abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221084319
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221085113
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 08:16:42 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221085310
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:14 schreef superniger het volgende:
Door het WK heb ik geen tijd om te gamen. :')
WK zo saai dat voetbal
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:02:59 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221086206
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
WK zo saai dat voetbal
Ik heb sowieso helemaal niks met voetbal.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:33:19 #55
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221086768
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 08:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]
WK zo saai dat voetbal
Zeker in dat apenland

Fuck off man met die onzin

Say no to racism hadden ze allemaal op hun shirt staan, en statements maken tijdens qatar etc

Maar dat er iranezen geweigerd werden hoor je niemand over :')

Kut america
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:28 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221086786
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  FOK!Fotograaf vrijdag 19 juni 2026 @ 11:35:44 #57
364681 over_hedge
pi_221086794
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.

Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Die kan vliegen tegenwoordig in rivals
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 11:45:18 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221086864
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Zeker in dat apenland

Fuck off man met die onzin

Say no to racism hadden ze allemaal op hun shirt staan, en statements maken tijdens qatar etc

Maar dat er iranezen geweigerd werden hoor je niemand over :')

Kut america
Nja dat snap ik nog tijdens oorlog tussen de 2 landen. Verder Mongolen toko met trump hoor
  maandag 22 juni 2026 @ 00:44:59 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221114472
Nu 11 uur in Gothic Remake zitten en idd een oldschool brute onvergevingsgezinde game zonder quest markers en vaak heb je geen idee wat te doen en hoe aan Ore of XP te komen.

Dat mag je allemaal zelf uitzoeken (derhalve niet voor iedereen).

En nu eindelijk een wapen (morning star) en uiteindelijk geleveld om dat wapen te kunnen gebruiken.

En lastige vijanden (scavengers) eindelijk in 1 klap dood *O*

Om 10 meter verder kansloos gedood te worden door een Lizard :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 09:47:31 #60
447051 crew  Peejtur
pi_221115497
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 00:44 schreef StateOfMind het volgende:
Nu 11 uur in Gothic Remake zitten en idd een oldschool brute onvergevingsgezinde game zonder quest markers en vaak heb je geen idee wat te doen en hoe aan Ore of XP te komen.

Dat mag je allemaal zelf uitzoeken (derhalve niet voor iedereen).

En nu eindelijk een wapen (morning star) en uiteindelijk geleveld om dat wapen te kunnen gebruiken.

En lastige vijanden (scavengers) eindelijk in 1 klap dood *O*

Om 10 meter verder kansloos gedood te worden door een Lizard :')
Is hij leuk verder?
  maandag 22 juni 2026 @ 09:54:10 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115539
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:21 schreef superniger het volgende:
Ben al een jaartje gestopt met Marvel Rivals.
Er zijn wel echt een sloot aan characters bijgekomen. Elk seizoen 2. Dan heb je denk ik Cyclops, Devil Dinosaur, Black Cat, White Fox, Rogue, Gambit, Deadpool, Blade, Elsa Bloodstone gemist?


quote:
Mijn main was Adam Warlock. Hij is ook mijn favoriete marvel comic karakter.
[ afbeelding ]
Ik vind die wel oke spelen, maar niet de beste healer in town.
Ik ben wel echt weg van zijn Cosmic Warlock costume O+



Ken m van de comics niet goed genoeg (meestal in andere dan X-MEN), maar weet wie het is :D
(en van de film natuurlijk)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:55:24 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115541
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die is goed als ze dicht bij elkaar staan. Maar doet wel minder single target damage.
En ja op controller lijkt me hitscan karakters ook helemaal niks.
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.
You're right, was helemaal niet zo moeilijk onder de knie te krijgen :D

Moet wel zeggen dat ik die grapple hook en glide bijna nooit gebruik eigenlijk. Zal wel een beetje map afhankelijk zijn?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:56:21 #63
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221115546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 11:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Guardians of the galaxy gespeeld I assume?
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.

O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:13:41 #64
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221115628
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:47 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Is hij leuk verder?
Ja :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:14:18 #65
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221115631
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Uitzondelijk leuk spel, for some reason.

O+
Een van de leukste games van de afgelopen jaren :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 10:28:23 #66
364681 over_hedge
pi_221115706
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Heb dit weekend vooral Moon Knight gespeeld.
You're right, was helemaal niet zo moeilijk onder de knie te krijgen :D

Moet wel zeggen dat ik die grapple hook en glide bijna nooit gebruik eigenlijk. Zal wel een beetje map afhankelijk zijn?
Haha ja. Moon knight is in de basis super simpel. Die hook is eigenlijk vooral om weg te komen van divers of andere vervelende situatie, of om naar high ground te gaan.

Wat heel goed werkt met Mk, is omlopen naar de backline van de tegenstanders en je Ank op de healers gooien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 10:50:25 #67
447051 crew  Peejtur
pi_221115829
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ja :Y
Lees er zoveel verschillende verhalen over.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:16:07 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221116197
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:50 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Lees er zoveel verschillende verhalen over.
Zou zeker wat gameplay video's kijken, want het is absoluut niet voor iedereen.

Je moet zelf uitvogelen wat je moet doen, wanneer en waar, en hoe.
Net als vroeger.

Ore is het geld waarmee je spullen koopt, maar ook heb je het nodig om bepaalde skills te leren bij trainers, en schijn je vooral te vinden door te exploren.

Maar je bent nog zeer zwak en wordt door bijna iedereen snel gedood.
Voordat je op het punt bent om sterk genoeg te zijn, en genoeg Ore hebt en een goed armour (heel belangrijk), ben je heel wat uren verder, zo begrijp ik.
Tot die tijd blijft alles heel link.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 11:36:37 #69
447051 crew  Peejtur
pi_221116655
Ik ga kdcd2 ook weer even kans geven. Even geen nieuw spel haha
  maandag 22 juni 2026 @ 13:16:25 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_221117357
Bekijk deze YouTube-video

@MMaRsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 13:17:01 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221117360
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Goed nieuws wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 22 juni 2026 @ 13:39:07 #72
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221117475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Nog beter :D
  maandag 22 juni 2026 @ 14:08:58 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221117659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:mmarsu
Er is dus dismemberment in het spel aanwezig (Wolverine), je kan t alleen aan of uit zetten. Dus ze zullen t voor de youtube en showcases wel uitgezet hebben for obvious reasons.
Ja wist ik al maar het is niet duidelijk of t wel of niet aanstond want je zag wel ergens een afgehakt handje (heel minimaal)

We shall see!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 06:25:42 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_221123758
Voor de mensen die nog een nieuwe controller zoeken

https://nl.pepper.com/aan(...)de-toepasbaar-409051
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:23:07 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221130316
De makers van de Little Nightmare games hebben blijkbaar een nieuwe game, Reanimal.

En daar is een gratis demo van.

Game zelf is momenteel in de aanbieding voor 32 euro, normaal 40.

Einde dienstmededeling :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:02 #76
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221132159
Was even vastgelopen met Gothic.

Om voldoende xp te krijgen móest ik wel Old Camp verlaten naar andere locaties voor side quests, maar ik werd door elk wezen kansloos gedood.

Wat blijkt, als ik bepaalde npc's aanspreek, begeleiden die je naar de bestemming, én zij doden elke vijand onderweg, én je krijgt dan ook xp *O*

Van level 1 naar 3 gegaan zonder iets gedaan te hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221136372
GTA VI alleen digitale release. 14.gif
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:34:29 #78
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221136578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:19 schreef Drankster het volgende:
GTA VI alleen digitale release. 14.gif
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje :')

Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:35:38 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_221136615
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje :')

Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan :(

En het is kut dat je niet 2e hands kan verkopen of kopen
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:38:01 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221136687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan :(
Kan ook, je hebt dan alleen een leeg doosje :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:43:05 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221136816


Pro Enhanced
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_221136869
Ruim 3 weken nu een PS5
God of war is momenteel wel de grootste favouriet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')