abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220454602
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:19 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
En wat voor type ben jij? Onvrijwillig celibaat Incel die een hekel aan vrouwen heeft omdat het allemaal niet lukt en je niet inziet dat je beter aan jezelf kunt gaan werken?
:')
Dit jaar 15 jaar getrouwd. Zie jij het eerst maar eens zo'n poos vol te houden.

Of zij met jou
blablablabla
pi_220454614
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:24 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Niet geheel ontoevallig ook twee beroepsgroepen die ongelooflijk veel energie vergen.

Verder nog vragen?
Dat valt reuze mee, zijn ook nog eens grotendeels parttime betrekkingen in die sectoren.
Onder de rijksambtenaren schijnt het ziekteverzuim overigens ook schrikbarend hoog te zijn.
blablablabla
pi_220454671
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 19:21 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoe ongelooflijk veel vrouwen ik in mijn omgeving zie die nagenoeg een fulltime baan hebben en óók nog eens belast zijn met het grootste deel van het huishouden en zorg voor de kinderen.

Precies wat de column van Debby zegmaar schetst. Kamerplanten met een rijbewijs.

Ik zie eigenlijk precies het tegenovergestelde in mijn omgeving. En hoe jonger de stellen des te meer die kerels participeren in de zorg voor de kinderen en en huishouden. Het is ook pas sinds heel recent dat er allerlei regelingen voor zijn opgetuigd die dat financieel een beetje interessant maken zoals rianter ouderschapsverlof en kersverse vaders die ook minstens een week genoorteverlof krijgen uit te breiden tot 5 weken tegen 70% als de baby eenmaal geboren is.

Tot voor kort werd je gewoon geacht na 2 dagen gewoon weer aan de slag te gaan.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')