Dit gaat mensen echt heel boos makenquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:42 schreef Aether het volgende:
Physical disc production ending in January 2028 for new games releasing on PlayStation consoles
https://blog.playstation.(...)laystation-consoles/
Las het net, dit is voor mij nog maar weer een reden om na de ps5 over te gaan op pc gaming.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:43 schreef Aether het volgende:
After nearly two decades of supporting the PS3 console generation, we wanted to let you know we will be closing the PlayStation Store on PS3, as well as on PS Vita.
https://blog.playstation.(...)for-ps3-and-ps-vita/
En diverse winkels.quote:
Dat is sowieso altijd de beste optiequote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Las het net, dit is voor mij nog maar weer een reden om na de ps5 over te gaan op pc gaming.
Persoonlijk heb ik het ook liever niet, en er zal vast een vocale minderheid niet blij zijn. Maar voor de bulk van de consumenten zal het toch weinig verschil maken.quote:
Ja teringzooi!! Moet ik dan wachten op die limited run bullshitquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:42 schreef Aether het volgende:
Physical disc production ending in January 2028 for new games releasing on PlayStation consoles
https://blog.playstation.(...)laystation-consoles/
Gewoon wachten op de sales voor digitaal. Spellen zijn na een paar jaar altijd spotgoedkoop. Patient gaming heet dat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef Friday12 het volgende:
Ik koop vaak 2e hands en als dat niet kan word gamen voor mij echt een te dure hobby
Nee want er worden geen discs meer gemaakt voor Sony consoles.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja teringzooi!! Moet ik dan wachten op die limited run bullshit
Third party nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee want er worden geen discs meer gemaakt voor Sony consoles.
Nee.quote:
Gaat niet alleen over Sony games.quote:new games will be released on PlayStation Store and at retailers in digital formats only.
Xboxquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er geen discs meer worden gemaakt, stop ik met aankopen doen.
Geen Playstation meer voor mij vanaf dat moment.
Misschien, eventueel.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien, eventueel.
Misschien stop ik dan wel gewoon helemaal met gamen. Heb er toch al nauwelijks tijd of energie voor.
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er geen discs meer worden gemaakt, stop ik met aankopen doen.
Geen Playstation meer voor mij vanaf dat moment.
Nooit, de duistere slechte kant moet verbannen blijven.quote:
Ik koop nooit digitaalquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.
[..]
Nooit, de duistere slechte kant moet verbannen blijven.
Xbox
Ehh ja natuurlijk wel. Er is geen 2e hands markt meer. Je kan de games alleen nog via de PSN store kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef bianconeri het volgende:
Wat een aanstellerij en gejank zeg omdat er geen disc meer van Sony komen.
Man, lekker boeiend zeg. Alsof het ook maar iets anders maakt aan gamen...
Nee.... niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |