Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosjequote:
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staanquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje
Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Kan ook, je hebt dan alleen een leeg doosjequote:Op woensdag 24 juni 2026 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt zo kut dat ik wil het gewoon in mijn kast hebben staan
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.quote:De Ultimate Edition bevat redelijk wat content die niet in de standaardversie van het spel zit. Het gaat onder meer om bepaalde voertuigen, wapens, outfits en andere personalisatiemogelijkheden. Sommige winkels zijn helemaal niet toegankelijk zonder upgrade naar de Ultimate Edition. Het gaat om modshops, een haarsalon, kledingwinkel en garage. Ook zit er achter deze betaalmuur een missie, waarin spelers diverse auto's moeten opsporen en opknappen voor een verzamelaar.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er komt wel een fysieke versie, maar ipv een disc zit er een downloadcode in het doosje
Waarom iemand dat zou kopen ipv dan voor de digitale versie te gaan is mij een raadsel.
Als het echt om content gaat zoals winkels vind ik bet belachelijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:49 schreef Drankster het volgende:
GTA VI kost 80 dollar, Ultimate Edition met meer content kost 100 dollar
[..]
Eigenlijk is het een 100 euro game wat men al zei.
Was al ff de release datum. Alleen nog altijd een twijfel of het echt ging lukken. Zo te zien is dat dus echt de release datequote:Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist...
Betekent dat dan dat er officieel een releasedatum is... 18-11-2026?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |