abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juni 2026 @ 13:58:25 #101
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221050884
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:43 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
In bescherming nemen is erg vernederend, dat betekent dat iemand geen zelfbeschikkingsrecht heeft. Daartoe wordt doorgaans alleen toe overgegaan in absolute noodsituaties, als iemand bijvoorbeeld een psychose heeft, of zwaar geestelijk gehandicapt. Daar is bij deze mensen zeker geen sprake van, hoe veel je ook vind "maar het zijn allemaal tokkies". Snap dat je erg geschrokken bent van deze beelden vanuit je vinexhuis, maar voor deze mensen zijn dit soort taferelen de orde van de dag, er staat alleen een camera op nu
Ben helemaal niet geschrokken, moest er zelfs om lachen en ik woon ook helegaar niet in een vinexhuis. Voortaan ook beter lezen, want ik stel juist in mijn vorige posts dat 'in bescherming nemen' lastig is. Dat was mijn reactie op de eerder opgedaagde fatsoenrakkers.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221050985
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.

Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Ze was toch niet beduidend dommer of problematischer dan de rest van die OH Oh Cherso crew? Die Tijgertje was pas een gestoorde draaideurcrimineel die constant liep te vechten en wat al niet _O-

De problemen van Samantha komen primair voor uit bepaalde levenskeuzes, zich met verkeerde types inlaten op latere leeftijd en drugsgebruik.
blablablabla
pi_221050999
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 13:58 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ben helemaal niet geschrokken, moest er zelfs om lachen en ik woon ook helegaar niet in een vinexhuis. Voortaan ook beter lezen, want ik stel juist in mijn vorige posts dat 'in bescherming nemen' lastig is. Dat was mijn reactie op de eerder opgedaagde fatsoenrakkers.
Dat was beeldpraak uiteraard, dacht dat je dat wel had opgepikt.
Ja precies, je stelt dat in bescherming nemen lastig is, niet dat je het onwenselijk vindt. Verder sprong je gewoon mee op die trein die Leandra was begonnen
pi_221051036
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze was toch niet beduidend dommer of problematischer dan de rest van die OH Oh Cherso crew? Die Tijgertje was pas een gestoorde draaideurcrimineel die constant liep te vechten en wat al niet _O-

De problemen van Samantha komen primair voor uit bepaalde levenskeuzes, zich met verkeerde types inlaten op latere leeftijd en drugsgebruik.
Vond haar wel de meest asociale en domme van de groep. Tijgertje als goede tweede.
pi_221051136
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze was toch niet beduidend dommer of problematischer dan de rest van die OH Oh Cherso crew? Die Tijgertje was pas een gestoorde draaideurcrimineel die constant liep te vechten en wat al niet _O-

De problemen van Samantha komen primair voor uit bepaalde levenskeuzes, zich met verkeerde types inlaten op latere leeftijd en drugsgebruik.
Inderdaad, beetje makkelijk om te stellen dat de producenten van Oh Oh Cherso verantwoordelijk zijn voor Barbie's downfall. Die ging gewoon linksom of rechtsom een lastig leven krijgen, Oh Oh Cherso of niet
pi_221051142
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vond haar wel de meest asociale en domme van de groep. Tijgertje als goede tweede.
Maar niet achterlijk op het punt dat ze niet meer wilsbekwaam zou zijn. Daarom vind ik uitbuiting wel erg zwaar aangezet. Je zou ook kunnen zeggen dat die soap en het bijbehorende geld (zeker toen ze op een gegeven moment zwanger was) haar nog enigszins in het gareel hield. Want eigenlijk kon ze helemaal niks

Heb er persoonlijk meer moeite als ze een soap maken met mensen met downsyndroom.
blablablabla
pi_221051159
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:35 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Inderdaad, beetje makkelijk om te stellen dat de producenten van Oh Oh Cherso verantwoordelijk zijn voor Barbie's downfall. Die ging gewoon linksom of rechtsom een lastig leven krijgen, Oh Oh Cherso of niet
Exact en waar trek je de grens? Wel of niet wilsbekwaam lijkt me een goede en duidelijke grens.

Datzelfde gejank was er over die docu van Ferry Doedens. Als iemand wilsbekwaam is en er voor kiest om zich te laten portretteren tegen betaling moet hij of zij dat toch lekker doen.
blablablabla
pi_221051205
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar niet achterlijk op het punt dat ze niet meer wilsbekwaam zou zijn. Daarom vind ik uitbuiting wel erg zwaar aangezet. Je zou ook kunnen zeggen dat die soap en het bijbehorende geld (zeker toen ze op een gegeven moment zwanger was) haar nog enigszins in het gareel hield. Want eigenlijk kon ze helemaal niks

Heb er persoonlijk meer moeite als ze een soap maken met mensen met downsyndroom.
Dat niet inderdaad. Ze geilden allemaal ook zelf op de aandacht, net zoals die lui in TI die graag influencer willen worden.
pi_221051249
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat niet inderdaad. Ze geilden allemaal ook zelf op de aandacht, net zoals die lui in TI die graag influencer willen worden.
Waarschijnlijk buit ze die bekendheid die ze toen heeft verworven tegenwoordig nog steeds uit op OF of whatever en harkt ze duizenden euro's binnen elke maand. Dat doen een hoop van die 'labiele' meiden. Essociaal ook zo'n zogenaamd zielig figuur.

Dat is wel iets dat vrouwen boven mannen hebben in deze tijd, zelfs als je eigenlijk niks kan en te beroerd bent om te werken kun je door adultcontent en/of online je kut verkopen altijd nog aan een goed inkomen komen :7 .
blablablabla
pi_221051386
Onlyfans, ook een goeie inderdaad, dan moet je daar ook eerst even een welness check en een IQ check doen voordat mensen zich daar op mogen aanmelden als creator, denk dat dan bijna niemand door die check heen komt
pi_221051489
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 14:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk buit ze die bekendheid die ze toen heeft verworven tegenwoordig nog steeds uit op OF of whatever en harkt ze duizenden euro's binnen elke maand. Dat doen een hoop van die 'labiele' meiden. Essociaal ook zo'n zogenaamd zielig figuur.

Dat is wel iets dat vrouwen boven mannen hebben in deze tijd, zelfs als je eigenlijk niks kan en te beroerd bent om te werken kun je door adultcontent en/of online je kut verkopen altijd nog aan een goed inkomen komen :7 .
Ja, zelfs als DVP levert het haar extra aandacht en vast ook wel klanten op. En zo zijn er wel meer die door dit soort programma’s meer volgers hebben gekregen en daar blijkbaar wat aan verdienen.

Die Roos stond ook in haar nakie in blaadjes en weet ik wat. Tony werd bekender als DJ, Joey ook. Ze werden ook nog weleens gevraagd voor andere programma’s.
pi_221059936
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 15:43 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, zelfs als DVP levert het haar extra aandacht en vast ook wel klanten op. En zo zijn er wel meer die door dit soort programma’s meer volgers hebben gekregen en daar blijkbaar wat aan verdienen.

Die Roos stond ook in haar nakie in blaadjes en weet ik wat. Tony werd bekender als DJ, Joey ook. Ze werden ook nog weleens gevraagd voor andere programma’s.
Roos stond in de Playboy ja _O-
Er is ooit zo'n reünie geweest en het merendeel is prima terecht gekomen en geeft aan veel aan dat programma te danken hebben. Die Matsoe Matsoe had al een hoveniersbedrijfje dat is helemaal geëxplodeerd na die shows, honderden extra opdrachten en 12 man personeel puur en alleen omdat mensen het wel geinig vonden om een bekend figuur in te huren. Wat je zegt Tony idd als DJ flink kunnen verdienen :Y . Dus ja zo kan het ook gaan met min of meer labiele figuren.
blablablabla
pi_221061917
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waar die onzin toch vandaan komt, is me een raadsel.
Het is alleen geen onzin.

Wel is het zo dat bij Married With Children twee kanten op werkte.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 18:09:43 #114
5428 crew  miss_sly
pi_221062153
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 17:22 schreef Horzula het volgende:

[..]
Het is alleen geen onzin.

Wel is het zo dat bij Married With Children twee kanten op werkte.
Ik ben een vrouw en ken veel vrouwen en wij haten elkaar niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221062492
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben een vrouw en ken veel vrouwen en wij haten elkaar niet.
Ik zie je gezicht niet, @miss_sly, maar normaliter als een vrouw dit zegt en je kijkt naar haar ogen zie je dat ze iets denkt... "Behalve Jennifer en Amy en...".

Ik weet echt niet alles van vrouwen, maar dat dit citaat gevleugeld is heeft een reden.

Ook hebben de meeste mannen op gemengde middelbare scholen gezeten en dan zie je
hoe die meiden met elkaar omgaan.

Maar ik ben hier niet voor de gelijkhebberij. Mannen hebben weer andere héél achterlijke dingen, maar niet zien hoe vrouwen met elkaar omgaan is er meestal niet één van.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 19:03:17 #116
5428 crew  miss_sly
pi_221062576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 18:53 schreef Horzula het volgende:

[..]
Ik zie je gezicht niet, @:miss_sly, maar normaliter als een vrouw dit zegt en je kijkt naar haar ogen zie je dat ze iets denkt... "Behalve Jennifer en Amy en...".

Ik weet echt niet alles van vrouwen, maar dat dit citaat gevleugeld is heeft een reden.

Ook hebben de meeste mannen op gemengde middelbare scholen gezeten en dan zie je
hoe die meiden met elkaar omgaan.

Maar ik ben hier niet voor de gelijkhebberij. Mannen hebben weer andere héél achterlijke dingen, maar niet zien hoe vrouwen met elkaar omgaan is er meestal niet één van.
Er is geen vrouw die ik haat.
Dat tienermeiden soms niet fijn met elkaar omgaan zegt alles over de puberteit en niets over vrouwen die elkaar allemaal haten.

Ik vind het gewoon heel dom om een groep zo groot als ‘alle vrouwen’ of ‘alle mannen’ op een homogene groep te gooien en daar een enkele eigenschap op te plakken. Als je al maar één exemplaar vindt waarvoor het niet geldt, is je hele argument al nonsens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221062638
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is geen vrouw die ik haat.
Dat tienermeiden soms niet fijn met elkaar omgaan zegt alles over de puberteit en niets over vrouwen die elkaar allemaal haten.

Ik vind het gewoon heel dom om een groep zo groot als ‘alle vrouwen’ of ‘alle mannen’ op een homogene groep te gooien en daar een enkele eigenschap op te plakken. Als je al maar één exemplaar vindt waarvoor het niet geldt, is je hele argument al nonsens.
Waar staat er 'alle' in het citaat? 'Women,/'Vrouwen' is niet helemaal hetzelfde als 'All women'/'alle vrouwen'.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 19:21:26 #118
5428 crew  miss_sly
pi_221062695
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:13 schreef Horzula het volgende:

[..]
Waar staat er 'alle' in het citaat? 'Women,/'Vrouwen' is niet helemaal hetzelfde als 'All women'/'alle vrouwen'.
Als men het heeft over ‘vrouwen’ bedoelt men er maar een paar mee?
Duidelijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221062741
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als men het heeft over ‘vrouwen’ bedoelt men er maar een paar mee?
Duidelijk.
Het is meer onbepaald dan alle.

Ken je die serie en begrijp je hem ook?

De hypocrisie zat aan alle kanten en bij alle seksen en generaties. Dit was een uitspraak van Al Bundy, maar zo waren er nog veel meer.

De andere personages, zoals Peggy Bundy, hadden weer anderen.

Het is beslist niet zo dat er alleen maar met vrouwen gespot werd.
  Moderator dinsdag 16 juni 2026 @ 19:34:16 #120
5428 crew  miss_sly
pi_221062810
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:26 schreef Horzula het volgende:

[..]
Het is meer onbepaald dan alle.

Ken je die serie en begrijp je hem ook?

De hypocrisie zat aan alle kanten en bij alle seksen en generaties. Dit was een uitspraak van Al Bundy, maar zo waren er nog veel meer.

De andere personages, zoals Peggy Bundy, hadden weer anderen.

Het is beslist niet zo dat er alleen maar met vrouwen gespot werd.
Natuurlijk ken ik die serie. Dat is uit mijn jeugd. Natuurlijk werd alles en iedereen op de hak genomen. Hartstikke grappig. Maar wel
complete nonsens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 16 juni 2026 @ 19:42:28 #121
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221062869
Zucht.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221063493
Kamerplant met een rijbewijs... _O- Geweldig! Echte mannen?

Laat me raden dat is beslist een stelling van (ZZP) vrouwen met siliconen en botox overcompensatie die daarna alleen nog maar echte mannen willen?
pi_221063527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 21:00 schreef Watuntrik het volgende:
Kamerplant met een rijbewijs... _O- Geweldig! Echte mannen?

Laat me raden dat is beslist een stelling van (ZZP) vrouwen met siliconen en botox overcompensatie die daarna alleen nog maar echte mannen willen?
Vrouwen van een bepaalde leeftijd lijkt dit riedeltje vooral voor op te gaan ;) . De jonge vrouwen denken helemaal niet zo, dus je weet wat je te doen staat :P
blablablabla
pi_221066617
quote:
De druiven zijn weer zuur. Welke lesbiënne laat zich lenen voor een dergelijk artikel? Het lijken mij vooral de oudere 'prinsessen' die een relatie niet lijkt te lukken die volgens dit artikel de schuld daarvan dragen, want het zal toch niet aan haarzelf liggen?

Drie weken geleden was het 65 jarig huwelijk van een stel bij ons in de kerk.
pi_221067081
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 19:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als men het heeft over ‘vrouwen’ bedoelt men er maar een paar mee?
Duidelijk.
#notallwomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')