abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221119239
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja klopt, dat is wel een beetje hoe de incel wereld werkt :Y
Edit
Twijfel over antisemitisme.
Klachten of vragen in de feedback of bij een admin

[ Bericht 19% gewijzigd door Droopie op 22-06-2026 17:38:45 ]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:30:30 #212
441859 crew  Lenny77
pi_221119249
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:29 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
- verwijderd
Wij van wc eend

[ Bericht 15% gewijzigd door Droopie op 22-06-2026 17:39:16 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221119254
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wij van wc eend
Nou, dan verwijzen die incels maar lekker naar feiten en studies hoor. Terwijl zij dat doen, zijn alle normale mensen lekker aan 't neuken.
pi_221119257
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ach hou toch op. De pillen gaan over de toonbank heen als snoepjes (ik kan het weten en sta er volledig achter) en als dat niet lukt zijn er tig sites online.
Ja onder de toonbank en je weet niet wat je dan krijgt. Officieel zijn die pillen te duur, en werken vaak niet (want hoe een erectie totstand komt wordt ook te vaak niet begrepen).
pi_221119258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja misschien gaat het in België gewoon standaard via de huisarts die hormonen en doen ze daar niet zo moeilijk over? Dat begreep ik een beetje uit het verhaal van Evi. Versus dat van Debby die echt de dokter moest overtuigen middels fysieke en mentale klachten zeg maar.

Zou misschien ook goed zijn als meer vrouwen zichzelf zouden laten horen over dingen die niet goed gaan, dat zie je ook met de orgasmekloof die nog zo enorm groot is.... Kennelijk zit er heel veel schaamte bij jullie om dingen bespreekbaar te maken. Of is er te weinig begrip bij de mannen.

Ik kan me zo niet voorstellen dat je je met een kluitje in het riet laat sturen als het over lichamelijk ongemakken of je eigen seksualiteit gaat :{ .
Ik heb in de wajong gezeten vanwege 'onverklaarbare pijn'. Wat later gewoon endometriose bleek te zijn. Ben met periodes bijna wekelijks bij de huisarts geweest en uiteindelijk via een bedrijfsarts doorverwezen en zelfs in ziekenhuis meerdere keren weggestuurd want 'kleine kans, je bent te jong, we denken van niet.' En ik heb echt lopen rellen maar kwam er pas na 6 jaar doorheen. Toen eindelijk operatie en 70% van de klachten zijn verbeterd. Liep toen notabene bij een psycholoog want 'zat tussen m'n oren'. Er mist gewoon nog een hoop kennis.
pi_221119260
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wij van wc eend
Je hoeft de mainstream televee maar aan te zetten en iedereen ziet dat ik niet lieg.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:32:58 #217
441859 crew  Lenny77
pi_221119262
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:31 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ja onder de toonbank en je weet niet wat je dan krijgt. Officieel zijn die pillen te duur, en werken vaak niet (want hoe een erectie totstand komt wordt ook te vaak niet begrepen).
Tadalafil: 69 euro voor 90 pillen. Officieel
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:33:47 #218
441859 crew  Lenny77
pi_221119269
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:32 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je hoeft de mainstream televee maar aan te zetten en iedereen ziet dat ik niet lieg.
Vreemd, ik zie daar vrij weinig mensen janken
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221119274
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tadalafil: 69 euro voor 90 pillen. Officieel
Google:
Dat klopt helemaal. Dat je nu rond de ¤ 32,- tot ¤ 70,- betaalt voor 90 pillen, was vroeger ondenkbaar. Tot eind 2017 was dit medicijn vele malen duurder.De enorme prijsverandering heeft twee belangrijke redenen:1. Het verlopen van het patent (2017)Tot november 2017 had de fabrikant Eli Lilly het exclusieve patentrecht op de werkzame stof tadalafil, die zij verkochten onder de merknaam Cialis.

En dan nog. Met alleen dit pilletje zul je veel erectiestoornissen niet oplossen.
  maandag 22 juni 2026 @ 17:39:01 #220
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221119306
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:34 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Google:
Dat klopt helemaal. Dat je nu rond de ¤ 32,- tot ¤ 70,- betaalt voor 90 pillen, was vroeger ondenkbaar. Tot eind 2017 was dit medicijn vele malen duurder.De enorme prijsverandering heeft twee belangrijke redenen:1. Het verlopen van het patent (2017)Tot november 2017 had de fabrikant Eli Lilly het exclusieve patentrecht op de werkzame stof tadalafil, die zij verkochten onder de merknaam Cialis.

En dan nog. Met alleen dit pilletje zul je veel erectiestoornissen niet oplossen.
AI lijkt me niet zo handig in dit geval. In Nederland kun je gewoon op medicijnkosten.nl kijken.

Et voilà: https://www.medicijnkosten.nl/zoeken?searchTerm=Tadalafil
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:42:19 #221
441859 crew  Lenny77
pi_221119338
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:34 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Google:
Dat klopt helemaal. Dat je nu rond de ¤ 32,- tot ¤ 70,- betaalt voor 90 pillen, was vroeger ondenkbaar. Tot eind 2017 was dit medicijn vele malen duurder.De enorme prijsverandering heeft twee belangrijke redenen:1. Het verlopen van het patent (2017)Tot november 2017 had de fabrikant Eli Lilly het exclusieve patentrecht op de werkzame stof tadalafil, die zij verkochten onder de merknaam Cialis.

En dan nog. Met alleen dit pilletje zul je veel erectiestoornissen niet oplossen.
Mijn patiënten zijn toch tevreden
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221119352
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mijn patiënten zijn toch tevreden
Ben jij een dokter??

Ik dacht dat je iets deed als hr in de bouw of scheepsbouw.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:45:11 #223
441859 crew  Lenny77
pi_221119386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ben jij een dokter??
Ik werk bij een arts en doe consultaties en schrijf voor. Ik volg ook op.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:45:25 #224
441859 crew  Lenny77
pi_221119389
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:43 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Ben jij een dokter??

Ik dacht dat je iets deed als hr in de bouw of scheepsbouw.
Hoe kom je daar nu bij :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221119540
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het dingetje is dat alleen jouw data dat weergeeft en je deze niet meer terug kan vinden :P
Ik denk dat je nu op andere data wijst en dat betreft emancipatiemonitor 2023 (licht voorbehoud ten aanzien van het jaartal). Tijdje terug nog hier op Fok! besproken.

Waar het hier om gaat is dat sinds 2010 er ineens een enorme stijging is in uitval, waar dat niet correspondeert met enorme toename in belasting (in tegendeel: vrouwen zijn iets meer gaan werken en iets meer gaan zorgen, maar het is vooral stabiel, waar de toename in uitval enorm toeneemt en toe blijft nemen).
pi_221119573
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, dan verwijzen die incels maar lekker naar feiten en studies hoor. Terwijl zij dat doen, zijn alle normale mensen lekker aan 't neuken.
Edit: kappen nou,

[ Bericht 15% gewijzigd door Droopie op 22-06-2026 18:24:02 ]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:54:54 #227
441859 crew  Lenny77
pi_221122430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat je nu op andere data wijst en dat betreft emancipatiemonitor 2023 (licht voorbehoud ten aanzien van het jaartal). Tijdje terug nog hier op Fok! besproken.

Waar het hier om gaat is dat sinds 2010 er ineens een enorme stijging is in uitval, waar dat niet correspondeert met enorme toename in belasting (in tegendeel: vrouwen zijn iets meer gaan werken en iets meer gaan zorgen, maar het is vooral stabiel, waar de toename in uitval enorm toeneemt en toe blijft nemen).
Het percentage meest recente ziekteverzuim in het afgelopen jaar dat werd veroorzaakt door psychische klachten, overspannenheid en burn-out is voor werkende mannen (15 t/m 74 jaar) 6,9%. Voor vrouwen is dit 10,7%.
https://www.rivm.nl/menta(...)kteverzuimpercentage

Zo groot is dat verschil toch niet? Hebben mannen dan dezelfde problemen gekregen met de opkomst van sociale media?
Ik val vooral over de woorden: massaal (niet door jou gebruikt) en enorm. 1/10 is niet massaal en de 10% van nu kan geen enorme stijging zijn.
Maar ik geloof meteen dat social media een hoop ellende heeft veroorzaakt.

Hier nog iets over de jongere generatie (18-24 jaar): in 2020 ervaart 25% van deze jonge vrouwen burn-outklachten en in 2022 ligt dit percentage zelfs op 29%. Maar ook de groep jonge mannen met klachten neemt over de jaren toe: in 2022 ervaart 23% burn-outklachten waar dat in 2015 nog 13% was.
https://www.tno.nl/nl/new(...)eren-onderzoek-2022/

Ik weet het niet zo hoor... als ik de mannen hier moet geloven dan hebben alleen vrouwen massaal een burnout?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221122456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het percentage meest recente ziekteverzuim in het afgelopen jaar dat werd veroorzaakt door psychische klachten, overspannenheid en burn-out is voor werkende mannen (15 t/m 74 jaar) 6,9%. Voor vrouwen is dit 10,7%.
https://www.rivm.nl/menta(...)kteverzuimpercentage

Zo groot is dat verschil toch niet? Hebben mannen dan dezelfde problemen gekregen met de opkomst van sociale media?
Ik val vooral over de woorden: massaal (niet door jou gebruikt) en enorm. 1/10 is niet massaal en de 10% van nu kan geen enorme stijging zijn.
Maar ik geloof meteen dat social media een hoop ellende heeft veroorzaakt.

Hier nog iets over de jongere generatie (18-24 jaar): in 2020 ervaart 25% van deze jonge vrouwen burn-outklachten en in 2022 ligt dit percentage zelfs op 29%. Maar ook de groep jonge mannen met klachten neemt over de jaren toe: in 2022 ervaart 23% burn-outklachten waar dat in 2015 nog 13% was.
https://www.tno.nl/nl/new(...)eren-onderzoek-2022/

Ik weet het niet zo hoor... als ik de mannen hier moet geloven dan hebben alleen vrouwen massaal een burnout?
Natuurlijk wordt alles overtrokken, want clicks. Mijn punt is vooral: als er iets niet goed gaat, vooral onderzoeken, zodat je ook kan zien wat er beter moet. Niet een gewenste conclusie pushen. Dat geldt voor vrouwen die mannen beschuldigen van luie lamzak zijn en dat hun vrouwen daardoor een burn-out krijgt als voor mannen die vervolgens gaan zeggen: zie je wel, de plaats voor de vrouw is in de keuken (af en toe wel, op de keukentafel... maar dat terzijde).
pi_221122465
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt alles overtrokken, want clicks. Mijn punt is vooral: als er iets niet goed gaat, vooral onderzoeken, zodat je ook kan zien wat er beter moet. Niet een gewenste conclusie pushen. Dat geldt voor vrouwen die mannen beschuldigen van luie lamzak zijn en dat hun vrouwen daardoor een burn-out krijgt als voor mannen die vervolgens gaan zeggen: zie je wel, de plaats voor de vrouw is in de keuken (af en toe wel, op de keukentafel... maar dat terzijde).
Jawel, maar die laatste categorie is hoe dan ook niet te helpen. (true, of het aanrecht..)
pi_221122489
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, maar die laatste categorie is hoe dan ook niet te helpen. (true, of het aanrecht..)
Nee, maar het lijkt mij zinnig om extremistisch vergif tegen te gaan. Zeker in een tijd waar SM als een injectiespuit met miljarden naalden opereert.
pi_221122501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, maar het lijkt mij zinnig om extremistisch vergif tegen te gaan. Zeker in een tijd waar SM als een injectiespuit met miljarden naalden opereert.
Jawel, maar de vraag wordt dan wel een beetje...kip of ei. Either way is het een goed idee om het tegen te gaan, al denk ik dat dat onbegonnen werk is, te meer omdat de mensen die dergelijke extremistische shit aanhangen dat ook wíllen geloven, want dat komt hun beter uit.

De voorbeelden daarvan zie je hier al jaren op het forum al zijn dat vaak minder unieke voorbeelden dan je zou denken.
pi_221122546
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jawel, maar de vraag wordt dan wel een beetje...kip of ei. Either way is het een goed idee om het tegen te gaan, al denk ik dat dat onbegonnen werk is, te meer omdat de mensen die dergelijke extremistische shit aanhangen dat ook wíllen geloven, want dat komt hun beter uit.

De voorbeelden daarvan zie je hier al jaren op het forum al zijn dat vaak minder unieke voorbeelden dan je zou denken.
Ik hoop altijd maar dat dorpsgekken zich aangetrokken voelen tot Fok!, maar ik begrijp echt wel dat dat een tikje naïef is.
pi_221122557
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik hoop altijd maar dat dorpsgekken zich aangetrokken voelen tot Fok!, maar ik begrijp echt wel dat dat een tikje naïef is.
Naja, dergelijke figuren zijn van alle tijden he, maar niet in alle tijden was er FOK! dus ik denk dat er in het echt een stuk meer van dat soort figuren zijn dan er hier te vinden zijn.
pi_221122676
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Schaamte niet, onbegrip wel. Niet persé van de mannen hoor. Eerder de medische wereld.
Ik heb als 20 jarige moeten horen dat ik maar het klooster in moest gaan toen ik aangaf dat het seksueel niet zo lekker ging.
En als je weet dat de anatomie van de clitoris pas sinds 1998 bekend is..

Dan heerst er nog steeds een stukje: het hoort erbij. Er worden nog steeds vrouwen weggestuurd met klachten. Slechts 1 op 10 vrouwen krijgt hormoontherapie. Daar valt nog wel winst te behalen dus.
Mannen hoeven gelukkig niet zoveel moeite te doen om medicatie te krijgen als ze erectiestoornissen hebben door hun leeftijd of welke reden dan ook. En dat bedoel ik absoluut positief! Niet als in: mannen wel mimimi :D
Weet eerlijk gezegd niet hoe groot die problemen daadwerkelijk zijn bij vrouwen of dat het vooral een kleine groep is die heel hard schreeuwt dat het niet zou deugen. Er zijn op social media ook hele volksstammen vrouwen die hormonale anticonceptie afzweren, terwijl een hele grote groep dag probleemloos gebruikt. Alleen die hoor je niet terwijl zij misschien wel 80% of 90% van de vrouwen uitmaken.

Medische zorg is nu eenmaal duur dus ik begrijp wel dat ze niet random hormoontherapie gaan voorschrijven en vergoeden voor elk miniem kwaaltje. Dat zou gewoon te duur worden.

Overigens is niet gezien en gehoord worden door medici bepaald niet alleen een vrouwenprobleem. Mannen krijgen bijvoorbeeld geen test voor prostaatkanker tenzij ze in de risicogroep zitten of klachten hebben.

Jeremy Clarkson vorige week een sterk oproepje over gedaan dat je dan je klachten maar moet veinzen.
blablablabla
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:41:38 #235
441859 crew  Lenny77
pi_221122713
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet eerlijk gezegd niet hoe groot die problemen daadwerkelijk zijn bij vrouwen of dat het vooral een kleine groep is die heel hard schreeuwt dat het niet zou deugen. Er zijn op social media ook hele volksstammen vrouwen die hormonale anticonceptie afzweren, terwijl een hele grote groep dag probleemloos gebruikt. Alleen die hoor je niet terwijl zij misschien wel 80% of 90% van de vrouwen uitmaken.

Medische zorg is nu eenmaal duur dus ik begrijp wel dat ze niet random hormoontherapie gaan voorschrijven en vergoeden voor elk miniem kwaaltje. Dat zou gewoon te duur worden.

Overigens is niet gezien en gehoord worden door medici bepaald niet alleen een vrouwenprobleem. Mannen krijgen bijvoorbeeld geen test voor prostaatkanker tenzij ze in de risicogroep zitten of klachten hebben.

Jeremy Clarkson vorige week een sterk oproepje over gedaan dat je dan je klachten maar moet veinzen.
Huh?? Wat is dat daar bij jullie? Wij testen standaard de PSA jaarlijks bij mannen vanaf 50 jaar en eerder als er een vermoeden is. Bij de minste afwijking sta je bij de uroloog daar PSA niet altijd echt een hele goede indicator is.
Ik schrik hiervan..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:49:22 #236
5428 crew  miss_sly
pi_221122763
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Huh?? Wat is dat daar bij jullie? Wij testen standaard de PSA jaarlijks bij mannen vanaf 50 jaar en eerder als er een vermoeden is. Bij de minste afwijking sta je bij de uroloog daar PSA niet altijd echt een hele goede indicator is.
Ik schrik hiervan..
Er is hier nog geen bevolkingsonderzoek prostaatkanker, inderdaad.
Een van de (naar mijn mening drog-)argumenten is dat een verhoogd PSA nog geen bewijs is van kanker en dat je daarmee dus veel mannen onterecht stress bezorgt als ze een verhoogd PSA hebben en doorgestuurd moeten worden voor vervolgonderzoek.

Tja…
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:51:24 #237
441859 crew  Lenny77
pi_221122779
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er is hier nog geen bevolkingsonderzoek prostaatkanker, inderdaad.
Een van de (naar mijn mening drog-)argumenten is dat een verhoogd PSA nog geen bewijs is van kanker en dat je daarmee dus veel mannen onterecht stress bezorgt als ze een verhoogd PSA hebben en doorgestuurd moeten worden voor vervolgonderzoek.

Tja…
Ja dat is ook geen waterdichte parameter en de grote meerderheid van de mannen sterft MET prostaatkanker en niet AAN prostaatkanker. Maar dan nog... Ik begrijp het niet.. test dat gewoon, het is maar een bloedstaal..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221122934
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:32 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ik heb in de wajong gezeten vanwege 'onverklaarbare pijn'. Wat later gewoon endometriose bleek te zijn. Ben met periodes bijna wekelijks bij de huisarts geweest en uiteindelijk via een bedrijfsarts doorverwezen en zelfs in ziekenhuis meerdere keren weggestuurd want 'kleine kans, je bent te jong, we denken van niet.' En ik heb echt lopen rellen maar kwam er pas na 6 jaar doorheen. Toen eindelijk operatie en 70% van de klachten zijn verbeterd. Liep toen notabene bij een psycholoog want 'zat tussen m'n oren'. Er mist gewoon nog een hoop kennis.
Dat is ontzettend kut, maar wel de medische realiteit waarin we leven anno 2026. Heb niet het idee dat daar sprake is van discriminatie als het gaat om het ontmoedigingsbeleid dat men voert.

Vorig jaar mijn ouwe heer begraven die klaagde al weken over een drukkend gevoel op de borst die volgens de huisarts toch echt kwam door een slepende luchtweginfectie. Mocht niet eens langskomen, pas op zwaar aandringen en bellen van mijn zus die zelf arts is nota bene.
blablablabla
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 23:17:46 #239
441859 crew  Lenny77
pi_221122982
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 23:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is ontzettend kut, maar wel de medische realiteit waarin we leven anno 2026. Heb niet het idee dat daar sprake is van discriminatie als het gaat om het ontmoedigingsbeleid dat men voert.

Vorig jaar mijn ouwe heer begraven die klaagde al weken over een drukkend gevoel op de borst die volgens de huisarts toch echt kwam door een slepende luchtweginfectie. Mocht niet eens langskomen, pas op zwaar aandringen en bellen van mijn zus die zelf arts is nota bene.
;(
Zo erg..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221122990
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Huh?? Wat is dat daar bij jullie? Wij testen standaard de PSA jaarlijks bij mannen vanaf 50 jaar en eerder als er een vermoeden is. Bij de minste afwijking sta je bij de uroloog daar PSA niet altijd echt een hele goede indicator is.
Ik schrik hiervan..
Bepaalde vormen van kanker worden bij jullie ook veel langer doorbehandeld. Weet niet meer of ik het nou ergens hoorde of hier op het forum heb gelezen maar blijkbaar zijn er mensen in Nederland die hier opgegeven zijn met kanker maar door behandeling in Belgenland nog jaren kunnen leven.

Zo vooruitstrevend is de medische wereld hier.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')