Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerdquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze zei iets van "over een paar dagen".quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt(en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Dat is vooral haar ziekte.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Excuus. Niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zinquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zeiquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Niks is toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)
300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Ze wil ook nog een kind 🤣 vandaag podcast geluisterd... En als MCW wat wil.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
Als ze echt zoveel moeite heeft met het lage gewicht dat ze heeft kan ze ook naar een diëtist gaan om daar advies in te winnen. Of misschien langs de huisarts voor die nutri drankjes waar veel calorieën in zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
Nee dat denk ze niet... daarom doen ze er alles aan wat in hun macht ligt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik denk dat ze zo'n staartje op zij maakt, zoals kleuters soms hebben. Past goed bij haar pipi shirtquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juudquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Precies dat. Wie z'n billen brandt...quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
En ze wil geen 350 euro betalen voor iets waar ze zelf niets aan kan doen (voor bedrijfje wat hulp kan bieden)quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Volgens mij had ze na Liam nog extensions, dus was t echt niet zo heftig uitgevallen als ze beweerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.
En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
100% zeker weet ik niet maar zou kunnen! Moet zeggen dat ik mijn geldzaken niet ken verder.. maar als deze bv een aantoonbare achtergrond heeft dat het aansmeren van aandelen bv OK is dan kan insta dat goed vinden... ook de "beleggen heeft risico " en dat soort dingen helpt of er zijn geen meldingen en bij Judith wel 🤷quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Alle gekoppelde accounts worden geblokkeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Tsja niet alleen de kilo's verdwijnen, dit is helaas 1 van de bijwerkingen van de spuitjes. Ze word er niet mooier op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Sowieso, een offerte van een bedrijf dat zogenaamd contact kan krijgen met meta, hoe denkt ze zelf dat dit zou werken, ze laat zich graag oplichten denk ik (die willen dan vast ook graag haar (inlog)gegevens hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:03 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
Ze maakte er toen reclame voor, zei ze eerst niet te gebruiken maar alleen reclame te maken, daarna gebruikte ze ze toch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?
Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.
Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ja via de huisarts en in combinatie met het volgen van een bepaald leefstijlprogramma is het alleen beschikbaar voor mensen met een bepaald bmi of hoger.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?
Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind dat zo goor altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:37 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
Nee een huisarts kijkt naar je bmi en wat je allemaal al gedaan hebt.. verwijst je door naar een afval traject en als dat dan nog niet helpt word de optie spuitjes besproken (na een jaar volgens mij) maar dan word wel naar je verdere gezondheid gekeken...quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
Flinke smakkert.. heb wel eens ehbo moeten verrichten bij een gevallen motorrijder met beschermende kleding 🥴 die lag ook wel in de kreukels.. zie wel eens mensen in korte broek en t-shirt op de motor 😨 en dan "bijpassend rijgedrag " ik wil niet weten hoe je die van het asfalt moet schrapenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Er zijn telkens redenen om te stoppen. En blijkbaar moet er dan eerst weer zoiets heftigs gebeuren om de moed te vinden om door te gaan met behandeling.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand in volledige motorkleding gezien. Alleen tijdens die al dan niet gesponsorde motorcross uitjes. Je ziet ze alleen met een motorjas, voor de rest dragen ze gewoon jeans en normale schoenen. En misschien de gesponsorde regenjas DEZOONVAN 🤡quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.
En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Nee hoor, dat moet niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.
Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.
Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Nee, Link is haar zoon.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef MonaB het volgende:
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?
Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
En bij hem zelf (gezien wat Tamara over hem heeft gedeeld in de laatste jaren).quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:55 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
Ze heeft haar story inmiddels verwijderd. Ik denk dat er veel reacties op zijn geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef Lipisu het volgende:
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
En wat heeft AM toch met wellness?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
Dat laatste dacht ik ook..quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.
En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Geen idee. Ze leest bijna een boek per dag geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
Je zou verwachten dat ze als bestseller auteur naar Londen gaat voor boeken en als sportieveling naar Kos om te fietsen. Maar nee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Wellness kent ze, dus vertrouwd oid. en het is vast al lang geleden dat ze samen naar de sauna zijn geweest (geen sponsoring, dus dan gaat ze niet), maar ook restaurants die al nu gereserveerd zijn. Als je volgende week zin hebt in iets anders qua menu, of tijdstip, dat kan dan niet. Vreselijke manier van vakantie vieren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Ja, of zo’n ienieminie ‘zwembad’ als je de buitendeuren open doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef MonaB het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
Het kan natuurlijk ook uit de omgeving komen. Bijv het gepest van de tweeling op school. Of op het schoolplein, moeders praten nu eenmaal. En dan via via komt het bij AM terecht en zegt dat ze berichten kreeg. Als je ziet hoe weinig mensen er op haar Posts reageren lijkt het mij stug dat er wel meer in haar mp zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog
Het is wel n heel kort tripje. Ze komen s middags pas aan en daarna na 2 dagen weer terug.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
Volgens mij kom je daar vermoeider van terug dan dat je heen gaat .quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Lodelie het volgende:
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.
En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
Haar rekensom klopt misschien niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik koop ook altijd doosjes van 6 omdat dat goedkoper is. (bij de Lild)quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef Moondance het volgende:
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.
Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.
Fijn je weer te lezen trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Ik was ook verbaasd. Ze is de laatste weken meer weg dan thuis!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Alsof AM dat weet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:11 schreef poohenzo het volgende:
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof AM dat weet.
AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
Als je naar AM haar eigen haar kijkt, dan kan ze wel roepen 'komt door de overgang', maar ze doet zelf niks aan haar haar. Waarschijnlijk wassen en 1x per jaar naar een kapper. Het is zo dood als een pier. Ik zou niet weten hoe zij haar dochter van de juiste tips moet voorzien. Kinderen kijken ook naar wat anderen/ ouders doen, AM is niet echt een voorbeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Nee joh, zij heeft Vera maakt je niet echt mooier, voor de teletubbieknotquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Niet doet bedoel jequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.
Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
Ja, daar lijkt AI de ene pees geaccentueerd te hebben en de andere weggewerkt. + die hand die de tubetjes vasthoudt is ook maar vreemd, niet haar eigen hand, want die houdt enerzijds de telefoon vast voor de foto, en aan de andere kant het masker.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |