig. Geen groot fan.
Ik wel, ik was hooked vanaf DMC1. Ik had de demo bij een ander spel gekregen. Ik kon alle combo's enzo. Nu lukt me dat niet meer, ik ben te oud, de twitch reflex die daarvoor nodig is is niet meer :'(
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:54:25 #35
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221062952
007 First Light inmiddels geruild tegen Saros @Drankster

Had zelf in gedachten om te ruilen tegen of Resident Evil Requiem, Pragmata of Saros.
En zag een advertentie op Marktplaats die Saros had en wou ruilen tegen 007, dus ja :7

Ben benieuwd.

Aangezien dat ook een roguelike is, zal ik die in korte potjes spelen, dus kan die mooi afwisselen met Gothic Remake.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:13:17 #36
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221063088
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
007 First Light inmiddels geruild tegen Saros @:Drankster

Had zelf in gedachten om te ruilen tegen of Resident Evil Requiem, Pragmata of Saros.
En zag een advertentie op Marktplaats die Saros had en wou ruilen tegen 007, dus ja :7

Ben benieuwd.

Aangezien dat ook een roguelike is, zal ik die in korte potjes spelen, dus kan die mooi afwisselen met Gothic Remake.
Nog steeds returnal niet verder gespeeld :D
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:33:54 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221065318
Bij Sony gaan er schijnbaar ook weer een aantal studios sluiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 23:05:19 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221065917
Saros draait wel boterzacht op de Pro _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 juni 2026 @ 08:13:38 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221067098
Nieuwe tv kast, hierin staat de PS5 in een kastje.
Bij het aanstaan van de PS5 is dit echt een kachel, kanonnen zeg. Maar een andere oplossing vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 17 juni 2026 @ 09:17:28 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221067564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja houd het ook wel leuk! Alleen tank is echt zo niet mijn ding. Behalve captain america, maar die speelt dan ook weer heel anders dan alle andere tanks dat het amper meer een tank te noemen is :P

Storm valt tegen idd. Is 1 seizoen redelijk sterk geweest en dat was het. Nu vrijwel altijd onder aan de tierlijsten. te makkelijk uit de lucht te schieten zonder goede mobility om weg te komen.

Als ik ranked op main account speel, speel ik voornamelijk Namor en Moonknight en nu Cyclops er bij.

Op 2e account die ik heb om met een vriend te kunnen spelen veel widow. Maar speel op dat account bijna alle dps. Juist omdat ik geen zin heb om try hard te spelen op dat account en andere heros wil leren.
Gister Cyclops gespeeld een paar keer (nu ook minder bezet :D ) en t begint te komen. Maar nog steeds niet zoveel KO's als wanneer ik de Scharlaken feeks speel.

Ik moet Moon Knight echt eens onder de knie gaan krijgen. Te weinig geprobeerd. Want boy o boy vind ik die ankhs irritant als tegenstander, dus dan moet ik t als player ook maar eens gaan leren.

Namor vind ik wel fijn :Y

Waarom 2 accounts eigenlijk? Zodat de ene de ranking van de ander niet verneukt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 09:55:26 #41
364681 over_hedge
pi_221067825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Gister Cyclops gespeeld een paar keer (nu ook minder bezet :D ) en t begint te komen. Maar nog steeds niet zoveel KO's als wanneer ik de Scharlaken feeks speel.

Ik moet Moon Knight echt eens onder de knie gaan krijgen. Te weinig geprobeerd. Want boy o boy vind ik die ankhs irritant als tegenstander, dus dan moet ik t als player ook maar eens gaan leren.

Namor vind ik wel fijn :Y

Waarom 2 accounts eigenlijk? Zodat de ene de ranking van de ander niet verneukt?
Cyclops moet je opeens aimen. Dat hoeft met Scarlet niet :P Scheelt weer :D

Moon knight is heel simpel. Die heb je zo geleerd! Grootste tip met hem is: Gebruik je anks tegen de healers.
En ja Namor blijft gewoon top. Altijd wel een prima keuze eigenlijk.

En 2 account omdat mijn main account diamond plus is altijd. En die vriend met wie ik speel gold is. En dan kunnen we niet samen spelen. Dus dan maar 2e account. En heb ik meteen een account waar ik beetje met heros kan spelen die ik niet goed ken zonder meteen mijn ranked potjes te verpesten :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:51:05 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221068598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Cyclops moet je opeens aimen. Dat hoeft met Scarlet niet :P Scheelt weer :D
Nou dat. Tenzij je "die andere beam" gebruikt, maar die is zo op :P
Het gaat bij mij idd vaak mis als je echt moet aimen met een controller :Y
Neem een Hawkeye of zo .....

quote:
Moon knight is heel simpel. Die heb je zo geleerd! Grootste tip met hem is: Gebruik je anks tegen de healers.
En ja Namor blijft gewoon top. Altijd wel een prima keuze eigenlijk.

En 2 account omdat mijn main account diamond plus is altijd. En die vriend met wie ik speel gold is. En dan kunnen we niet samen spelen. Dus dan maar 2e account. En heb ik meteen een account waar ik beetje met heros kan spelen die ik niet goed ken zonder meteen mijn ranked potjes te verpesten :P
Ah ja, got it. Ik let nooit op die ranks en zo want ik speel alleen quik matches unranked :D
Wist niet dat je dan niet met elkaar kon spelen (maar speel ook eigenlijk altijd solo)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:57:25 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221072511
Waar ik voorheen als het echt heet was, en het binnen in de woonkamer uiteindelijk 28 tot 30 graden werd, dan game ik doorgaans stukken minder, omdat ik dan heel loom ben én de PS5 ook warmte genereert.

Recent een goede mobairco :7 gekocht (mobiele airco), ruim geschikt voor het oppervlak van de woonkamer.
Straks eens installeren en dan morgen (31 graden) en vrijdag (34 graden 😱 :{w -O-) meteen de vuurdoop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 11:11:02 #44
364681 over_hedge
pi_221077978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou dat. Tenzij je "die andere beam" gebruikt, maar die is zo op :P
Het gaat bij mij idd vaak mis als je echt moet aimen met een controller :Y
Neem een Hawkeye of zo .....
[..]
Ah ja, got it. Ik let nooit op die ranks en zo want ik speel alleen quik matches unranked :D
Wist niet dat je dan niet met elkaar kon spelen (maar speel ook eigenlijk altijd solo)
Die is goed als ze dicht bij elkaar staan. Maar doet wel minder single target damage.
En ja op controller lijkt me hitscan karakters ook helemaal niks.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221078144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
17 Uurtjes in Lords of the Fallen zitten nu. Begonnen als nietsnut en ondertussen een aardige build bij elkaar gesprokkeld, main weapon is nog steeds de speer, lekker prikken. :P

Prachtige game met een aantrekkelijke dark fantasy/gotische style waarbij je echt weer los kunt gaan op het ontdekken van de wereld. Umbral mechanic is wel geinig al doet dat mij wel dubbel backtracken want ik moet elke centimer in beide planes gezien hebben.

Heel vermakelijk maar na 17 uur gaan het handjevol verschillende vijanden wel een beetje vervelen. Ook moet men echt kappen met die vage quests in Souls games. Geef me gewoon iets van een questlog, al is het alleen al namen van wie ik gesproken heb en waar.
pi_221078490
Begin dit jaar en PS5 gekocht (had al een Xbox Series S).

PS Plus aangeschaft en nu al een half jaar bezig met het afwerken van alle PS exclusives. Speel nu GoD: Ragnarok.

Maar wilde even melden dat de PS uiteindelijk veel meer écht op gamers is gericht dan de Xbox. Die exclusives zijn de beste games die ik in jaren heb gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221080455
twitter


Pre-order trailer op 24 juni incoming
pi_221080570
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:13 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Pre-order trailer op 24 juni incoming
Maar wat is de prijs
pi_221081483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Maar wat is de prijs
¤79,99 voor de standaard editie waarschijnlijk.
pi_221084253
Door het WK heb ik geen tijd om te gamen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')