Hij noemt de Jaguar een ugly beastquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind een quicktime event nou niet perse beter of zo. Om het hierom nou meteen ubislop te noemen is wel een beetje [ afbeelding ] hoor
Denk niet dat ugly beast op het uiterlijk doelt. Maar op dat het een beest is wat je probeert dood te maken om op te etenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij noemt de Jaguar een ugly beast(in welke wereld is een jag een ugly beast)
de jaguar heeft een gigantische healthbar, lekker 200 keer slaan met een zwaard
Natuurlijk is die quicktime event beter.
Zei die tegen een jaguarquote:You didn't think this through did ya
Ik had ergens ook al getekend voor Stop Killing Games. Hopelijk gaan ze op dit punt samenwerken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://c.org/85Rr8pZ2Gx
Petitie tegen Sony's digital only besluit. Ik heb getekend.
(Excuses als ie al gedeeld was).
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had ergens ook al getekend voor Stop Killing Games. Hopelijk gaan ze op dit punt samenwerken.
Hahaquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://c.org/85Rr8pZ2Gx
Petitie tegen Sony's digital only besluit. Ik heb getekend.
(Excuses als ie al gedeeld was).
Hmm. Ik denk niet dat ik daar goe dgenoeg voor ben, en ik denk ook niet dat het spel er gezelliger op wordt met teammates die fanatiek zijnquote:
Jup. Equal Opportunity goon is idd een ding in Rivals.quote:
het nieuwe seizoen kunnen ze net zo goed marvel rivals 2.0 noemenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk niet dat ik daar goe dgenoeg voor ben, en ik denk ook niet dat het spel er gezelliger op wordt met teammates die fanatiek zijn
Wel klaar voor t nieuwe seizoen!
Jubilee en the Hood?
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op woensdag 8 juli 2026 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarmee kan je je herkauwde kauwgom in porties verdelen.
Cum Gutterquote:
Wist niet dat the Hood nog een ding was. Echt zo'n Bendis karakter.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk niet dat ik daar goe dgenoeg voor ben, en ik denk ook niet dat het spel er gezelliger op wordt met teammates die fanatiek zijn
Wel klaar voor t nieuwe seizoen!
Jubilee en the Hood?
Ik ga hier spijt van krijgen maar..quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cum Gutter
Dat zijn de V-lines bij de heupen van de man.
Ja dat begreep ik, maar heb nog niet het hele filmpje van Guanguang gekekenquote:Op woensdag 8 juli 2026 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het nieuwe seizoen kunnen ze net zo goed marvel rivals 2.0 noemen
Heb je gezien hoe veel er gaat veranderen? En het gaat nog veel meer chaos worden. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat zijn. Elke hero krijgt 2 teamups.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga hier spijt van krijgen maar..
Whyyy is dat een cum-gutter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dit roept nog meer vragen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja in de comics, vooral ook de recente van Rivals zelf.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat the Hood nog een ding was. Echt zo'n Bendis karakter.
Van Elsa Bloodstone weet ik dat ze haar een tijdje hebben geprobeerd te pushen. White Fox is toch die Koreaanse die ze een jaar of 10 geleden wilden doen alsof het een ding was?quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja in de comics, vooral ook de recente van Rivals zelf.
En hij zat ook in de MCU serie van Ironheart.
Maar er zitten wel meer non-mainstream characters in t spel hoor.
Ik bedoel, Elsa Bloodstone? Of White Fox? Ik ken ze, maar denk veel mensen vooraf niet.
Elsa zat ook in de MCU series. Net als the Hood dus.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Elsa Bloodstone weet ik dat ze haar een tijdje hebben geprobeerd te pushen. White Fox is toch die Koreaanse die ze een jaar of 10 geleden wilden doen alsof het een ding was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |