WK zo saai dat voetbalquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:14 schreef superniger het volgende:
Door het WK heb ik geen tijd om te gamen.
Ik heb sowieso helemaal niks met voetbal.quote:
Zeker in dat apenlandquote:
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.
Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Die kan vliegen tegenwoordig in rivalsquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Nja dat snap ik nog tijdens oorlog tussen de 2 landen. Verder Mongolen toko met trump hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zeker in dat apenland
Fuck off man met die onzin
Say no to racism hadden ze allemaal op hun shirt staan, en statements maken tijdens qatar etc
Maar dat er iranezen geweigerd werden hoor je niemand over
Kut america
Is hij leuk verder?quote:Op maandag 22 juni 2026 00:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nu 11 uur in Gothic Remake zitten en idd een oldschool brute onvergevingsgezinde game zonder quest markers en vaak heb je geen idee wat te doen en hoe aan Ore of XP te komen.
Dat mag je allemaal zelf uitzoeken (derhalve niet voor iedereen).
En nu eindelijk een wapen (morning star) en uiteindelijk geleveld om dat wapen te kunnen gebruiken.
En lastige vijanden (scavengers) eindelijk in 1 klap dood
Om 10 meter verder kansloos gedood te worden door een Lizard
Er zijn wel echt een sloot aan characters bijgekomen. Elk seizoen 2. Dan heb je denk ik Cyclops, Devil Dinosaur, Black Cat, White Fox, Rogue, Gambit, Deadpool, Blade, Elsa Bloodstone gemist?quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ik vind die wel oke spelen, maar niet de beste healer in town.quote:
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2026 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die is goed als ze dicht bij elkaar staan. Maar doet wel minder single target damage.
En ja op controller lijkt me hitscan karakters ook helemaal niks.
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?
Een van de leukste games van de afgelopen jarenquote:Op maandag 22 juni 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.
Haha ja. Moon knight is in de basis super simpel. Die hook is eigenlijk vooral om weg te komen van divers of andere vervelende situatie, of om naar high ground te gaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.
You're right, was helemaal niet zo moeilijk onder de knie te krijgen
Moet wel zeggen dat ik die grapple hook en glide bijna nooit gebruik eigenlijk. Zal wel een beetje map afhankelijk zijn?
Zou zeker wat gameplay video's kijken, want het is absoluut niet voor iedereen.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:50 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Lees er zoveel verschillende verhalen over.
Goed nieuws wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Nog beterquote:Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Ja wist ik al maar het is niet duidelijk of t wel of niet aanstond want je zag wel ergens een afgehakt handje (heel minimaal)quote:Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosjequote:
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staanquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje
Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Kan ook, je hebt dan alleen een leeg doosjequote:Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |