Alsof AM dat weet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:11 schreef poohenzo het volgende:
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Alsof AM dat weet.
AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
Als je naar AM haar eigen haar kijkt, dan kan ze wel roepen 'komt door de overgang', maar ze doet zelf niks aan haar haar. Waarschijnlijk wassen en 1x per jaar naar een kapper. Het is zo dood als een pier. Ik zou niet weten hoe zij haar dochter van de juiste tips moet voorzien. Kinderen kijken ook naar wat anderen/ ouders doen, AM is niet echt een voorbeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Nee joh, zij heeft Vera maakt je niet echt mooier, voor de teletubbieknotquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Niet doet bedoel jequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.
Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
Ja, daar lijkt AI de ene pees geaccentueerd te hebben en de andere weggewerkt. + die hand die de tubetjes vasthoudt is ook maar vreemd, niet haar eigen hand, want die houdt enerzijds de telefoon vast voor de foto, en aan de andere kant het masker.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta hahaquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Als ze zelf al die zooi niet koopt houdt ze geld over fruit, en stopt ze het niet haar eigen mik. Win-win zou ik zeggen!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.
En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.
Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Die cashback redenatie ook. Zij is precies de doelgroep: mensen troep laten kopen die ze eigenlijk absoluut niet nodig hebben en dan laten lijken alsof je er geld mee bespaard.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.
En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.
Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
Mijn vriend zou er gelijk niet meer op hoeven als ik dit zou delen met de hele gemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |