Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox. Ik krijg er gelukkig de slappe lach van. Maar waarschijnlijk zijn het maar enkele mannen. De meerderheid wil vrouwen nu eenmaal beter leren kennen. Not all men.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar als je na twee of drie zinnen al over seks begint, dan ben je niet bezig met iemand leren kennen. Dat is een beetje het punt. Ik vind het een teken van contactgestoordheid eerlijk gezegd. Natuurlijk begrijpt iedereen dat als je met het uitgaan op een vrouw afstapt daar ook geregeld als motivatie bij zal zitten 'misschien wordt het wel neuken' (om het maar even plat uit te drukken), maar zelfs dan wil je de ander toch ook wel iets beter leren kennen? Een leuke tijd hebben, spanning opbouwen...
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox.
Precies VEM2012.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.
Dat los je niet op met hen een trucje aan te leren, want veruit de meeste vrouwen prikken daar dan wel doorheen.
Jij wilt zeker helemaal geen partner he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"
Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
Krijg enkel zin in een Magnum na deze post.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"
Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |