abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220953003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
pi_220953219
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
pi_220953228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Excuus. Niet goed gelezen
Het was een quote uit het oude topic dus niet heel duidelijk, sorry.
pi_220953243
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
pi_220953273
Ik dacht, ik neem ook eens een kijkje op het account van MCW. Maar die ziet er toch gewoon prima uit. Ik zie weinig verschil met een half jaar geleden.
pi_220953293
😂 dbm was een dag offline en haar bereik stort in 😂🤣 ze vind het stom en doet niet meer mee! Ze wilt meer echtheid 🤣😂🤣😂🤣 o buikpijn van het lachen nu... gaan lisanne en nino samen met Marcel en al haar andere insta's de kast in?? 🤣😂🤣 ze is de hele dag zich suf aan het klikken om ieder bericht te liken en te reageren met hartjes 🤣😂🤣 maar ze doet het niet hoor mensen!! Ze wilt alleen maar echtheid 🤣😂🤣👌
pi_220953295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220953313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅
pi_220953373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zin
pi_220953587
Ellenzonderkoen: “voel jij je ook raar in de wereld omdat je zo zuiver bent?” Volgens mij voel jij je raar omdat je raar bent?! En dat gelul over blij met haar borsten omdat ze ze nog heeft. Zij vraagt overduidelijk om (mannelijke!) aandacht, als je ook ziet hoe ze dan reageert op reacties van mannen.
pi_220953608
Moest even gniffelen om familie koning. Ze had nieuwe set bh’tjes gekocht, want die had ze ook echt eventjes nodig 🙈
pi_220953629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
pi_220953636
Ik ging ook even bij Pascal kijken, maar je kijkt gewoon naar de dood. Zo mager en ernstig verzwakt, ik vraag me af of zij juli kan halen in deze staat.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:31:44 #39
184769 crew  Deisyy
pi_220953874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zei :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220953984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
pi_220953989
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
pi_220954025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:

Niks is toevallig :+
pi_220954079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.

Edit: die MirjamIJsland zit ook zo scheef😵‍💫
En dan AM met haar " ho maar" , tegen haar eigen paard die nog geen oor verdraait😆😆😆
pi_220954084
Kijkt iemand ook naar enzo of Myron? Moet zeggen dat ik op insta kijk, maar echt dat kind is zo'n heerlijk buiten kind. Mag lekker smerig worden, dabberen in de modder. Zie ik toch zelden bij fluflus
pi_220954135
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
pi_220954209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
pi_220954234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:

Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂
pi_220954413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:50 schreef Harper het volgende:
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
Misschien kan haar moeder een keer in de leer bij haar.
pi_220954496
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.

Je kan de percentages zien, maar zij vindt het nodig om te aantallen erbij te verzinnen. Ook handig dat het ronde getallen zijn😜
pi_220954893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')