abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2026 @ 11:08:23 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221036899
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
Klopt. Hij was van tevoren heel zenuwachtig en schakelde ineens toen bleek dat hij een lifeline had.
pi_221036930
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen. :')
pi_221036993
Bekijk deze YouTube-video

Wel een mooi moment om deze legendarische beelden nog eens te posten
pi_221037008
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen. :')
Ja man, ze geven zelfs commissies aan verleiders die het lukt om een deelnemer in de fout te laten gaan, als je iemand laat zoenen krijg je x bedrag en als je iemand laat neuken krijg je nog een groter bedrag
pi_221037133
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Wel een mooi moment om deze legendarische beelden nog eens te posten
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:23:34 #81
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221037344
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
pi_221037501
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordig
pi_221037589
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Die lui doen er zelf maar al te graag aan mij. Alles voor wat extra volgers. Behalve influencer kunnen ze waarschijnlijk ook niet veel anders dan dozen schuiven of achter het raam.
pi_221038233
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:40:49 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221038239
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.
pi_221038243
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordig
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.

Nee, ik vind dit zo ver buiten de grenzen van fatsoen dat de producenten wat mij betreft verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
pi_221038247
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.
Exact.

En dan sommigen nog met een baby onderweg… What the hell???
  zondag 14 juni 2026 @ 14:53:26 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221038356
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.

Nee, ik vind dit zo ver buiten de grenzen van fatsoen dat de producenten wat mij betreft verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.

Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221038817
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.

Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
  zondag 14 juni 2026 @ 16:02:37 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221039154
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221039311
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Dat zou echt een top idee zijn
pi_221039507
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.
We hebben het niet over downies he? :')
pi_221039842
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Exact.

En dan sommigen nog met een baby onderweg… What the hell???
Ze stellen zelf dat ze dat nog niet wisten toen ze naar TI gingen.
pi_221039904
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.
pi_221039918
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dat zou echt een top idee zijn
Dan zijn dit soort programma’s zo van de buis. En wat is het volgende dan?
  zondag 14 juni 2026 @ 18:17:43 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221040857
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zijn dit soort programma’s zo van de buis. En wat is het volgende dan?
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.

Maar ja, deze mensen kunnen autorijden, stemmen en de verantwoordelijkheid nemen voor een chihuahua. Informed Consent (geïnformeerde overeenstemming) is niet onredelijk. Maar exploitatie kun je proberen aan te pakken

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 14-06-2026 18:37:14 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221040902
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.

Maar ja, deze mensen kunnen autorijden, stemmen en de verantwoordelijkheid nemen voor een chihuahua. Informed Consent (geïnformeerde overeenstemming) is niet onredelijk. Maar exploitatie kun proberen aan te pakken
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.
  zondag 14 juni 2026 @ 18:36:31 #98
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221040981
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221044352
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.
Volgens mij deed de product al aan nazorg. Al was niet iedereen daar tevreden over. In dit nieuwe seizoen zou de begeleiding zijn verbeterd. Maar verwacht niet dat de deelnemers elkaar vanaf nu steeds met twee woorden aanspreken. Desalniettemijn zijn er (ook) dit jaar klachten over agressie en bedreigingen.
pi_221050713
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:36 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.
In bescherming nemen is erg vernederend, dat betekent dat iemand geen zelfbeschikkingsrecht heeft. Daartoe wordt doorgaans alleen toe overgegaan in absolute noodsituaties, als iemand bijvoorbeeld een psychose heeft, of zwaar geestelijk gehandicapt. Daar is bij deze mensen zeker geen sprake van, hoe veel je ook vind "maar het zijn allemaal tokkies". Snap dat je erg geschrokken bent van deze beelden vanuit je vinexhuis, maar voor deze mensen zijn dit soort taferelen de orde van de dag, er staat alleen een camera op nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')