Ze wil ook nog een kind 🤣 vandaag podcast geluisterd... En als MCW wat wil.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
Als ze echt zoveel moeite heeft met het lage gewicht dat ze heeft kan ze ook naar een diëtist gaan om daar advies in te winnen. Of misschien langs de huisarts voor die nutri drankjes waar veel calorieën in zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Nee dat denk ze niet... daarom doen ze er alles aan wat in hun macht ligt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Ik denk dat ze zo'n staartje op zij maakt, zoals kleuters soms hebben. Past goed bij haar pipi shirtquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juudquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
Precies dat. Wie z'n billen brandt...quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:07 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Lekker autonoom de consequenties aanvaarden Juud
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien laat ze die ook wel weer zetten. Moet ze alleen wel vaker naar de kapper dan eens in de 1,5 à 2 jaar
En ze wil geen 350 euro betalen voor iets waar ze zelf niets aan kan doen (voor bedrijfje wat hulp kan bieden)quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
Juud heeft een bericht en filmpje gepost op Instagram om haar afwezigheid te verklaren. Wel is ze bang dat ze hierdoor weer geblokkeerd raakt.
Ze schijnt nog steeds niet te begrijpen dat dat account over geld het probleem lijkt te zijn. Lekker eigenwijs blijven die Juud. Regels gelden eindelijk dus ook eens voor haar en ze kan er niets aan veranderen. De frustratie straalt er van af.
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Volgens mij had ze na Liam nog extensions, dus was t echt niet zo heftig uitgevallen als ze beweerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En in dun en karig haar extensions/wave zetten: dat ga je ontzettend zien.
En ‘na haar bevalling was haar haar uitgevallen’, maar de spuitjes hebben dat nog eens verergerd.
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:04 schreef Maremare het volgende:
100% zeker weet ik niet maar zou kunnen! Moet zeggen dat ik mijn geldzaken niet ken verder.. maar als deze bv een aantoonbare achtergrond heeft dat het aansmeren van aandelen bv OK is dan kan insta dat goed vinden... ook de "beleggen heeft risico " en dat soort dingen helpt of er zijn geen meldingen en bij Judith wel 🤷quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Alle gekoppelde accounts worden geblokkeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat zou dan de reden kunnen zijn dat het account van Judith wordt verwijderd maar een account als mijn_geldzaken niet? Is dat dan bijv. een account waar ze voor betaald, een zakelijk platform o.i.d.? Daar gaat het ook alleen maar over geld, crypto’s, beleggingen etc.
Tsja niet alleen de kilo's verdwijnen, dit is helaas 1 van de bijwerkingen van de spuitjes. Ze word er niet mooier op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Geen verstand van extentions verder maar in mijn beleving is dat niet om bovenop meer haar te krijgen... en daar is het toch wel erg dun en karig 🥳🤷
Sowieso, een offerte van een bedrijf dat zogenaamd contact kan krijgen met meta, hoe denkt ze zelf dat dit zou werken, ze laat zich graag oplichten denk ik (die willen dan vast ook graag haar (inlog)gegevens hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:03 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen zo autonoom dat ze niks ontvangt
Ze maakte er toen reclame voor, zei ze eerst niet te gebruiken maar alleen reclame te maken, daarna gebruikte ze ze toch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:16 schreef Lodelie het volgende:
Zijn die spuiten van Debby een samenwerking? Ik zie geen gesponsorde post ervan ofwel?
Ik vind het hele slechte reclame, ik was in de veronderstelling dat je bmi boven een bepaalde waarde moet zijn. Dat is in haar geval allang niet meer zo en ik twijfel of het dat ooit was. Bovendien is zij, naar eigen zeggen, helemaal niet gezond, gebruikt ze andere medicatie en mag ze toch ook afval-medicatie gebruiken.
Mij geeft het, het bedrijf juist een slechte naam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |