abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220954985
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
Ze wil ook nog een kind 🤣 vandaag podcast geluisterd... En als MCW wat wil.....
pi_220955013
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
pi_220955094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Als ze echt zoveel moeite heeft met het lage gewicht dat ze heeft kan ze ook naar een diëtist gaan om daar advies in te winnen. Of misschien langs de huisarts voor die nutri drankjes waar veel calorieën in zitten.
pi_220955180
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Nee dat denk ze niet... daarom doen ze er alles aan wat in hun macht ligt.
Ze hebben professionele hulp , meer kunnen ze niet doen toch?
Vind struisvogelpolitiek wel een beetje kort door de bocht, ze dien enorm hun best
pi_220955211
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Ik denk dat ze zo'n staartje op zij maakt, zoals kleuters soms hebben. Past goed bij haar pipi shirt
pi_220955312
Net bij Pascal gekeken...
Heel eerlijk, ze heeft ineens echt zo'n spitse neus, ogen zwak bijna geen stem.
Het is heel triest maar denk dat ze haar opname niet haalt. Dat lijf is op
pi_220955483
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
pi_220955493
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.

Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
pi_220955498
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
Precies dat. Wie z'n billen brandt...
pi_220955527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
pi_220955542
quote:

En ze wil geen 350 euro betalen voor iets waar ze zelf niets aan kan doen (voor bedrijfje wat hulp kan bieden)
Een volger reageert: crowdfunding starten?
Sorry hoor maar voor zoiets geld geven aan die gierige Juud, wat een onzin.
pi_220955714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.

En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
pi_220955750
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.

En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
Volgens mij had ze na Liam nog extensions, dus was t echt niet zo heftig uitgevallen als ze beweerd.
Ik heb er geen verstand van, maar denk niet dat je op het haar wat ze nu heeft mooi extensions kan zetten.
pi_220955764
Ik voel een autonoom tikkie opkomen ...
pi_220955772
quote:

Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
pi_220955809
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
pi_220955873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
100% zeker weet ik niet maar zou kunnen! Moet zeggen dat ik mijn geldzaken niet ken verder.. maar als deze bv een aantoonbare achtergrond heeft dat het aansmeren van aandelen bv OK is dan kan insta dat goed vinden... ook de "beleggen heeft risico " en dat soort dingen helpt of er zijn geen meldingen en bij Judith wel 🤷
Als dit filmpje nu weer verwijderd word komt het gewoon weer omdat ze verkapt om geld schooit... "een bedrijf wilt me helpen in contact te komen met meta" 🤔 of ze kletst of iemand probeert haar op te lichten 🤷🤔
Beide mogelijk 🤷
Maar dat ze eigenlijk weinig verstand heeft van wat ze doet is wel erg duidelijk
pi_220955888
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Alle gekoppelde accounts worden geblokkeerd.

Ik ben ook eens 3 maanden geband van Meta, omdat het zou gaan om hackerij. Ik heb geen account met geldzaken. Het ging om mijn persoonlijke account, maar voor het gemak werden alle gekoppelde accounts geblokkeerd. Na herbeoordeling bleek er toch niks aan de hand te zijn. Geen sorry, geen uitleg. Gewoon weer terug op Meta.
pi_220955945
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tsja niet alleen de kilo's verdwijnen, dit is helaas 1 van de bijwerkingen van de spuitjes. Ze word er niet mooier op.
pi_220955954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:45 schreef AnnArt het volgende:
Ik voel een autonoom tikkie opkomen ...
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
pi_220955977
"Maarten moet vroeg naar zijn werk" het is al na achten en de man is nog niet eens onderweg.
pi_220955984
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
pi_220955989
Heeft terug naar liefde alleen dat ene jurkje mee op vakantie? Heb haar nog niet in wat anders gezien. En dan zit je op Bali en die je niets anders dan jezelf filmen, mens vier vakantie.
pi_220956020
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:03 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
Sowieso, een offerte van een bedrijf dat zogenaamd contact kan krijgen met meta, hoe denkt ze zelf dat dit zou werken, ze laat zich graag oplichten denk ik (die willen dan vast ook graag haar (inlog)gegevens hebben :R ). Neem gewoon een blauw vinkje, hou je aan de regels en dan helpen ze misschien wel sneller, maar dat kost geld.
En alle volgers die berichten sturen of alles wel goed gaat, ik geloof daar niks van, hoe vol kun je van jezelf zijn.
pi_220956042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?

Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.

Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
Ze maakte er toen reclame voor, zei ze eerst niet te gebruiken maar alleen reclame te maken, daarna gebruikte ze ze toch.
Ze kreeg toen best wel commentaar en zei dat je het moest vergelijken met de reclames die op tv komen. Ik weet ff niet meer hoe het, maar ze heeft toen verteld hoe die manier van reclame maken heet.
In die reclame zei ze toen dat ze zoveel meer energie had met die spuitjes, terwijl ze in haar dagelijkse content constant op bed lag 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')