abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2026 @ 20:27:48 #51
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220608099
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik neuk al jaren Noord Afrikaanse schoonheden en Oostblokkers.

Maar op relatiegebied is het een niet beter dan de andere hoor.
Oost Europese vrouwen, zoals Polen bijvoorbeeld, zijn wat traditioneler, maar die verwachten wel dat je hun gaat onderhouden met je inkomen. En alles wat ze eventueel zelf verdient is voor haar alleen.
klopt

heb ik ook meegemaakt , _O- _O- _O- .
alles wat ze verdienen gaat op en waar ze het laten ?
Joost mag het weten
maar ja na 3 scheidingen weet ik het wel , niet meer doen

een keer per jaar een maandje naar een mooi Island ( niet te groot en niet te klein, ) in de Filipijnen is een veel betere besteding van je geld
Bantayan island ^O^

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 18 april 2026 @ 20:32:43 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220608139
Waarom gaat het zo veel over huizen kopen?

Je kunt ook een gezin stichten in een sociaal huurflatje.
Heb een tijdje samengewoond in een studio met open keuken en slaapkamer zo groot als bezemkast.

Maat van me woont met vrouw en 2 kinderen in een huurflat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220608152
-ja ja, we weten het nu wel-

[ Bericht 49% gewijzigd door Lenny77 op 18-04-2026 23:39:42 ]
pi_220608153
quote:
Hoe?
  zaterdag 18 april 2026 @ 20:36:30 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220608163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
en waar ze het laten ?
Dat zal opgaan aan kapper, nagels, ici paris. Of misschien al die deco frutseltjes wat her en der op tafels en kastjes ligt en je als man niet meteen op valt als je thuis komt.
  zaterdag 18 april 2026 @ 20:39:08 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220608181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:35 schreef alternatif het volgende:

[..]
Hoe?
Gewoon geld aanbieden.
  zaterdag 18 april 2026 @ 20:42:03 #57
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220608208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Gewoon geld aanbieden.
@Elan zoekt een vrouw die hij op een voetstuk kan plaatsen

nou 99,99% van de vrouwen wil dat niet en gewoon wil zichzelf zijn net als jij en ik

de beste relatie is de relatie met jezelf
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220608319
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon geld aanbieden.
En hoeveel betaal je dan per keer?
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:38:35 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220608604
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En hoeveel betaal je dan per keer?
Dat ligt er aan, lol.
Soms zijn ze dom, soms zijn ze slim.

Bij bordelen en saunaclubs is er een vast bedrag, maar dan betaal je maar per uurtje of zo. Maar dat zijn gewoon hoeren, niets bijzonders, al zitten daar ook vaak schitterende vrouwen tussen.

Maar ik heb jarenlang regelmatig sites zoals sexjobs gebruikt om studenten, single moeders, "sugargirls" te vinden om daar mee te daten. En dan date je vaak voor een avond, en niet voor een vluggertje, half uur, of uur.

Sommigen zijn voor een date al met 70 euro tevreden. Sommigen met 100 of 150. Er zijn er ook geweest die vragen meer dan 300 maar die negeer ik, dat is veel te veel.

Bij een leuke klik is het vaker gebeurd dat ze gewoon een nacht blijft pitten, of dat we samen een dagje een privé wellness huren. Als er een soort vriendschap of friend with benefits ontstaat heb je ook kans op gratis seks. Het enige wat je dan hoeft te doen zijn de kosten van uitgaan betalen. Ik heb in 2024 op deze manier stiekem een paar maanden met een prachtige Iraanse meid gedate in van der Valk hotelletjes.

Dit kun je beter doen dan Tinder of Badoo. Tenzij je hele goede foto's hebt, waar je er uit ziet als een hunk of ideale schoonzoon. Of als je er nog uit ziet als een leuke boy, dan moet je uitgaan, dansen, flirten, en gewoon drankjes voor meiden betalen in een club/kroeg en ze daarna mee naar huis nemen. Maar die tijden zijn voor mij wel voorbij ondertussen.
pi_220609010
quote:

[..]

Maar op relatiegebied is het een niet beter dan de andere hoor.
Oost Europese vrouwen, zoals Polen bijvoorbeeld, zijn wat traditioneler, maar die verwachten wel dat je hun gaat onderhouden met je inkomen. En alles wat ze eventueel zelf verdient is voor haar alleen.
Heb een Russische vrouw en we delen gewoon de rekeningen hoor. Ken genoeg Poolse stellen en Oekraïners die delen ook gewoon hun inkomsten.

Het is wel een heel ander slag vrouw. Niet per se onderdanig maar wel traditioneel in de rolverdeling.
blablablabla
pi_220609264
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb een Russische vrouw en we delen gewoon de rekeningen hoor. Ken genoeg Poolse stellen en Oekraïners die delen ook gewoon hun inkomsten.

Het is wel een heel ander slag vrouw. Niet per se onderdanig maar wel traditioneel in de rolverdeling.
Russische vrouwen zijn ook wel echt anders dan Poolse vrouwen.

Maar hoe dan ook: ik herken het ook niet echt als specifiek voor Oosteuropese vrouwen. Ze zitten er tussen, maar verder…

Mijn vrouw is ook Russisch (wel vertrokken naar VS op haar 18e, dus zeer verwesterd) en idd traditioneel, maar zeker geen golddigger en super loyaal.
  zondag 19 april 2026 @ 07:24:12 #62
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220609856
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar hoe is ze dan traditioneel?
Met het huishouden of eten maken of zo?
pi_220609900
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Veel mannen krijgen geen matches op dating-apps als Tinder en dit tast hun zelfbeeld aan. Hoe kun je daar als man het beste mee omgaan?
Door gewoon die apps te verwijderen en naar buiten te gaan.
pi_220610025
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 07:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Maar hoe is ze dan traditioneel?
Met het huishouden of eten maken of zo?
Meer in de zin van dat ze daar van een man bepaalde verwachtingen hebben.

Niet dat die altijd uitkomen, ook niet aldaar…

Bekijk deze YouTube-video

(Gaat over wat het absolute minimum is om te daten met een Russische vrouw, niet te serieus nemen).

Maar ja, geregeld een grote bos bloemen (oneven!), uit eten nemen en de rekening betalen, de deur open houden, tassen dragen, enz.

Verder zijn Russische vrouwen heel zelfstandig en is de Russische vrouw op dat gebied gewoon verder dan de Nederlandse vrouw, want vaak goed opgeleid, goede baan, enz.

Moet ook wel, want de gemiddelde Russische man… daar hoor ik weinig positiefs over.
pi_220610040
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan me ook best voorstellen dat het voor veel mannen lastig is, de veranderde samenleving. En aanpassen aan nieuwe dingen is niet iets waar de mens in het algemeen heel goed in is. Dat kost tijd. En die moeten we met z'n allen ook geven en nemen, zodat mannen en vrouwen elkaar weer vinden. Ik denk alleen niet dat het zal helpen om als man lekker woest te gaan zitten zijn op vrouwen, op vrouwen af te geven en ze als groep terug te willen dringen in de oude patronen. Als je als man een heel traditioneel gezin wil en dus een vrouw die daarbij past, zoek die vrouw. Maar dwing niet alle vrouwen in dat harnas omdat jij vindt dat dat de enige juiste rol is.
Is inderdaad niet makkelijk voor ons mannen met pindabreintjes, om de sneltreinvaart van de ontwikkeling die vrouwen als collectief doorgaan bij te benen, maar ooit gaan we er komen, weer nog niet of ik het ga meemaken, maar ooit gaan we net zo ontwikkelt als de vrouwen zijn. Interessant wel, die ontwikkeling in de maatschappij waar mannen achteraan moeten, schijnbaar leven we dan toch niet in zo'n patriarchaat als dat er wordt gedacht.

Dit soort columns bereiken trouwens ook precies het tegenovergestelde van mannen en vrouwen die elkaar vinden, lekker een kloof opwerpen tussen mannen en vrouwen. Nou dat is wel gelukt, wat dat betreft is het wel echt een topcolumn, als dat het doel was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')