abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952415
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220952459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
pi_220952478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?
pi_220952487
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , misschien toch door de vele klachten ? Dat ze hem op privé moest zetten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:35:01 #5
184769 crew  Deisyy
pi_220952503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.
Blijkbaar heeft ze nare reacties gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220952504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
pi_220952532
@pascalvdhaas Anonieme mening

381
Volgers
87
Naar
PASCAL VD HAAS 🌻
✨Life journal • Dog mom
💌Self care• Art • Reading • Mental health
📧Samenwerken (of UCG)? Stuur me een DM
VERHALEN
PUBLICATIES
Fout: Account is privé.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220952538

[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-06-2026 19:39:58 ]
pi_220952547
Ze wilt graag naar Spaarne. Toch bijzonder dat ze niet met spoed geholpen kan worden…

Of zou ze niet de hele wereld online vertellen?
pi_220952550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerd
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:43 #11
184769 crew  Deisyy
pi_220952557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.
pi_220952610
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
pi_220952611
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:51:36 #14
184769 crew  Deisyy
pi_220952646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekeken :@
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:00 #15
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220952649
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Koel en donker bewaren
pi_220952671
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
pi_220952687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.
pi_220952705
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
pi_220952821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Dat is vooral haar ziekte.
pi_220952828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is vooral haar ziekte.
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
pi_220952846
DBM zegt dat haar hoofd altijd aanstaat, dan ze van alles bedenkt. Daar gebeente toch wel meer mensen last van? Ik wel in ieder geval🤔😅. Moet/ wil ik me nu laten testen?
pi_220952857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
pi_220952902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.
Van het filmpje van vanmiddag/vanavond ben ik wel geschrokken. Ik vraag me dan ook af, als je dan toch eigenlijk niks weet te zeggen, waarom film je en plaats je het? Energie om op berichten (pos en neg) te reageren is er niet (lijkt mij).
pi_220952918
Zegt Am nou in de ochtend tegen een kind op school, dat jij dat mee mag van je moeder! Wowww wie is zij precies??? Om zo over een andere ouder op beeld te praten.
pi_220952928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Excuus. Niet goed gelezen
pi_220953003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')