Nou. ontzettend.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet dat een enorme teleurstelling zijn voor al die naar jou smachtende alleenstaande moeders…
misschien dat maar beter ook danquote:
Hoe kan een vrouw je een knietje geven als je lepeltje-lepeltje ligt?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De nieuwe Debby is uit![]()
Pleurt er wat random verzonnen feiten in, 67% heeft helemaal geen zin meer in seks. Vrouwen durven niet meer lepeltje lepeltje te liggen met hun partner uit angst dat die misschien wel wil neuken ? Is dat serieus een ding of geef je hem dan gewoon een knietje
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moet dat een enorme teleurstelling zijn voor al die naar jou smachtende alleenstaande moeders…
Zo, jullie zijn leuk gezelschapquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
misschien dat maar beter ook dan
Laat dat maar aan vrouwen over.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kan een vrouw je een knietje geven als je lepeltje-lepeltje ligt?
Heb je serieus die 41 minuten aan pure bagger zitten aanluisteren? Ik steek nog liever een stoelpoot in mn reetquote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Elan het volgende:
Pleurt er wat random verzonnen feiten in, 67% heeft helemaal geen zin meer in seks. Vrouwen durven niet meer lepeltje lepeltje te liggen met hun partner uit angst dat die misschien wel wil neuken ? Is dat serieus een ding of geef je hem dan gewoon een knietje
Blufquote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je serieus die 41 minuten aan pure bagger zitten aanluisteren? Ik steek nog liever een stoelpoot in mn reet
Alleen de intro.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb je serieus die 41 minuten aan pure bagger zitten aanluisteren? Ik steek nog liever een stoelpoot in mn reet
Heel veel vrouwen klagen over seks in een langdurige relatie. Dat ligt deels aan de seks zelf, maar wat ook meespeelt is dat veel vrouwen na een x aantal jaar seksueel uitgekeken zijn op hun partner.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:22 schreef Elan het volgende:
Mannen niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen klagen over seks in een langdurige relatie. Dat ligt deels aan de seks zelf, maar wat ook meespeelt is dat veel vrouwen na een x aantal jaar seksueel uitgekeken zijn op hun partner.
Je hebt genoeg mannen die veelvraten zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze seksueel uitgekeken raken op hun partner.quote:
Dat is niet wat ik zie in mijn omgeving. Vrouwen zijn seksueel niet sneller op hun partner uitgekeken. Ik zou eerder zeggen dat het 50-50 is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mannen die veelvraten zijn, maar dat wil niet zeggen dat ze seksueel uitgekeken raken op hun partner.
Natuurlijk komt dat ook wel voor, maar dan is het meer omdat de ander dan teveel is veranderd. En dat duurt doorgaans langer. Mannen lijken wat dat betreft ook gewoon minder kritisch te zijn.
Ze raken vaak uitgekeken omdat ze er zelf niks (meer) uithalen. Mannen willen penetreren, terwijl dat voor de gemiddelde vrouw zo'n beetje het minst boeiende aspect is van de seks. Sterker nog het kan pijnlijk zijn als je onvoldoende opgewonden bent omdat je geen emotionele verbinding voelt en/of niet langer aangetrokken tot je partner. Of je partner geen tijd neemt om je in de stemming te brengen en hem er gewoon in stopt. Dan vergaat de zin in seks je vanzelf. Een orgasme kan ze zichzelf vaak geven in seconden dus dat is ook geen prioriteit.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen klagen over seks in een langdurige relatie. Dat ligt deels aan de seks zelf, maar wat ook meespeelt is dat veel vrouwen na een x aantal jaar seksueel uitgekeken zijn op hun partner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |