abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220956817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef papierentas het volgende:
AM en Maarten gaan volgende week, als ik het goed zie, voor wel 4 dagen naar Griekenland. En die 4 dagen moeten van minuut tot minuut geregeld zijn door de reisconsulente, zodat ze zelf niks hoeft te regelen. Zelfde geneuzel als dat reisje met Sam naar Noorwegen, bij een kink in de kabel tijdens de reis raakt onze plangoeroe totaal in paniek.
En wat heeft AM toch met wellness?
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Wie gaat er naar Londen of Kos voor de sauna?
pi_220956822
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:44 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp ook niet waarom dit allemaal op Insta moet.
Link gaat binnenkort de puberteit in en zal mee gaan krijgen wat er over hem gedeeld wordt.
Ik denk dat Tamara beter steun kan zoeken in haar directe omgeving ipv online.

En thuisonderwijs? Wie gaat dat geven?
Dat laatste dacht ik ook..
en thuisonderwijs terwijl er tig kinderen rondlopen? Hoeveel komt daar dan daadwerkelijk van terecht.
pi_220956827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
zegt Pascal nu 7 letterlijk zware (gekregen) boeken te hebben gelezen in 2 weken?
Hoe heeft ze daar de kracht voor?
Geen idee. Ze leest bijna een boek per dag geloof ik.
Met zo'n uitgeput lijf zou je toch de hele dag (willen) slapen lijkt me?
pi_220956837
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Het (schoon)dochter tripje naar Londen was zogenaamd wellmess en nu naar Griekenland voor wellness?
Je zou verwachten dat ze als bestseller auteur naar Londen gaat voor boeken en als sportieveling naar Kos om te fietsen. Maar nee.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220956858
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Wellness kent ze, dus vertrouwd oid. en het is vast al lang geleden dat ze samen naar de sauna zijn geweest (geen sponsoring, dus dan gaat ze niet), maar ook restaurants die al nu gereserveerd zijn. Als je volgende week zin hebt in iets anders qua menu, of tijdstip, dat kan dan niet. Vreselijke manier van vakantie vieren.
pi_220956864
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!

Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.

En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
pi_220956873
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
pi_220956908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef MonaB het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze een hotelkamer met bubbelbad ofzo. En is het daarom een wellnessreis?
Ja, of zo’n ienieminie ‘zwembad’ als je de buitendeuren open doet.
Misschien krijgt ze daar ook wel een tijdssslot voor: van 13.50-14.43 zwemmen.
pi_220956979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:52 schreef Harper het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom iemand AM daarover een bericht zou sturen.
Zeker als je weet dat hun moeder niks aan haar uiterlijk doet, en al helemaal niet weet hoe je moet krullen moet omgaan.
Dus die opmerking van AM dat het vanzelf goed is gekomen. Nu bij haarzelf nog ;)
Het kan natuurlijk ook uit de omgeving komen. Bijv het gepest van de tweeling op school. Of op het schoolplein, moeders praten nu eenmaal. En dan via via komt het bij AM terecht en zegt dat ze berichten kreeg. Als je ziet hoe weinig mensen er op haar Posts reageren lijkt het mij stug dat er wel meer in haar mp zitten.
pi_220956980
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
pi_220957029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Lodelie het volgende:
Ik hoop dat Maarten zich goed gedraagd en netjes zijn taakjes doet, anders mag hij vast niet mee.
Het is wel n heel kort tripje. Ze komen s middags pas aan en daarna na 2 dagen weer terug.
En dan ook alles van minuut tot minuut gepland, vreselijk lijkt me dat
pi_220957049
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:19 schreef Lodelie het volgende:
Jeetje voor vier dagen naar Griekenland.
En dan ook nog eens helemaal gepland en georganiseerd. Het is een "welness" reis?!

Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Juist heerlijk om met z'n tweeën lekker te doen en te laten wat je wilt, rond slenteren en dingen ontdekken.

En waarschijnlijk gaat het ook nog vastgelegd worden.
Volgens mij kom je daar vermoeider van terug dan dat je heen gaat .
Lijkt mij niets
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220957077
Echt ontspannend is dat niet, zo'n korte vliegtrip. Tegen het moment dat je ingecheckt bent en dat je koffer uitgepakt is, kan je alweer gaan inpakken en uitchecken? Zou bij mij eerder voor meer stress dan voor minder stress zorgen. Voor zo'n kort uitje blijf ik liever wat dichter bij huis dan, zeker als het over wellness gaat. Dan zijn er in de Benelux zeker ook goeie opties waar je niet voor hoeft te vliegen maar gewoon de auto kan nemen voor een paar uurtjes. Terwijl je met het vliegtuig al snel een kleine dag onderweg bent met tijdige verplaatsing naar luchthaven, security, check-in, bagagestuff, transfer naar hotel...
pi_220957200
Ik geloof ook weinig van de opmerkingen over het uiterlijk van S en S, dat is ongetwijfeld weer aangedikt door hun moeder (ik ben sowieso argwanend als influencers over de berichten die ze krijgen beginnen 😁). Ik vind S en S er overigens een stuk leuker en verzorgder uitzien dan hun moeder (die over een slonsuiterlijk begint, lekker aardig over je dochters).

De schaafplekken van Jim vind ik enorm meevallen (maar ik kom uit het wielrennen, waar dat er bij hoort), ik zou mij meer zorgen maken over andere verwondingen, schaafwonden genezen ontzettend snel.

Voor de verandering weer eens met geluid geluisterd en wat een ontzettend flauwe humor heeft Julia. Zou ze dat speciaal doen voor het filmen van haar moeder? Dat zou wel heel sneu zijn. En daarna dat onderonsje met Rens. Waarom film je zoiets? Annemarie zal wel heel blij zijn dat ze zo loopt te geinen met haar schoonzoon en dus moet het dan gedeeld worden?

Voor 4 dagen naar Kos vind ik van den zotte: waarom gaan vliegen voor zo'n kort verblijf? Natuurlijk, het is weer een samenwerking met de reisdame die moet, maar je hebt nota bene net een box uitgebracht met allemaal speciale, leuk, interessante tripjes in de buurt. En dan ga je 2 dagen naar Kos... Voor welness... Want zo'n welnessbehandeling op Kos is vast heel anders.
pi_220957203
Ach, DBM heeft al een 'drukke' ochtend gehad, de kat had zichzelf onder gescheten en moest onder de douche. Zou die kat al die laxeermiddelen van Flip en Flap te pakken hebben gehad?
pi_220957323
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.

Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.

Edit: zie dat ze nu een extra story heeft opgenomen en blijkbaar 3.79 bedoelde voor 12

[ Bericht 11% gewijzigd door Moondance op 04-06-2026 11:27:11 ]
pi_220957383
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:19 schreef Moondance het volgende:
Ik snap die rekensom van Sanneke niet? Koop geen doosje van 12 eieren want twee doosjes van 6 zou goedkoper zijn, volgens haar 60 cent.

Vervolgens zegt ze dat doosjes van 6 1.59 euro zijn dus twee doosjes zijn 3.18 euro. En 1 doosje van 12 is 2.79. Sowieso is dat verschil 39 cent maar het doosje van 12 is dus alsnog goedkoper dan twee doosjes van 6.
Haar rekensom klopt misschien niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik koop ook altijd doosjes van 6 omdat dat goedkoper is. (bij de Lild)
pi_220957544
KC is ook eindelijk gestopt met die lelijke hairextensions… Dat laatste filmpje neemt toch niemand serieus.
pi_220957623
Sanneke weer met haar cashback. Voor 4 dagen zit ze nu op 64,- , maar ze denkt dat daar wel al 10,- spullen met cashback in zitten. Even gekeken in die app waar ze het over heeft, ik zie vooral kauwgom, 7up blikjes, chocola, snoep en misschien 2 wel wat gezondere keuzes, ik zou niet kopen op basis van cashback, maar of ik het nodig heb. En bergen blikjes, kouwgom, chocola en snoep valt daar niet onder. 1 zakje snoep in de week halen we niet. Maar goed, Sanneke heeft op dat vlak duidelijk een ander beeld van wat nodig is.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:52:01 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220957636
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
pi_220957649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Niet hip en zeker niet hot is nu, net aan begin van de zesde maand, al bezig met haar 9e!!!! reisje van dit jaar. Haar 7e trip per vliegtuig, 2 andere tripjes waren met de auto. Ik vind het schandalig!!!!!
Fijn je weer te lezen trouwens.
Maar ik kwam ook om me hierover te verbazen.
Biar gewoon hoevaak zij op reis gaat
pi_220957672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik was ook verbaasd. Ze is de laatste weken meer weg dan thuis!
pi_220957702
Ik vind het ook bizar om zo vaak te vliegen. Echt hoor, ik snap dat het je hobby is, maar speelt milieubelasting dan echt niet mee in je gedachten? Blijkbaar niet.
pi_220957718
En de stappenteller van Sanneke staat weer op 3 getallen. Zal wel weer aan de lader hebben gelegen. :+
pi_220957760
dat AM zich niet schaamt dat een schoondochter haar eigen kind leert hoe krullen te verzorgen, dat vind ik echt een taak van een ouder om dat te doen. Natuurlijk is het super leuk als je een schoonzus hebt die handig is met haar en dan nog extra tips kan geven bijv, maar in de basis vind ik dat de taak bij de ouders ligt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')