Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox. Ik krijg er gelukkig de slappe lach van. Maar waarschijnlijk zijn het maar enkele mannen. De meerderheid wil vrouwen nu eenmaal beter leren kennen. Not all men.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar als je na twee of drie zinnen al over seks begint, dan ben je niet bezig met iemand leren kennen. Dat is een beetje het punt. Ik vind het een teken van contactgestoordheid eerlijk gezegd. Natuurlijk begrijpt iedereen dat als je met het uitgaan op een vrouw afstapt daar ook geregeld als motivatie bij zal zitten 'misschien wordt het wel neuken' (om het maar even plat uit te drukken), maar zelfs dan wil je de ander toch ook wel iets beter leren kennen? Een leuke tijd hebben, spanning opbouwen...
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox.
Precies VEM2012.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.
Dat los je niet op met hen een trucje aan te leren, want veruit de meeste vrouwen prikken daar dan wel doorheen.
Jij wilt zeker helemaal geen partner he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"
Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
Krijg enkel zin in een Magnum na deze post.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"
Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
Geef ze brood en spelen en ze doen alles voor je..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]
Deze is goed he. Beetje mannen in hun reet kruipen en zeggen hoe kut vrouwen zijn alleen maar om ze vervolgens naar haar OF account te lokken en financieel kaal te plukken![]()
Schijnt een enorme trend te zijn met name in US. Geniaal verdienmodel.
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]
Deze is goed he. Beetje mannen in hun reet kruipen en zeggen hoe kut vrouwen zijn alleen maar om ze vervolgens naar haar OF account te lokken en financieel kaal te plukken![]()
Schijnt een enorme trend te zijn met name in US. Geniaal verdienmodel.
Bij Temptation Island is dat idd ook, de verleidsters maken subtiele en minder subtiele seksuele insinuaties en de verleiders die de vrouwen moeten verleiden gaan op emotioneel vlak lopen etterenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef ze brood en spelen en ze doen alles voor je..
Whehehe die kan wel op een tegeltje.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.
Niet in heel Vlaanderenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet in heel Vlaanderen![]()
Hier zeggen ze: een rosse om op te crossen![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Whehehe die kan wel op een tegeltje.
Pure poëzie.
Ik vind het altijd wel een bijzonder fenomeen dat áls onze Zuiderburen (c'est Belgique) zich uiteindelijk uitspreken over iets, dat dat zelfs voor ons diknekken zó ontzettend lomp isquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet in heel Vlaanderen![]()
Hier zeggen ze: een rosse om op te crossen![]()
Nuja, weet je.. mjaquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een bijzonder fenomeen dat áls onze Zuiderburen (c'est Belgique) zich uiteindelijk uitspreken over iets, dat dat zelfs voor ons diknekken zó ontzettend lomp is![]()
.
Gaat natuurlijk niet voor jou op hè lieve @:Lenny77![]()
Maar heb dit in diverse hoedanigheden al meegemaakt, voornamelijk professioneel.
Rond de pot draaien in eerste instantie natuurlijk maar áls 'men' dan concreet wordt : berg u maar hè, amaiii. Holy moly![]()
.
Laat hem fucking zien dan!quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:26 schreef alternatif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kijk deze vrouw
en dan is ze nog zwanger van hem ook![]()
![]()
Niet iedereen werkt zo.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar als je na twee of drie zinnen al over seks begint, dan ben je niet bezig met iemand leren kennen. Dat is een beetje het punt. Ik vind het een teken van contactgestoordheid eerlijk gezegd. Natuurlijk begrijpt iedereen dat als je met het uitgaan op een vrouw afstapt daar ook geregeld als motivatie bij zal zitten 'misschien wordt het wel neuken' (om het maar even plat uit te drukken), maar zelfs dan wil je de ander toch ook wel iets beter leren kennen? Een leuke tijd hebben, spanning opbouwen...
Dus enkel om de voortplanting?quote:Op zondag 14 juni 2026 02:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt zo.
Sommige mensen zijn gewoon heel plat en simpel. Opereren als dieren.
Ja, daar komt het in feite op neerquote:Op zondag 14 juni 2026 08:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus enkel om de voortplanting?
Komt op hetzelfde neer
Het komt wel een beetje over alsof dit de eerste keer is dat ze voluit durft te praten (omdat er een camera bij is). Wel de klassieke narcisten-tactiek van hem. Eerst alles ontkennen, dan hengelen naar wat de ander zeker weet / heeft gezien, dat dan maar bekennen en de rest glashard ontkennen weer, inclusief allerlei manipulatie alsof de ander gek is, hij in de val is gelokt, etc.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dacht dat deze bagger van tv was want grensoverschrijdend!? Petertje van der Vorst met zijn 'Be sweet' enz?
Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het. Wat een opgefokte kneus.
Shirtje uit.
Alle scheldwoorden achter elkaar die je maar kunt verzinnen
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt wel een beetje over alsof dit de eerste keer is dat ze voluit durft te praten (omdat er een camera bij is). Wel de klassieke narcisten-tactiek van hem. Eerst alles ontkennen, dan hengelen naar wat de ander zeker weet / heeft gezien, dat dan maar bekennen en de rest glashard ontkennen weer, inclusief allerlei manipulatie alsof de ander gek is, hij in de val is gelokt, etc.
Yep.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.
De angle dat er geen beeldmateriaal was van het zoenen was hij tien minuten lang aan het vastgrijpen, ook nog na zijn "reflectie". Het was de rechtvaardiging voor zowel zijn slachtofferpositie als zijn hele rant.
Laat zien dat er met narcisten geen land te bezeilen valt, in je verhaal zit altijd wel een klein gaatje of onzekerheid en dat buiten ze ad infinitum uit.
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoegquote:Op zondag 14 juni 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.
De angle dat er geen beeldmateriaal was van het zoenen was hij tien minuten lang aan het vastgrijpen, ook nog na zijn "reflectie". Het was de rechtvaardiging voor zowel zijn slachtofferpositie als zijn hele rant.
Laat zien dat er met narcisten geen land te bezeilen valt, in je verhaal zit altijd wel een klein gaatje of onzekerheid en dat buiten ze ad infinitum uit.
Klopt. Hij was van tevoren heel zenuwachtig en schakelde ineens toen bleek dat hij een lifeline had.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
Ja man, ze geven zelfs commissies aan verleiders die het lukt om een deelnemer in de fout te laten gaan, als je iemand laat zoenen krijg je x bedrag en als je iemand laat neuken krijg je nog een groter bedragquote:Op zondag 14 juni 2026 11:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen.
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wel een mooi moment om deze legendarische beelden nog eens te posten
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.quote:Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordigquote:Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Die lui doen er zelf maar al te graag aan mij. Alles voor wat extra volgers. Behalve influencer kunnen ze waarschijnlijk ook niet veel anders dan dozen schuiven of achter het raam.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordig
Exact.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.
Nee, ik vind dit zo ver buiten de grenzen van fatsoen dat de producenten wat mij betreft verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.
Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Dat zou echt een top idee zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
We hebben het niet over downies he?quote:Op zondag 14 juni 2026 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.
Ze stellen zelf dat ze dat nog niet wisten toen ze naar TI gingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Exact.
En dan sommigen nog met een baby onderweg… What the hell???
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zijn dit soort programma’s zo van de buis. En wat is het volgende dan?
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:17 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.
Maar ja, deze mensen kunnen autorijden, stemmen en de verantwoordelijkheid nemen voor een chihuahua. Informed Consent (geïnformeerde overeenstemming) is niet onredelijk. Maar exploitatie kun proberen aan te pakken
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.quote:Op zondag 14 juni 2026 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.
Volgens mij deed de product al aan nazorg. Al was niet iedereen daar tevreden over. In dit nieuwe seizoen zou de begeleiding zijn verbeterd. Maar verwacht niet dat de deelnemers elkaar vanaf nu steeds met twee woorden aanspreken. Desalniettemijn zijn er (ook) dit jaar klachten over agressie en bedreigingen.quote:Op zondag 14 juni 2026 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.
In bescherming nemen is erg vernederend, dat betekent dat iemand geen zelfbeschikkingsrecht heeft. Daartoe wordt doorgaans alleen toe overgegaan in absolute noodsituaties, als iemand bijvoorbeeld een psychose heeft, of zwaar geestelijk gehandicapt. Daar is bij deze mensen zeker geen sprake van, hoe veel je ook vind "maar het zijn allemaal tokkies". Snap dat je erg geschrokken bent van deze beelden vanuit je vinexhuis, maar voor deze mensen zijn dit soort taferelen de orde van de dag, er staat alleen een camera op nuquote:Op zondag 14 juni 2026 18:36 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |