Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zinquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.
Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zeiquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Niks is toevalligquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!
Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)
300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |