abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952415
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220952459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:24 schreef Lodelie het volgende:
Huh is het hele vakantiehuisje van Sanneke afgebrand? Zegt ze dat nou?
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
pi_220952478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee ze zegt dat ze blij is van het park af te zijn omdat daar laatst een woning is afgebrand...
Bijzonder... dus als waar ze nu woont 2 straten verder een huis afbrand ligt het aan de buurt ofzo? 🤔
Dat dacht ik ook. Gaat ze dan stampvoetend urgentie eisen?
pi_220952487
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , misschien toch door de vele klachten ? Dat ze hem op privé moest zetten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:35:01 #5
184769 crew  Deisyy
pi_220952503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dat is dan nog maar net gebeurd, ik kon er een kwartiertje geleden nog op.
Blijkbaar heeft ze nare reacties gehad.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220952504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal heeft haar Instagram op privé gezet, ik kan niet meer kijken , want ze had mij verwijderd
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
pi_220952532
@pascalvdhaas Anonieme mening

381
Berichten
68.2K
Volgers
87
Naar
PASCAL VD HAAS 🌻
✨Life journal • Dog mom
💌Self care• Art • Reading • Mental health
📧Samenwerken (of UCG)? Stuur me een DM
VERHALEN
PUBLICATIES
Fout: Account is privé.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220952538


[ Bericht 100% gewijzigd door ikmoetdrieten op 03-06-2026 19:39:58 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220952547
Ze wilt graag naar Spaarne. Toch bijzonder dat ze niet met spoed geholpen kan worden…

Of zou ze niet de hele wereld online vertellen?
pi_220952550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik kijk normaal anoniem want ze heeft mij gwblokkeerd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:41:43 #11
184769 crew  Deisyy
pi_220952557
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Dan heeft ze je geblokkeerd denk ik. Ik kan nog wel op haar profiel en volg haar niet.
Ik volgde haar niet, maar kon wel op haar account kijken en nu niet meer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220952610
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
pi_220952611
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 19:51:36 #14
184769 crew  Deisyy
pi_220952646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Ik ook, had blijkbaar niet goed gekeken :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:00 #15
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220952649
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Koel en donker bewaren
pi_220952671
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Hij liep vanmorgen toch mee bij de vierdaagse van de psz?
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
pi_220952687
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje die laatste story van haar. Ze doet me nu echt denken aan Emma van die documentaire. Als ze tot juli moet wachten op die opname vraag ik me echt af of ze dat nog wel haalt -O- (en wat ze überhaupt nog voor haar gaan doen).
Ach zo verdrietig. Ik begrijp al die Nijntjes ook niet.
pi_220952705
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
pi_220952821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze zei iets van "over een paar dagen".

Wat ik niet zo goed begrijp: de vorige behandelingen waren niet afgemaakt. Dachten ze nu werkelijk dat het vanzelf wel goed zou komen?
Ik snap best dat ze dat hopen maar dat is natuurlijk struisvogelpolitiek.
Dat is vooral haar ziekte.
pi_220952828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat is vooral haar ziekte.
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
pi_220952846
DBM zegt dat haar hoofd altijd aanstaat, dan ze van alles bedenkt. Daar gebeente toch wel meer mensen last van? Ik wel in ieder geval🤔😅. Moet/ wil ik me nu laten testen?
pi_220952857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik zie Pascal wel (volg haar niet)
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
pi_220952902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Idem. Dat Spaarne verhaal vind ik onduidelijk, want die hanteren zo te zien ook een bmi-ondergrens (?). En pas begin juli terechtkunnen. Ze hoort volgens mij op acute hulp opgenomen te worden. Maar wij weten natuurlijk niet wat er al allemaal gebeurd is, daar is ze zelf ook soms vaag over. Het lijkt mij raar om gewoon uit te zitten tot ze ergens in juli bij Spaarne terechtkan.
Ze mag hopen dat ze juli nog haalt. Ik volgde haar en met haar laatste opname en de periode daarna zag je eerst dat ze echt beter werd. Niet alleen fysiek, maar ook mentaal. En toch is ze de laatste 2 maanden nog zoveel afgevallen. Laatst vroeg iemand of ze eerder ook zo moiezaam sprak, maar bij filmpjes van een jaar geleden sprak ze echt krachtiger, vloeiender en met meer intonatie.
Van het filmpje van vanmiddag/vanavond ben ik wel geschrokken. Ik vraag me dan ook af, als je dan toch eigenlijk niks weet te zeggen, waarom film je en plaats je het? Energie om op berichten (pos en neg) te reageren is er niet (lijkt mij).
pi_220952918
Zegt Am nou in de ochtend tegen een kind op school, dat jij dat mee mag van je moeder! Wowww wie is zij precies??? Om zo over een andere ouder op beeld te praten.
pi_220952928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb het niet over Pascal maar over de man van Tamara.
Excuus. Niet goed gelezen
pi_220953003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
Ik vind dat ook, zei ze ook laatst niet iets over dat haar zoon het zo cool vond dat ze een sixpack heeft?
pi_220953219
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
pi_220953228
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Excuus. Niet goed gelezen
Het was een quote uit het oude topic dus niet heel duidelijk, sorry.
pi_220953243
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
pi_220953273
Ik dacht, ik neem ook eens een kijkje op het account van MCW. Maar die ziet er toch gewoon prima uit. Ik zie weinig verschil met een half jaar geleden.
pi_220953293
😂 dbm was een dag offline en haar bereik stort in 😂🤣 ze vind het stom en doet niet meer mee! Ze wilt meer echtheid 🤣😂🤣😂🤣 o buikpijn van het lachen nu... gaan lisanne en nino samen met Marcel en al haar andere insta's de kast in?? 🤣😂🤣 ze is de hele dag zich suf aan het klikken om ieder bericht te liken en te reageren met hartjes 🤣😂🤣 maar ze doet het niet hoor mensen!! Ze wilt alleen maar echtheid 🤣😂🤣👌
pi_220953295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef lila01 het volgende:
MCW klaagt over het feit dat ze zoveel is afgevallen, maar die foto vertelt mij dat ze
haar magere lijf maar al te graag laat zien, alsof ze er trots op is. Aandacht.
En in haar vlog vertelde ze nog dat ze zo lekker aan het aankomen is maar nog niet op haar oude gewicht zit. Maar het gaat goede kant op volgens haar.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220953313
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Je hebt een helm op voor je eigen veiligheid. Zal zo'n camera op je cap nog zorgen voor onveiligheid bij vallen? Dat je cap dus minder veilig is door dat ding erop? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel😅
pi_220953373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Kaatje35 het volgende:
Ik kan het zien en volg haar niet.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze haar account op privé zet. Dat er deze ak weken volop dit soort story's zouden komen daar was geen glazen bol voor nodig.
Ze heeft sws iets aan haar instellingen veranderd. De mogelijkheid om op haar stories te reageren is er niet meer. De commentaren waren kennelijk niet naar haar zin
pi_220953587
Ellenzonderkoen: “voel jij je ook raar in de wereld omdat je zo zuiver bent?” Volgens mij voel jij je raar omdat je raar bent?! En dat gelul over blij met haar borsten omdat ze ze nog heeft. Zij vraagt overduidelijk om (mannelijke!) aandacht, als je ook ziet hoe ze dan reageert op reacties van mannen.
pi_220953608
Moest even gniffelen om familie koning. Ze had nieuwe set bh’tjes gekocht, want die had ze ook echt eventjes nodig 🙈
pi_220953629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat je geen vrienden, familie of ouders ziet wil niet zeggen dat ze niet in zijn/haar leven zijn, misschien willen die mensen niet met hun kop op Insta en de foto's en filmpjes die wij zien zijn maar momentopnames natuurlijk.
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
pi_220953636
Ik ging ook even bij Pascal kijken, maar je kijkt gewoon naar de dood. Zo mager en ernstig verzwakt, ik vraag me af of zij juli kan halen in deze staat.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:31:44 #39
184769 crew  Deisyy
pi_220953874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Owww wacht ff, dus MCW en Timmie zijn echt al 20 jaar besties?
Weet ik veel, ik geloof niet dat ik dat zei :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220953984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:48 schreef AnnArt het volgende:
AM gaat paardzitten met die camera op haar cap. Als zij niet filmt gebeurt het niet, heh? Mens, leef toch eens in het moment. Geniet gewoon van je paardrijden, ieder ander kan echt wel zonder die beelden.
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
pi_220953989
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
pi_220954025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Niks is toevallig :+
pi_220954079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou dit idd! Weer dat zelfde suffe beginners gehobbel over dezelfde saaie zandpaadjes met af en toe een paard dat een stap opzij zet en dan zegt AM dat het net een rodeo was en ze het weer overleefd heeft.
Gopro beelden van mensen die paardrijden zijn sowieso al mega saai al zijn het beelden van echte ruiters die een 1m60 parcours springen. Laat staan dat wat zij daar in die kneuzen les doen.
Het is inderdaad tenenkrommend, dat gebobbel op die molenpaarden. Afgestompte beestjes , triest om te zien dat dit nog bestaat anno 2026.

Edit: die MirjamIJsland zit ook zo scheef😵‍💫
En dan AM met haar " ho maar" , tegen haar eigen paard die nog geen oor verdraait😆😆😆
pi_220954084
Kijkt iemand ook naar enzo of Myron? Moet zeggen dat ik op insta kijk, maar echt dat kind is zo'n heerlijk buiten kind. Mag lekker smerig worden, dabberen in de modder. Zie ik toch zelden bij fluflus
pi_220954135
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
pi_220954209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
pi_220954234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM dr besties (Nino en Lisanne) hebben dr gewoon keihard laten vallen!

Heel toevallig, nadat we het er hier over gehad hebben...
Maar ze gaat nu voor echt he!! 🤣😂
pi_220954413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:50 schreef Harper het volgende:
Wat heeft Saar mooie krullen vandaag!
Misschien kan haar moeder een keer in de leer bij haar.
pi_220954496
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het ergens ook wel zielig dat ze nu verwacht dat ze een volle bos krijgt omdat ze er wat af knipt... (ten minste zo komt het over)

300 tegen 1000 stemmers 😂🤣 ze bedoeld 3 tegen 10? Ze krijgt nooit zoveel reacties 1300?? 🤣😂 Debbie doet nog steeds niet aan eerlijk
Op haar laatste post heeft ze 108 likes.

Je kan de percentages zien, maar zij vindt het nodig om te aantallen erbij te verzinnen. Ook handig dat het ronde getallen zijn😜
pi_220954893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie laat morgen een bob knippen omdat haar haar zo is uitgevallen. De AI foto’s die ze laat zien hebben een behoorlijke bos haar. Met het prakje wat Debbie heeft gaat het er compleet anders uitzien.
Dit was ook mijn reactie, denk dat ze nog kaler gaat lijken.
Toen ze extensions had zat haar haar wel mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')