Eens. Het kan mij niet fout of tenenkrommend genoeg zijn. Wat een stampvoetend mannenkind. Keep em coming.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol. Grappigste stuff die ik vandaag heb gezien
Eens.quote:Op woensdag 10 juni 2026 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij reageert ook compleet anders op die mannelijke presentator dan op die vrouw, dit lijkt me een heel gevaarlijk persoon om een relatie mee aan te gaan als vrouw.
Eerste keer dat ik iets zie van deze meuk en het maakt mijn vooroordelen wel waar. Afvaltv met afvalmensen. Die had haar opzeker alle hoeken van de kamer laten zien als er niemand bij was geweest, wat een engbek. Op het laatst ook per se die bus in willen waar zij in zat, huuuuu.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dacht dat deze bagger van tv was want grensoverschrijdend!? Petertje van der Vorst met zijn 'Be sweet' enz?
Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het. Wat een opgefokte kneus.
Shirtje uit.
Alle scheldwoorden achter elkaar die je maar kunt verzinnen
Het lijkt mij sowieso evident dat je er al een of twee draadjes loszitten als je mee wilt doen met zulke programma's.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik iets zie van deze meuk en het maakt mijn vooroordelen wel waar. Afvaltv met afvalmensen. Die had haar opzeker alle hoeken van de kamer laten zien als er niemand bij was geweest, wat een engbek. Op het laatst ook per se die bus in willen waar zij in zat, huuuuu.
Dit stel bevestigde mijn vooroordelen wel ja qua volk dat hieraan meewerkt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso evident dat je er al een of twee draadjes loszitten als je mee wilt doen met zulke programma's.
Alleen al dat maakt dat ik vind dat dit soort tv niet kan. Je maakt misbruik van kwetsbare mensen. Moet je gewoon niet willen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso evident dat je er al een of twee draadjes loszitten als je mee wilt doen met zulke programma's.
Weet ik. Maar ze kiezen er zelf voor. Doen het vrijwillig. Ze worden niet uitgekozen, ze melden zichzelf aan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Alleen al dat maakt dat ik vind dat dit soort tv niet kan. Je maakt misbruik van kwetsbare mensen. Moet je gewoon niet willen.
En dan ook nog iemand die (als ik het goed begrepen heb) zwanger is mee laten doen. The fuck!
Ze kiezen ervoor, dat is waar. Maar ik vind het zoiets als seks met een dronken gewillige vrouw: je hoort jezelf ook gewoon af te vragen of iemand wel echt in staat is om toestemming te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Weet ik. Maar ze kiezen er zelf voor. Doen het vrijwillig. Ze worden niet uitgekozen, ze melden zichzelf aan.
Dit soort televisiemakers is gewoon rapaille van de bovenste plank. Vond ik al met 'Sex voor de buch'. Ook allemaal mensen die tijdens hun geboorte een ernstig zuurstofgebrek hadden of zo iets.
Ze melden zichzelf aan, dat is waar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ze kiezen er zelf voor. Doen het vrijwillig. Ze worden niet uitgekozen, ze melden zichzelf aan.
Dit soort televisiemakers is gewoon rapaille van de bovenste plank. Vond ik al met 'Sex voor de buch'. Ook allemaal mensen die tijdens hun geboorte een ernstig zuurstofgebrek hadden of zo iets.
Dat ze "er zelf voor kiezen" zegt niet zoveel als het ze aan intelligentie ontbreekt om te begrijpen waar ze aan meedoen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar de makers van deze troep hebben meestal geen geweten of moraal. Alles voor de kijkcijfers. En ze hebben inderdaad een miljoenenpubliek.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze melden zichzelf aan, dat is waar.
Maar de vraag is wat mij betreft meer of je dit soort programma's moet willen maken. De hele opzet ervan staat me vreselijk tegen.
Ben het volkomen met jou eens hoor. Maar ik denk dat de wet hierin een beetje tekort schiet. Want deze 'slachtoffers' van die tv-pooiers mogen ook gewoon stemmen, trouwen, werken en een bankrekening openen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze "er zelf voor kiezen" zegt niet zoveel als het ze aan intelligentie ontbreekt om te begrijpen waar ze aan meedoen.
Dat is van hetzelfde niveau als een 3-jarige een maand lang te laten kiezen wat er gegeten wordt, en dan na een maand pannenkoeken, patat en pizza verbaasd zijn dat je verzwakt bent, maar ja, de 3-jarige koos er zelf voor.
Dit, en dat geldt voor wel meer programma's waar mensen zichzelf voor aanmelden. De Rijdende Rechter-spinoff van Viktor Brand is ook zo'n geval waarbij mensen soms echt tegen zichzelf beschermd mogen worden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze kiezen ervoor, dat is waar. Maar ik vind het zoiets als seks met een dronken gewillige vrouw: je hoort jezelf ook gewoon af te vragen of iemand wel echt in staat is om toestemming te geven.
En bij dit stel denk ik dat je als producent hoort te denken: prachtige tv (...), maar dit stel gaan we gewoon hulp aanbieden in de hoop dat ze fatsoenlijke ouders kunnen worden.
Weet je hoeveel vrouwen gewoon dagelijks met zo een man moeten dealen? Het is echt niks bijzonders.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze melden zichzelf aan, dat is waar.
Maar de vraag is wat mij betreft meer of je dit soort programma's moet willen maken. De hele opzet ervan staat me vreselijk tegen.
Het kan van alles zijn. Nodig gevonden worden door een boef, het Florence Nightingale syndroom, altijd het goede in iemand willen zien, onveilige hechting, een bad ass willen temmen voor het eigen ego, indruk maken op de meiden ('ik heb geen watje') pappa deed ook zo, etc... Dus het in stand houden is idd mogelijk door deze vrouwen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen gewoon dagelijks met zo een man moeten dealen? Het is echt niks bijzonders.
Wat ik dan weer niet snap is dat ze er überhaupt op vallen. En vaak ook nog best mooie vrouwen. Blijkbaar is dat infantiele machogedrag ook wel weer geil of zo. Daarmee beloon je dus slecht gedrag.
Dat betekent in mijn optiek dat de miljoenen kijkers naar dit soort drek ook geen geweten of moraal hebben. We zijn omringd door domme barbaren, helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Klopt. Maar de makers van deze troep hebben meestal geen geweten of moraal. Alles voor de kijkcijfers. En ze hebben inderdaad een miljoenenpubliek.
Is helemaal waar. Er zijn miljoenen mensen in Nederland zonder geweten. Medeplichtig door TV kijken. Het is puur schorremorrie.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat betekent in mijn optiek dat de miljoenen kijkers naar dit soort drek ook geen geweten of moraal hebben. We zijn omringd door domme barbaren, helaas.
Kan me op zich wel voorstellen dat je na 1 of 2 lange relaties met zulke figuren er wel klaar mee bent qua 'liefde'.quote:Op woensdag 10 juni 2026 19:56 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn. Nodig gevonden worden door een boef, het Florence Nightingale syndroom, altijd het goede in iemand willen zien, onveilige hechting, een bad ass willen temmen voor het eigen ego, indruk maken op de meiden ('ik heb geen watje') pappa deed ook zo, etc... Dus het in stand houden is idd mogelijk door deze vrouwen.
Dat is in lijn met het punt van Debby. Zo'n high maintenance geval is steeds minder interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |