abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220957765
Haha Sanneke die de ondertiteling bij haar stories uit heeft gezegd omdat deze heel slecht was en vol fouten zat 🤣
Ja, die kon ook niks maken van dat gemompel van die twee.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220957768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:11 schreef poohenzo het volgende:
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
Alsof AM dat weet.

AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
pi_220957781
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Alsof AM dat weet.

AM praat ook alsof ze al een hoop dochters door de puberteit heeft geloodst, maar dat is er echt pas 1 geweest. Zo stellig weer dat zij precies weet wat ze doet.
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
pi_220957822
Hahaha er reageert iemand bij judith dat ze vast uit een van haar potjes wel 325euro kan halen.

Ik heb verder het verhaal niet geluisterd, maar vond deze reactie wem grappig 🙈
pi_220957842
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
als je het zelf niet weet ga je toch op zoek naar info? Wij hebben hier allemaal saai futloos sluik haar maar mocht er iemand zijn met krullen ( I wish) zou ik naarstig op zoek gaan naar goede info erover. Ze loopt de hele dag met haar telefoon in de handen, dan kun je ook eens wat opzoeken wat zinvol is.
Als je naar AM haar eigen haar kijkt, dan kan ze wel roepen 'komt door de overgang', maar ze doet zelf niks aan haar haar. Waarschijnlijk wassen en 1x per jaar naar een kapper. Het is zo dood als een pier. Ik zou niet weten hoe zij haar dochter van de juiste tips moet voorzien. Kinderen kijken ook naar wat anderen/ ouders doen, AM is niet echt een voorbeeld.
pi_220957870
quote:

[..]
Nee joh, zij heeft Vera maakt je niet echt mooier, voor de teletubbieknot
pi_220957896
Hoe je je krullen verzorgt , daarvoor kijk je 5 minuten op TikTok. Net zoals de rest van 13 jarig Nederland.
AM maakt het weer interessanter dan het is.

En er is daar in huis maar 1 slons, en dat is moeder. Vies, onverzorgd en slecht gekleed.
pi_220957897
quote:

[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.

Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
pi_220957933
Wat een gedoe bij AM voor een "wellness" tripje. Helemaal naar Kos om 2 dagen in een bubbelbad te zitten en je te laten masseren. (Als ze dat überhaupt al laten doen) De 1e dag zullen ze doodmoe zijn want midden in de nacht naar Schiphol. Dan heb je 2 dagen waarin dus alles gepland is van A tot Z en dan kan je de 3e dag alweer naar het vliegveld en uren reizen naar huis. Waar ze zin in hebben. En zou die reisplanner nou echt veel klanten aan die reclame van AM overhouden? Ik heb juist steeds als ik die tripjes zie zoiets van; "dat wil ik dus helemaal NIET voor mijn vakantie "
Wel oprecht heerlijk voor de kinderen dat er een paar dagen geen camera op hun snoetjes staat.
pi_220958025
Iemand oppert serieus een crowdfunding voor Judith. Hou op hoor
pi_220958196
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
pi_220958260
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja zou ik wel doen hoor maargoed ik kan meestal de beweegredenen van AM niet volgen.

Plus dat zij een 'slonzig' uiterlijk wel leuk lijkt te vinden, bij haarzelf sowieso maar ook hoe ze de haren van de dochters doet.
Niet doet bedoel je ;)
pi_220958262
Het mysterie van AM: waar is haar zelfgebakken brood en hoe kunnen
de kinderen zonder de zaadcrackers? Is dat de reden van de eetweigering van Lot? Gaat daarom het haar van één van de tweeling krullen? Valt Jim daarom van z’n motor? Gaat Julia daarom samenwonen met Harry? 🥸🥸🥸
pi_220958271
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:12 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat is met Michelle haar nek/bovenkant van lichaam gebeurd op de laatste foto
Ja, daar lijkt AI de ene pees geaccentueerd te hebben en de andere weggewerkt. + die hand die de tubetjes vasthoudt is ook maar vreemd, niet haar eigen hand, want die houdt enerzijds de telefoon vast voor de foto, en aan de andere kant het masker.
pi_220958322
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
pi_220958353
Retteketet, Roy wil weer een jaarlijkse doorsmeerbeurt in bed. 👣
pi_220958368
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
pi_220958378
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
pi_220958383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... Debbie moet straks een week bijkomen... eerst kapper en dan moet ze ook nog rampetampen vanavond.... roy wilt er overheen... de vraag is vooral waarom moeten wij dit weten?
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
pi_220958392
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW met de fijne herinneringen aan de eerste helft van 2026. Van de 12 foto’s staat ze er zelf op 11. Zelfverheerlijking ten top.
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
pi_220958397
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke heeft het er serieus over hoe duur het is dat haar kind drie keer per dag fruit eet.

En maar hoog van de toren blazen dat iedereen de keuze kan maken die zij gemaakt hebben: van 1 salaris leven.

Nu is hij anderhalf en gaat het om fruit eten. Straks moet hij een fiets, sneakers, schoolreisjes, excursies en eet ie de oren van je hoofd.
Als ze zelf al die zooi niet koopt houdt ze geld over fruit, en stopt ze het niet haar eigen mik. Win-win zou ik zeggen!

[ Bericht 7% gewijzigd door Die_van_verderop op 04-06-2026 13:54:51 ]
pi_220958410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik wil niet gaan kijken, maar zegt ze dit echt?? Als je denkt dat iemand niet verder kan zakken, kan het toch nog 😂.
pi_220958446
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:44 schreef Lodelie het volgende:

Die cashback redenatie ook. Zij is precies de doelgroep: mensen troep laten kopen die ze eigenlijk absoluut niet nodig hebben en dan laten lijken alsof je er geld mee bespaard.
Ik denk dat ze totaal niet realiseert dat het leven met een kind nog zoveel duurder gaat worden ;(

En iedere dag boodschappen doen is ook écht heel duur. Doe weekboodschappen als je op moet letten. Maak een menu, blijf in 1 winkel (of laat het thuisbezorgen), laat je niet afleiden door alle prikkels in een winkel. De hele formule van winkels is erop gericht dat je impulsaankopen gaat doen en daar is zeker Sanneke super gevoelig voor.
Ik bespaar zoveel door 1 keer per week thuis te laten bezorgen. Bewust boodschappen doen, nuttige aanbiedingen kopen en geen impulsen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220958448
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zoveel herinneringen aan haar stralende zelf 🤩
Ik heb ze niet gezien, maar is er een herinnering bij die gewoon thuis is?
Wat zeg jij nou voor raars? 😂 Aan thuis heeft ze denk ik geen goede herinneringen. Het is allemaal Moraira, Parijs, Madrid, Londen, Barcelona, Valencia. Ze moet natuurlijk wel even pochen waar ze allemaal is geweest.
pi_220958455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man zou ook zo'n reactie geven🙈 maar ik deel hem niet op insta haha
Mijn vriend zou er gelijk niet meer op hoeven als ik dit zou delen met de hele gemeenschap.
Privé appjes, houd ze privé…
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')