abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952415
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220952459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
pi_220952478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?
pi_220952487
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , misschien toch door de vele klachten ? Dat ze hem op privé moest zetten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:35:01 #5
184769 crew  Deisyy
pi_220952503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.
Blijkbaar heeft ze nare reacties gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220952504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
pi_220952532
@pascalvdhaas Anonieme mening

381
Berichten
68.2K
Volgers
87
Naar
PASCAL VD HAAS 🌻
✨Life journal • Dog mom
💌Self care• Art • Reading • Mental health
📧Samenwerken (of UCG)? Stuur me een DM
VERHALEN
PUBLICATIES
Fout: Account is privé.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220952538


[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-06-2026 19:39:58 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220952547
Ze wilt graag naar Spaarne. Toch bijzonder dat ze niet met spoed geholpen kan worden…

Of zou ze niet de hele wereld online vertellen?
pi_220952550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:43 #11
184769 crew  Deisyy
pi_220952557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220952610
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
pi_220952611
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:51:36 #14
184769 crew  Deisyy
pi_220952646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekeken :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:00 #15
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220952649
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Koel en donker bewaren
pi_220952671
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
pi_220952687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.
pi_220952705
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
pi_220952821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Dat is vooral haar ziekte.
pi_220952828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is vooral haar ziekte.
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
pi_220952846
DBM zegt dat haar hoofd altijd aanstaat, dan ze van alles bedenkt. Daar gebeente toch wel meer mensen last van? Ik wel in ieder geval🤔😅. Moet/ wil ik me nu laten testen?
pi_220952857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
pi_220952902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.
Van het filmpje van vanmiddag/vanavond ben ik wel geschrokken. Ik vraag me dan ook af, als je dan toch eigenlijk niks weet te zeggen, waarom film je en plaats je het? Energie om op berichten (pos en neg) te reageren is er niet (lijkt mij).
pi_220952918
Zegt Am nou in de ochtend tegen een kind op school, dat jij dat mee mag van je moeder! Wowww wie is zij precies??? Om zo over een andere ouder op beeld te praten.
pi_220952928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Excuus. Niet goed gelezen
pi_220953003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
pi_220953219
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
pi_220953228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Excuus. Niet goed gelezen
Het was een quote uit het oude topic dus niet heel duidelijk, sorry.
pi_220953243
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
pi_220953273
Ik dacht, ik neem ook eens een kijkje op het account van MCW. Maar die ziet er toch gewoon prima uit. Ik zie weinig verschil met een half jaar geleden.
pi_220953293
😂 dbm was een dag offline en haar bereik stort in 😂🤣 ze vind het stom en doet niet meer mee! Ze wilt meer echtheid 🤣😂🤣😂🤣 o buikpijn van het lachen nu... gaan lisanne en nino samen met Marcel en al haar andere insta's de kast in?? 🤣😂🤣 ze is de hele dag zich suf aan het klikken om ieder bericht te liken en te reageren met hartjes 🤣😂🤣 maar ze doet het niet hoor mensen!! Ze wilt alleen maar echtheid 🤣😂🤣👌
pi_220953295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220953313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅
pi_220953373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zin
pi_220953587
Ellenzonderkoen: “voel jij je ook raar in de wereld omdat je zo zuiver bent?” Volgens mij voel jij je raar omdat je raar bent?! En dat gelul over blij met haar borsten omdat ze ze nog heeft. Zij vraagt overduidelijk om (mannelijke!) aandacht, als je ook ziet hoe ze dan reageert op reacties van mannen.
pi_220953608
Moest even gniffelen om familie koning. Ze had nieuwe set bh’tjes gekocht, want die had ze ook echt eventjes nodig 🙈
pi_220953629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
pi_220953636
Ik ging ook even bij Pascal kijken, maar je kijkt gewoon naar de dood. Zo mager en ernstig verzwakt, ik vraag me af of zij juli kan halen in deze staat.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:31:44 #39
184769 crew  Deisyy
pi_220953874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zei :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220953984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
pi_220953989
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
pi_220954025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Niks is toevallig :+
pi_220954079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.

Edit: die MirjamIJsland zit ook zo scheef😵‍💫
En dan AM met haar " ho maar" , tegen haar eigen paard die nog geen oor verdraait😆😆😆
pi_220954084
Kijkt iemand ook naar enzo of Myron? Moet zeggen dat ik op insta kijk, maar echt dat kind is zo'n heerlijk buiten kind. Mag lekker smerig worden, dabberen in de modder. Zie ik toch zelden bij fluflus
pi_220954135
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
pi_220954209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
pi_220954234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂
pi_220954413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:50 schreef Harper het volgende:
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
Misschien kan haar moeder een keer in de leer bij haar.
pi_220954496
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.

Je kan de percentages zien, maar zij vindt het nodig om te aantallen erbij te verzinnen. Ook handig dat het ronde getallen zijn😜
pi_220954893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
pi_220954985
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
Ze wil ook nog een kind 🤣 vandaag podcast geluisterd... En als MCW wat wil.....
pi_220955013
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
pi_220955094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Als ze echt zoveel moeite heeft met het lage gewicht dat ze heeft kan ze ook naar een diëtist gaan om daar advies in te winnen. Of misschien langs de huisarts voor die nutri drankjes waar veel calorieën in zitten.
pi_220955180
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Nee dat denk ze niet... daarom doen ze er alles aan wat in hun macht ligt.
Ze hebben professionele hulp , meer kunnen ze niet doen toch?
Vind struisvogelpolitiek wel een beetje kort door de bocht, ze dien enorm hun best
pi_220955211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Ik denk dat ze zo'n staartje op zij maakt, zoals kleuters soms hebben. Past goed bij haar pipi shirt
pi_220955312
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
pi_220955483
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
pi_220955493
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
pi_220955498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
Precies dat. Wie z'n billen brandt...
pi_220955527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
pi_220955542
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
En ze wil geen 350 euro betalen voor iets waar ze zelf niets aan kan doen (voor bedrijfje wat hulp kan bieden)
Een volger reageert: crowdfunding starten?
Sorry hoor maar voor zoiets geld geven aan die gierige Juud, wat een onzin.
pi_220955714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.

En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
pi_220955750
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.

En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
Volgens mij had ze na Liam nog extensions, dus was t echt niet zo heftig uitgevallen als ze beweerd.
Ik heb er geen verstand van, maar denk niet dat je op het haar wat ze nu heeft mooi extensions kan zetten.
pi_220955764
Ik voel een autonoom tikkie opkomen ...
pi_220955772
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
pi_220955809
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
pi_220955873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
100% zeker weet ik niet maar zou kunnen! Moet zeggen dat ik mijn geldzaken niet ken verder.. maar als deze bv een aantoonbare achtergrond heeft dat het aansmeren van aandelen bv OK is dan kan insta dat goed vinden... ook de "beleggen heeft risico " en dat soort dingen helpt of er zijn geen meldingen en bij Judith wel 🤷
Als dit filmpje nu weer verwijderd word komt het gewoon weer omdat ze verkapt om geld schooit... "een bedrijf wilt me helpen in contact te komen met meta" 🤔 of ze kletst of iemand probeert haar op te lichten 🤷🤔
Beide mogelijk 🤷
Maar dat ze eigenlijk weinig verstand heeft van wat ze doet is wel erg duidelijk
pi_220955888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Alle gekoppelde accounts worden geblokkeerd.

Ik ben ook eens 3 maanden geband van Meta, omdat het zou gaan om hackerij. Ik heb geen account met geldzaken. Het ging om mijn persoonlijke account, maar voor het gemak werden alle gekoppelde accounts geblokkeerd. Na herbeoordeling bleek er toch niks aan de hand te zijn. Geen sorry, geen uitleg. Gewoon weer terug op Meta.
pi_220955945
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Tsja niet alleen de kilo's verdwijnen, dit is helaas 1 van de bijwerkingen van de spuitjes. Ze word er niet mooier op.
pi_220955954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:45 schreef AnnArt het volgende:
Ik voel een autonoom tikkie opkomen ...
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
pi_220955977
"Maarten moet vroeg naar zijn werk" het is al na achten en de man is nog niet eens onderweg.
pi_220955984
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
pi_220955989
Heeft terug naar liefde alleen dat ene jurkje mee op vakantie? Heb haar nog niet in wat anders gezien. En dan zit je op Bali en die je niets anders dan jezelf filmen, mens vier vakantie.
pi_220956020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:03 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
Sowieso, een offerte van een bedrijf dat zogenaamd contact kan krijgen met meta, hoe denkt ze zelf dat dit zou werken, ze laat zich graag oplichten denk ik (die willen dan vast ook graag haar (inlog)gegevens hebben :R ). Neem gewoon een blauw vinkje, hou je aan de regels en dan helpen ze misschien wel sneller, maar dat kost geld.
En alle volgers die berichten sturen of alles wel goed gaat, ik geloof daar niks van, hoe vol kun je van jezelf zijn.
pi_220956042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ze maakte er toen reclame voor, zei ze eerst niet te gebruiken maar alleen reclame te maken, daarna gebruikte ze ze toch.
Ze kreeg toen best wel commentaar en zei dat je het moest vergelijken met de reclames die op tv komen. Ik weet ff niet meer hoe het, maar ze heeft toen verteld hoe die manier van reclame maken heet.
In die reclame zei ze toen dat ze zoveel meer energie had met die spuitjes, terwijl ze in haar dagelijkse content constant op bed lag 🙈
pi_220956045
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ja via de huisarts en in combinatie met het volgen van een bepaald leefstijlprogramma is het alleen beschikbaar voor mensen met een bepaald bmi of hoger.

Maar en zijn inmiddels dus zat commerciële bedrijfjes waar je ook afslankmedicatie kan kopen (voor honderden euro’s per maand) maar waarbij je totaal niet gemonitord word of het wel verstandig is voor jou lichaam en gezond is zolang je het gebruikt.
pi_220956062
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
pi_220956096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
pi_220956115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:37 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
Ik vind dat zo goor altijd.
Zijn het die uggs dingen die ze alleen als pantoffel ging gebruiken en vervolgens overal mee buiten loopt?
Pantoffels zijn gewoon voor binnen. Verklaard wel waarom haar vloer altijd zo goor is.
Goede opmerking van je moeder.
pi_220956117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
pi_220956190
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
pi_220956193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:47 schreef papierentas het volgende:

[..]
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
Nee een huisarts kijkt naar je bmi en wat je allemaal al gedaan hebt.. verwijst je door naar een afval traject en als dat dan nog niet helpt word de optie spuitjes besproken (na een jaar volgens mij) maar dan word wel naar je verdere gezondheid gekeken...
Dus ja het word wel via huisarts gedaan maar niet zomaar "hier een spuitje"
pi_220956234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Flinke smakkert.. heb wel eens ehbo moeten verrichten bij een gevallen motorrijder met beschermende kleding 🥴 die lag ook wel in de kreukels.. zie wel eens mensen in korte broek en t-shirt op de motor 😨 en dan "bijpassend rijgedrag " ik wil niet weten hoe je die van het asfalt moet schrapen
pi_220956331
Ik hoorde 2350¤ bij Judith, maar kan het verkeerd hebben hoor. Eerste wat ik dacht is dat ze schooide om geld!

Gatver die schoenen bij AM!
Zou ze weten wat een bonnet is? Wat S wilt als beloning voor haar haar tutorial 🤣
pi_220956367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Er zijn telkens redenen om te stoppen. En blijkbaar moet er dan eerst weer zoiets heftigs gebeuren om de moed te vinden om door te gaan met behandeling.

Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956439
Die blote voeten van J gisteravond vond ik minstens zo goor als pantoffels en rijlaarzen.....ieeeuww 🤢
pi_220956556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Ik heb daar nog nooit iemand in volledige motorkleding gezien. Alleen tijdens die al dan niet gesponsorde motorcross uitjes. Je ziet ze alleen met een motorjas, voor de rest dragen ze gewoon jeans en normale schoenen. En misschien de gesponsorde regenjas DEZOONVAN 🤡
pi_220956589
Die jeans kun je niet zien. Beschermende motorkleding is opgehipt tegenwoordig. Ook in jeanslook. (Wist ik ook niet, totdat mijn stagiair mij dit liet zien....ik zag ineens mogelijkheden voor mezelf ipv dat onflatteuze leren pak waarin ik er uit zie als een rollade.)
pi_220956600
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
pi_220956615
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
pi_220956626
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.

Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
pi_220956628
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
Nee hoor, dat moet niet.
Ze denkt dat dat een oplossing zou kunnen zijn.
pi_220956641
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?

Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
pi_220956643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.

Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog ;)
pi_220956664
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:

[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.

Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef MonaB het volgende:
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?

Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
Nee, Link is haar zoon.
Gaat om greatgrandemultimama, die hier ook meeleest en schrijft.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956730
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
pi_220956780
En weer moeten de kinderen van AM poseren voor de volgers. Saar moet ook nog haar bril af doen anders kunnen de volgers niet zien hoeveel ze op elkaar lijken? Ik snap werkelijk niet waarom je zoiets zou filmen.. Ik vond het echt enorm awkward om naar te kijken.
pi_220956794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:55 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
En bij hem zelf (gezien wat Tamara over hem heeft gedeeld in de laatste jaren).
Zou daar iets mee gedaan worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Harper op 04-06-2026 10:11:26 ]
pi_220956809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef Lipisu het volgende:
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
Ze heeft haar story inmiddels verwijderd. Ik denk dat er veel reacties op zijn geweest.
pi_220956817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
pi_220956822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Dat laatste dacht ik ook..
en thuisonderwijs terwijl er tig kinderen rondlopen? Hoeveel komt daar dan daadwerkelijk van terecht.
pi_220956827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
Geen idee. Ze leest bijna een boek per dag geloof ik.
Met zo'n uitgeput lijf zou je toch de hele dag (willen) slapen lijkt me?
pi_220956837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:

[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Je zou verwachten dat ze als bestseller auteur naar Londen gaat voor boeken en als sportieveling naar Kos om te fietsen. Maar nee.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956858
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:

[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Wellness kent ze, dus vertrouwd oid. en het is vast al lang geleden dat ze samen naar de sauna zijn geweest (geen sponsoring, dus dan gaat ze niet), maar ook restaurants die al nu gereserveerd zijn. Als je volgende week zin hebt in iets anders qua menu, of tijdstip, dat kan dan niet. Vreselijke manier van vakantie vieren.
pi_220956864
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!

Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.

En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
pi_220956873
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
pi_220956908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef MonaB het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
Ja, of zo’n ienieminie ‘zwembad’ als je de buitendeuren open doet.
Misschien krijgt ze daar ook wel een tijdssslot voor: van 13.50-14.43 zwemmen.
pi_220956979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog ;)
Het kan natuurlijk ook uit de omgeving komen. Bijv het gepest van de tweeling op school. Of op het schoolplein, moeders praten nu eenmaal. En dan via via komt het bij AM terecht en zegt dat ze berichten kreeg. Als je ziet hoe weinig mensen er op haar Posts reageren lijkt het mij stug dat er wel meer in haar mp zitten.
pi_220956980
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
pi_220957029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
Het is wel n heel kort tripje. Ze komen s middags pas aan en daarna na 2 dagen weer terug.
En dan ook alles van minuut tot minuut gepland, vreselijk lijkt me dat
pi_220957049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Lodelie het volgende:
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!

Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.

En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
Volgens mij kom je daar vermoeider van terug dan dat je heen gaat .
Lijkt mij niets
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220957077
Echt ontspannend is dat niet, zo'n korte vliegtrip. Tegen het moment dat je ingecheckt bent en dat je koffer uitgepakt is, kan je alweer gaan inpakken en uitchecken? Zou bij mij eerder voor meer stress dan voor minder stress zorgen. Voor zo'n kort uitje blijf ik liever wat dichter bij huis dan, zeker als het over wellness gaat. Dan zijn er in de Benelux zeker ook goeie opties waar je niet voor hoeft te vliegen maar gewoon de auto kan nemen voor een paar uurtjes. Terwijl je met het vliegtuig al snel een kleine dag onderweg bent met tijdige verplaatsing naar luchthaven, security, check-in, bagagestuff, transfer naar hotel...
pi_220957200
Ik geloof ook weinig van de opmerkingen over het uiterlijk van S en S, dat is ongetwijfeld weer aangedikt door hun moeder (ik ben sowieso argwanend als influencers over de berichten die ze krijgen beginnen 😁). Ik vind S en S er overigens een stuk leuker en verzorgder uitzien dan hun moeder (die over een slonsuiterlijk begint, lekker aardig over je dochters).

De schaafplekken van Jim vind ik enorm meevallen (maar ik kom uit het wielrennen, waar dat er bij hoort), ik zou mij meer zorgen maken over andere verwondingen, schaafwonden genezen ontzettend snel.

Voor de verandering weer eens met geluid geluisterd en wat een ontzettend flauwe humor heeft Julia. Zou ze dat speciaal doen voor het filmen van haar moeder? Dat zou wel heel sneu zijn. En daarna dat onderonsje met Rens. Waarom film je zoiets? Annemarie zal wel heel blij zijn dat ze zo loopt te geinen met haar schoonzoon en dus moet het dan gedeeld worden?

Voor 4 dagen naar Kos vind ik van den zotte: waarom gaan vliegen voor zo'n kort verblijf? Natuurlijk, het is weer een samenwerking met de reisdame die moet, maar je hebt nota bene net een box uitgebracht met allemaal speciale, leuk, interessante tripjes in de buurt. En dan ga je 2 dagen naar Kos... Voor welness... Want zo'n welnessbehandeling op Kos is vast heel anders.
pi_220957203
Ach, DBM heeft al een 'drukke' ochtend gehad, de kat had zichzelf onder gescheten en moest onder de douche. Zou die kat al die laxeermiddelen van Flip en Flap te pakken hebben gehad?
pi_220957323
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.

Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.

Edit: zie dat ze nu een extra story heeft opgenomen en blijkbaar 3.79 bedoelde voor 12

[ Bericht 11% gewijzigd door Moondance op 04-06-2026 11:27:11 ]
pi_220957383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef Moondance het volgende:
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.

Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.
Haar rekensom klopt misschien niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik koop ook altijd doosjes van 6 omdat dat goedkoper is. (bij de Lild)
pi_220957544
KC is ook eindelijk gestopt met die lelijke hairextensions… Dat laatste filmpje neemt toch niemand serieus.
pi_220957623
Sanneke weer met haar cashback. Voor 4 dagen zit ze nu op 64,- , maar ze denkt dat daar wel al 10,- spullen met cashback in zitten. Even gekeken in die app waar ze het over heeft, ik zie vooral kauwgom, 7up blikjes, chocola, snoep en misschien 2 wel wat gezondere keuzes, ik zou niet kopen op basis van cashback, maar of ik het nodig heb. En bergen blikjes, kouwgom, chocola en snoep valt daar niet onder. 1 zakje snoep in de week halen we niet. Maar goed, Sanneke heeft op dat vlak duidelijk een ander beeld van wat nodig is.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:52:01 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220957636
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
pi_220957649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Fijn je weer te lezen trouwens.
Maar ik kwam ook om me hierover te verbazen.
Biar gewoon hoevaak zij op reis gaat
pi_220957672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Ik was ook verbaasd. Ze is de laatste weken meer weg dan thuis!
pi_220957702
Ik vind het ook bizar om zo vaak te vliegen. Echt hoor, ik snap dat het je hobby is, maar speelt milieubelasting dan echt niet mee in je gedachten? Blijkbaar niet.
pi_220957718
En de stappenteller van Sanneke staat weer op 3 getallen. Zal wel weer aan de lader hebben gelegen. :+
pi_220957760
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
pi_220957765
Haha Sanneke die de ondertiteling bij haar stories uit heeft gezegd omdat deze heel slecht was en vol fouten zat 🤣
Ja, die kon ook niks maken van dat gemompel van die twee.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220957768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:11 schreef poohenzo het volgende:
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
Alsof AM dat weet.

AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220957781
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Alsof AM dat weet.

AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
pi_220957822
Hahaha er reageert iemand bij judith dat ze vast uit een van haar potjes wel 325euro kan halen.

Ik heb verder het verhaal niet geluisterd, maar vond deze reactie wem grappig 🙈
pi_220957842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Als je naar AM haar eigen haar kijkt, dan kan ze wel roepen 'komt door de overgang', maar ze doet zelf niks aan haar haar. Waarschijnlijk wassen en 1x per jaar naar een kapper. Het is zo dood als een pier. Ik zou niet weten hoe zij haar dochter van de juiste tips moet voorzien. Kinderen kijken ook naar wat anderen/ ouders doen, AM is niet echt een voorbeeld.
pi_220957870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Nee joh, zij heeft Vera maakt je niet echt mooier, voor de teletubbieknot
pi_220957896
Hoe je je krullen verzorgt , daarvoor kijk je 5 minuten op TikTok. Net zoals de rest van 13 jarig Nederland.
AM maakt het weer interessanter dan het is.

En er is daar in huis maar 1 slons, en dat is moeder. Vies, onverzorgd en slecht gekleed.
pi_220957897
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.

Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220957933
Wat een gedoe bij AM voor een "wellness" tripje. Helemaal naar Kos om 2 dagen in een bubbelbad te zitten en je te laten masseren. (Als ze dat überhaupt al laten doen) De 1e dag zullen ze doodmoe zijn want midden in de nacht naar Schiphol. Dan heb je 2 dagen waarin dus alles gepland is van A tot Z en dan kan je de 3e dag alweer naar het vliegveld en uren reizen naar huis. Waar ze zin in hebben. En zou die reisplanner nou echt veel klanten aan die reclame van AM overhouden? Ik heb juist steeds als ik die tripjes zie zoiets van; "dat wil ik dus helemaal NIET voor mijn vakantie "
Wel oprecht heerlijk voor de kinderen dat er een paar dagen geen camera op hun snoetjes staat.
pi_220958025
Iemand oppert serieus een crowdfunding voor Judith. Hou op hoor
pi_220958196
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
pi_220958260
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.

Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
Niet doet bedoel je ;)
pi_220958262
Het mysterie van AM: waar is haar zelfgebakken brood en hoe kunnen
de kinderen zonder de zaadcrackers? Is dat de reden van de eetweigering van Lot? Gaat daarom het haar van één van de tweeling krullen? Valt Jim daarom van z’n motor? Gaat Julia daarom samenwonen met Harry? 🥸🥸🥸
pi_220958271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
Ja, daar lijkt AI de ene pees geaccentueerd te hebben en de andere weggewerkt. + die hand die de tubetjes vasthoudt is ook maar vreemd, niet haar eigen hand, want die houdt enerzijds de telefoon vast voor de foto, en aan de andere kant het masker.
pi_220958322
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
pi_220958353
Retteketet, Roy wil weer een jaarlijkse doorsmeerbeurt in bed. 👣
pi_220958368
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
pi_220958378
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
pi_220958383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
pi_220958392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
pi_220958397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Als ze zelf al die zooi niet koopt houdt ze geld over fruit, en stopt ze het niet haar eigen mik. Win-win zou ik zeggen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Die_van_verderop op 04-06-2026 13:54:51 ]
pi_220958410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
pi_220958446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Die cashback redenatie ook. Zij is precies de doelgroep: mensen troep laten kopen die ze eigenlijk absoluut niet nodig hebben en dan laten lijken alsof je er geld mee bespaard.
Ik denk dat ze totaal niet realiseert dat het leven met een kind nog zoveel duurder gaat worden ;(

En iedere dag boodschappen doen is ook écht heel duur. Doe weekboodschappen als je op moet letten. Maak een menu, blijf in 1 winkel (of laat het thuisbezorgen), laat je niet afleiden door alle prikkels in een winkel. De hele formule van winkels is erop gericht dat je impulsaankopen gaat doen en daar is zeker Sanneke super gevoelig voor.
Ik bespaar zoveel door 1 keer per week thuis te laten bezorgen. Bewust boodschappen doen, nuttige aanbiedingen kopen en geen impulsen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220958448
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
pi_220958455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
Mijn vriend zou er gelijk niet meer op hoeven als ik dit zou delen met de hele gemeenschap.
Privé appjes, houd ze privé…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220958461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
Leren genieten van kleine dingen is een kunst die ze niet machtig is.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220958552
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
pi_220958576
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
pi_220958583
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
O dat hij het zeg vind ik niet zo bijzonder... (over smaak valt te twisten zeg maar) dat ze het deelt... aandacht aandacht aandacht!!!
pi_220958591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
pi_220958598
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
Sowieso screenshots van een WhatsApp gesprek delen op insta. Zo kansloos.

Am heeft daar ook een handje van.
pi_220958631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:17 schreef MonaB het volgende:

[..]
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
Geen idee. Ik zie alleen @cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
pi_220958731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:30 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Geen idee. Ik zie alleen @:cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
Het lijkt me soms ook dat influencers merken taggen in de hoop dat ze in de toekomst betaalde reclame mogen maken.
pi_220958798
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
pi_220958849
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:55 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
pi_220958893
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Die troep die Sanneke allemaal naar binnen werkt is natuurlijk goedkoper.
pi_220958894
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
pi_220958901
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Toch fijn dat ze al de bacteriën tussen de andere 4daagse lopers gaat verspreiden🥰
pi_220958916
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
pi_220958939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
pi_220958968
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Dit. Volgens mij overdrijft ze graag.
pi_220958969
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
pi_220959003
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
pi_220959008
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.

Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
pi_220959017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:35 schreef opwegnaar het volgende:
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
een longontsteking... die is gek.
pi_220959020
Misschien wandelt DBM vanavond wel weer even naar de HAP/SEH?
pi_220959031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
een longontsteking... die is gek.
Ja en ook nog hielspoor toch? Misschien gaan ze met zijn allen in de poppenwagen.
pi_220959144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
pi_220959224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Dat zou al niet kloppen met haar shoplog filmpje van paar dagen terug waar ze al 50 euro kwijt was bij de lidl toen ze daar zalm, keukenpapier, koeken en weet ik veel wat nog meer gehaald had... toen was ze ook al bij andere winkel geweest wat ze niet mee nam in dat shoplog ... en gisteren en vandaag is ze ook naar winkel geweest dus dan zou ze 14 euro uitgegeven hebben in 3 dagen? Ik geloof er weinig van..
pi_220959233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
pi_220959324
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
Onze middelste kan dat ook niet 4dagen school, zwemles, bso en s avonds lopen en laat naar bed. Maar wij lopen dan met hem ook niet mee, want ik weiger een buggy mee te nemen.
Zie het hier best veel, een 4/5 jarige in een buggy een filmpje kijken op de telefoon
pi_220959325
Loopt alleen de zoon van DBM de avond4daagse of ook haar dochter? Haar dochter krijgt snel zere benen, dan laat je haar toch niet de vierdaagse lopen, laat haar lekker thuis bij papa maar nee DBM neemt de buggy mee. Aandacht is alles, ze heeft geleerd van Debbie die ging in de rolstoel naar de vierdaagse en zij neemt haar 5 jarige dochter mee in een buggy. (Terwijl de klasgenootjes waarschijnlijk vandaag voor de 4e avond lopen)
pi_220959339
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
pi_220959374
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat de absolute prijs van een kleine en een grote pot niet veel scheelt, waarmee geïmpliceerd wordt dat de kiloprijs van beide potten wel sterk verschilt. Maar het is niet zo handig verwoord.
pi_220959401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
pi_220959416
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Tja maar dat laatste is het ook he.. als ik maar 250gr ergens van nodig heb maar 500gr is goedkoper dan 2x 250... maar die 2e helft heb ik niet nodig dus gooi ik weg (of eet ik toch op want zonde dus overconsumptie)
Ik koop dus regelmatig kleinere verpakkingen omdat grote niet op gaan 🤷

Maar dit is toch niet nieuw? 2x een half brood is altijd al duurder dan 1 hele?
pi_220959438
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
Dit. Hier wordt het gezegd tegen de mensen waarmee je het niet doet. Weten we dat ook weer van Roy en Debbie.
pi_220959451
Ook allemaal spontaan trek in gekarktiseerde pecan noten?
pi_220959454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef papierentas het volgende:

[..]
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
Als ik elke ochtend naar de supermarkt zou gaan zou ik denk bijna iedere keer een warm vers croissantje meenemen😅. Maar goed dat ik er maar 1 x in de week kom en me ook kan beheersen.
pi_220959563
Wie houdt Judith voor de gek? Zichzelf? Zou ze nu echt niet begrijpen dat ze de regels overtreedt met haar financieel advies? Je kunt denken dat de regels van Instagram niet voor jou gelden, maar dan ook niet zeuren als je niet mee mag doen van Instagram. En dat bedrijfje dat het gaat oplossen klinkt als een scam.
pi_220959639
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:36 schreef MonaB het volgende:
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.

Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
Misschien dat haar moeder het voor haar doet? Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit in deze staat allemaal zelf doet. Net als het lezen van 7 boeken in de afgelopen 2 weken. Het is net als met eten (de snackbakjes etc) het rad dat ze voor andermans ogen draait
pi_220959665
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
pi_220959733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
pi_220959756
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
pi_220959785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
En niet één herinnering thuis. Vluchtgedrag viert daar hoogtij.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:00:48 #192
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220959836
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
Had ik ook ja.
Koel en donker bewaren
pi_220959842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
pi_220959843
DBM liegt sowieso over het niet lang kunnen lopen etc, hoevaak gaat zij met die kinderen lopend naar de stad op die achterlijke loopfietsen van haar? Krijg je toch ook moeie benen van! Vrouw lijkt vooral de label aandachtsgeil aan haar nieten
pi_220959851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.

Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.

Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
pi_220959855
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
Een narcisje ♥️
I can't help it, if I'm lucky
pi_220959869
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
We gaan iets lekkers kopen voor na de finish... die finish is bedoeld voor kinderen die wel 4 dagen hebben doorgezet, en niet voor die slappe hap familie.
pi_220959879
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef Earring het volgende:
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
Aandacht ..
pi_220959889
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
een longontsteking... die is gek.
Denk ebolavirus of Hanta😉
pi_220959901
Zou MG niet meer zo vaak mee willen werken met AM omdat ze nu weer die dinges van IJsland mee heeft.
Hij ziet er ook een beetje geërgerd uit als hij gefilmd wordt.
Er is wel een verandering in haar gedrag denk ik, alleen worden de jongste nog steeds te vaak gebruikt om geld te verdienen.
pi_220959909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Een narcisje ♥️
Ohhhhh, koekoek 🫣. Dank 😅
pi_220959951
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
pi_220959964
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
pi_220960013
En de jongste 2 Geertsen worden ook weer ingezet voor reclame van die plasticmeukmammas.

En een tekenbord waarbij je dingen over moet trekken is handig voor in de auto. Want die auto beweegt verder niet. Ik hoor L al bijna boos worden dat haar tekening mislukt is.
pi_220960055
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
pi_220960096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?

Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
pi_220960154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.

Tip voor Sanneke: koop een hoes voor je tuinset. Heeft twee grote voordelen: je kooplust wordt weer eens bevredigd en je hoeft de woonkamer niet als opslag voor je tuinkussens te gebruiken. Ik ga er voor het gemak even vanuit dat de schuur al volgestouwd is met troep.
pi_220960170
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.
pi_220960180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van mening
pi_220960183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
pi_220960463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
pi_220960611
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
pi_220960694
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
pi_220960699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
pi_220960782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
pi_220960788
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
pi_220960844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
pi_220960850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.
pi_220960856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 04-06-2026 20:23:33 ]
pi_220960870
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.
pi_220960872
Ik snap het idee van debbie’s kapsel maar dat is echt alleen maar mooi als je wat voller haar hebt dan dat zij heeft
pi_220960912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
pi_220960940
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.

Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Echt dit!
pi_220960942
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
pi_220960987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Had de kapper een rood/witte stok?
Allemachtig dit ziet er toch niet uit?
Debbie is er uiteraard heel blij mee, ze lijkt wel ziek, dat wil ze toch altijd graag?
Wat een zielig dun bosje stro
pi_220960989
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
pi_220961003
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
pi_220961010
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
Ze krijgt een medaille jiehoeee
pi_220961011
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirp op 04-06-2026 20:37:40 (Typfout) ]
pi_220961018
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
pi_220961021
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoelt
pi_220961023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
pi_220961026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!
pi_220961028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
pi_220961033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
pi_220961055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.
Al de klasgenootjes die het wel gewoon hebben volgehouden.
Die mogen trots zijn, dit is zo belachelijk, koop ze dan gewoon een zak snoep en blijf thuis
pi_220961059
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
pi_220961078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.
Voor een avond1 daagse, ze zegt ook nog: we lopen vanavond de avondvierdaagse.
In de buggy en met spaghettibenen.
Ze verdienen een serenade
pi_220961084
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:36 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Maar dat wil ze toch? Doel bereikt
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
pi_220961086
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
pi_220961118
Geen woorden voor die luie, kansloze DBM. Medelijden met haar kinderen. Doe gewoon even normaal, ze spoort echt niet.
pi_220961120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaille

Morgen zijn ze vast besmet met een of ander virus en krijgen ze weer dure lego
pi_220961127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Flip is 8! Geen kleintje
pi_220961128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
pi_220961130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.
pi_220961134
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
En zo hoort dat.
Dat gepamper bah, wil je een medaille dan moet je doorzetten.
En gewoon lekker met je 8 jaar samen in een groepje met vriendjes en een paar ouders.
Toch zoveel leuker dan met je moeder met spaghettibenen meelopen en je zusje in de buggy.
Schop onder de kont Dbm dan hè, kinderen kunnen er niks aan doen.
pi_220961137
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
pi_220961157
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De tenue versie🤣
Of de " Net Niet" variant, ook om te draaien naar" Niet Net"
pi_220961261
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.
pi_220961267
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Flip is 8! Geen kleintje
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
pi_220961287
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
pi_220961301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:14 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
Als ze echt een longontsteking had gehad had ze geen 5km gelopen.
Het is 5jaar geleden dat ik een longontsteking had, een 'goeie' ik kon net de naar de wc zo benauwd was ik.
Maar nee DBM loopt ff 5km👌
pi_220961315
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
pi_220961374
Dbm heeft enorme honger van die 5km lopen.... 😱🤦‍♂️ de tandjes jommes!! Het is echt gewoon niet te bewoorden wat er allemaal in mijn adhd hoofd geroepen word nu...
pi_220961380
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
pi_220961404
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:34:49 #257
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220961419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Miepje77 het volgende:
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
Kost veel energie hoor zo’n avondvierdaagse (op karakter) lopen :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220961423
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
pi_220961432
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
pi_220961447
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.

Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Ze heeft natuurlijk zo'n honger, omdat ze altijd vergeet te eten en omdat ze zo ziek is.
pi_220961453
Maar jommes!!!! We moeten wel lief blijven he!! Iemand nog wat veren over om in haar anus zonder botox te stoppen??
pi_220961454
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:36 schreef miep123456 het volgende:
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
pi_220961469
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
pi_220961493
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
pi_220961499
Dochtertje van tim ook weer in beeld met dag filmpje
pi_220961518
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:40 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
😅🙈 maar echt! Dat gok ik ook bij fam Koning, ook die was not amused ergens om, gok om berichten hier
pi_220961557
MCW had sinds de scheiding te weinig bedden voor de kinderen. Er waren 7 kinderen, nu 6. Zou ik toch denken dat er nog steeds 1 bed over is.

JvP kocht laatst bedden voor haar kinderen dus zij heeft ze niet.
pi_220961587
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
pi_220961591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
Ja, dat geloofd toch niemand, dat zij zo ziek was.
pi_220961609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:18 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kon ze geen medaille, snoep en bloemen verdienen en dat was echt heel zielig geweest, want haar broer had dat dan wel.
pi_220961767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Ik dacht hetzelfde.
pi_220961804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja, en volgens mij ook al vaker (vorige edities). Vorig jaar liep hij ook al, als ik het me goed herinner.
Ik vond het vroeger als puber al verschrikkelijk om een stuk de berg op te lopen om de tour te kijken.
pi_220961814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
pi_220961821
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
pi_220961828
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!

:')
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
pi_220961838
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
pi_220961844
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
Ja maar voor de hielspoor had ze een training geskipt dus dat is al over!
pi_220961855
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Wijn
pi_220961861
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
Ja maar gelukkig werkt het niet zo dat wie de gunfactor heeft die mag vrij.
Voor iedereen dezelfde regels met uitzondering zoals die nu ook al gelden.
pi_220961871
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
Weer een week vakantie in de pocket
pi_220961880
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
pi_220961896
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 22:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
Ik had ff mijn eigen referentie kader/woonplaats in mijn hoofd. Hier was er echt stort regen, hagel harde wind, onweer. Vandaar mijn opmerking😅
pi_220961980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Maar dan zou je zoiets ook niet delen. Dus zij schaamt zich denk ik niet.
pi_220962020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Haar 'vriendin' leest hier mee.
pi_220962342
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
pi_220962359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:39 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
Maar die waanzin is er toch al jaren ? Ik ben best Spartaans opgevoed ( dat had ook iets minder gekund ) maar je krijgt geen medaille voor deelname maar als je wint . 2e worden dan ben je de 1e verliezer .. dat zit er zo ingestampt dat ik echt gek word dat ouders hun kinderen tegenwoordig wijs maken dat ze alles kunnen . Nee dat is niet zo. Als je niet in de maat kunt klappen dan gaje ook geen pianist of danser worden , dat is niet erg maar laten we stoppen met alles ( echt alles) te belonen, want je hoeft niet overal goed in te zijn.
Sterker nog, zeg het ook gewoon als je kind ergens ronduit slecht in is . Prima en weer door naar iets anders .
pi_220962593
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
pi_220962667
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.


Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
pi_220962682
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 02:26 schreef poohenzo het volgende:
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
En de plangoeroe had de eerste voorstelling gemist. Hihi 🙄
pi_220962699
Flip en Flap blijven vandaag vast thuis want moe van de avondvierdaagse en DBM? Die heeft een week spierpijn, heeft ze weer een reden om de sportschool te skippen
pi_220962769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
pi_220962785
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
Korte beentjes he 🤣
I can't help it, if I'm lucky
pi_220962789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Dat kan toch? Ik heb ook doelen ingesteld in mijn horloge. Het is niet zo dat als ik een doel behaald heb dat ik dan niet verder kan of stop.
pi_220962824
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Misschien loopt ze constant heen en weer net als kinderen doen. Die lopen ook meer dan de 5km daardoor.
pi_220962833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:49 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
pi_220962889
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
pi_220962896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 07:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..

Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?

En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
pi_220962909
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:

[..]
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
Ja en 5km lopen met hielspoor en een longontsteking! DBM verdient een lintje!!!!
pi_220962988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
Ze bedoelt het stappendoel dat is ingesteld. Dat is lager dan ze beweert. Het gaat in deze post niet over het aantal stappen dat ze gisteren heeft gezet. Iedereen snapt dat je meer of minder stappen kan zetten dan je doel.
pi_220963179
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 23:50 schreef Post-its het volgende:

[..]
Haar 'vriendin' leest hier mee.
Heeft zij vriendinnen dan?
pi_220963215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 08:36 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heeft zij vriendinnen dan?
haar denkbeeldige vriend Nino en denkbeeldige vriendin Lisanne toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')