abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 juni 2026 @ 12:44:35 #1
22592 crew  Ole
pi_221000592
https://www.ad.nl/gezond/(...)-rijbewijs~ab769b10/

quote:
Veel vrouwen willen geen man meer, want wat moet je met ‘een kamerplant met rijbewijs’?
Veel vrouwen hoeven geen emotioneel onvolwassen man meer. Hij vergt te veel onderhoud en levert te weinig op. Daardoor is de ‘echte’ man de weg kwijt, merkt Debby Gerritsen. Want wat moet hij nu precies doen? Zijn spierballen laten zien, over zijn gevoel praten of juist zijn feministische kant ontwikkelen? Alledrie tegelijk lijkt onmogelijk.

Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner. „Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man. Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.

Dat fenomeen heet mankeeping en is schadelijker dan je denkt. Voor vrouwen, omdat zij structureel de emotionele last dragen. Voor mannen omdat zij aantoonbaar gelukkiger zijn in een relatie, juist vanwege die emotionele steun, maar tegelijkertijd steeds moeilijker relaties en vriendschappen aangaan. Inmiddels heeft 15 procent van de mannen geen hechte vriendschappen; in 1990 was dat nog 3 procent.

Diep in onze cultuur
Dat mannen niet praten over gevoelens zit diep in onze cultuur. Terwijl die behoefte er wél is. Mannen en vrouwen hebben dezelfde hersenen: ze voelen hetzelfde. Toch woedt online een felle strijd over wat ‘mannelijk’ zou zijn, aangevoerd door Andrew Tate en zijn toxic masculinity-wannabe’s. Mannen die doodsbang zijn voor vrouwelijke kracht en veranderende gendernormen.

Types als fitfluencer Joel Beukers, die uren in de sportschool doorbrengt en opgewonden raakt van zijn eigen spiegelbeeld. De halfnaakte badkamer- en gymselfies worden gretig gedeeld op sociale media, omlijst met lange betogen over wat een ‘echte man’ zou moeten zijn. Gevoeligheid en empathie horen daar niet bij.

En dan is er de tegenreactie: de performative man. Ook wel de Matcha Man. „De man met een linnen tasje en een feministische klassieker onder zijn arm – het liefst uit tweedehands winkels’’, zegt Elles. „Hij heeft tampons voor zijn vriendinnen en plakt menstruatiekrampstickers op zijn buik om te laten zien dat hij ‘precies weet hoe het voelt’.’’

Het oogt als het perfecte tegenwicht van de Andrew-Tate-bro’s. Maar ook dit is vaak een rol. „Een manier om te zeggen: ik ben niet toxic’’, zegt Elles. „Maar ook gebruikt om makkelijk een date te scoren. Want: oh my god, hij snapt haar zó.’’
En, doorrrrr….
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:55:28 #2
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221000663
Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

vrouwen begrijpen ??/

ja als je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen dan begrijp je alles

je hebt je hele pensioen nog en de woning staat nog steeds op jou naam
auto staat nog voor de deur, tuinstoel staat nog in de zon , ok

de volgende mag het stokje overnemen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 10 juni 2026 @ 12:58:59 #3
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221000701
Al Bundy zei het treffend. "Don't try to understand women. Women understand women and they hate eachother".
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 13:09:55 #4
5428 crew  miss_sly
pi_221000835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:58 schreef Koekoekmakto het volgende:
Al Bundy zei het treffend. "Don't try to understand women. Women understand women and they hate eachother".
Waar die onzin toch vandaan komt, is me een raadsel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:20:28 #5
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221000905
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
nee ze haten elkaar niet , want met een verjaardag dan knuffelen ze elkaar

halloooo , is dat lang geleden zeg :+ *; *; ;) ^p^ :!
hoe is het met jullie ????
ok, hij gaat niet meer naar die hoer dus ? he fijn voor je
naar de sportschool gaat ie nu op woensdag , ja ?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221000997
quote:

[..]
Married with Children, I reckon…
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 13:28:02 #7
5428 crew  miss_sly
pi_221001031
quote:
12s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Married with Children, I reckon…
Goede bron ^O^
pi_221001060
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 12:55 schreef michaelmoore het volgende:
Vrouwen willen geen man meer #26 Waar we de vrouwen begrijpen

vrouwen begrijpen ??/

ja als je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen dan begrijp je alles

je hebt je hele pensioen nog en de woning staat nog steeds op jou naam
auto staat nog voor de deur, tuinstoel staat nog in de zon , ok

de volgende mag het stokje overnemen
Volgens mij ging het gewoon om hoe sommigen zich hier manifesteren en dat er daarom begrip was voor vrouwen die geen man meer hoeven.

Hoe dan ook: je hoeft niet alles te begrijpen. Het is overigens ook niet zo dat ik iedere kerel begrijp. Noch interesseert het mij. You do you.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:30:43 #9
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221001076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:29 schreef VEM2012 het volgende:

n dat er daarom begrip was voor vrouwen die geen man meer hoeven.

dat kan ik begrijpen , er zijn ook mannen die geen trek hebben in een flinke aanhangwagen
pi_221001109
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dat kan ik begrijpen , er zijn ook mannen die geen trek hebben in een flinke aanhangwagen
Ook daar hebben we alle begrip voor.

Een relatie is gewoon niet simpel en daarom moet iemand echt bizar leuk zijn om daarmee samen te kunnen leven.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:33:47 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221001126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ook daar hebben we alle begrip voor.

Een relatie is gewoon niet simpel en daarom moet iemand echt bizar leuk zijn om daarmee samen te kunnen leven.
ik vind mezelf bizar leuk
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:33:55 #12
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221001129
quote:

[..]
Married with Children. Leuke serie. Met humor om te lachen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:35:36 #13
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221001162
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Goede bron ^O^
Nou, zeg dat. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221001686
Bekijk deze YouTube-video

kijk deze vrouw

en dan is ze nog zwanger van hem ook :') :') :')

:')
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 14:52:58 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221001975
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:26 schreef alternatif het volgende:

kijk deze vrouw

lol. Grappigste stuff die ik vandaag heb gezien _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221002006
quote:

kijk deze vrouw

Dacht dat deze bagger van tv was want grensoverschrijdend!? Petertje van der Vorst met zijn 'Be sweet' enz?

Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het. Wat een opgefokte kneus.

Shirtje uit :').
Alle scheldwoorden achter elkaar die je maar kunt verzinnen :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_221002109
quote:

kijk deze vrouw

Nee die man komt er lekker uit. Dit is toch precies de zieke narcistische manipulator waardoor je als vrouw NOOIT meer een man zou willen.

Maarja tegelijk zijn een hoop vrouwen zijn ontzettend gevoelig voor dit soort foute types. Hij mag dan ook gewoon weer mee met haar terug in de auto na vreemd te zijn gegaan, agressief zijn geworden :') .
blablablabla
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 15:09:48 #18
5428 crew  miss_sly
pi_221002114
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Married with Children. Leuke serie. Met humor om te lachen.
Allemaal waar. En fictief.
En dan zegt een fictief figuur als Al Bundy iets vrouwonvriendelijks dat uitstekend in de serie past en dan grappig is, en dat is dan waar?

OK, niveautje.
pi_221002228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Regilio_ het volgende:
Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het.
Klopt. Zijn ex-vriendin heeft hij ook mishandeld off camera.
pi_221002246
quote:

kijk deze vrouw

Die kerel misdraagt zich.

Beiden niet goed snik dat ze meedoen met die bagger, maar dat is van een andere orde.
pi_221002253
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die kerel misdraagt zich.

Beiden niet goed snik dat ze meedoen met die bagger, maar dat is van een andere orde.
Hij reageert ook compleet anders op die mannelijke presentator dan op die vrouw, dit lijkt me een heel gevaarlijk persoon om een relatie mee aan te gaan als vrouw.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 15:32:02 #22
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221002273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom vind je dit grappig?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221002295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:25 schreef alternatif het volgende:

[..]
Klopt. Zijn ex-vriendin heeft hij ook mishandeld off camera.
:') _O-
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 15:39:26 #24
5428 crew  miss_sly
pi_221002309
quote:

kijk deze vrouw

Een van de meest trieste programma's wat mij betreft.
En deze gozer heeft een probleem.
  woensdag 10 juni 2026 @ 15:40:55 #25
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221002317
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Allemaal waar. En fictief.
En dan zegt een fictief figuur als Al Bundy iets vrouwonvriendelijks dat uitstekend in de serie past en dan grappig is, en dat is dan waar?

OK, niveautje.
Grappig is idd niet hetzelfde als waar. Wel prima niveautje voor Fok.
  woensdag 10 juni 2026 @ 15:48:31 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221002348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Eens. Het kan mij niet fout of tenenkrommend genoeg zijn. Wat een stampvoetend mannenkind. Keep em coming.
pi_221002351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij reageert ook compleet anders op die mannelijke presentator dan op die vrouw, dit lijkt me een heel gevaarlijk persoon om een relatie mee aan te gaan als vrouw.
Eens.
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:53:06 #28
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221002686
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dacht dat deze bagger van tv was want grensoverschrijdend!? Petertje van der Vorst met zijn 'Be sweet' enz?

Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het. Wat een opgefokte kneus.

Shirtje uit :').
Alle scheldwoorden achter elkaar die je maar kunt verzinnen :')
Eerste keer dat ik iets zie van deze meuk en het maakt mijn vooroordelen wel waar. Afvaltv met afvalmensen. Die had haar opzeker alle hoeken van de kamer laten zien als er niemand bij was geweest, wat een engbek. Op het laatst ook per se die bus in willen waar zij in zat, huuuuu.
pi_221002711
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Eerste keer dat ik iets zie van deze meuk en het maakt mijn vooroordelen wel waar. Afvaltv met afvalmensen. Die had haar opzeker alle hoeken van de kamer laten zien als er niemand bij was geweest, wat een engbek. Op het laatst ook per se die bus in willen waar zij in zat, huuuuu.
Het lijkt mij sowieso evident dat je er al een of twee draadjes loszitten als je mee wilt doen met zulke programma's.
  woensdag 10 juni 2026 @ 16:58:23 #30
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221002716
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het lijkt mij sowieso evident dat je er al een of twee draadjes loszitten als je mee wilt doen met zulke programma's.
Dit stel bevestigde mijn vooroordelen wel ja qua volk dat hieraan meewerkt.
pi_221002813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Alleen al dat maakt dat ik vind dat dit soort tv niet kan. Je maakt misbruik van kwetsbare mensen. Moet je gewoon niet willen.

En dan ook nog iemand die (als ik het goed begrepen heb) zwanger is mee laten doen. The fuck!
pi_221002842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alleen al dat maakt dat ik vind dat dit soort tv niet kan. Je maakt misbruik van kwetsbare mensen. Moet je gewoon niet willen.

En dan ook nog iemand die (als ik het goed begrepen heb) zwanger is mee laten doen. The fuck!
Weet ik. Maar ze kiezen er zelf voor. Doen het vrijwillig. Ze worden niet uitgekozen, ze melden zichzelf aan.
Dit soort televisiemakers is gewoon rapaille van de bovenste plank. Vond ik al met 'Sex voor de buch'. Ook allemaal mensen die tijdens hun geboorte een ernstig zuurstofgebrek hadden of zo iets.
pi_221002893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:

Weet ik. Maar ze kiezen er zelf voor. Doen het vrijwillig. Ze worden niet uitgekozen, ze melden zichzelf aan.
Dit soort televisiemakers is gewoon rapaille van de bovenste plank. Vond ik al met 'Sex voor de buch'. Ook allemaal mensen die tijdens hun geboorte een ernstig zuurstofgebrek hadden of zo iets.
Ze kiezen ervoor, dat is waar. Maar ik vind het zoiets als seks met een dronken gewillige vrouw: je hoort jezelf ook gewoon af te vragen of iemand wel echt in staat is om toestemming te geven.

En bij dit stel denk ik dat je als producent hoort te denken: prachtige tv (...), maar dit stel gaan we gewoon hulp aanbieden in de hoop dat ze fatsoenlijke ouders kunnen worden.
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 17:39:42 #34
5428 crew  miss_sly
pi_221002932
quote:

[..]
Ze melden zichzelf aan, dat is waar.

Maar de vraag is wat mij betreft meer of je dit soort programma's moet willen maken. De hele opzet ervan staat me vreselijk tegen.
  woensdag 10 juni 2026 @ 17:48:21 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221002984
quote:

[..]
Dat ze "er zelf voor kiezen" zegt niet zoveel als het ze aan intelligentie ontbreekt om te begrijpen waar ze aan meedoen.

Dat is van hetzelfde niveau als een 3-jarige een maand lang te laten kiezen wat er gegeten wordt, en dan na een maand pannenkoeken, patat en pizza verbaasd zijn dat je verzwakt bent, maar ja, de 3-jarige koos er zelf voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')