Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerdquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze zei iets van "over een paar dagen".quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt(en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Dat is vooral haar ziekte.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Excuus. Niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zinquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zeiquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Niks is toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)
300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Ze wil ook nog een kind 🤣 vandaag podcast geluisterd... En als MCW wat wil.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
Als ze echt zoveel moeite heeft met het lage gewicht dat ze heeft kan ze ook naar een diëtist gaan om daar advies in te winnen. Of misschien langs de huisarts voor die nutri drankjes waar veel calorieën in zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
Nee dat denk ze niet... daarom doen ze er alles aan wat in hun macht ligt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik denk dat ze zo'n staartje op zij maakt, zoals kleuters soms hebben. Past goed bij haar pipi shirtquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juudquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Precies dat. Wie z'n billen brandt...quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
En ze wil geen 350 euro betalen voor iets waar ze zelf niets aan kan doen (voor bedrijfje wat hulp kan bieden)quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Volgens mij had ze na Liam nog extensions, dus was t echt niet zo heftig uitgevallen als ze beweerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.
En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
100% zeker weet ik niet maar zou kunnen! Moet zeggen dat ik mijn geldzaken niet ken verder.. maar als deze bv een aantoonbare achtergrond heeft dat het aansmeren van aandelen bv OK is dan kan insta dat goed vinden... ook de "beleggen heeft risico " en dat soort dingen helpt of er zijn geen meldingen en bij Judith wel 🤷quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Alle gekoppelde accounts worden geblokkeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Tsja niet alleen de kilo's verdwijnen, dit is helaas 1 van de bijwerkingen van de spuitjes. Ze word er niet mooier op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Sowieso, een offerte van een bedrijf dat zogenaamd contact kan krijgen met meta, hoe denkt ze zelf dat dit zou werken, ze laat zich graag oplichten denk ik (die willen dan vast ook graag haar (inlog)gegevens hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:03 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
Ze maakte er toen reclame voor, zei ze eerst niet te gebruiken maar alleen reclame te maken, daarna gebruikte ze ze toch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?
Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.
Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ja via de huisarts en in combinatie met het volgen van een bepaald leefstijlprogramma is het alleen beschikbaar voor mensen met een bepaald bmi of hoger.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?
Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind dat zo goor altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:37 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik zie schoenen op tafel bij AM die uggs dingen.
Ik hoor in mijn hoofd mijn eigen moeder roepen:
SCHOENEN VAN TAFEL DAT BRENGT ARMOEDE🤣
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft reclame gemaakt ervoor... deed heel vaag of ze het wel of niet gebruikte en blijkt het dus wel te gebruiken maar voor de reclame is ze betaald en heeft ze de opstart gekregen (om de reclame te maken) maar daarna moet ze gewoon zelf betalen...
Zodra ze stopt en in haar oude patroon valt komt ze weer aan..
Die bmi grens geld alleen als je het via je huisarts en verzekering doet.. als je via die vage websites aanvraagt zou zelfs Pascal door de selectie komen... je betaald dan ook flink veel meer dan je via de huisarts zou betalen
Nee een huisarts kijkt naar je bmi en wat je allemaal al gedaan hebt.. verwijst je door naar een afval traject en als dat dan nog niet helpt word de optie spuitjes besproken (na een jaar volgens mij) maar dan word wel naar je verdere gezondheid gekeken...quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat geen enkele huisarts hieraan mee zou werken als klopt wat ze zegt te hebben. Ik geloof er niks van dat een huisarts zou zeggen joh ga lekker afvallen met spuiten en we compenseren de rest ook wel met wat spuiten.
Flinke smakkert.. heb wel eens ehbo moeten verrichten bij een gevallen motorrijder met beschermende kleding 🥴 die lag ook wel in de kreukels.. zie wel eens mensen in korte broek en t-shirt op de motor 😨 en dan "bijpassend rijgedrag " ik wil niet weten hoe je die van het asfalt moet schrapenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Er zijn telkens redenen om te stoppen. En blijkbaar moet er dan eerst weer zoiets heftigs gebeuren om de moed te vinden om door te gaan met behandeling.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand in volledige motorkleding gezien. Alleen tijdens die al dan niet gesponsorde motorcross uitjes. Je ziet ze alleen met een motorjas, voor de rest dragen ze gewoon jeans en normale schoenen. En misschien de gesponsorde regenjas DEZOONVAN 🤡quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het nog flinke verwondingen bij Jim-die-beschermende-kleding aan had
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:10 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Die hele rant gisteravond over Link en thuisonderwijs...
Ik vind het nogal wat om dit alles te delen.
Hij heeft door zorgboerderij al onderwijsverkorting denk ik. Maar dan ook nog 2 dagen thuis, bij een toch al enigszins overbelast gezin?
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.
En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Nee hoor, dat moet niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:47 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
Judith heeft ook een filmpje geplaatst. Ze moet 325 betalen aan een bedrijf om het op te lossen maar dat wil ze (uiteraard ) niet. Maar Instagram is ook een bron van inkomsten die ze nu misloopt. Eronder wordt al weer crowd funding gesuggereerd 😵💫
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.
Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Piefpafpoef123 het volgende:
[..]
Eens, en thuishouden lijkt me ook geen optie qua achterstand maar goed.
Hetzelfde als AM die klaagt over hoeveel reacties ze krijgt over het uiterlijk van de meiden. Deel ze dan ook niet de hele tijd. Ik heb meiden in dezelfde leeftijd die zouden er echt niet mee akkoord gaan…
Nee, Link is haar zoon.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef MonaB het volgende:
Over welke Tamara (en Link?) hebben jullie het?
Ik volgde vroeger op Twitter een vrouw die zich Huize Wijntjes noemde. Ze was getrouwd met wie ze een of meerdere kinderen had, en had daarnaast een vaste vriend geloof ik. Soms waren haar posts nogal vaag. Ze sprak soms ook over Link (van wie ik dacht dat het haar poly-vriend was). Zou dat die Tamara kunnen zijn? Na een tijdje was ze weg op Twitter, dus niets meer van meegekregen.
En bij hem zelf (gezien wat Tamara over hem heeft gedeeld in de laatste jaren).quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:55 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er op school zoveel speelt dat er van onderwijs ook niet veel terecht komt.
Ze heeft haar story inmiddels verwijderd. Ik denk dat er veel reacties op zijn geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef Lipisu het volgende:
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
En wat heeft AM toch met wellness?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
Dat laatste dacht ik ook..quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.
En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Geen idee. Ze leest bijna een boek per dag geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
Je zou verwachten dat ze als bestseller auteur naar Londen gaat voor boeken en als sportieveling naar Kos om te fietsen. Maar nee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Wellness kent ze, dus vertrouwd oid. en het is vast al lang geleden dat ze samen naar de sauna zijn geweest (geen sponsoring, dus dan gaat ze niet), maar ook restaurants die al nu gereserveerd zijn. Als je volgende week zin hebt in iets anders qua menu, of tijdstip, dat kan dan niet. Vreselijke manier van vakantie vieren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Ja, of zo’n ienieminie ‘zwembad’ als je de buitendeuren open doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef MonaB het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
Het kan natuurlijk ook uit de omgeving komen. Bijv het gepest van de tweeling op school. Of op het schoolplein, moeders praten nu eenmaal. En dan via via komt het bij AM terecht en zegt dat ze berichten kreeg. Als je ziet hoe weinig mensen er op haar Posts reageren lijkt het mij stug dat er wel meer in haar mp zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog
Het is wel n heel kort tripje. Ze komen s middags pas aan en daarna na 2 dagen weer terug.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
Volgens mij kom je daar vermoeider van terug dan dat je heen gaat .quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Lodelie het volgende:
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.
En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
Haar rekensom klopt misschien niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik koop ook altijd doosjes van 6 omdat dat goedkoper is. (bij de Lild)quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef Moondance het volgende:
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.
Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.
Fijn je weer te lezen trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Ik was ook verbaasd. Ze is de laatste weken meer weg dan thuis!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Alsof AM dat weet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:11 schreef poohenzo het volgende:
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof AM dat weet.
AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
Als je naar AM haar eigen haar kijkt, dan kan ze wel roepen 'komt door de overgang', maar ze doet zelf niks aan haar haar. Waarschijnlijk wassen en 1x per jaar naar een kapper. Het is zo dood als een pier. Ik zou niet weten hoe zij haar dochter van de juiste tips moet voorzien. Kinderen kijken ook naar wat anderen/ ouders doen, AM is niet echt een voorbeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Nee joh, zij heeft Vera maakt je niet echt mooier, voor de teletubbieknotquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Niet doet bedoel jequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.
Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
Ja, daar lijkt AI de ene pees geaccentueerd te hebben en de andere weggewerkt. + die hand die de tubetjes vasthoudt is ook maar vreemd, niet haar eigen hand, want die houdt enerzijds de telefoon vast voor de foto, en aan de andere kant het masker.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta hahaquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Als ze zelf al die zooi niet koopt houdt ze geld over fruit, en stopt ze het niet haar eigen mik. Win-win zou ik zeggen!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.
En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.
Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Die cashback redenatie ook. Zij is precies de doelgroep: mensen troep laten kopen die ze eigenlijk absoluut niet nodig hebben en dan laten lijken alsof je er geld mee bespaard.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.
En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.
Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
Mijn vriend zou er gelijk niet meer op hoeven als ik dit zou delen met de hele gemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
Leren genieten van kleine dingen is een kunst die ze niet machtig is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
MCWquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
O dat hij het zeg vind ik niet zo bijzonder... (over smaak valt te twisten zeg maar) dat ze het deelt... aandacht aandacht aandacht!!!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
Sowieso screenshots van een WhatsApp gesprek delen op insta. Zo kansloos.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
Geen idee. Ik zie alleen @cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maaktquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:17 schreef MonaB het volgende:
[..]
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
Het lijkt me soms ook dat influencers merken taggen in de hoop dat ze in de toekomst betaalde reclame mogen maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:30 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie alleen @:cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:55 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
Die troep die Sanneke allemaal naar binnen werkt is natuurlijk goedkoper.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Toch fijn dat ze al de bacteriën tussen de andere 4daagse lopers gaat verspreiden🥰quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
Dit. Volgens mij overdrijft ze graag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:35 schreef opwegnaar het volgende:
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
Ja en ook nog hielspoor toch? Misschien gaan ze met zijn allen in de poppenwagen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Dat zou al niet kloppen met haar shoplog filmpje van paar dagen terug waar ze al 50 euro kwijt was bij de lidl toen ze daar zalm, keukenpapier, koeken en weet ik veel wat nog meer gehaald had... toen was ze ook al bij andere winkel geweest wat ze niet mee nam in dat shoplog ... en gisteren en vandaag is ze ook naar winkel geweest dus dan zou ze 14 euro uitgegeven hebben in 3 dagen? Ik geloof er weinig van..quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
Onze middelste kan dat ook niet 4dagen school, zwemles, bso en s avonds lopen en laat naar bed. Maar wij lopen dan met hem ook niet mee, want ik weiger een buggy mee te nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat de absolute prijs van een kleine en een grote pot niet veel scheelt, waarmee geïmpliceerd wordt dat de kiloprijs van beide potten wel sterk verschilt. Maar het is niet zo handig verwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Tja maar dat laatste is het ook he.. als ik maar 250gr ergens van nodig heb maar 500gr is goedkoper dan 2x 250... maar die 2e helft heb ik niet nodig dus gooi ik weg (of eet ik toch op want zonde dus overconsumptie)quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Dit. Hier wordt het gezegd tegen de mensen waarmee je het niet doet. Weten we dat ook weer van Roy en Debbie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
Als ik elke ochtend naar de supermarkt zou gaan zou ik denk bijna iedere keer een warm vers croissantje meenemen😅. Maar goed dat ik er maar 1 x in de week kom en me ook kan beheersen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef papierentas het volgende:
[..]
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
Misschien dat haar moeder het voor haar doet? Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit in deze staat allemaal zelf doet. Net als het lezen van 7 boeken in de afgelopen 2 weken. Het is net als met eten (de snackbakjes etc) het rad dat ze voor andermans ogen draaitquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:36 schreef MonaB het volgende:
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.
Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
En niet één herinnering thuis. Vluchtgedrag viert daar hoogtij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
Had ik ook ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.
Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.
Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.
Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.
Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Een narcisje ♥️quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
We gaan iets lekkers kopen voor na de finish... die finish is bedoeld voor kinderen die wel 4 dagen hebben doorgezet, en niet voor die slappe hap familie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Aandacht ..quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef Earring het volgende:
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
Denk ebolavirus of Hanta😉quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef AnnArt het volgende:
AM, de vrouw der rigiditeit en recycleposts, gaat het blijven doen, heh? Die dozige volgende vrouw Mirjam-van-IJsland blijven noemen heh? Net als dat stupide it's a friday-filpmje. Daar komen we niet meer vanaf, toch?
Vind toch echt niemand meer grappig, toch stug blijven volhouden.
Ik zat daar ook naar te kijken. Daar zou ik zelf de schaar nog even voor pakken. Wat een rare plukken. En nu zie je nog duidelijker hoe dun haar haar is. Dat clipje maakt het ook niet beter. En ik weet niet wat ze verder nog wil bereiken met die spuitjes maar volgens mij is ze hard op weg om een kaal hoofd te krijgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat ongelijk aan de voorkant, dat haar van Debbie? Van die langere plukken?
Wat raar idd.. wat heeft ze nou twee rare sliertjes aan de voorkant hangen? Het is het zoals gewoonlijk weer net niet bij Debbie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze is er blij mee en roy wilt haar doen... tja... verder hou ik mijn mond dan maar 🤷 we mogen het niet over het uiterlijk van kinderen hebben en aangezien Debbie er steeds meer als minderjarige uit begint te zien onthou ik me van meningquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:25 schreef Mirp het volgende:
Bij huisjeinbrabant zijn de kindjes ook weer lekker aan het werk gezet voor hun eigen kleertjes. Wordt ook steeds erger bij haar.
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zienquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.
Er is 24 kilo af zegt ze😲.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar kinderen poseren ook echt. Het is mij daar allemaal té gelikt.
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Dat betekend dat tim zijn ex de kinderen ook minder ziet dan tim en mies ze zien
Aflopend? Dit zijn gewoon twee plukken die niet kloppen. Aflopend is een geleidelijke afloop. Dat kan ik hier met de beste wil van de wereld niet in zien.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het is niet scheef geknipt mensen... het is aflopend!! (🤔 scheef dus 👌👍) en hoezo maakt ze ineens dbm achtige neuskijk foto's???
Zoutspray werkt ook top! Ik denk dat wax voor haar haar veel te zwaar is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind er weinig model inzitten. Gewoon heel dun pluizig. Dat heb ik zelf ook hoor maar met volumepoeder en wat wax kan je er echt meer van maken.
Ik vond haar in het begin heel leuk (verbouwen eerste huis), daarna al gauw te perfect, te gelikt, teveel van alles. En vooral: kijk mij het geweldig doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja steeds meer inderdaad. Zonde, was jaren geleden zo´n leuke vrouw om te volgen.
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:47 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik wil niet reageren bij Debbie, maar ik wacht af tot iemand vraagt; hoe lang ga je nog door spuiten.
Dat filmpje in haar story vind ik haar haar vooral echt ziekelijk ogen. Ik herinner met iemand dichterbij tijdens de chemo..
Echt dit!quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik keek de story's over de broodtrommels, hoe ze niet dichtgaan, hoe ze ze weer dicht doet, op elkaar stapelt, de drukke mama's, de producten zo door elkaar heen schudt, de drukke mama's... Hoe elke keer die sleutel in de voordeur wordt omgedraaid, de drukke mama's, het puntje van de bakfiets, die herrie tijdens het gefiets, de drukke mama's, je strontlaarzen op de fiets, je klompen op de fiets, de drukke mama's.
Ik moest er zo om lachen vandaag dat iemand zo druk kan zijn met dit soort dingen en dat gewoon bloedserieus neemt.
Totdat je je weer bedenkt dat er gewoon een heel gezin onderdeel is van deze gestoorde waanzin.
Had de kapper een rood/witte stok?quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Er is 24 kilo af zegt ze😲.
En nu heeft de kapper het waarschijnlijk in model gefohnd dus ik ben benieuwd hoe het zit na skapen of zelf wassen
Maar dat wil ze toch? Doel bereiktquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar je hebt gewoon gelijk. Ze heeft een ziek gezicht.
Ze krijgt een medaille jiehoeeequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!
Nou ben ik benieuwd wie jij bedoeltquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:37 schreef Mirp het volgende:
En Debbie. Ik denk dat het niet nodig is dat ik zeg op wie ik haar vind lijken met haar nieuwe kapsel. Maar zij (en Roy dus blijkbaar) is er blij mee dus prima.
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:28 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM haar man stond bij de finish, waarom liep hij niet mee? Of kon de zwakke flap niet bij hem blijven? En hoezo hebben ze voor 1 avond kado’s bloemen en snoep? En een medaille
Ja, en helemaal omdat de jongste nog zo jong is!quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Och ja, ik rekende andersom. Daar kan ik me dan niks bij voorstellen. Op de één of andere manier heb ik toch altijd het idee dat kinderen meer bij de moeder zijn. Ik zit daarin vastgeroest omdat dat bij mij zo was.
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapotquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Denk dat de meesten zo denken als jij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik ben echt een miep daarin (I know) maar ik krijg echt kriebels als er medailles gegeven worden voor iets wat je niet gedaan hebt.. dat ze snoep bloemen en morgen vast ook speelgoed krijgen van moeders... tja wat verwachten we anders.. maar 1 kind heeft dus in buggy gezeten... maar 1 dag "gelopen" maar ow ow wat trots en knap...
Morgen nog dagje thuis want long ontsteking en weet ik veel wat erbij verzonnen gaat worden... zou dbm ook jankend over de finish zijn gestrompeld?
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Wat een sneuneuzen daar bij DBM! Wat leren die kinderen nu? Dat je niet hoeft door te zetten, dat je gewoon op een laatste avond kunt komen aankakken en dan met een medialle om je nek en een zak snoep kunt showen. Bah, misselijke vrouw...
Nou dat dus, bloemetje snoep en een medaille.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind er ook wat van qua organisatie... loop jij 4 dagen gezellig mee komt er een truus met suikerspin kindjes die dezelfde prijs krijgt als jou kind... nou wat knap... ik zou jaar erna ook alleen het leuke stukje doen.. (de finish)
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Nee je bent geen miep! Er hebben kinderen 4 dagen gelopen! En flip en flap zitten dag 4 in de buggy en krijgen een medaillequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Flip is 8! Geen kleintjequote:Op donderdag 4 juni 2026 20:40 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hier kan je ook 1 avond lopen voor de kleintjes onder andere en die krijgen een speldje. Loop je alle avonden krijg je een medaille
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Iemand die ziek is wil er juist niet ziek uitzien. Dat Debbie dat wil zegt genoeg.
Dat zei ze inderdaad. Spoort niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ooit : ik doe geen make up op want dan zeggen mensen : je ziet er goed uit.
Bizar he
En zo hoort dat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja daar zou ik nog iets mee kunnen.. een "hoera ik heb 1 dag mee gedaan" prijs...
Hier hebben ze voor de kleintjes de korte route (eerlijk geen idee hoe lang die is...) en dan de 5km voor de overige en de bikkelroute van 10km voor de echte doorstappers maar wel alles 4 dagen
Je mag 1 dag mee lopen en krijg dan wel een appel en een sapje maar geen prijs
De tenue versie🤣quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
De kapper had hier ook gewoon eerlijk over moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat kapsel van Debbie. Dat op chatgpt zag er nog aardig uit, dit is de temu versie.
Het staat niet bij haar gezicht, het is 'aflopend' (wat dat ook mag betekenen).
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziekquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:38 schreef opwegnaar het volgende:
Als ze echt een longontsteking had gehad had ze geen 5km gelopen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:14 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Triest voor de kinderen, anderen weten echt wel dat ze maar 1 dag hebben meegelopen. Kids krijgen het nog heel lastig op deze manier. DBM was toch zwaar ziek
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Flap is 5... in een buggy... hier lopen ze met 5 gewoon de 5! Lopen he!
Kost veel energie hoor zo’n avondvierdaagse (op karakter) lopenquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef Miepje77 het volgende:
En nu vet honger door de avondvierdaagse 🤣
Ze heeft natuurlijk zo'n honger, omdat ze altijd vergeet te eten en omdat ze zo ziek is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.
Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
Nou dat dus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:36 schreef miep123456 het volgende:
Hier kun je wel goed zien hoe ze kan overdrijven over het ziek zijn, als je echt zo ziek bent, dan loop je echt geen 5 km. Dan ben je blij als je gewoon thuis bent en naar de wc kan lopen enz.
😅🙈 maar echt! Dat gok ik ook bij fam Koning, ook die was not amused ergens om, gok om berichten hierquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:40 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Waarschijnlijk gaat ze komend weekend offline om te herstellen na dit gelezen te hebben.
Ja, dat geloofd toch niemand, dat zij zo ziek was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:56 schreef Kaatjepuk het volgende:
DBM is de grap van de eeuw. Sneu figuur.
Nee, dat kan natuurlijk niet, want dan kon ze geen medaille, snoep en bloemen verdienen en dat was echt heel zielig geweest, want haar broer had dat dan wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:18 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En papa was gewoon vrij! Als ze geen 5km kan lopen dan laat je haar thuis lekker bij papa.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
Ja, en volgens mij ook al vaker (vorige edities). Vorig jaar liep hij ook al, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Ja dat doet hij al een paar jaar.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Even wel knap... die oudste van miniliefde erin is wel de berg echt opgelopen bij de Alpen dhuzes!
Dat vind ik dan wel weer echt gaaf
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat ik dus wel echt goed vind bij AM is dat, ondanks het verschrikkelijke weer, wel gewoon op de fiets gaan.
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:34 schreef Mirp het volgende:
Wat een powervrouw joh, die DBM. Ze denkt dat ze een longontsteking heeft, maar loopt wel even 5km mee met de avondvierdaagse. Topper!
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:53 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat doet hij al een paar jaar.
Zeker knap
Ik vraag me alleen af hoe ze dat op school regelen. Met Senn snap ik het nog enigszins maar zijn zusjes, in ieder geval de oudste, moeten toch ook gewoon naar school.
Ja maar voor de hielspoor had ze een training geskipt dus dat is al over!quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En een zelfgediagnosticeerde hielspoor, toch?
Wijnquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ja maar gelukkig werkt het niet zo dat wie de gunfactor heeft die mag vrij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook al speciaal verlof. Toen had erin ook verteld dat zijn juf heel trots op hem was en ze dit als gezin doen.
Tja weet je.. ik heb echt een blinde vlek voor erin! (Geef ik toe) maar ik heb liever dat een kind een week school mist voor dit (en zusjes ook om dit samen te beleven) dan een gewone vakantie zoals bob of dat een kind bijna iedere week dagen mist door snot of buikpijn zoals flip en flap...
Weer een week vakantie in de pocketquote:Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zou Flip/Flap morgen weer naar school gaan of zijn ze dan weer ziek zoals ze ( beide?)vandaag ook thuis geweest waren?
Ik had ff mijn eigen referentie kader/woonplaats in mijn hoofd. Hier was er echt stort regen, hagel harde wind, onweer. Vandaar mijn opmerking😅quote:Op donderdag 4 juni 2026 22:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Verschrikkelijke weer? Het waaide.. waar je in de binnenstad weinig van merkt.
En ze moesten naar verschillende plekken (gelukkig had ze Mirjam-van-IJsland mee, hihi) en dat is helemaal niet handig met de auto.
Maar dan zou je zoiets ook niet delen. Dus zij schaamt zich denk ik niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Zou Dbm hier meelezen? Dan moet je je toch wel heel
Lullig voelen als je dit over jezelf leest, zou me echt rot schamen
Haar 'vriendin' leest hier mee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Maar die waanzin is er toch al jaren ? Ik ben best Spartaans opgevoed ( dat had ook iets minder gekund ) maar je krijgt geen medaille voor deelname maar als je wint . 2e worden dan ben je de 1e verliezer .. dat zit er zo ingestampt dat ik echt gek word dat ouders hun kinderen tegenwoordig wijs maken dat ze alles kunnen . Nee dat is niet zo. Als je niet in de maat kunt klappen dan gaje ook geen pianist of danser worden , dat is niet erg maar laten we stoppen met alles ( echt alles) te belonen, want je hoeft niet overal goed in te zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:39 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat dat kan, hele idee van zo'n vierdaagse wandelen kapot
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:11 schreef Lipisu het volgende:
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
😂😂😂😂😂 honger van de avondvierdaagse. Ik pis in m’n broek. Wat een aandachtsorgel.
Dit is toch dezelfde DBM die ook enkele avond rondjes wandelt en ook 5 km de stad in gaat? En 5x per week sport? En altijd te weinig eet? En niet tegen kauwgeluiden kan? En een longontsteking heeft? En heel erg benauwd was? En en en en en en…..
En de plangoeroe had de eerste voorstelling gemist. Hihi 🙄quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:26 schreef poohenzo het volgende:
Wat AM laat zien van Fringe… voor mij is het meer cringe maar dat kan echt heel erg liggen aan hoe zij het in beeld brengt . Zonde voor de mensen die daar hun best staan te doen
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Korte beentjes he 🤣quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:31 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Hoe kan zij zoveel stappen hebben gezet, met slechts 5 km lopen.
Dat kan toch? Ik heb ook doelen ingesteld in mijn horloge. Het is niet zo dat als ik een doel behaald heb dat ik dan niet verder kan of stop.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Je ziet in de story over de avondvierdaagse ook dat zij op haar smartwatch haar dagelijkse stappendoel heeft ingesteld op 7.500, maar zij beweert toch altijd dat ze 15.000 stappen per dag zet?🤡
Misschien loopt ze constant heen en weer net als kinderen doen. Die lopen ook meer dan de 5km daardoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:49 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp heeft zij behoorlijk wat beperkingen waar ze erg veel hinder van ondervindt, maar ik geloof niet dat zij gebukt gaat onder schaamte.
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 06:54 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:44 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ze gaf aan dinsdag, als je iets tegen haar had volg haar maar niet want ze heeft er last van..
Nou DBM als je er zoveel last van hebt, kwam er niet zoveel onzin uit je neusgaten story’s
En met hielspoor de vierdaagse uitlopen? Ik ga de krant bellen, vaak lukt je een km niet eens! Zo een pijn kan hielspoor doen, wat is het volgende smoesje een gebroken been maar je hoeft geen gips?
En zat Am nou weer bij Rens op de zaak te eten? Doet die vrouw ooit wat anders? En zoiets is toch leuk met een grote groep vriendinnen ipv alleen met die saaie Mirjam..
Ja en 5km lopen met hielspoor en een longontsteking! DBM verdient een lintje!!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
[..]
HIelspoor is een eigen gestelde diagnose en inderdaad dan loop je echt geen 5km daarmee, is echt gewoon fysiek onmogelijk maar ja die meid doet alles op karakter he.
Ze bedoelt het stappendoel dat is ingesteld. Dat is lager dan ze beweert. Het gaat in deze post niet over het aantal stappen dat ze gisteren heeft gezet. Iedereen snapt dat je meer of minder stappen kan zetten dan je doel.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met stappendoel, het is niet dat die dan stopt bij 7500, hij telt gewoon doot hoor, zou anders bijzonder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |