abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2026 @ 10:28:04 #51
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221007003
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar als je na twee of drie zinnen al over seks begint, dan ben je niet bezig met iemand leren kennen. Dat is een beetje het punt. Ik vind het een teken van contactgestoordheid eerlijk gezegd. Natuurlijk begrijpt iedereen dat als je met het uitgaan op een vrouw afstapt daar ook geregeld als motivatie bij zal zitten 'misschien wordt het wel neuken' (om het maar even plat uit te drukken), maar zelfs dan wil je de ander toch ook wel iets beter leren kennen? Een leuke tijd hebben, spanning opbouwen...
Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox. Ik krijg er gelukkig de slappe lach van. Maar waarschijnlijk zijn het maar enkele mannen. De meerderheid wil vrouwen nu eenmaal beter leren kennen. Not all men.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221007263
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:28 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Lief, deze geloofsbrieven. Het gaat mij meer om die schakelproblemen van 0 naar 100 en de bijbehorende afknapper. Het is een verbale ejaculatie praecox.
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.

Dat los je niet op met hen een trucje aan te leren, want veruit de meeste vrouwen prikken daar dan wel doorheen.
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:16:45 #53
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221007283
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, ik probeer daar een verklaring voor te geven en dat is dat ik vermoed dat deze mannen oprecht niet geïnteresseerd zijn, maar gewoon iemand (anybody, letterlijk...) zoeken om te neuken.

Dat los je niet op met hen een trucje aan te leren, want veruit de meeste vrouwen prikken daar dan wel doorheen.
Precies VEM2012.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221007768
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"

Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
  Moderator donderdag 11 juni 2026 @ 13:05:58 #55
5428 crew  miss_sly
pi_221008120
Ze kunnen dan altijd nog een imaginair vriendje nemen, toch? O-)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221008414
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"

Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
Jij wilt zeker helemaal geen partner he?
  donderdag 11 juni 2026 @ 16:14:39 #57
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221009486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 12:38 schreef incel het volgende:
Dit roepen ze waarschijnlijk als copings-mechanisme omdat ze zelf gebrainwashed zijn om lekker wild en vrij te zijn en nu zijn ze allemaal 30 met rammelende eierstokken zitten ze op de bank terug en is het te laat en daarom zeggen ze maar van "Nou ik wil het helemaal niet hoor"

Ik deed dat vroeger ook altijd als mijn buurjongetje een ijsje had en ik niet en hij zat me te pesten er mee dan zei ik ook altijd dat ik helemaal geen ijs wilde
Krijg enkel zin in een Magnum na deze post.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221024571
tiktok


Deze is goed he. Beetje mannen in hun reet kruipen en zeggen hoe kut vrouwen zijn alleen maar om ze vervolgens naar haar OF account te lokken en financieel kaal te plukken _O_

Schijnt een enorme trend te zijn met name in US. Geniaal verdienmodel.
blablablabla
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 12:12:10 #59
441859 crew  Lenny77
pi_221027134
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Deze is goed he. Beetje mannen in hun reet kruipen en zeggen hoe kut vrouwen zijn alleen maar om ze vervolgens naar haar OF account te lokken en financieel kaal te plukken _O_

Schijnt een enorme trend te zijn met name in US. Geniaal verdienmodel.
Geef ze brood en spelen en ze doen alles voor je..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221027764
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 00:40 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Deze is goed he. Beetje mannen in hun reet kruipen en zeggen hoe kut vrouwen zijn alleen maar om ze vervolgens naar haar OF account te lokken en financieel kaal te plukken _O_

Schijnt een enorme trend te zijn met name in US. Geniaal verdienmodel.
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.
pi_221028679
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 12:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geef ze brood en spelen en ze doen alles voor je..
Bij Temptation Island is dat idd ook, de verleidsters maken subtiele en minder subtiele seksuele insinuaties en de verleiders die de vrouwen moeten verleiden gaan op emotioneel vlak lopen etteren _O-
blablablabla
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:31:42 #62
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221028773
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.
Whehehe die kan wel op een tegeltje.

Pure poëzie.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 17:06:27 #63
441859 crew  Lenny77
pi_221029626
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ros bloed poept goed zeggen ze in Vlaanderen.
Niet in heel Vlaanderen :{w

Hier zeggen ze: een rosse om op te crossen :@ ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juni 2026 @ 19:40:39 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221030476
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niet in heel Vlaanderen :{w

Hier zeggen ze: een rosse om op te crossen :@ ;(
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Whehehe die kan wel op een tegeltje.

Pure poëzie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 13 juni 2026 @ 22:02:28 #65
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221031960
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niet in heel Vlaanderen :{w

Hier zeggen ze: een rosse om op te crossen :@ ;(
Ik vind het altijd wel een bijzonder fenomeen dat áls onze Zuiderburen (c'est Belgique) zich uiteindelijk uitspreken over iets, dat dat zelfs voor ons diknekken zó ontzettend lomp is :@ _O-.

Gaat natuurlijk niet voor jou op hè lieve @Lenny77 :*

Maar heb dit in diverse hoedanigheden al meegemaakt, voornamelijk professioneel.
Rond de pot draaien in eerste instantie natuurlijk maar áls 'men' dan concreet wordt : berg u maar hè, amaiii. Holy moly :o _O-.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zaterdag 13 juni 2026 @ 22:06:19 #66
441859 crew  Lenny77
pi_221032023
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 22:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik vind het altijd wel een bijzonder fenomeen dat áls onze Zuiderburen (c'est Belgique) zich uiteindelijk uitspreken over iets, dat dat zelfs voor ons diknekken zó ontzettend lomp is :@ _O-.

Gaat natuurlijk niet voor jou op hè lieve @:Lenny77 :*

Maar heb dit in diverse hoedanigheden al meegemaakt, voornamelijk professioneel.
Rond de pot draaien in eerste instantie natuurlijk maar áls 'men' dan concreet wordt : berg u maar hè, amaiii. Holy moly :o _O-.
Nuja, weet je.. mja

:P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221032429
Ja zo waar
  zondag 14 juni 2026 @ 02:43:31 #68
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221035413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:26 schreef alternatif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

kijk deze vrouw

en dan is ze nog zwanger van hem ook :') :') :')

:')
Laat hem fucking zien dan!
  zondag 14 juni 2026 @ 02:55:06 #69
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221035442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 10:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar als je na twee of drie zinnen al over seks begint, dan ben je niet bezig met iemand leren kennen. Dat is een beetje het punt. Ik vind het een teken van contactgestoordheid eerlijk gezegd. Natuurlijk begrijpt iedereen dat als je met het uitgaan op een vrouw afstapt daar ook geregeld als motivatie bij zal zitten 'misschien wordt het wel neuken' (om het maar even plat uit te drukken), maar zelfs dan wil je de ander toch ook wel iets beter leren kennen? Een leuke tijd hebben, spanning opbouwen...
Niet iedereen werkt zo.

Sommige mensen zijn gewoon heel plat en simpel. Opereren als dieren.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 08:31:12 #70
441859 crew  Lenny77
pi_221035934
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 02:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niet iedereen werkt zo.

Sommige mensen zijn gewoon heel plat en simpel. Opereren als dieren.
Dus enkel om de voortplanting?
Komt op hetzelfde neer :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 14 juni 2026 @ 08:34:38 #71
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221035940
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus enkel om de voortplanting?
Komt op hetzelfde neer :P
Ja, daar komt het in feite op neer :P

En helaas planten die twee zich voort.
pi_221035945
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 14:55 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dacht dat deze bagger van tv was want grensoverschrijdend!? Petertje van der Vorst met zijn 'Be sweet' enz?

Maar goed dat er een cameraploeg bij was, anders had ze nogal klappen gekregen lijkt het. Wat een opgefokte kneus.

Shirtje uit :').
Alle scheldwoorden achter elkaar die je maar kunt verzinnen :')
Het komt wel een beetje over alsof dit de eerste keer is dat ze voluit durft te praten (omdat er een camera bij is). Wel de klassieke narcisten-tactiek van hem. Eerst alles ontkennen, dan hengelen naar wat de ander zeker weet / heeft gezien, dat dan maar bekennen en de rest glashard ontkennen weer, inclusief allerlei manipulatie alsof de ander gek is, hij in de val is gelokt, etc.
  zondag 14 juni 2026 @ 10:35:53 #73
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221036726
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 08:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het komt wel een beetje over alsof dit de eerste keer is dat ze voluit durft te praten (omdat er een camera bij is). Wel de klassieke narcisten-tactiek van hem. Eerst alles ontkennen, dan hengelen naar wat de ander zeker weet / heeft gezien, dat dan maar bekennen en de rest glashard ontkennen weer, inclusief allerlei manipulatie alsof de ander gek is, hij in de val is gelokt, etc.
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.

De angle dat er geen beeldmateriaal was van het zoenen was hij tien minuten lang aan het vastgrijpen, ook nog na zijn "reflectie". Het was de rechtvaardiging voor zowel zijn slachtofferpositie als zijn hele rant.

Laat zien dat er met narcisten geen land te bezeilen valt, in je verhaal zit altijd wel een klein gaatje of onzekerheid en dat buiten ze ad infinitum uit.
pi_221036750
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.

De angle dat er geen beeldmateriaal was van het zoenen was hij tien minuten lang aan het vastgrijpen, ook nog na zijn "reflectie". Het was de rechtvaardiging voor zowel zijn slachtofferpositie als zijn hele rant.

Laat zien dat er met narcisten geen land te bezeilen valt, in je verhaal zit altijd wel een klein gaatje of onzekerheid en dat buiten ze ad infinitum uit.
Yep.

Je zag hem eerst hengelen naar en afwachten wat voor bewijs ze hadden van zijn uitspattingen. Hij leek het zelf nog echt te geloven allemaal. Textbook narcist in alles.

Dat accentje ook :r die tokkie nektattoos en opgefokt gedrag. Je dochter zou er mee thuis komen... :{

[ Bericht 12% gewijzigd door Halcon op 14-06-2026 10:47:17 ]
pi_221036813
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Onder het begeleidende genot van een licht urban accentje.

De angle dat er geen beeldmateriaal was van het zoenen was hij tien minuten lang aan het vastgrijpen, ook nog na zijn "reflectie". Het was de rechtvaardiging voor zowel zijn slachtofferpositie als zijn hele rant.

Laat zien dat er met narcisten geen land te bezeilen valt, in je verhaal zit altijd wel een klein gaatje of onzekerheid en dat buiten ze ad infinitum uit.
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
  zondag 14 juni 2026 @ 11:08:23 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221036899
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
Klopt. Hij was van tevoren heel zenuwachtig en schakelde ineens toen bleek dat hij een lifeline had.
pi_221036930
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Je zag hem ook verschrikt kijken toen ze de beelden gingen laten zien, en toen bleek dat er niks te zien was ging hij heel opgelucht zitten lachen, dat zegt genoeg
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen. :')
pi_221036993
Bekijk deze YouTube-video

Wel een mooi moment om deze legendarische beelden nog eens te posten
pi_221037008
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
En dan klagen dat TI hem erin probeert te luizen. Zelfs deze randdebiel moet het idee achter dat programma wel kunnen begrijpen. :')
Ja man, ze geven zelfs commissies aan verleiders die het lukt om een deelnemer in de fout te laten gaan, als je iemand laat zoenen krijg je x bedrag en als je iemand laat neuken krijg je nog een groter bedrag
pi_221037133
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Wel een mooi moment om deze legendarische beelden nog eens te posten
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
  zondag 14 juni 2026 @ 12:23:34 #81
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221037344
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
pi_221037501
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een walgelijk kut programma is het ook. Alles gericht op de deelnemers mentaal kapot te maken.
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordig
pi_221037589
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Die lui doen er zelf maar al te graag aan mij. Alles voor wat extra volgers. Behalve influencer kunnen ze waarschijnlijk ook niet veel anders dan dozen schuiven of achter het raam.
pi_221038233
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hetzelfde als alle reality en talentenshows. Laagontwikkelde mensen in oncomfortabele posities brengen en ze hun grenzen over laten gaan om kijkcijfers te genereren. Totale uitbuiting verpakt met spannende muziekjes, leuke kleurtjes en glitter en glamour. Alles voor de commercie.
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.
  zondag 14 juni 2026 @ 14:40:49 #85
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221038239
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze show wel het ergste is binnen de categorie reality.
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.
pi_221038243
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 12:52 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Alleen de deelnemers weten dondersgoed waar ze aan meedoen. Play stupid games, win stupid prizes. Vind het juist wel mooi dat dit nog kan in een maatschappij waarin bijna alles gecensureerd moet worden. Bijna alles is nep of gecureerd tegenwoordig
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.

Nee, ik vind dit zo ver buiten de grenzen van fatsoen dat de producenten wat mij betreft verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
pi_221038247
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Omdat het over relaties gaat misschien wel ja.
Exact.

En dan sommigen nog met een baby onderweg… What the hell???
  zondag 14 juni 2026 @ 14:53:26 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221038356
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Iedereen die meedoet aan deze onzin is tevens niet mentaal capabel om dit soort beslissingen te nemen vrees ik.

Nee, ik vind dit zo ver buiten de grenzen van fatsoen dat de producenten wat mij betreft verantwoordelijk zijn voor de gevolgen.
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.

Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221038817
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
De Scheveningse Barbie (Samantha de Jong) is wat dat betreft een prima voorbeeld, en dat was in de eerste aflevering van Oh, Oh, Cherso al duidelijk.
De rest van de cast viel mee en is ook relatief goed terechtgekomen, maar Samantha was echt beduidend dommer en asocialer dan de rest.

Zij had toen al tegen zichzelf beschermd moeten worden door haar niet te laten deelnemen.
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
  zondag 14 juni 2026 @ 16:02:37 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_221039154
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221039311
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Dat zou echt een top idee zijn
pi_221039507
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als een commerciële partij iets wil produceren waar ze flink aan gaan verdienen dan mogen we best verwachten dat ze daarbij geen mensen uitbuiten die niet intelligent genoeg zijn om te begrijpen waar ze aan deelnemen.
We hebben het niet over downies he? :')
pi_221039842
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 14:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Exact.

En dan sommigen nog met een baby onderweg… What the hell???
Ze stellen zelf dat ze dat nog niet wisten toen ze naar TI gingen.
pi_221039904
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Als we een IQ minimum voor bepaalde dingen gaan invoeren dan begeef je je wel op heel glad ijs. Gaan we dan ook een IQ minimum instellen voor het mogen krijgen van kinderen ofzo?
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.
pi_221039918
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 16:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dat zou echt een top idee zijn
Dan zijn dit soort programma’s zo van de buis. En wat is het volgende dan?
  zondag 14 juni 2026 @ 18:17:43 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221040857
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan zijn dit soort programma’s zo van de buis. En wat is het volgende dan?
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.

Maar ja, deze mensen kunnen autorijden, stemmen en de verantwoordelijkheid nemen voor een chihuahua. Informed Consent (geïnformeerde overeenstemming) is niet onredelijk. Maar exploitatie kun je proberen aan te pakken

[ Bericht 0% gewijzigd door Koekoekmakto op 14-06-2026 18:37:14 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221040902
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alles wat ordinair is verbieden, totdat het fatsoen naar tevredenheid is gefatsoeneerd voor de fatsoenlijken.

Maar ja, deze mensen kunnen autorijden, stemmen en de verantwoordelijkheid nemen voor een chihuahua. Informed Consent (geïnformeerde overeenstemming) is niet onredelijk. Maar exploitatie kun proberen aan te pakken
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.
  zondag 14 juni 2026 @ 18:36:31 #98
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221040981
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze exploiteren dat programma zelf ook. Het gaat ze vooral om enige bekendheid te verkrijgen en de volgerslijst op Tiktok in Instagram wat op te pimpen.
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221044352
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:00 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, maar maak de productie verantwoordelijk voor begeleiding. Dan passen ze wel op met wat ze doen en met wie ze in zee gaan.
Volgens mij deed de product al aan nazorg. Al was niet iedereen daar tevreden over. In dit nieuwe seizoen zou de begeleiding zijn verbeterd. Maar verwacht niet dat de deelnemers elkaar vanaf nu steeds met twee woorden aanspreken. Desalniettemijn zijn er (ook) dit jaar klachten over agressie en bedreigingen.
pi_221050713
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 18:36 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ook dat. Het is idd soms wederzijdse exploitatie. Het 'in bescherming nemen' is niet zo makkelijk in te vullen.
In bescherming nemen is erg vernederend, dat betekent dat iemand geen zelfbeschikkingsrecht heeft. Daartoe wordt doorgaans alleen toe overgegaan in absolute noodsituaties, als iemand bijvoorbeeld een psychose heeft, of zwaar geestelijk gehandicapt. Daar is bij deze mensen zeker geen sprake van, hoe veel je ook vind "maar het zijn allemaal tokkies". Snap dat je erg geschrokken bent van deze beelden vanuit je vinexhuis, maar voor deze mensen zijn dit soort taferelen de orde van de dag, er staat alleen een camera op nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')