abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:12:37 #251
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221127184
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat moet dat een enorme teleurstelling zijn voor al die naar jou smachtende alleenstaande moeders…
Nou. ontzettend.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221129358
Bekijk deze YouTube-video

De nieuwe Debby is uit *O*

Pleurt er wat random verzonnen feiten in, 67% heeft helemaal geen zin meer in seks. Vrouwen durven niet meer lepeltje lepeltje te liggen met hun partner uit angst dat die misschien wel wil neuken ? Is dat serieus een ding of geef je hem dan gewoon een knietje :o
blablablabla
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:50:54 #253
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221129947
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:40 schreef junkiesietze het volgende:
zelf wil ik geen kinderen.
misschien dat maar beter ook dan
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221130225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Elan het volgende:

Pleurt er wat random verzonnen feiten in, 67% heeft helemaal geen zin meer in seks. Vrouwen durven niet meer lepeltje lepeltje te liggen met hun partner uit angst dat die misschien wel wil neuken ? Is dat serieus een ding of geef je hem dan gewoon een knietje :o
Hoe kan een vrouw je een knietje geven als je lepeltje-lepeltje ligt?
pi_221130420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat moet dat een enorme teleurstelling zijn voor al die naar jou smachtende alleenstaande moeders…
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
misschien dat maar beter ook dan
Zo, jullie zijn leuk gezelschap :')
pi_221130486
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hoe kan een vrouw je een knietje geven als je lepeltje-lepeltje ligt?
Laat dat maar aan vrouwen over.
blablablabla
pi_221130510
quote:

Heb je serieus die 41 minuten aan pure bagger zitten aanluisteren? Ik steek nog liever een stoelpoot in mn reet
pi_221130675
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Heb je serieus die 41 minuten aan pure bagger zitten aanluisteren? Ik steek nog liever een stoelpoot in mn reet
Bluf
pi_221130986
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Alleen de intro.
Mokerhard gelachen wel.
blablablabla
pi_221131790
quote:

Heel veel vrouwen klagen over seks in een langdurige relatie. Dat ligt deels aan de seks zelf, maar wat ook meespeelt is dat veel vrouwen na een x aantal jaar seksueel uitgekeken zijn op hun partner.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:53:15 #261
5428 crew  miss_sly
pi_221132165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heel veel vrouwen klagen over seks in een langdurige relatie. Dat ligt deels aan de seks zelf, maar wat ook meespeelt is dat veel vrouwen na een x aantal jaar seksueel uitgekeken zijn op hun partner.
Mannen niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221132779
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mannen niet?
Je hebt genoeg mannen die veelvraten zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze seksueel uitgekeken raken op hun partner.

Natuurlijk komt dat ook wel voor, maar dan is het meer omdat de ander dan teveel is veranderd. En dat duurt doorgaans langer. Mannen lijken wat dat betreft ook gewoon minder kritisch te zijn.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:07 #263
5428 crew  miss_sly
pi_221132922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt genoeg mannen die veelvraten zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze seksueel uitgekeken raken op hun partner.

Natuurlijk komt dat ook wel voor, maar dan is het meer omdat de ander dan teveel is veranderd. En dat duurt doorgaans langer. Mannen lijken wat dat betreft ook gewoon minder kritisch te zijn.
Dat is niet wat ik zie in mijn omgeving. Vrouwen zijn seksueel niet sneller op hun partner uitgekeken. Ik zou eerder zeggen dat het 50-50 is.

Lijkt me ook niet iets dat aan geslacht ligt, maar een persoonlijke karaktertrek is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221133282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ze raken vaak uitgekeken omdat ze er zelf niks (meer) uithalen. Mannen willen penetreren, terwijl dat voor de gemiddelde vrouw zo'n beetje het minst boeiende aspect is van de seks. Sterker nog het kan pijnlijk zijn als je onvoldoende opgewonden bent omdat je geen emotionele verbinding voelt en/of niet langer aangetrokken tot je partner. Of je partner geen tijd neemt om je in de stemming te brengen en hem er gewoon in stopt. Dan vergaat de zin in seks je vanzelf. Een orgasme kan ze zichzelf vaak geven in seconden dus dat is ook geen prioriteit.

Vrouwen kunnen volgens mij ook geen seks met je hebben als ze boos op je zijn, het respect voor je verloren hebben of je haten. De gemiddelde man heeft daar totaal geen problemen mee. Zijn vrouw kan nog zo ontzettend kut doen, voor een wip is hij altijd wel te porren.

Mannen denken vaak dat vrouwen minder van seks houden maar dat is het niet. Het vrouwelijk libido is echter wel een veel delicatere kwestie dan mannen, die in een fractie van seconden door een puur visuele stimulans zin kunnen krijgen en een erectie.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')