Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosjequote:
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staanquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje
Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Kan ook, je hebt dan alleen een leeg doosjequote:Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.quote:De Ultimate Edition bevat redelijk wat content die niet in de standaardversie van het spel zit. Het gaat onder meer om bepaalde voertuigen, wapens, outfits en andere personalisatiemogelijkheden. Sommige winkels zijn helemaal niet toegankelijk zonder upgrade naar de Ultimate Edition. Het gaat om modshops, een haarsalon, kledingwinkel en garage. Ook zit er achter deze betaalmuur een missie, waarin spelers diverse auto's moeten opsporen en opknappen voor een verzamelaar.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje
Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Als het echt om content gaat zoals winkels vind ik bet belachelijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar
[..]
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.
Was al ff de release datum. Alleen nog altijd een twijfel of het echt ging lukken. Zo te zien is dat dus echt de release datequote:Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist...
Betekent dat dan dat er officieel een releasedatum is... 18-11-2026?
Disc met game vanaf december volgens onofficiële bronnen.quote:
Aan de ene kant geloof ik dat ook, aan de andere kant, online activation?quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Disc met game vanaf december volgens onofficiële bronnen.
Ik gok dat Rockstar leaks wil voorkomen door de game op disc later te shippen.
1 week hier.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ruim 3 weken nu een PS5
God of war is momenteel wel de grootste favouriet
Horizon vind ik ook gaafquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
1 week hier.
Eigenlijk alleen Horizon zelf gespeeld, en It takes two met kind.
De hoofdreden waarom ik alles op disc wil hebbenquote:
quote:Kingdom Come: Deliverance II heeft officieel meer dan 6 miljoen exemplaren verkocht. Deze mijlpaal komt meer dan een jaar na de lancering en is de nieuwste prestatie voor het RPG-vervolg van Warhorse Studios. De laatste keer dat we over de verkoop van het spel berichtten, bevestigden we 5 miljoen verkochte exemplaren eind februari dit jaar.
Via een persbericht bevestigen Deep Silver en Warhorse Studios dat Kingdom Come: Deliverance II in slechts een paar maanden nog een miljoen heeft verkocht. Om het te vieren hebben ze het spel uitgebracht in de Steam Summer Sale, waar je het met 60% korting kunt vinden. De voorganger, die de bescheidenere oorsprong van Henry van Skalitz laat zien, is ook in de aanbieding met 80% korting. Er is ook een nieuwe update voor Kingdom Come: Deliverance II, met een nar die verschijnt in de Hangman's Halter Tavern en dingen zegt over een nieuw spel.
Het vervolg heeft het origineel nog niet ingehaald qua verkochte exemplaren, aangezien Kingdom Come: Deliverance sinds de eerste release meer dan 10 miljoen exemplaren heeft verkocht. Toch heeft het vervolg laten zien dat het een geweldige blijvende kracht heeft, en binnenkort twijfelen we er niet meer aan dat we weer zullen praten over een nieuwe verkoopmijlpaal. Als een van de weinige grootschalige RPG's van zijn slag, die zich evenzeer richten op realisme als op een episch avontuur, vinden Kingdom Come: Deliverance en het vervolg altijd een thuis bij mensen die net zo geïnteresseerd zijn in hun geschiedenis als in een nieuw spel willen duiken.
https://www.gamereactor.n(...)en-verkocht-1897763/
Tja digital only is allang ingezet, fysiek is echt een aflopende zaakquote:Op zaterdag 27 juni 2026 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hoofdreden waarom ik alles op disc wil hebben
Andere zijn gta niet. Dat vergeten ze helaasquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja digital only is allang ingezet, fysiek is echt een aflopende zaak
Als gta6 miljoenen verkoopt gaan anderen echt geen discs meer drukken
Het kan prijstechnisch weleens uitmaken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:15 schreef over_hedge het volgende:
@:Ang3l nieuwe Widow en DareDevil skins gezien?
Het is dan ook een geweldige game. Nooit 100% uitgespeeld ivm en bug in de allerlaatste missie dus moet maar weer eens opnieuw mee beginnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
KCD2 blijft maar nieuwe verkooprecords halen:
[..]
Anderhalf jaar na release voor maar ¤23,99. The good old days.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
KCD2 blijft maar nieuwe verkooprecords halen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |