Ik heb nog een Atari van 30 jaar oud waar ik nog af en toe op speel. Gewoon de cartridge erin en spelen maar. Er is niemand die dat stop kan zetten. Dit in tegenstelling tot de digitale games van Sony.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, de game blijft de game ongeacht de prijs.
Het enige wat dat zou veranderen is de hoeveelheid spelers. Is het gratis dan pikken meer mensen het op.
Is het 1.000 euro dan tja zal er slechts een enkeling zijn.
Ik kijk vooral naar de game zelf, is het een game die ik graag wil hebben dan koop ik het. Klaar.
Als ik twijfel of gewoon toevallig iets in de aanbieding zie wat leuk lijkt, dan pik ik zo´n spel ook nog wel op.
En hier dient consumentenbescherming voor te komen.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Atari van 30 jaar oud waar ik nog af en toe op speel. Gewoon de cartridge erin en spelen maar. Er is niemand die dat stop kan zetten. Dit in tegenstelling tot de digitale games van Sony.
Sony kan op elk moment besluiten om digitale games van je account, om wat voor reden dan ook, te verwijderen waarna jij geen toegang daartoe meer hebt. Fysieke games blijven wel gewoon speelbaar
Wat me nog het meeste bijstaat van die game zijn de Eikon Battlesquote:
Fysieke discs die je geregeld gebruikt overleven vaak ook niet zo lang hoorquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Atari van 30 jaar oud waar ik nog af en toe op speel. Gewoon de cartridge erin en spelen maar. Er is niemand die dat stop kan zetten. Dit in tegenstelling tot de digitale games van Sony.
Sony kan op elk moment besluiten om digitale games van je account, om wat voor reden dan ook, te verwijderen waarna jij geen toegang daartoe meer hebt. Fysieke games blijven wel gewoon speelbaar
De games niet, het hele ecosysteem eromheen wel. En niet in het voordeel van de consument.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm jawel, het is aanstellerij omdat er letterlijk niets gaat veranderen.
Of ze verzinnen weer wat nieuws erbij, dat je verplicht een PSN-abo moet hebben om bij je library te kunnen ofzo. Dat je console onbruikbaar is als je niet bent ingelogd en verbondenquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En toch is ook dat niet waar, want de beleving kan ook afhankelijk zijn van de prijs die je e rvoor betaald hebt. De game blijft de game, maar voor een game van 500.000,- heb je andere verwachtingen en was hij 5,- dan stel je vaak je verwachtingen bij. En dus is de game de game, maar de ervaring in je brein niet hetzelfde. Dat is Marketing les 1.01.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt, de game blijft de game ongeacht de prijs.
Mmarsu. Woorden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 11:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kan je zo enorm kortzichtig zijn? Ben je letterlijk dom?
Always onlinequote:Op donderdag 2 juli 2026 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of ze verzinnen weer wat nieuws erbij, dat je verplicht een PSN-abo moet hebben om bij je library te kunnen ofzo. Dat je console onbruikbaar is als je niet bent ingelogd en verbonden
Ook dat idd. Ik heb nog een kast met 900 bluray en dvd'squote:Op donderdag 2 juli 2026 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Gebruik de PS ook al sinds de PS3 als blu-ray speler, kan dus straks ook niet meer
Oh ik koop nog regelmatig blu-rays, juist omdat gekut met streamingdiensten. Als ik een film wil kijken wil ik dat zonder dat ik me overal moet gaan aanmelden en abonnementen afsluitenquote:Op donderdag 2 juli 2026 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook dat idd. Ik heb nog een kast met 900 bluray en dvd's
Koop er nooit mee rbij, maar zitten enkele obscure films bij die nog amper te krijgen zijn.
Of het zijn voorstellingen en films waar ik zelf in speel, en die op disc staan.
Gebruik de PS idd om die af te spelen.
Maar goed, snap dat Sony daar geen rekening mee hoeft te houden.
Ik zie echter geen enkel voordeel voor de consument, want "ik koop toch bijna alles al online" is gene voordeel, da's gewoon de stand van zaken.
1. Totale afhankelijkheid van Sony qua prijzen in de store (en dus op je klompen ana kunnen voelen dat t duurder wordt)
2. Weggooien van tweedehands markt (en dus weer duurder)
3. Totaal negeren van de uitlenen of doorgeven van spellen (jouw eigendom) aan mensen in je omgeving (en dus voor hen weer duurder)
Om nog maar te zwijgen over:
4. Het "eigendom" van digitale media. Dat is nog helemala niet gegarandeerd en goed vastgelegd.
NUL pro's
Genoeg con's
Neen ik zeg wat ik zegquote:
Ja!quote:
Ik vind t bloedirritant dat jij geen discussie kan voeren zonder mensen meteen dom, stom, mongool of wat dan ook te noemen. En dan raar vinden dat mensen discussieren/spreken met jou beu zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neen ik zeg wat ik zeg
Het is ook gewoon oke om mensen belachelijk te maken vanwege hun domme kortzichtige meningen
Net zoals Trump fans
Moet gewoon zeggen wat je vind
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:02 schreef Ang3l het volgende:
En met die woorden ga ik m'n bijna werkeloos fase in! HOPLAAAAAA!!
4 maanden betaald krijgen en maar 15 dagen hoeven werken.
Dus dat betekent: weinig fok! Veel PS5!![]()
Ciao bello's!
Tijd voor Ranked rivals.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:02 schreef Ang3l het volgende:
En met die woorden ga ik m'n bijna werkeloos fase in! HOPLAAAAAA!!
4 maanden betaald krijgen en maar 15 dagen hoeven werken.
Dus dat betekent: weinig fok! Veel PS5!![]()
Ciao bello's!
Oke. Ik vind dat je af en toe echt tering domme takes hebt. En altijd onnodig persoonlijk wordt als iemand er tegen in gaat.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Neen ik zeg wat ik zeg
Het is ook gewoon oke om mensen belachelijk te maken vanwege hun domme kortzichtige meningen
Net zoals Trump fans
Moet gewoon zeggen wat je vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |