En wat heeft AM toch met wellness?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
Dat laatste dacht ik ook..quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.
En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Geen idee. Ze leest bijna een boek per dag geloof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
Je zou verwachten dat ze als bestseller auteur naar Londen gaat voor boeken en als sportieveling naar Kos om te fietsen. Maar nee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Wellness kent ze, dus vertrouwd oid. en het is vast al lang geleden dat ze samen naar de sauna zijn geweest (geen sponsoring, dus dan gaat ze niet), maar ook restaurants die al nu gereserveerd zijn. Als je volgende week zin hebt in iets anders qua menu, of tijdstip, dat kan dan niet. Vreselijke manier van vakantie vieren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:
[..]
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
Ja, of zo’n ienieminie ‘zwembad’ als je de buitendeuren open doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef MonaB het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
Het kan natuurlijk ook uit de omgeving komen. Bijv het gepest van de tweeling op school. Of op het schoolplein, moeders praten nu eenmaal. En dan via via komt het bij AM terecht en zegt dat ze berichten kreeg. Als je ziet hoe weinig mensen er op haar Posts reageren lijkt het mij stug dat er wel meer in haar mp zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog
Het is wel n heel kort tripje. Ze komen s middags pas aan en daarna na 2 dagen weer terug.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
Volgens mij kom je daar vermoeider van terug dan dat je heen gaat .quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Lodelie het volgende:
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!
Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.
En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
Haar rekensom klopt misschien niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik koop ook altijd doosjes van 6 omdat dat goedkoper is. (bij de Lild)quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef Moondance het volgende:
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.
Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.
Fijn je weer te lezen trouwens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Ik was ook verbaasd. Ze is de laatste weken meer weg dan thuis!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |