Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. En dan nog even met de ogen draaien naar de collega's en lachend zeggen dat er weer ééntje was![]()
Geef toe dat je het niet weet en stuur door. Dat is geen schande he? Zo een vrouw stopt waarschijnlijk daar want 'het hoort er bij he madammeke' met alle gevolgen van dien.
Klopt helaas ookquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.
Veel artsen schrijven liever AD voor dan HST
Klopt, maar niet iedereen zit in LIF en soms kan je sommige dingen niet genoeg delenquote:
Eens hoor. Was ook grapje hoor!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, maar niet iedereen zit in LIF en soms kan je sommige dingen niet genoeg delen
I know, ik heb daar heel wat gepost en volgens mij heb ik die reeks zelfs gestartquote:
Maar ook. Of het ook over wat dan ook gaat als vrouw bij huisarts. Ik heb bijvoorbeeld zwaar ijzertekort en nog wat van die dingetjes. Wordt echt makkelijk afgedaan bij vrouwen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het zit tussen de oren, mevrouwtje. Doe maar wat rustiger aan, beetje afvallen, wat sporten en hier heeft u AD. Het hoort er gewoon bij.
Veel artsen schrijven liever AD voor dan HST
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Masberum het volgende:
Daarvoor bestaan toch supplementen? Of veel spinazie eten?
Oke. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar deze topicreeks over gaat dus ga maar gewoon wat mee met wat recent gezegd wordtquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.
Anders blijf je een slappe dweil..
Dit topic loopt als een gewoon gesprek tussen een hoop vrienden. Vaak een omweg, soms iets heel anders, maar uiteindelijk komen we wel weer tot de essentie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke. Ik heb eigenlijk nooit begrepen waar deze topicreeks over gaat dus ga maar gewoon wat mee met wat recent gezegd wordt
Ja ik zie het als een SC. Ik heb niet het idee dat jullie hier weer tot een essentie komen, meer gewoon maar overal heen dwalen, maar ik ben hier ook niet telkens aanwezig dus misschien kan ik dat niet goed genoeg inschattenquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit topic loopt als een gewoon gesprek tussen een hoop vrienden. Vaak een omweg, soms iets heel anders, maar uiteindelijk komen we wel weer tot de essentie.
Eerlijk gezegd hou ik wel van dit soort topics en de omwegen
Noem je mij nu een slappe dweilquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bij een zwaar tekort moet je naar de injecties of zelfs infusie overstappen.
Anders blijf je een slappe dweil..
Ja dat deed ikquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Noem je mij nu een slappe dweil![]()
Ff serieus. Slik nu extra ijzer. Binnenkort weer even testen en als geen verbetering ga ik wel aandringen op infuus.
Jawel hoor, in al deze 27 delen komen we minstens 10 keer per reeks weer even tot de essentiequote:Op donderdag 18 juni 2026 23:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik zie het als een SC. Ik heb niet het idee dat jullie hier weer tot een essentie komen, meer gewoon maar overal heen dwalen, maar ik ben hier ook niet telkens aanwezig dus misschien kan ik dat niet goed genoeg inschatten
quote:
Daar was vroeger KEL voorquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:14 schreef Masberum het volgende:
In plaats van haar te klappen, misschien jullie 2 mij? Misschien vind ik het fijn
Nee daar was het erg rustig. Wel jammer, was een mooi en veilig hoekjequote:Op donderdag 18 juni 2026 23:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow bestaat dat niet meer? Ja blijkbaar niet maar wat verbaasd
Ja een beetje net als babes en hunks. Ik heb daar niet al te lang geleden nog een beetje leven in proberen te krijgen trouwensquote:Op donderdag 18 juni 2026 23:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee daar was het erg rustig. Wel jammer, was een mooi en veilig hoekje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |