Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerdquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze zei iets van "over een paar dagen".quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:
[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt(en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Dat is vooral haar ziekte.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".
Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Excuus. Niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |