abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 19:58:02 #176
5428 crew  miss_sly
pi_221082058
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat laatste klopt. En dan nog even met de ogen draaien naar de collega's en lachend zeggen dat er weer ééntje was :')
Geef toe dat je het niet weet en stuur door. Dat is geen schande he? Zo een vrouw stopt waarschijnlijk daar want 'het hoort er bij he madammeke' met alle gevolgen van dien.
Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.

Veel artsen schrijven liever AD voor dan HST :{
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:41:50 #177
441859 crew  Lenny77
pi_221083023
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.

Veel artsen schrijven liever AD voor dan HST :{
Klopt helaas ook :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 21:55:41 #178
22592 crew  Ole
pi_221083212
Er is een topic in LIF hierover hoor ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:08:25 #179
441859 crew  Lenny77
pi_221083318
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Ole het volgende:
Er is een topic in LIF hierover hoor ;)
Klopt, maar niet iedereen zit in LIF en soms kan je sommige dingen niet genoeg delen ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 22:09:15 #180
22592 crew  Ole
pi_221083326
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Klopt, maar niet iedereen zit in LIF en soms kan je sommige dingen niet genoeg delen ;)
Eens hoor. Was ook grapje hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:12:24 #181
5428 crew  miss_sly
pi_221083359
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Ole het volgende:
Er is een topic in LIF hierover hoor ;)
I know, ik heb daar heel wat gepost en volgens mij heb ik die reeks zelfs gestart :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 22:12:45 #182
22592 crew  Ole
pi_221083365
quote:
7s.gif Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.

Veel artsen schrijven liever AD voor dan HST :{
Maar ook. Of het ook over wat dan ook gaat als vrouw bij huisarts. Ik heb bijvoorbeeld zwaar ijzertekort en nog wat van die dingetjes. Wordt echt makkelijk afgedaan bij vrouwen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:17:47 #183
441859 crew  Lenny77
pi_221083424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:09 schreef Ole het volgende:

[..]
Eens hoor. Was ook grapje hoor!
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221083579
Daarvoor bestaan toch supplementen? Of veel spinazie eten?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:58:36 #185
441859 crew  Lenny77
pi_221084097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Masberum het volgende:
Daarvoor bestaan toch supplementen? Of veel spinazie eten?
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.
Anders blijf je een slappe dweil..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221084109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.
Anders blijf je een slappe dweil..
Oke. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar deze topicreeks over gaat dus ga maar gewoon wat mee met wat recent gezegd wordt
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:02:50 #187
441859 crew  Lenny77
pi_221084154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:59 schreef Masberum het volgende:

[..]
Oke. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar deze topicreeks over gaat dus ga maar gewoon wat mee met wat recent gezegd wordt
Dit topic loopt als een gewoon gesprek tussen een hoop vrienden. Vaak een omweg, soms iets heel anders, maar uiteindelijk komen we wel weer tot de essentie.
Eerlijk gezegd hou ik wel van dit soort topics en de omwegen O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221084177
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit topic loopt als een gewoon gesprek tussen een hoop vrienden. Vaak een omweg, soms iets heel anders, maar uiteindelijk komen we wel weer tot de essentie.
Eerlijk gezegd hou ik wel van dit soort topics en de omwegen O+
Ja ik zie het als een SC. Ik heb niet het idee dat jullie hier weer tot een essentie komen, meer gewoon maar overal heen dwalen, maar ik ben hier ook niet telkens aanwezig dus misschien kan ik dat niet goed genoeg inschatten
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 23:05:50 #189
22592 crew  Ole
pi_221084180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.
Anders blijf je een slappe dweil..
Noem je mij nu een slappe dweil :s)

Ff serieus. Slik nu extra ijzer. Binnenkort weer even testen en als geen verbetering ga ik wel aandringen op infuus.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:09:06 #190
441859 crew  Lenny77
pi_221084214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Ole het volgende:

[..]
Noem je mij nu een slappe dweil :s)

Ff serieus. Slik nu extra ijzer. Binnenkort weer even testen en als geen verbetering ga ik wel aandringen op infuus.
Ja dat deed ik :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:09:41 #191
441859 crew  Lenny77
pi_221084218
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja ik zie het als een SC. Ik heb niet het idee dat jullie hier weer tot een essentie komen, meer gewoon maar overal heen dwalen, maar ik ben hier ook niet telkens aanwezig dus misschien kan ik dat niet goed genoeg inschatten
Jawel hoor, in al deze 27 delen komen we minstens 10 keer per reeks weer even tot de essentie :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 juni 2026 @ 23:11:16 #192
22592 crew  Ole
pi_221084227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:09 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat deed ik :@
o|O
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:13:38 #193
441859 crew  Lenny77
pi_221084250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:11 schreef Ole het volgende:

[..]
o|O
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221084259
In plaats van haar te klappen, misschien jullie 2 mij? Misschien vind ik het fijn
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:15:49 #195
441859 crew  Lenny77
pi_221084270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:14 schreef Masberum het volgende:
In plaats van haar te klappen, misschien jullie 2 mij? Misschien vind ik het fijn
Daar was vroeger KEL voor :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221084292
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Daar was vroeger KEL voor :@
Ow bestaat dat niet meer? Ja blijkbaar niet maar wat verbaasd
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 23:18:31 #197
441859 crew  Lenny77
pi_221084299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ow bestaat dat niet meer? Ja blijkbaar niet maar wat verbaasd
Nee daar was het erg rustig. Wel jammer, was een mooi en veilig hoekje
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221084317
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 23:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee daar was het erg rustig. Wel jammer, was een mooi en veilig hoekje
Ja een beetje net als babes en hunks. Ik heb daar niet al te lang geleden nog een beetje leven in proberen te krijgen trouwens

B&H / Michael C. Hall - Dexter Morgan

Maar niet al teveel animo meer tegenwoordig -O-
pi_221084626
X aantal afleveringen werd aan de hand van de berichtgeving dat vrouwen vaker uitvallen op het werk en dat dit te maken zou hebben met dat vrouwen meer zijn gaan werken en gelijktijdig mannen niet meer zijn gaan zorgen (op zichzelf al niet waar) betoogt dat vrouwen derhalve niet geschikt zijn voor werken.

Stomtoevallig kom ik de afgelopen dagen ineens het ene na het andere artikel daarover tegen. Het meest interessante was van de Volkskrant. Die kwamen met een grafiek waarin die stijging van de uitval onder vrouwen in stond. Wat blijkt? Vanaf 2010 gaat het ineens fors omhoog en het blijft jaar na jaar stijgen.

Alleen: zijn vrouwen veel meer gaan werken vanaf 2010? Nope. Dus hoe men erbij komt dat dit de oorzaak moet zijn... geen idee.

Maar is er iets anders wat wel samenvalt met 2010 e.v.? Jazeker. Social media. Pinterest, 2010. Insta, 2010. Snap, 2011. En natuurlijk de opkomst van de smartphone (eerste iPhone is van 2007).

Kortom: het lijkt weer eens een conclusie te zijn getrokken die werkelijk nergens uit volgt. En een zeer logische verklaring wordt geheel genegeerd. En zoiets wordt dan weer breed uitgedragen, allemaal elkaar napraten en verzonnen feiten eraan toevoegen (er was iemand die beweerde dat vrouwen 15 uur meer zijn gaan werken, ik zou zeggen: zoek maar op bij het CBS). En u begrijpt het al: het was de schuld van het patriarchaat!
pi_221087606
@VEM2012

Vrouwen die al iets langer werkten vóór 2010 en vanaf 2010 het voor gezien hielden mischien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')