abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 13:33:22 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221050600

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus games van deze maand:


De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
2025:
Hollow Knight: Silksong
Dying Light: The Beast
Borderlands 4
EA Sports FC 26
Ghost of Yoteï
Battlefield 6
Ninja Gaiden 4
Call of Duty: Black Ops 7

2026:
Marathon
Resident Evil: Requiem
Crimson Desert
Grand Theft Auto 6
Onimusha: Way of the Sword
Pragmata
Saros
007 First Light

?:
Wolverine
Intergalactic: The Heretic Prophet
Tomb Raider
Light No Fire
Judas
The Witcher IV

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 13:35:19 #2
364681 over_hedge
pi_221050612
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Jij hij heeft maar 2 van de 5 sterren moeilijkheidsgraad geloof ik. Ipv een Black Cat die echt mega veel opties heeft.
Ik heb alleen nog niet echt t idee dat hij super veel schade doet, dus switch meestal terug naar Scarlet Witch :D
Wacht. Cyclops heeft geen damage dus daarom switch je naar een dps met 1 van de laagste damage output van allemaal? :P

Scheelt dat je geen ranked speelt geloof ik? Dan maakt het allemaal niet zo veel uit. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221051168
Momenteel bezig met Resident Evil 4 Remake... wat een topspel.

RE decennia links laten liggen omdat ik dacht dat het horrorgenre niets voor mij was. Maar horror valt reuze mee, en man wat speelt dit lekker.
  Eindredactie Games maandag 15 juni 2026 @ 14:59:50 #4
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221051278
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:40 schreef AToontje87 het volgende:
Momenteel bezig met Resident Evil 4 Remake... wat een topspel.

RE decennia links laten liggen omdat ik dacht dat het horrorgenre niets voor mij was. Maar horror valt reuze mee, en man wat speelt dit lekker.
RE4 remake heeft dan ook veruit de beste combat van alle Resident Evil-games (inclusief RE9). RE4 (remake) is ook ontwikkeld met combat/gameplay op de eerste plaats en het "horror-element" op de tweede plaats.

Zelfs vergeleken met andere, moderne(re) third-person actiegames doet RE4R het uitmuntend. Combatsysteem is ontzettend diepgaand, wat je vaak niet eens doorhebt als je gewoon één playthrough doet. Ik ben redelijk actief in de BioRand community, is helaas alleen PC maar dit is één van de beste games ooit voor een randomizer, juist dankzij de geweldige combat.

Oh en Ada Wong natuurlijk

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 15 juni 2026 @ 15:08:59 #5
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221051344
Nothing wrong with Ada Wong :s)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2026 @ 16:08:34 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221051572
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wacht. Cyclops heeft geen damage dus daarom switch je naar een dps met 1 van de laagste damage output van allemaal? :P
En toch krijg ik met Wanda het meest vaak MVP :D
Ik vind de werking van haar main power gewoon handig (beetje zoals Cloak: in de buurt staan en altijd raak.... ik krijg met haar de meeste kills voor elkaar) en haar ultimate is ook behoorlijk sterk (als ze niet krijsend uit de lucgt gehaald wordt, maar da's een kwestie van timen en blijven bewegen).

quote:
Scheelt dat je geen ranked speelt geloof ik? Dan maakt het allemaal niet zo veel uit. :D
Neuh.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf maandag 15 juni 2026 @ 16:14:16 #7
364681 over_hedge
pi_221051597
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En toch krijg ik met Wanda het meest vaak MVP :D
Ik vind de werking van haar main power gewoon handig (beetje zoals Cloak: in de buurt staan en altijd raak.... ik krijg met haar de meeste kills voor elkaar) en haar ultimate is ook behoorlijk sterk (als ze niet krijsend uit de lucgt gehaald wordt, maar da's een kwestie van timen en blijven bewegen).
[..]
Neuh.
Ja dat zegt alleen niet zoveel over de hero. Ik haal ook veel mvps en svp met widow :P

Maar belangrijkste is: waar heb je het meeste lol mee
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 15 juni 2026 @ 16:16:25 #8
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221051607
En er lol mee hebben is uiteindelijk het allerbelangrijkste.

Ongeacht wat iemand anders, of het internet, ervan vindt :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 15 juni 2026 @ 17:04:29 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221051947
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja dat zegt alleen niet zoveel over de hero. Ik haal ook veel mvps en svp met widow :P

Maar belangrijkste is: waar heb je het meeste lol mee
Het meeste (op volgorde):
Gambit O+ O+ O+
Scarlet Witch O+ O+
Invisible woman O+
Psylocke
Devil Dinosaur
Emma Frost
Rogue
Jean Grey
Deadpool
White Fox
Luna Snow (eerst heel vaak, nu zelden nog)

Af en toe:
Angela (ligt aan de map, want niet overal is vliegen handig)
Storm (wil ik graag leuk vinden, maar doet niet zoveel)
Adam Warlock
Captain America
Cloak & Dagger
Daredevil
Dr Strange
Elsa Bloodstone
Hawkeye
Hela
Human Torch
Magneto
Mantis

Nooit tot zelden:
Black Panther
Black Widow
Blade
Bruce Banner
Groot
Iron Fist
Iron man
Jeff ( :r irritant jolig beest)
Loki
Magik
Mr Fantastic
Moon Knight (al moet ik die echt eens gaan leren, want als tegenstander vind ik m bloedirritant)
Spiderman
Squirrel Girl (in de comics al een hekel aan dit jolie mens, net als Jef)
Punisher
Thing
Thor (tenzij met Dracula :D dan altijd hem)
Ultron
Venom
Winter Soldier
Wolverine
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 00:21:26 #11
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221057831
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Triest en eeuwig zonde.
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?
  Eindredactie Games dinsdag 16 juni 2026 @ 00:45:54 #13
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221057858
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?
Mijn favoriete DMC na 4, vond die game echt heerlijk. Toen 'ie net uit was gingen de meeste klachten trouwens over Dante's nieuwe kapsel :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_221057929
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:45 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mijn favoriete DMC na 4, vond die game echt heerlijk. Toen 'ie net uit was gingen de meeste klachten trouwens over Dante's nieuwe kapsel :P
Niet zijn kapsel. Die idioot van de directeur van Ninja Theory had zichzelf als model gezet voor Dante. Het was zijn hele verschijning, het klopte gewoon van geen kant, en ze waren nog super arrogant dat ze zo'n beloved character hadden verpest ook.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 09:05:00 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221058550
quote:
-O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 00:40 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Meh. Ik heb ze nooit kunnen vergeven voor dat gedrocht van een DMC game. Serieus , color coded enemies zodat je niet kan combo'en en een devil trigger waar je geen hol mee kan omdat als je hem gebruikt ineens alles buiten bereik 10km in de lucht vliegt. Welke mongool dacht dat dat goede ideen waren?
Wat mensen denk ik niet weten wat dat het design van die DMC door Capcom gevraagd werd.

Gelukkig kregen we DMC5 wat een fenomenale game is.

DMC is niet slecht, de re-release verandert veel dingen in positief opzicht, maar het had geen DMC mogen heten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games dinsdag 16 juni 2026 @ 09:38:13 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221058775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 01:20 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Niet zijn kapsel. Die idioot van de directeur van Ninja Theory had zichzelf als model gezet voor Dante. Het was zijn hele verschijning, het klopte gewoon van geen kant, en ze waren nog super arrogant dat ze zo'n beloved character hadden verpest ook.
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 09:57:27 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221058908
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:

[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Het is de enige DMC die ik ooit gespeeld heb :D
Vast vanwege dat kapsel dan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:05:11 #18
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221059550
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 11:14:27 #19
364681 over_hedge
pi_221059594
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het meeste (op volgorde):
Gambit O+ O+ O+
Scarlet Witch O+ O+
Invisible woman O+
Psylocke
Devil Dinosaur
Emma Frost
Rogue
Jean Grey
Deadpool
White Fox
Luna Snow (eerst heel vaak, nu zelden nog)

Af en toe:
Angela (ligt aan de map, want niet overal is vliegen handig)
Storm (wil ik graag leuk vinden, maar doet niet zoveel)
Adam Warlock
Captain America
Cloak & Dagger
Daredevil
Dr Strange
Elsa Bloodstone
Hawkeye
Hela
Human Torch
Magneto
Mantis

Nooit tot zelden:
Black Panther
Black Widow
Blade
Bruce Banner
Groot
Iron Fist
Iron man
Jeff ( :r irritant jolig beest)
Loki
Magik
Mr Fantastic
Moon Knight (al moet ik die echt eens gaan leren, want als tegenstander vind ik m bloedirritant)
Spiderman
Squirrel Girl (in de comics al een hekel aan dit jolie mens, net als Jef)
Punisher
Thing
Thor (tenzij met Dracula :D dan altijd hem)
Ultron
Venom
Winter Soldier
Wolverine
Haha dat is een flink lijstje :D Aardig gevarieerd ook qua speelstijlen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 11:19:11 #20
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221059613
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:

[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Gaat dit over DmC: Devil May Cry uit 2013?
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 11:38:35 #21
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221059698
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:19 schreef Coco het volgende:

[..]
Gaat dit over DmC: Devil May Cry uit 2013?
Ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 11:39:30 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221059700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja.
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juni 2026 @ 12:20:51 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221059894
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
Gameplay was goed, was beter in de Definitive edition. Had het geen DmC geheten dan was het een degelijke actiegame.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:25:59 #24
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221059929
Heb daar nooit iets mee gehad, de DMC games :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 12:29:26 #25
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221059950
007 First Light zo goed als uit, het is dat het echt al veel te laat was gisteravond, anders had ik hem gisteren al uit gehad.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:10:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061238
007 Uitgespeeld.

Leuke game :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:33:30 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221061371
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 09:38 schreef 2dope het volgende:

[..]
Uiterlijk/kapsel, whatever. Ik weet nog goed dat het internet destijds vooral in de ban was van zijn 'gay haircut'. Dat boeide mij dan weer enorm weinig, maar ik was ook geen DmC-junkie. Vond het combatsysteem met Angel en Devil Mode / Osiris en Arbiter geniaal. Game was alleen veel te kort
Die Dante was ook best lame maar de game was goud
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 16 juni 2026 @ 15:38:30 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_221061393
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 15:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Die Dante was ook best lame maar de game was goud
True, was wel een beetje choir boy look
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:44:13 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221061426
Vanavond Gothic Remake aan de beurt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:19:02 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221061639
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Haha dat is een flink lijstje :D Aardig gevarieerd ook qua speelstijlen.
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).

Is niet noodzakelijk hetzelfde. Grootste voorbeeld is Storm. Qua comics en cartoon etc groot fan van, maar vind haar in Rivals niet echt heel fijn spelen. Toch soms ff zin om MISTRESSSS OF THE ELEMENTTTTTSSSSS te spelen :')

Ik heb wel vaak echt minder met de stoere schietende dudes als een Punisher, Starlord, Winter Soldier, Iron Man etc, dus daarom staan die in het onderste rijtje. Omdat de speelstijl EN het personage me gewoon wat minder ligt.

Wat is jouw main?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 16:22:02 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221061652
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:25 schreef StateOfMind het volgende:
Heb daar nooit iets mee gehad, de DMC games :D
Ik ook niet. Mij te combo style score een S achtig qua vecht stijl. Redelijk onoverzichtelijk ook. En focus op skills en ik niet zo zo skilled ;) En met de lore heb ik niet heel veel omdat ik er niet vanaf t begin bij was. Maar die hippe donkerjarige Dante versie gespeeld, en nog eentje daarna. Wel aardig. Geen groot fan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2026 @ 16:26:02 #32
364681 over_hedge
pi_221061673
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja ik ga vaak voor die daily en weekly tasks, dus dan is t vaak "3 games with a dualist/strategist/vanguard", dus pak altijd wel vanalles wat. Plus soms val ik terug op wie ik fijn vind spelen qua game stijl, en soms wie ik leuk vind om die dag mee te spelen (marvel wise, als personage).

Is niet noodzakelijk hetzelfde. Grootste voorbeeld is Storm. Qua comics en cartoon etc groot fan van, maar vind haar in Rivals niet echt heel fijn spelen. Toch soms ff zin om MISTRESSSS OF THE ELEMENTTTTTSSSSS te spelen :')

Ik heb wel vaak echt minder met de stoere schietende dudes als een Punisher, Starlord, Winter Soldier, Iron Man etc, dus daarom staan die in het onderste rijtje. Omdat de speelstijl EN het personage me gewoon wat minder ligt.

Wat is jouw main?
Ja houd het ook wel leuk! Alleen tank is echt zo niet mijn ding. Behalve captain america, maar die speelt dan ook weer heel anders dan alle andere tanks dat het amper meer een tank te noemen is :P

Storm valt tegen idd. Is 1 seizoen redelijk sterk geweest en dat was het. Nu vrijwel altijd onder aan de tierlijsten. te makkelijk uit de lucht te schieten zonder goede mobility om weg te komen.

Als ik ranked op main account speel, speel ik voornamelijk Namor en Moonknight en nu Cyclops er bij.

Op 2e account die ik heb om met een vriend te kunnen spelen veel widow. Maar speel op dat account bijna alle dps. Juist omdat ik geen zin heb om try hard te spelen op dat account en andere heros wil leren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221062051
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 11:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Toppertje was kan ik mij nog herinneren.
Ieder zijn smaak. Ik vond het een matig net aan 6je. Het enige echt toffe was die anchor man bossfight.
pi_221062501
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ook niet. Mij te combo style score een S achtig qua vecht stijl. Redelijk onoverzichtelijk ook. En focus op skills en ik niet zo zo skilled ;) En met de lore heb ik niet heel veel omdat ik er niet vanaf t begin bij was. Maar die hippe donkerjarige Dante versie gespeeld, en nog eentje daarna. Wel aardig. Geen groot fan.
Ik wel, ik was hooked vanaf DMC1. Ik had de demo bij een ander spel gekregen. Ik kon alle combo's enzo. Nu lukt me dat niet meer, ik ben te oud, de twitch reflex die daarvoor nodig is is niet meer :'(
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:54:25 #35
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221062952
007 First Light inmiddels geruild tegen Saros @Drankster

Had zelf in gedachten om te ruilen tegen of Resident Evil Requiem, Pragmata of Saros.
En zag een advertentie op Marktplaats die Saros had en wou ruilen tegen 007, dus ja :7

Ben benieuwd.

Aangezien dat ook een roguelike is, zal ik die in korte potjes spelen, dus kan die mooi afwisselen met Gothic Remake.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 20:13:17 #36
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221063088
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:54 schreef StateOfMind het volgende:
007 First Light inmiddels geruild tegen Saros @:Drankster

Had zelf in gedachten om te ruilen tegen of Resident Evil Requiem, Pragmata of Saros.
En zag een advertentie op Marktplaats die Saros had en wou ruilen tegen 007, dus ja :7

Ben benieuwd.

Aangezien dat ook een roguelike is, zal ik die in korte potjes spelen, dus kan die mooi afwisselen met Gothic Remake.
Nog steeds returnal niet verder gespeeld :D
  dinsdag 16 juni 2026 @ 22:33:54 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221065318
Bij Sony gaan er schijnbaar ook weer een aantal studios sluiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 23:05:19 #38
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221065917
Saros draait wel boterzacht op de Pro _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 17 juni 2026 @ 08:13:38 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221067098
Nieuwe tv kast, hierin staat de PS5 in een kastje.
Bij het aanstaan van de PS5 is dit echt een kachel, kanonnen zeg. Maar een andere oplossing vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 17 juni 2026 @ 09:17:28 #40
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221067564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 16:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja houd het ook wel leuk! Alleen tank is echt zo niet mijn ding. Behalve captain america, maar die speelt dan ook weer heel anders dan alle andere tanks dat het amper meer een tank te noemen is :P

Storm valt tegen idd. Is 1 seizoen redelijk sterk geweest en dat was het. Nu vrijwel altijd onder aan de tierlijsten. te makkelijk uit de lucht te schieten zonder goede mobility om weg te komen.

Als ik ranked op main account speel, speel ik voornamelijk Namor en Moonknight en nu Cyclops er bij.

Op 2e account die ik heb om met een vriend te kunnen spelen veel widow. Maar speel op dat account bijna alle dps. Juist omdat ik geen zin heb om try hard te spelen op dat account en andere heros wil leren.
Gister Cyclops gespeeld een paar keer (nu ook minder bezet :D ) en t begint te komen. Maar nog steeds niet zoveel KO's als wanneer ik de Scharlaken feeks speel.

Ik moet Moon Knight echt eens onder de knie gaan krijgen. Te weinig geprobeerd. Want boy o boy vind ik die ankhs irritant als tegenstander, dus dan moet ik t als player ook maar eens gaan leren.

Namor vind ik wel fijn :Y

Waarom 2 accounts eigenlijk? Zodat de ene de ranking van de ander niet verneukt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf woensdag 17 juni 2026 @ 09:55:26 #41
364681 over_hedge
pi_221067825
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Gister Cyclops gespeeld een paar keer (nu ook minder bezet :D ) en t begint te komen. Maar nog steeds niet zoveel KO's als wanneer ik de Scharlaken feeks speel.

Ik moet Moon Knight echt eens onder de knie gaan krijgen. Te weinig geprobeerd. Want boy o boy vind ik die ankhs irritant als tegenstander, dus dan moet ik t als player ook maar eens gaan leren.

Namor vind ik wel fijn :Y

Waarom 2 accounts eigenlijk? Zodat de ene de ranking van de ander niet verneukt?
Cyclops moet je opeens aimen. Dat hoeft met Scarlet niet :P Scheelt weer :D

Moon knight is heel simpel. Die heb je zo geleerd! Grootste tip met hem is: Gebruik je anks tegen de healers.
En ja Namor blijft gewoon top. Altijd wel een prima keuze eigenlijk.

En 2 account omdat mijn main account diamond plus is altijd. En die vriend met wie ik speel gold is. En dan kunnen we niet samen spelen. Dus dan maar 2e account. En heb ik meteen een account waar ik beetje met heros kan spelen die ik niet goed ken zonder meteen mijn ranked potjes te verpesten :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:51:05 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221068598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Cyclops moet je opeens aimen. Dat hoeft met Scarlet niet :P Scheelt weer :D
Nou dat. Tenzij je "die andere beam" gebruikt, maar die is zo op :P
Het gaat bij mij idd vaak mis als je echt moet aimen met een controller :Y
Neem een Hawkeye of zo .....

quote:
Moon knight is heel simpel. Die heb je zo geleerd! Grootste tip met hem is: Gebruik je anks tegen de healers.
En ja Namor blijft gewoon top. Altijd wel een prima keuze eigenlijk.

En 2 account omdat mijn main account diamond plus is altijd. En die vriend met wie ik speel gold is. En dan kunnen we niet samen spelen. Dus dan maar 2e account. En heb ik meteen een account waar ik beetje met heros kan spelen die ik niet goed ken zonder meteen mijn ranked potjes te verpesten :P
Ah ja, got it. Ik let nooit op die ranks en zo want ik speel alleen quik matches unranked :D
Wist niet dat je dan niet met elkaar kon spelen (maar speel ook eigenlijk altijd solo)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 17 juni 2026 @ 19:57:25 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221072511
Waar ik voorheen als het echt heet was, en het binnen in de woonkamer uiteindelijk 28 tot 30 graden werd, dan game ik doorgaans stukken minder, omdat ik dan heel loom ben én de PS5 ook warmte genereert.

Recent een goede mobairco :7 gekocht (mobiele airco), ruim geschikt voor het oppervlak van de woonkamer.
Straks eens installeren en dan morgen (31 graden) en vrijdag (34 graden 😱 :{w -O-) meteen de vuurdoop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 11:11:02 #44
364681 over_hedge
pi_221077978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nou dat. Tenzij je "die andere beam" gebruikt, maar die is zo op :P
Het gaat bij mij idd vaak mis als je echt moet aimen met een controller :Y
Neem een Hawkeye of zo .....
[..]
Ah ja, got it. Ik let nooit op die ranks en zo want ik speel alleen quik matches unranked :D
Wist niet dat je dan niet met elkaar kon spelen (maar speel ook eigenlijk altijd solo)
Die is goed als ze dicht bij elkaar staan. Maar doet wel minder single target damage.
En ja op controller lijkt me hitscan karakters ook helemaal niks.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221078144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:00 schreef Drankster het volgende:
Het is hoog tijd voor een nieuwe single player focused (met multiplayer elementen) FromSoftware game.
17 Uurtjes in Lords of the Fallen zitten nu. Begonnen als nietsnut en ondertussen een aardige build bij elkaar gesprokkeld, main weapon is nog steeds de speer, lekker prikken. :P

Prachtige game met een aantrekkelijke dark fantasy/gotische style waarbij je echt weer los kunt gaan op het ontdekken van de wereld. Umbral mechanic is wel geinig al doet dat mij wel dubbel backtracken want ik moet elke centimer in beide planes gezien hebben.

Heel vermakelijk maar na 17 uur gaan het handjevol verschillende vijanden wel een beetje vervelen. Ook moet men echt kappen met die vage quests in Souls games. Geef me gewoon iets van een questlog, al is het alleen al namen van wie ik gesproken heb en waar.
pi_221078490
Begin dit jaar en PS5 gekocht (had al een Xbox Series S).

PS Plus aangeschaft en nu al een half jaar bezig met het afwerken van alle PS exclusives. Speel nu GoD: Ragnarok.

Maar wilde even melden dat de PS uiteindelijk veel meer écht op gamers is gericht dan de Xbox. Die exclusives zijn de beste games die ik in jaren heb gespeeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221080455
twitter


Pre-order trailer op 24 juni incoming
pi_221080570
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:13 schreef Drankster het volgende:
[ x ]

Pre-order trailer op 24 juni incoming
Maar wat is de prijs
pi_221081483
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:39 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Maar wat is de prijs
¤79,99 voor de standaard editie waarschijnlijk.
pi_221084253
Door het WK heb ik geen tijd om te gamen. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221084319
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221085113
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:16:42 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221085310
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:14 schreef superniger het volgende:
Door het WK heb ik geen tijd om te gamen. :')
WK zo saai dat voetbal
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:02:59 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221086206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
WK zo saai dat voetbal
Ik heb sowieso helemaal niks met voetbal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:33:19 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221086768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
WK zo saai dat voetbal
Zeker in dat apenland

Fuck off man met die onzin

Say no to racism hadden ze allemaal op hun shirt staan, en statements maken tijdens qatar etc

Maar dat er iranezen geweigerd werden hoor je niemand over :')

Kut america
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:28 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221086786
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 11:35:44 #57
364681 over_hedge
pi_221086794
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Die kan vliegen tegenwoordig in rivals
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:45:18 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221086864
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zeker in dat apenland

Fuck off man met die onzin

Say no to racism hadden ze allemaal op hun shirt staan, en statements maken tijdens qatar etc

Maar dat er iranezen geweigerd werden hoor je niemand over :')

Kut america
Nja dat snap ik nog tijdens oorlog tussen de 2 landen. Verder Mongolen toko met trump hoor
  maandag 22 juni 2026 @ 00:44:59 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221114472
Nu 11 uur in Gothic Remake zitten en idd een oldschool brute onvergevingsgezinde game zonder quest markers en vaak heb je geen idee wat te doen en hoe aan Ore of XP te komen.

Dat mag je allemaal zelf uitzoeken (derhalve niet voor iedereen).

En nu eindelijk een wapen (morning star) en uiteindelijk geleveld om dat wapen te kunnen gebruiken.

En lastige vijanden (scavengers) eindelijk in 1 klap dood *O*

Om 10 meter verder kansloos gedood te worden door een Lizard :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 09:47:31 #60
447051 crew  Peejtur
pi_221115497
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nu 11 uur in Gothic Remake zitten en idd een oldschool brute onvergevingsgezinde game zonder quest markers en vaak heb je geen idee wat te doen en hoe aan Ore of XP te komen.

Dat mag je allemaal zelf uitzoeken (derhalve niet voor iedereen).

En nu eindelijk een wapen (morning star) en uiteindelijk geleveld om dat wapen te kunnen gebruiken.

En lastige vijanden (scavengers) eindelijk in 1 klap dood *O*

Om 10 meter verder kansloos gedood te worden door een Lizard :')
Is hij leuk verder?
  maandag 22 juni 2026 @ 09:54:10 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115539
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.
Er zijn wel echt een sloot aan characters bijgekomen. Elk seizoen 2. Dan heb je denk ik Cyclops, Devil Dinosaur, Black Cat, White Fox, Rogue, Gambit, Deadpool, Blade, Elsa Bloodstone gemist?


quote:
Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Ik vind die wel oke spelen, maar niet de beste healer in town.
Ik ben wel echt weg van zijn Cosmic Warlock costume O+



Ken m van de comics niet goed genoeg (meestal in andere dan X-MEN), maar weet wie het is :D
(en van de film natuurlijk)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:55:24 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die is goed als ze dicht bij elkaar staan. Maar doet wel minder single target damage.
En ja op controller lijkt me hitscan karakters ook helemaal niks.
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.
You're right, was helemaal niet zo moeilijk onder de knie te krijgen :D

Moet wel zeggen dat ik die grapple hook en glide bijna nooit gebruik eigenlijk. Zal wel een beetje map afhankelijk zijn?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:56:21 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.

O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:13:41 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221115628
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:47 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Is hij leuk verder?
Ja :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:14:18 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221115631
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.

O+
Een van de leukste games van de afgelopen jaren :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 10:28:23 #66
364681 over_hedge
pi_221115706
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.
You're right, was helemaal niet zo moeilijk onder de knie te krijgen :D

Moet wel zeggen dat ik die grapple hook en glide bijna nooit gebruik eigenlijk. Zal wel een beetje map afhankelijk zijn?
Haha ja. Moon knight is in de basis super simpel. Die hook is eigenlijk vooral om weg te komen van divers of andere vervelende situatie, of om naar high ground te gaan.

Wat heel goed werkt met Mk, is omlopen naar de backline van de tegenstanders en je Ank op de healers gooien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 10:50:25 #67
447051 crew  Peejtur
pi_221115829
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja :Y
Lees er zoveel verschillende verhalen over.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:07 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221116197
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:50 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Lees er zoveel verschillende verhalen over.
Zou zeker wat gameplay video's kijken, want het is absoluut niet voor iedereen.

Je moet zelf uitvogelen wat je moet doen, wanneer en waar, en hoe.
Net als vroeger.

Ore is het geld waarmee je spullen koopt, maar ook heb je het nodig om bepaalde skills te leren bij trainers, en schijn je vooral te vinden door te exploren.

Maar je bent nog zeer zwak en wordt door bijna iedereen snel gedood.
Voordat je op het punt bent om sterk genoeg te zijn, en genoeg Ore hebt en een goed armour (heel belangrijk), ben je heel wat uren verder, zo begrijp ik.
Tot die tijd blijft alles heel link.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 11:36:37 #69
447051 crew  Peejtur
pi_221116655
Ik ga kdcd2 ook weer even kans geven. Even geen nieuw spel haha
  maandag 22 juni 2026 @ 13:16:25 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221117357
Bekijk deze YouTube-video

@MMaRsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 13:17:01 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221117360
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Goed nieuws wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 22 juni 2026 @ 13:39:07 #72
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221117475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Nog beter :D
  maandag 22 juni 2026 @ 14:08:58 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221117659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Ja wist ik al maar het is niet duidelijk of t wel of niet aanstond want je zag wel ergens een afgehakt handje (heel minimaal)

We shall see!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 06:25:42 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221123758
Voor de mensen die nog een nieuwe controller zoeken

https://nl.pepper.com/aan(...)de-toepasbaar-409051
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:07 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221130316
De makers van de Little Nightmare games hebben blijkbaar een nieuwe game, Reanimal.

En daar is een gratis demo van.

Game zelf is momenteel in de aanbieding voor 32 euro, normaal 40.

Einde dienstmededeling :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:02 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221132159
Was even vastgelopen met Gothic.

Om voldoende xp te krijgen móest ik wel Old Camp verlaten naar andere locaties voor side quests, maar ik werd door elk wezen kansloos gedood.

Wat blijkt, als ik bepaalde npc's aanspreek, begeleiden die je naar de bestemming, én zij doden elke vijand onderweg, én je krijgt dan ook xp *O*

Van level 1 naar 3 gegaan zonder iets gedaan te hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221136372
GTA VI alleen digitale release. 14.gif
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:29 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221136578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:19 schreef Drankster het volgende:
GTA VI alleen digitale release. 14.gif
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje :')

Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:35:38 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136615
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje :')

Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan :(

En het is kut dat je niet 2e hands kan verkopen of kopen
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:38:01 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221136687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan :(
Kan ook, je hebt dan alleen een leeg doosje :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:43:05 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136816


Pro Enhanced
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136869
Ruim 3 weken nu een PS5
God of war is momenteel wel de grootste favouriet
pi_221137271
GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar

quote:
De Ultimate Edition bevat redelijk wat content die niet in de standaardversie van het spel zit. Het gaat onder meer om bepaalde voertuigen, wapens, outfits en andere personalisatiemogelijkheden. Sommige winkels zijn helemaal niet toegankelijk zonder upgrade naar de Ultimate Edition. Het gaat om modshops, een haarsalon, kledingwinkel en garage. Ook zit er achter deze betaalmuur een missie, waarin spelers diverse auto's moeten opsporen en opknappen voor een verzamelaar.
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:55:09 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221137307
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje :')

Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
:D Ja dat is idd in mijn ogen echt geen fysieke versie :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_221137387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]

Pro Enhanced
Dit heb ik even gemist...

Betekent dat dan dat er officieel een releasedatum is... 18-11-2026?
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:25:56 #86
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar
[..]
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.
Als het echt om content gaat zoals winkels vind ik bet belachelijk
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:26:41 #87
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221137480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Dit heb ik even gemist...

Betekent dat dan dat er officieel een releasedatum is... 18-11-2026?
Was al ff de release datum. Alleen nog altijd een twijfel of het echt ging lukken. Zo te zien is dat dus echt de release date
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')