Leren genieten van kleine dingen is een kunst die ze niet machtig is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
MCWquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:53 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:12 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Het is, zoals heel veel in haar leven, een reclame. Hashtag cheaptickets.
O dat hij het zeg vind ik niet zo bijzonder... (over smaak valt te twisten zeg maar) dat ze het deelt... aandacht aandacht aandacht!!!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
Sowieso screenshots van een WhatsApp gesprek delen op insta. Zo kansloos.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee ze deelt zijn reactie in WhatsApp "ik zou je doen" waarbij ik denk... dat zou niet bijzonder moeten zijn in een relatie 🤔🤷
Geen idee. Ik zie alleen @cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maaktquote:Op donderdag 4 juni 2026 14:17 schreef MonaB het volgende:
[..]
Er staat nergens bij dat het reclame is, als ik het goed zie? Hebben jullie in Nederland niet zo'n soort van economische inspectie of overheidswaakhond die dingen in het oog houdt? Als er in België een influencer reclame maakt zonder dat er 'advertentie' bij staat, worden ze echt wel op de vingers getikt. Eerste keer waarschuwing, daarna fikse boetes. Zeker de 'grotere' influencers met veel volgers zouden toch op de voet gevolgd en gecontroleerd mogen worden. Zie ook: AM.
Het lijkt me soms ook dat influencers merken taggen in de hoop dat ze in de toekomst betaalde reclame mogen maken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:30 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie alleen @:cheaptickets helemaal onderaan haar post staan, na de #Reizen is het enige dat je koopt en dat je rijker maakt
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:55 schreef Moppie1982 het volgende:
Wat een slap ziek zooitje is het toch bij DBM, allemaal gemaakt van suiker
Die troep die Sanneke allemaal naar binnen werkt is natuurlijk goedkoper.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.
En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.
Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Toch fijn dat ze al de bacteriën tussen de andere 4daagse lopers gaat verspreiden🥰quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wel de avondvierdaagse 1 avond mee gaan lopen. Dan zijn ze ook niet ziek.
Bijzondere keuzes maakt ze toch altijd
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap echt niets van de logica van Sanneke "ik heb voor 60 euro boodschappen gedaan maar krijg 10 terug via cashback... en dat is dan allerlei zooi wat je eigenlijk niet nodig hebt en waarom je meer koopt en consumeert dan nodig is...
Ik snap niets hiervan! Je koopt toch gewoon wat je nodig hebt?? En iedere dag 60¤???
Dit. Volgens mij overdrijft ze graag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:35 schreef opwegnaar het volgende:
Iedereen doodziek daar bij DBM, en zij denkt dat zijzelf een longontsteking heeft, maar dan toch de avondvierdaagse gaan lopen? Make that the cat wise!
Ja en ook nog hielspoor toch? Misschien gaan ze met zijn allen in de poppenwagen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Dat zou al niet kloppen met haar shoplog filmpje van paar dagen terug waar ze al 50 euro kwijt was bij de lidl toen ze daar zalm, keukenpapier, koeken en weet ik veel wat nog meer gehaald had... toen was ze ook al bij andere winkel geweest wat ze niet mee nam in dat shoplog ... en gisteren en vandaag is ze ook naar winkel geweest dus dan zou ze 14 euro uitgegeven hebben in 3 dagen? Ik geloof er weinig van..quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:23 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik begreep 64,- van maandag tm vandaag. Is niet perse veel, maar ik vind het wel veel als je steeds zegt dat de vriezer propvol zit.
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is gemiddeld 16 p/d. Als ze dat de rest van de maand doortrekt redt ze het weer niet met haar budget.
Onze middelste kan dat ook niet 4dagen school, zwemles, bso en s avonds lopen en laat naar bed. Maar wij lopen dan met hem ook niet mee, want ik weiger een buggy mee te nemen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Precies dat, dan ben je niet ziek. Overigens waarom kunnen de kinderen niet alle vier de dagen meelopen. Ze houd de kinderen veel te klein.
Ze bedoelt waarschijnlijk dat de absolute prijs van een kleine en een grote pot niet veel scheelt, waarmee geïmpliceerd wordt dat de kiloprijs van beide potten wel sterk verschilt. Maar het is niet zo handig verwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Tja maar dat laatste is het ook he.. als ik maar 250gr ergens van nodig heb maar 500gr is goedkoper dan 2x 250... maar die 2e helft heb ik niet nodig dus gooi ik weg (of eet ik toch op want zonde dus overconsumptie)quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke deelt dat eem grote pot rode kool 1,21/kg is, een kleine 0,70/kg en dat dat dus heel weinig scheelt.
Klopt, het scheelt niet veel, maar als je alle kleine bedragen op telt scheelt het toch, helemaal als je onderaan de streep minder uit wil geven en grote verpakkingen opmaakt uiteraard.
Dit. Hier wordt het gezegd tegen de mensen waarmee je het niet doet. Weten we dat ook weer van Roy en Debbie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik zeg het ook wel eens tegen een vriendin als ze iets leuks aan heeft oid. Gewoon een compliment. Niet letterlijk. 😂. Ik verwacht daar een sexloos leven.
Als ik elke ochtend naar de supermarkt zou gaan zou ik denk bijna iedere keer een warm vers croissantje meenemen😅. Maar goed dat ik er maar 1 x in de week kom en me ook kan beheersen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef papierentas het volgende:
[..]
Klopt en ik begrijp ook niet zo waarom het niet zou kunnen lukken. Maar als je elke dag naar de supermarkt gaat is het gewoon veel moeilijker om geen extra dingen mee te nemen. Ik vraag me af, of in haar budget ook de orders van thuisbezorgd zitten? Want dat komt er ook met enige regelmaat bij daar. Leuk ook dat ze voorraden heeft, maar als je het niet opeet, of je weet niet wat er in je vriezer ligt, dan heb je vooral geld uitgegeven voor de heb en meer niet.
Misschien dat haar moeder het voor haar doet? Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit in deze staat allemaal zelf doet. Net als het lezen van 7 boeken in de afgelopen 2 weken. Het is net als met eten (de snackbakjes etc) het rad dat ze voor andermans ogen draaitquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:36 schreef MonaB het volgende:
Ik vraag me bij Pascal Vd Haas ook wel af of al die spullen op Vinted zetten niet heel belastend is. Je moet elk stuk apart netjes op de grond leggen (bukken en weer rechtstaan), camera nemen, foto maken, spul weer oprapen/opplooien/wegeggen en dat maal x keer elke dag.
Voor een gezonde mens best te doen (al zie ik het mezelf als gezonde mens niet doen), maar dat is toch wel best een inspanning voor iemand die maar heel weinig energie kan hebben?
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
En niet één herinnering thuis. Vluchtgedrag viert daar hoogtij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:42 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Gelijk gaan kijken na dit bericht, mooie herrineringen met zoveel maximale besties en familie om je heen en dan plaats je inderdaad zoveel foto’s waar je alleen opstaat😂
Had ik ook ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal heeft weer haar Vinted vol gegooid. Ik krijg daar zo’n naar gevoel bij. Alsof ze zelf ook denkt dat dit het einde is en dus alles maar verkoopt.
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.
Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.
Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Dat heel veel met z’n allen valt dan wel mee want volgens mij heeft KB de kinderen aanzienlijk minder dan dat MCW ze heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Raradefayee het volgende:
Mcw deelt in een reactie op de vraag of tim ook kindjes heeft: ja. En hetzelfde co-ouderschap, dus we zijn heel veel met zijn allen.
Die drie kinderen van jvp zijn gewoon ingewisseld voor 2 nieuwe.
Zo ongezond voor die kinderen.
Maar ja, maximale liefde is een goed excuus.
Die vrouw denkt zoveel aan zichzelf dat ze me aan een bepaald bloemetje doet denken 🤐.
Een narcisje ♥️quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik voel me best een beetje dom nu, maar kan niet bedenken welk bloemetje? Dacht even aan een rupsje, maar dat is geen bloemetje 🫣.
We gaan iets lekkers kopen voor na de finish... die finish is bedoeld voor kinderen die wel 4 dagen hebben doorgezet, en niet voor die slappe hap familie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Aandacht ..quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:14 schreef Earring het volgende:
Ellen zonder Koen, die zo blij is met zichzelf en al springend op haar bed een reel opneemt.
Ze is haar villa bij a niet uit geweest. Hoezo ga je dan naar Bali? Ze had thuis ook op haar bed kunnen springen. Ze doet niet anders dan kletsen tegen haar telefoon. Zij spoort echt niet hoor
Denk ebolavirus of Hanta😉quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:39 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
een longontsteking... die is gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |