Ach voor dat geld heb je ongeveer alleen een videokaart als je pc gaat bouwenquote:Op maandag 29 juni 2026 15:54 schreef Elan het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)aan-componenten.html
1299 retail?
Welnee, een 9070 XT heb je rond de 700. Dat is een 16gb beest van een kaart.quote:Op maandag 29 juni 2026 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach voor dat geld heb je ongeveer alleen een videokaart als je pc gaat bouwen
Van showrunner van Picardquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:02 schreef Aether het volgende:
Persona Is Reportedly Getting A "Live-Action" Netflix Adaptation
https://www.nintendolife.(...)n-netflix-adaptation
Die vervolgens het jaar daarop weer outdated isquote:Op maandag 29 juni 2026 16:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ach voor dat geld heb je ongeveer alleen een videokaart als je pc gaat bouwen
mwa dat valt wel mee. 5080 ben je wel paar jaar zoet meequote:Op dinsdag 30 juni 2026 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vervolgens het jaar daarop weer outdated is
Black Flag was voor die tijd de beste AC game en is dat nog steeds. Je wordt niet overladen met dingen om te doen en er is genoeg aanwezig om je te vermaken. Ik zou het gewoon doenquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:27 schreef spickel het volgende:
AC Black Flag preorderen of niet? Wat verwachten jullie hiervan? De youtube filmpjes zien er goed uit, alleen dat dacht ik met Shadows ook, ik kom er gewoon niet door. Maximaal 10 uurtjes gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt.
Mirage idem, vond ik geen zak aan. Zou Black Flag meer te vergelijken zijn met Valhallah en Odyssey?
Ik was altijd maar aan het varen en kutten als piraatquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Black Flag was voor die tijd de beste AC game en is dat nog steeds. Je wordt niet overladen met dingen om te doen en er is genoeg aanwezig om je te vermaken. Ik zou het gewoon doen
Dat was ook de charme van die game. Je kon lekker de piraat uithangen en de story een heel eind links laten liggen. En dat was optioneel. Nu voelt die vrijheid geforceerd. Als in: hee, deze open wereld is voor jullie om te ontdekken! Hier zijn alle 'optionele' locaties!quote:Op woensdag 1 juli 2026 08:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik was altijd maar aan het varen en kutten als piraat
Verder speelde ik erna pas 3 dus dat was ook grappig. Het duurde mij ff voor ii dat door had
Ik ben gister weer ff met AC Shadows verder gegaan en zit idd tussen het "completionism" vs " overladen en vermoeid" in nuquote:Op woensdag 1 juli 2026 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Black Flag was voor die tijd de beste AC game en is dat nog steeds. Je wordt niet overladen met dingen om te doen en er is genoeg aanwezig om je te vermaken. Ik zou het gewoon doen
Het is letterlijk hetzelfde spel als 10+ jaar geleden.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:27 schreef spickel het volgende:
AC Black Flag preorderen of niet? Wat verwachten jullie hiervan? De youtube filmpjes zien er goed uit, alleen dat dacht ik met Shadows ook, ik kom er gewoon niet door. Maximaal 10 uurtjes gespeeld, daarna nooit meer aangeraakt.
Mirage idem, vond ik geen zak aan. Zou Black Flag meer te vergelijken zijn met Valhallah en Odyssey?
Dat is niet waar. Zijn nieuwe dingen toegevoegd en systemen aangepast.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:00 schreef MMaRsu het volgende:
Het is letterlijk hetzelfde spel als 10+ jaar geleden
Nou nou, wel 50 ballen waard danquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zijn nieuwe dingen toegevoegd en systemen aangepast.
Zo zijn die kut stealth missies aangepast
Wel de doelpalen laten staan he.quote:
Ubisoft games worden heel snel goedkoop en komen altijd wel op abonnementen zoals PlayStation Plus Extra en GamePass. Dus als je geen haast hebt is wachten op een sale wel aan te raden maar het is jouw geld dus doe vooral waarbij je je goed voelt.quote:Op woensdag 1 juli 2026 07:27 schreef spickel het volgende:
Als een paar verbeteringen op een 15+ jaar oud spel genoeg zijn voor jou om er 50¤ aan te spenderen go your gang maatquote:
Waarvan we nog maar moeten zien of dat dat de moeite waard is... Spel is toch al 50/60+ uur aan gameplayquote:Op woensdag 1 juli 2026 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heeft ook 6 uur nieuwe story gameplay
Ja goed verhaal. Maar dit heeft toch niks meer te maken met waar ik op reageerde.. Ik zeg alleen dat het niet een 1 op 1 remake is. Met alleen wat betere graphics. En dus niet letterlijk het zelfde is zoals je beweerde.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als een paar verbeteringen op een 15+ jaar oud spel genoeg zijn voor jou om er 50¤ aan te spenderen go your gang maat
Ik skip em sws totdat het 15¤ kost ofzo
Dit gaat mensen echt heel boos makenquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:42 schreef Aether het volgende:
Physical disc production ending in January 2028 for new games releasing on PlayStation consoles
https://blog.playstation.(...)laystation-consoles/
Las het net, dit is voor mij nog maar weer een reden om na de ps5 over te gaan op pc gaming.quote:Op woensdag 1 juli 2026 14:43 schreef Aether het volgende:
After nearly two decades of supporting the PS3 console generation, we wanted to let you know we will be closing the PlayStation Store on PS3, as well as on PS Vita.
https://blog.playstation.(...)for-ps3-and-ps-vita/
En diverse winkels.quote:
Dat is sowieso altijd de beste optiequote:Op woensdag 1 juli 2026 15:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Las het net, dit is voor mij nog maar weer een reden om na de ps5 over te gaan op pc gaming.
Persoonlijk heb ik het ook liever niet, en er zal vast een vocale minderheid niet blij zijn. Maar voor de bulk van de consumenten zal het toch weinig verschil maken.quote:
Ja teringzooi!! Moet ik dan wachten op die limited run bullshitquote:Op woensdag 1 juli 2026 14:42 schreef Aether het volgende:
Physical disc production ending in January 2028 for new games releasing on PlayStation consoles
https://blog.playstation.(...)laystation-consoles/
Gewoon wachten op de sales voor digitaal. Spellen zijn na een paar jaar altijd spotgoedkoop. Patient gaming heet dat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:00 schreef Friday12 het volgende:
Ik koop vaak 2e hands en als dat niet kan word gamen voor mij echt een te dure hobby
Nee want er worden geen discs meer gemaakt voor Sony consoles.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja teringzooi!! Moet ik dan wachten op die limited run bullshit
Third party nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee want er worden geen discs meer gemaakt voor Sony consoles.
Nee.quote:
Gaat niet alleen over Sony games.quote:new games will be released on PlayStation Store and at retailers in digital formats only.
Xboxquote:Op woensdag 1 juli 2026 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er geen discs meer worden gemaakt, stop ik met aankopen doen.
Geen Playstation meer voor mij vanaf dat moment.
Misschien, eventueel.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien, eventueel.
Misschien stop ik dan wel gewoon helemaal met gamen. Heb er toch al nauwelijks tijd of energie voor.
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er geen discs meer worden gemaakt, stop ik met aankopen doen.
Geen Playstation meer voor mij vanaf dat moment.
Nooit, de duistere slechte kant moet verbannen blijven.quote:
Ik koop nooit digitaalquote:Op woensdag 1 juli 2026 19:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stel je aan zeg.
[..]
Nooit, de duistere slechte kant moet verbannen blijven.
Xbox
Ehh ja natuurlijk wel. Er is geen 2e hands markt meer. Je kan de games alleen nog via de PSN store kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 19:19 schreef bianconeri het volgende:
Wat een aanstellerij en gejank zeg omdat er geen disc meer van Sony komen.
Man, lekker boeiend zeg. Alsof het ook maar iets anders maakt aan gamen...
Nee.... niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |